Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
830 posts, 318962 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Gabi23
Victor/Albert s-a mai discutat despre km lui #4381,în 22 martie 2019, colegul V2A, a postat un mesaj aici: viewtopic.php?f=12&t=1752&p=306503&hilit=4381#p306503 . Îmi permit să citez:
Victor/Albert s-a mai discutat despre km lui #4381,în 22 martie 2019, colegul V2A, a postat un mesaj aici: viewtopic.php?f=12&t=1752&p=306503&hilit=4381#p306503 . Îmi permit să citez:
V2A wrote:Ținând cont că nu prea a circulat de când a revenit, deci clar are sub 300xxx.
4381 a primit o modificare la CIV în 20.02.2019 și are ITP din 26.02.2019 (are 265514 km la bord); cel anterior fusese efectuat în 16.09.2013 (263543 km la bord).
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
1689
Este incredibil ca exista autobuze care au peste 10 ani de "exploatare" si au - inca - 300.000 de km parcursi...
Am postat cu ceva vreme in urma o lista cu km reali parcursi de autobuzele Ikarus 260 in primele luni de serviciu activ.
O medie absolut aleatoare arata ca fiecare vehicul efectua in jur de 6000 km pe luna. Deci 72.000 km pe an.
300.000 km inseamna nici jumatate din asta, aproape 20 de ani mai tirziu...
Este incredibil ca exista autobuze care au peste 10 ani de "exploatare" si au - inca - 300.000 de km parcursi...
Am postat cu ceva vreme in urma o lista cu km reali parcursi de autobuzele Ikarus 260 in primele luni de serviciu activ.
O medie absolut aleatoare arata ca fiecare vehicul efectua in jur de 6000 km pe luna. Deci 72.000 km pe an.
300.000 km inseamna nici jumatate din asta, aproape 20 de ani mai tirziu...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Utilizator anonim
E simplu, unele au stat ani de zile dupa probleme minore, gen tamponari si geamuri sparte, in urma carora au fost descompletate pentru a dona piese altor autobuze. Daca la achizitia celor 1000 se cumpara si service pe 8 ani, alta era povestea, nu cred ca aveam acum masina sub 700.000 km.
E simplu, unele au stat ani de zile dupa probleme minore, gen tamponari si geamuri sparte, in urma carora au fost descompletate pentru a dona piese altor autobuze. Daca la achizitia celor 1000 se cumpara si service pe 8 ani, alta era povestea, nu cred ca aveam acum masina sub 700.000 km.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Dragos31
Miercuri dupa-amiază 4100(linia 313) a fost implicat într-un accident ușor cu un autocar la Turnu Măgurele. Este ușor avariat colțarul față-stânga și alte elemente de caroserie zgâriate.
Miercuri dupa-amiază 4100(linia 313) a fost implicat într-un accident ușor cu un autocar la Turnu Măgurele. Este ușor avariat colțarul față-stânga și alte elemente de caroserie zgâriate.
- Albert
-
Posted:
-
- bobby
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
O perioada l-am dat disparut, dar se pare ca a reveni de cateva saptamani.
Autobuzul Mercedes-Benz Citaro Euro 3 cu numarul de parc 4122 a fost fabricat in Germania, la Mannheim, pe 03 Mai 2006. A inceput sa circule la o luna distanta pe linia 131, fiind in primul lot care a intrat in exploatare la Bucuresti. De-a lungul celor mai bine de 13 ani si jumatate, autobuzul a fost titular pe linia de protocol a autobazei Nordului, dar se pare ca de curand titularii au renuntat sau au fost fortati sa renunte la autobuz. Are prezente diferite fata de pana acum - exemplu pe liniile urbane 182, 205, 605. Nu cred ca are rovigienta si clasificare de regionale.
Analizand aspectul interior si exterior, autobuzul se prezinta in conditii bune, cat si tehnice. Se vede ca a fost ingrijit de catre fostii titulari (cel putin asa intuiesc).
Are parcursi pana ieri, 26 Octombrie 2019, aproximativ 666 xxx kilometri. L-am suprins la pranz la Gara de Nord.
O perioada l-am dat disparut, dar se pare ca a reveni de cateva saptamani.
