Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 796695 views
 
Go to page:  1  ... 110 111 112 113 114 115 116  ... 128
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri din București Dragos31

Paradă militară, de Ziua Națională a României: trasee modificate în zona Arcul de Triumf – Șos. Kiseleff – Piața Presei Libere

Cu ocazia pregătirilor și a Paradei militare organizate de Ziua Națională a României, în perioada 30.11.2019 – 01.12.2019, traficul rutier va fi restricționat pe Șos. Kiseleff (între Piața Presei Libere și Piața Victoriei), pe Bd. Alexandru Constantinescu (între Piața Arcul de Triumf și Bd. Mărăști), pe Bd. Constantin Prezan (între Piața Arcul de Triumf și Piața Charles de Gaulle) și pe Bd. Mareșal Averescu (între Piața Arcul de triumf și Bd. Mărăști).

Având în vedere aceste măsuri, stația „Muzeul Satului”, aferentă liniilor de autobuze 131, 205, 330, 331, 335 și 361, situată pe Șos. Kiseleff, va fi suspendată pe ambele sensuri.

De asemenea, stația „Arcul de Triumf”, aferentă liniilor 205, 282 și 330, amplasată pe Str. Alexandru Constantinescu, va fi suspendată numai pe sensul spre Bd. Mărăști. Autobuzele liniilor 282 și 330 vor opri în stațiile comune cu cele ale liniilor 131, 331, 335, 361, 783 și 784, pe ambele sensuri. Autobuzele liniei 205 nu vor efectua opriri în stația „Arcul de triumf”.

Totodată, sub coordonarea agenților de la Brigada Rutieră, STB SA va modifica circulația mijloacelor de transport public de pe traseele din zonă, astfel:

Linia de autobuz 131 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Piața Romană” și Piața Charles de Gaulle, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Bd. Aviatorilor, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogării, Șos. București - Ploiești, stația-terminal „Complex Comercial Băneasa”.

Linia de autobuz 149 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Complex Comercial Băneasa” și intersecția Str. Băiculești/ Bd. Poligrafiei, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Poligrafiei, Str. Jiului, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii, până la capătul de linie „Cartier Dămăroaia”, cu întoarcere prin Str. Natației, Str. Jiului, Pasaj Poligrafiei, apoi pe traseul actual.

Linia de autobuz 205 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Gara de Nord” și intersecția Bd. Ion Mihalache/ Str. Alexandru Constantinescu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Bd. Ion Mihalache, Calea Griviței, Bd. Bucureștii Noi, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii, Str. Coralilor, Șos. Străulești, Bd. Ion Ionescu de la Brad, Bd. Gheorghe Ionescu Sisești, apoi pe traseul de bază până la capătul de linie „Străulești”.

Linia de autobuz 261 va funcționa pe traseul actual între terminalul „Complex Comercial Băneasa” și intersecția Șos. Gh. Ionescu Sisești/ Bd. Ion Ionescu de la Brad, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Ion Ionescu de la Brad, Șos. Străulești, Str. Coralilor, Str. Piatra Morii, cu întoarcere după scuarul central de la intersecția cu Bd. Gloriei, apoi pe Str. Piatra Morii până la capătul de linie „Cartier Dămăroaia”.

Linia de autobuz 282 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Gara Basarab” și intersecția Șos. Nicolae Titulescu/ Bd. Banu Manta, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, comun cu cel al liniei 182, pe Șos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Calea Dorobanților, Piața Dorobanților, Str. Av. Radu Beller, apoi pe traseul de bază.

Linia de autobuz 304 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Străulești” și intersecția Șos. București-Ploiești/ Bd. Ion Ionescu de la Brad, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Ion Ionescu de la Brad, Șos. Străulești, Str. Coralilor, Str. Piatra Morii, cu întoarcere după scuarul central de la intersecția cu Bd. Gloriei, apoi pe Str. Piatra Morii până la capătul de linie „Cartier Dămăroaia”.

