Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI)

251 posts, 129971 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Mihai2005

Interesant faptul că o să bage 4 trasee de autobuze școlare. Dar problema e cu ce vehicule? Mercedes? Otokar? Maxi-Taxi de la Second Hand?

 


  • V2A
  • Posted:
  •  


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI cris_m

Autobuzele acelea scolare nu vor rezolva nimic, va spun eu care stau langa scoala 195 si am invatat la aceasta scoala 8 ani. Foarte multi elevi stau doar pe hartie in zona arondata scolii, multi fiind cu vize de flotant obtinute prin platirea de catre parinti a propiretarilor din zona (la un moment dat aveam pe geamul de la scara vreo 3-4 anunturi de acest gen in timpul verii). Asa ca sa nu ne miram daca avem elevi care vin din Pantelimon, din Berceni, din Cernica etc.

Ba mai mult, strada Lunca Bradului este extrem de ingusta si cu curbe extrem de stranse. Tin minte ca a intrat un autocar pe strada cand eram mai mic si abia a reusit sa ajunga la capatul strazii de la pod IOR. Cand se pleaca in excursii, autocarele raman pe Grigorescu in fata complexului acela comercial. Deci, ori ca bagam autobuze de 10 sau de 12 metri sau chiar microbuze, tot va fi imposibil de manevrat magaoaia dimineata cand apar si o gramada de masini ale parintilor, masini ce abia au loc unele pe langa altele....

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI andrei11

195 era fitzoasă de pe vremea Socialiștilor...

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Mihai2005

Nu uita de 327! O altă glumă proastă.

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI CA 205

Off topic: 195 e scoala foarte buna cu profesori foarte bine pregătiți. Aici chiar se face carte, însă din pacate pe masura ce se pensioneaza din profesorii vechi ai școlii, aceasta se degradează si incet încet prestigiul acesteia se pierde, la fel si calitatea predării. Va spun din experienta de 8 ani pe care am avut-o acolo. Ma scuzati de off topic!
Însă, la numărul de copii care vin chiar sunt necesare aceste linii, deoarece majoritatea copiilor care vin din alte părți ale Bucureștiului, vin doar pentru învățătoare, iar mai apoi pleaca in clasa a 4-a. Iar cei care rămân locuiesc foarte multi in zonele pe care aceste trasee le acoperă. E o solutie foarte buna!

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI cris_m

Iti dau scris pe ce vrei ca tot cu masinile parintilor vor veni, iar autobuzele nu vor avea loc pe Lunca Bradului. Din start, 2 probleme majore fara solutii.

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI CA 205

Eu inteleg ce spui, dar incerc sa iti explic ca intr-adevar, copiii din clasele 0-4 tot cu masina vor fi adusi de catre părinți, însă cei din clasele 5-8 iti garantez ca vor profita la maxim. Dovada faptului că cei mari vin singuri la scoala este chiar la intrarea în scoala si anume rastelurile de biciclete pline pana la refuz. S-au mai schimbat multe de cand ai terminat tu scoala.  :bere:
Nu încep discuția si despre profesori (nu dau nume) pentru ca probabil ii cunosti pe majoritatea, care din pacate nu si-au schimbat mentalitatea si sunt ancorati in trecut, fiind refractari la schimbări. Daca vrei continuam discutia despre scoala la Club.  :bere:

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI cris_m

Mentalitatea da, ok, s-o mai fi schimbat la unele capitole, dar problema de gabarit tot ramane!

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI cris_m

Si iata ca s-a rezolvat teoretic problema gabaritului. De aproape o saptamana avem sens unic dinspre podul IOR spre Grigorescu. Desi au fost montate semne de interzis si de sens unic, lumea le ignora, asa ca mare atentie daca circulati prin zona, in special la curba de la scoala (poza 2), unde vizibilitatea este redusa!

20190831_011203.jpg (990.36 KB; downloaded 7280 times)

20190831_011247.jpg (956.55 KB; downloaded 7276 times)

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI andrei11

Așa se întâmplă la început. E rost de dat amenzi. Se vor obișnui șoferii cu noua regulă după aproximativ o lună. Dar trebuie poliția să dea niște amenzi ( sau să-i întoarcă din drum la capul de la Liviu Rebreanu ).

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI cris_m

Ideea e ca multi soferi intra dinspre Grigorescu si merg fie pana in dreptul pozei 1 unde fac stanga sa intre in parcare, fie pana in dreptul pozei 2 ca sa intre pe Aleea Rotunda. Putini merg mai departe de aceste zone. Amuzant e ca semaforul de la pod dinspre Lunca Bradului inca merge :)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI V2A

Am găsit pe site-ul Primăriei Popești-Leordeni o HCL care include actele adiționale la contractele de delegare pentru STB și STV și noul plan de transport (nu este același document postat de @dany la ”Discuții despre liniile regionale ale STB”). Sunt ceva surprize, de exemplu liniile școlare T1-T4 pierd ture, 103 pierde 2 ture, 196 și 361 pierd și ele câte un tur, iar alte linii primesc ture (exemple: 105, 122, 123, 133, 135, 143, 182, 301, 313, 335, 381, 601, 783).
2019--hcl_140.pdf
2019--hcl_140.pdf (14.58 MB; downloaded 452 times)

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI alexandru_gr

În  documentul acela mai apar la STV  liniile R449 și R461

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use