Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor

3030 posts, 775782 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142  ... 217
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanţa tramvaielor STB Nenea_titi

anndrei wrote:
Asa este, semnalizatoarele fata a lui #055, sunt montate prea sus. Din masina mica nici nu se vad in oglinda retrovizoare exterioara. Trebuiau puse langa far, ori deasupra, ori in lateral. Tot nu inteleg de ce nu le monteaza instalatiile de AC cand le sunt facute reparatiile capitale.


Așa aveau V3A faur, ultima ediție și EPC, lângă far.
Cât despre aer condiționat pe V3A, e ca și când ai vrea jante din aliaj ușor și tobă sport pe căruță. Cred că ai puțin prea multe pretenții de la URAC și produsele lor.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa tramvaielor STB anndrei

Nu, nu am pretentii. Dar ma gandesc ce s-ar intampla daca i s-ar face rau din cauza caldurii unui vatman in timp ce tramvaiul are o viteza cat de cat maricica...

 


Re: Mentenanţa tramvaielor STB Nenea_titi

Exista pedala "om mort". La multe tramvaie și alte vehicule rulante, trebuie apăsată la un interval. Dacă acest interval este depășit cu câteva secunde, atunci vehiculul oprește. Problema e că la V3A, de multe ori am văzut un cataroi pe acea pedală.

 


Re: Mentenanţa tramvaielor STB andrei11

Mă îndoiesc ca V3A să aibă acea pedală !

 


  • ADK
  • Posted:
  •  


Re: Mentenanţa tramvaielor STB macheta218

Are. Pedală de vigilență se numește la cele cu controler, la cele cu manșe funcția este preluata de aceasta. Și vagoanele Tatra T4R au pedala de vigilență la piciorul stâng.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa tramvaielor STB anndrei

Depinde daca o mai functiona acea pedala si la ce interval trebuie apasata...Ideea este sa nu se ajunga la pedala de vigilenta. Iar pentru suma de aprox. 1-2000 de Euro cat costa o instalatie de AC pentru cabina vatmanului se pot evita foarte multe dezastre iar de confort nici nu mai zic. Verile sunt din ce in ce mai caniculare iar AC nu mai este un lux ci o mare necesitate.

 


Re: Mentenanţa tramvaielor STB Gabi23

Tatra:
3303 - 21.07.2011 (5).JPG (337.71 KB; downloaded 2784 times)


V3A:
105 - DEP - 21.06.2012 (3).jpg (330.91 KB; downloaded 2784 times)

 


Re: Mentenanţa tramvaielor STB Nenea_titi

andrei11 wrote:
Mă îndoiesc ca V3A să aibă acea pedală !


Mi se pare că și EP-V3A avea, la fel și V3A clasic. Doar că era acoperită cu un pietroi deoarece probabil necesita un efort substanțial din partea vatmanului să o mențină apăsată.

La CAF din Luxemburg, au și pe manșă și pedală, cea din urmă trebuie apăsată periodic. Spun asta deoarece am văzut cum se conduce, și mi se pare că ușile nu se pot deschide (comanda este invalidată) de clapeta de pe manșă. Astfel ca să nu se pună tramvaiul în mișcare cu uși deschise.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa tramvaielor STB V2A

170 a primit faruri și stopuri noi.
(scuzați calitatea pozei, este cu titlu informativ)
#170 - 10 - 8.12.2019.jpg (681.01 KB; downloaded 2590 times)

 


Re: Mentenanţa tramvaielor STB Andi_C

Măcar nu arată ca și 309, unde au cârpit gaura cu ce au găsit.

 


Re: Mentenanţa tramvaielor STB shoppy

Sistemele de vigilente cu pedala sunt de 2 tipuri:
- pedala trebuie apasata tot timpul
- pedala trebuie apasata si eliberata daca timp de 2min nu s-a efectuat nici o alta comanda
La cum se conduce un tramvai, ar fi logic sa fie prima varianta, deci susceptibila pentru a fi fraierita prin metoda cataroiul.

 


Re: Mentenanţa tramvaielor STB Cristi N

In mod normal ar trebui ca pedala sa "ceara" impulsuri - apasari si eliberari repetate la un anumit interval de timp nu doar sa stea apasata. Daca manipulantului ii vine rau poate la fel de bine sa ramana cu piciorul pe pedala respectiva si in momentul ala sistemul nu va sesiza o problema.

 


Re: Mentenanţa tramvaielor STB andrei11

În momentul în care leșini nu mai exerciți nicio presiune asupra pedalei, asta garantat ! E bun și sistemul cu pedala permanent apăsată, numai să nu fie voit blocată cu un obiect anume.

 


Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142  ... 217
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422642 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use