Linia de autobuz 330 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Faur” și stația „Piața Charles de Gaulle”, unde autobuzele vor întoarce.

Linia de autobuz 331 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Piața Romană” și Piața Charles de Gaulle, apoi pe un traseu modificat, prin Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviței, Bd. Bucureștii Noi, Bd. Gloriei, până la capătul de linie „Cartier Dămăroaia’’, cu întoarcere pe Str. Natației, Str. Jiului, Bd. Bucureștii Noi, după care va funcționa pe traseul de ducere.

Linia de autobuz 335 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Faur” și stația „Piața Charles de Gaulle”, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Bd. Aviatorilor, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogării, Șos. București - Ploiești, capătul de linie „Complex Comercial Băneasa”.

Linia de autobuz 361 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Complex Comercial Băneasa” și intersecția Șos. București-Ploiești/ Bd. Aerogării, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Aerogării, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, Calea Victoriei, apoi pe traseul actual până la stația-terminal „Piața Unirii”, cu întoarcere pe Bd. I. C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Lascǎr Catargiu, Piața Victoriei, Bd. Aviatorilor, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogării, Șos. București-Ploiești, apoi pe traseul actual.

Linia expres 780 va funcționa pe traseul de bază între stația terminal „Gara Basarab” și intersecția Str. Clăbucet/ Bd. Ion Mihalache, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Bd. Ion Mihalache, Calea Griviței, Bd. Bucureștii Noi, Bd. Gloriei, Str. Coralilor, Șos. Străulești, Bd. Ion Ionescu de la Brad, Șos. București-Ploiești, până la terminalul „Aeroportul Henri Coandă”.

Liniile expres 783 și 784 vor funcționa pe traseele de bază între terminalul „Piața Unirii” și stația „Piața Victoriei”, apoi pe trasee modificate în ambele sensuri pe Bd. Aviatorilor, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogării, Șos. București-Ploiești, ”Aeroportul Henri Coandă”.

Liniile regionale R441, R442, R443, R444, R446, R447, R448, R477 vor funcționa pe traseele de bază între terminalele din Județul Ilfov și intersecția Șos. București-Ploiești, apoi pe trasee modificate în ambele sensuri, pe Bd. Ion Ionescu de la Brad, Șos. Gheorghe Ionescu Sisești, Șos. București-Târgoviște, până la capătul de linie „Străulești”.

Sursa: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1175


În zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie, vehiculele de transport public vor circula după programul normal de duminică

În zilele de „Sfântul Apostol Andrei cel Întâi chemat, Ocrotitorul României” și de „Ziua Națională a României” (30.11.2019 și 01.12.2019), liniile de transport public vor funcționa conform programului normal, de duminică.

Sursa: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1176

 


Re: Știri din București subway guru

Sechestru ANAF pe toate activele STB, sediu, vehicule, utilaje in vederea esalonarii datoriilor catre fisc.

 


Re: Știri din București Florinds

:applause:  :applause:  :applause: Statul roman cel unic.

 


Re: Știri din București andreiiul

https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... te-1227223

Societatea de Transport Bucureşti a ajuns să garanteze la Fisc, cu sediul şi parcul de autobuze o eșalonare a datoriei de 231 de milioane de lei, a confirmat azi, într-o intervenţie telefonică la Digi24, directorul STB, Mihai Creci.

Mihai Creci, directorul STB: Suntem societate comercială de un an de zile, avem relaţii contractuale care se desfăşoară pe baze economice şi, într-adevăr, am acumulat nişte datorii la ANAF, este o procedură fiscală foarte clară pentru a eşalona aceste datorii se cere o garanţie, ca la orice bancă comercială sunt nişte garanţii. Am avut bunuri care au fost evaluate de către un expert evaluator agreat de ambele părţi, şi cu ele am garantat pentru cinci de acum încolo o eşalonare la plata TVA-ului, la ANAF.


Nu sunt mare expert in parcul STB dar de unde a scos cifrele legate de numarul de mijloace de transport in uz? Daca era o crestere asa mare nu ar fi trebuit sa se simta asta in frecventa vehiculelor si mai ales sa se si vada pe strada?
"Mihai Creci, directorul STB: Mă bucur că puneţi problema aşa pentru că, de fapt, din acest motiv s-a ajuns la aceste datorii. Parcul nostru auto s-a mărit cu 80% faţă de anii precedenţi. Dacă anul trecut aveam aproximativ 1000 de mijloace de transport pe stradă, acum avem 1800 şi ceva.Ăsta este un motiv, au crescut şi cheltuielile."

Si de ce urmatoare declaratie imi suna a motiv de a mai renunta la liniile din IF dupa expirarea contractului cu ADTPBI
"Şi cheltuielile au mai crescut şi datorită faptului că de un an de zile intrăm foarte mult pe regiunea Ilfov. Dacă până acum nu operam decât în Bucureşti şi cu mici excepţii la unele comune sau oraşe din jurul Bucureştiului, din septembrie anul trecut, STB-ul merge 144 de maşini în majoritatea comunelor şi oraşelor de pe lângă Bucureşti. "

 


Re: Știri din București CiprianTRB

Nu cred... Adică la o întâlnire live pe Facebook de acum o luna între Firea, niște oameni cu funcții înalte în STB (printre care și Andrei Creci), Directorul ADTPBI și niște membrii PSD.
Andrei Creci sau altcineva din STB (nu mai știu exact) spuneau ca spera ca după ce se termina actualul contract cu ADTPBI, spera sa îl mai extindă cu 10 ani!

 


Re: Știri din București misterr

EXCLUSIV Premieră în istoria Bucureștiului: STB a depus garanție la Fisc sediul și parcul de autobuze pentru o eșalonare a datoriei de 231 de milioane de lei. STB susține că datoriile sunt cauzate de diminuarea bugetului Capitalei și mărirea flotei cu 80%





Societatea de transport public a din București (STB) a acumulat o datorie de 231 de milioane de lei la ANAF și, pentru a obține eșalonarea la plată pe cinci ani, a depus garanție la Fisc sediul societății și o mare parte a parcului auto, potrivit unei hotărâri a acționarilor, consultată de G4Media.ro. Reprezentanții STB au confirmat informația și au justificat apariția datoriei de 231 de milioane de lei prin tăierea de către guvernul Dăncilă a bugetului Capitalei, dar și prin creșterea cu peste 80% a flotei.

Potrivit unei hotărâri adoptate la sfârşitul lunii octombrie, Adunarea Generală Extraordinară a Acţionarilor Societăţii de Transport Bucureşti STB S.A. „constituie în garanţie bunurile aflate în patrimoniul societăţii, respectiv imobilul compus din imobil şi teren situat în Bucureşti, Bv. Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, identificat cu numărul cadastral 261250, înscris în CF sub nr. 261250, 995 autobuze, 65 troleibuze, 10 vagoane tramvai, 78 utilaje (elevatoare, dispozitiv de suspendare auto, standuri ITP, staţii spălare), 92 de echipamente (motostivuitoare, buldoexcavatoare şi electrocare)”.





Foto: Fragment din Hotărârea acționarilor STB SA

Andrei George Creci, directorul STB, a fost împuternicit să semneze acordul şi să ducă la îndeplinire toate demersurile asumate.

Este pentru prima oară când STB își pune activele garanție pentru eșalonarea unor datorii, după cum au transmis reprezentanții societății pentru G4Media.ro. În anii 2013-2014, fosta Regie Autonomă de Transport București (RATB, actuala STB SA) a mai fost în incapacitatea de a-și plăti datoriile, astfel încât ANAF a pus sechestru asigurator pe sediul Regiei, din Bulevardul Dinicu Golescu nr.1. După achitarea datoriilor de către RATB, ANAF a ridicat sechestrul la acel moment.

Reprezentanții STB arată într-un răspuns remis G4Media.ro că acumularea datoriei de 231 de milioane de lei a fost cauzată de creșterea cu peste 80% a parcului auto (de la 1040 mijloace de transport la 1861), de dublarea liniilor de transport, inclusiv în județul Ilfov, precum și de diminuarea bugetului Capitalei în anul 2019, ca urmare a reducerii cu 30% a sumelor repartizate de Guvern, din încasările impozitului pe venit, colectat la bugetul de stat.

Avocaţii consultaţi de G4Media.ro spun că luare unui astfel de angajament în faţa ANAF de către STB nu este deloc o joacă. Oricând, în eventualitatea neplăţii datoriilor eşalonate, societatea de transport poate rămâne fără bunurile puse ca garanţie.

„Practic, dacă STB nu îşi va plăti datoriile eşalonate, ANAF va trece efectiv la executarea silită a imobilului respectiv. Este o prevedere legală care este permisă de Codul de Procedură Fiscală coroborat cu Codul Fiscal. Tot ce este acolo se poate executa silit de către inspectorii ANAF. Aceştia ar putea pune sechestre, ar putea opri în trafic autobuzele cu ajutorul agenţilor de poliţie pentru a le reţine certificatele de înmatriculare, după care executorul fiscal ar putea să le scoată la vânzare, la licitaţie publică. Asta dacă societatea nu îşi va plăti obligaţiile fiscale către stat”, a declarat pentru G4Media.ro avocatul Adrian Cuculis.

Citește mai jos răspunsul integral al STB SA:

Adunarea Generală a Acționarilor a STB SA a hotărât, la 30 octombrie 2019, aducerea în garanție a unor bunuri ale societății în favoarea ANAF, în urma acceptării de către ANAF a cererii de eșalonare, pe o perioadă de 60 de luni, a datoriilor Societății de Transport București STB SA, datorii în valoare de 231 de milioane de lei.

Bunurile aduse în garanție (sediul STB SA, 995 de autobuze Mercedes, 65 de troleibuze, 10 tramvaie, alte utilaje și bunuri menționate în Hotărârea AGA nr.13/30.10.2019) au fost evaluate și au îndeplinit criteriile de constituire a garanției.

În pofida faptului că Primăria Capitalei a virat la timp fondurile necesare pentru compensarea serviciului de transport public și pentru investiții vitale în infrastructura de transport, dar și în mărirea flotei, datoriile s-au acumulat din două motive:

Începând cu anul 2018, STB a devenit operator regional și a realizat o dublare a liniilor de transport, inclusiv în județul Ilfov. De asemenea, parcul auto al STB a crescut cu peste 80%, prin achiziționarea de către PMB a 400 de autobuze noi, dar și prin repararea și scoaterea din imobilizare a unui număr de 400 mijloace de transport, pentru care Primăria Capitalei a alocat sumele necesare achiziţiei pieselor de schimb. Concret, de la 1040 mijloace de transport, parcul circulant al STB în 2019 este de 1861 mijloace de transport.

Această dezvoltare a serviciului de transport public a presupus costuri în plus, atât pentru salarizarea noilor șoferi angajați pentru mijloacele de transport suplimentar introduse, cât și pentru combustibilul consumat și alte elemente care țin de prestarea acestui tip de serviciu.
Aceste investiții au avut loc în contextul diminuării bugetului Capitalei în anul 2019, ca urmare a reducerii cu 30% a sumelor repartizate de Guvern, din încasările impozitului pe venit, colectat la bugetul de stat.

Precizăm că, până în prezent, procedura de eșalonare a datoriilor nu a mai fost invocată, deci nu a fost cazul ca STB SA să aducă bunuri în garanție la ANAF.

În anii 2013-2014, Regia Autonomă de Transport București (actuala STB SA) a mai fost în incapacitatea de a-și plăti datoriile, astfel încât ANAF a pus sechestru asigurator pe sediul Regiei, din Bulevardul Dinicu Golescu nr.1. După achitarea datoriilor de către RATB, ANAF a ridicat sechestrul.

 


Re: Știri din București Victor92

Troleibuze deviate de la Bd. Ferdinand la Arena Națională. STB înființează linie navetă

Din cauza unei avarii la o conductă de apă, STB SA a deviat temporar liniile de troleibuz 69 și 85, către Arena Națională.

Pentru preluarea călătorilor, până la remedierea avariei, a fost înființată o linie navetă de autobuz.

Informatie oferita de pe site-ul STB: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1179

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București GPS

Circulă atât troleibuze cât și linia navetă 685 între Izvorul Rece și Baicului (autobuzele circulă cu hârtie A4 în geam).

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București V2A

Primăria Capitalei: STB SA desfășoară în acest weekend o amplă acțiune de curăţenie şi igienizare a vehiculelor

Societatea de Transport Bucureşti - STB SA desfășoară în zilele de sâmbătă şi duminică, 07-08.12.2019, o acţiune amplă de curățenie şi igienizare a mijloacelor de transport în comun. Acțiunea face parte din campania începută în luna decembrie a anului trecut, prin care STB îşi propune să asigure vehicule igienice şi un grad de confort cât mai ridicat pentru călători.
Astfel, pentru fiecare vehicul care va ieşi în traseu, va fi aplicat programul de spălare şi igienizare în interior şi exterior, precum şi neutralizarea graffiti-urilor.
Treptat, toate vehiculele din parcul circulant al STB vor fi curățate şi igienizate, iar fiecare vehicul va fi ulterior monitorizat pentru a se urmări menţinerea unui aspect decent.
Toate autobazele sunt dotate cu staţii de spălare noi, moderne, iar de anul trecut şi unele depouri beneficiază de astfel de echipamente complet automatizate.
STB subliniază că igienizarea vehiculelor şi asigurarea unor condiţii de călătorie corespunzătoare constituie o prioritate pentru conducerea Societăţii, care face eforturi pentru creşterea gradului de confort al călătorilor. Aşadar, pe parcursul acestui an, au fost derulate constant mai multe acţiuni de curăţare şi de igienizare a mijloacelor de transport în comun.
STB lansează un apel public pentru păstrarea curăţeniei în vehicule, întrucât, adesea, interiorul mijloacelor de transport își pierde aspectul decent din cauza comportamentului inadecvat al unor călători. Cei care creează disconfort celorlalţi pasageri, prin mâzgălirea cu graffiti, vandalizarea, zgârierea interiorului, aruncarea de resturi de mâncare ori de băutură în vehicule, conform Regulamentului serviciului comunitar de transport public local de călători, riscă amenzi de 500 lei.
Totuși, politica STB nu este aceea de a sancţiona călătorii, ci de conştientizare a publicului asupra faptului că menținerea unor condiţii civilizate de transport depinde de fiecare dintre noi.

(Imagini surprinse în timpul acțiunii de igienizare pot fi descărcate de la adresa de internet http://stbsa.ro/media.php)

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1181

 


Re: Știri din București Andrei98

Iar fac un comunicat din faptul ca au spalat 2-3 vehicule? De anul trecut ne tot ameninta cu curatenia dar eu nu am vazut asa ceva in nici un vehicul. Poate am fost eu ghinionist si nu am prins acele 10-20 vehicule spalate intr-un an de zile.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București Utilizator anonim

Ce prezinta ei odata la cateva luni ar trebui facut zilnic.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București V2A

Cred că au spălat, în principal, autobuze Otokar de Titan. Așa se explică și ”invazia” de Citaro în 335 din acest weekend.

 


Re: Știri din București cris_m

Posibil, eu am zis ca or fi la ITP...

 


Re: Știri din București Costin

Pai daca e asa... dupa ce ca se lauda cu ceva ce ar trebui facut in mod normal in fiecare zi, au aplicat "minunea" unor autobuze care sunt cat de cat ok ca sunt noi (prin comparatie cu altele din care iei jegul cu spaclul).

 


Go to page:  1  ... 110 111 112 113 114 115 116  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422241 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use