Autobuzul Mercedes-Benz Citaro Euro 3 cu numarul de parc 4122 a fost fabricat in Germania, la Mannheim, pe 03 Mai 2006. A inceput sa circule la o luna distanta pe linia 131, fiind in primul lot care a intrat in exploatare la Bucuresti. De-a lungul celor mai bine de 13 ani si jumatate, autobuzul a fost titular pe linia de protocol a autobazei Nordului, dar se pare ca de curand titularii au renuntat sau au fost fortati sa renunte la autobuz. Are prezente diferite fata de pana acum - exemplu pe liniile urbane 182, 205, 605. Nu cred ca are rovigienta si clasificare de regionale.
Analizand aspectul interior si exterior, autobuzul se prezinta in conditii bune, cat si tehnice. Se vede ca a fost ingrijit de catre fostii titulari (cel putin asa intuiesc).
Are parcursi pana ieri, 26 Octombrie 2019, aproximativ 666 xxx kilometri. L-am suprins la pranz la Gara de Nord.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Dragos31
Un aspect pozitiv la Autobaza Militari.
Dupa aproape 6 luni de zile in care firmele nu i-au functionat, 4349 poate renunta de azi la afisajele A4.
Autobuzul Mercedes-Benz Citaro Euro 3 este fabricat in Germania, la Mannheim, in anul 2006, fiind repartizat in ultima duminica a lunii Octombrie pe linia 236.
4349 - Linia 236 - Bd. Iuliu Maniu - 27 Octombrie 2019
Un aspect pozitiv la Autobaza Militari.
Dupa aproape 6 luni de zile in care firmele nu i-au functionat, 4349 poate renunta de azi la afisajele A4.
Autobuzul Mercedes-Benz Citaro Euro 3 este fabricat in Germania, la Mannheim, in anul 2006, fiind repartizat in ultima duminica a lunii Octombrie pe linia 236.
4349 - Linia 236 - Bd. Iuliu Maniu - 27 Octombrie 2019
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
V2A
4453 a aparținut de autobaza Ferentari între 2006 și primăvara anului curent, când a fost transferat la autobaza Obregia. Circulă frecvent pe linia 381, dar poate fi zărit și pe alte linii ale autobazei Obregia (125, 232, 313).
4453 a aparținut de autobaza Ferentari între 2006 și primăvara anului curent, când a fost transferat la autobaza Obregia. Circulă frecvent pe linia 381, dar poate fi zărit și pe alte linii ale autobazei Obregia (125, 232, 313).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Gabi23
4453 este fabricat pe 22 august 2006, iar în vara anului 2018 avea parcurși aproximativ 550000 km. A circulat mulți ani ”titular” pe linia 323.
4453 este fabricat pe 22 august 2006, iar în vara anului 2018 avea parcurși aproximativ 550000 km. A circulat mulți ani ”titular” pe linia 323.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
4160 este unul dintre primele autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 care a ajuns la Autobaza Ferentari in vara anului 2006.
Pe liniile 122 si 126 au mai intrat din prima zi de exploatare: 4179, 4183, 4195, 4196, 4197, 4211, 4213, 4214, 4225, 4292, 4298, 4324. Se intampla pe 23 Iulie 2006.
Anii au trecut, iar in acest moment, marea majoritatea dintre ele circula pe liniile regionale. Altele sunt absente de ceva timp ...
Revenind la 4160, autobuzul a fost fabricat in Germania la Mannheim pe 15 Mai 2006. Are parcursi 726.000 kilometri.
4160 - Linia R419 - Piata Eroii Revolutiei - 30 Noiembrie 2019
4160 este unul dintre primele autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 care a ajuns la Autobaza Ferentari in vara anului 2006.
Pe liniile 122 si 126 au mai intrat din prima zi de exploatare: 4179, 4183, 4195, 4196, 4197, 4211, 4213, 4214, 4225, 4292, 4298, 4324. Se intampla pe 23 Iulie 2006.
Anii au trecut, iar in acest moment, marea majoritatea dintre ele circula pe liniile regionale. Altele sunt absente de ceva timp ...
Revenind la 4160, autobuzul a fost fabricat in Germania la Mannheim pe 15 Mai 2006. Are parcursi 726.000 kilometri.
4160 - Linia R419 - Piata Eroii Revolutiei - 30 Noiembrie 2019
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ADK
4303 și 4419 din perioada când erau noi.
Sursa: public-transport.net
4303 și 4419 din perioada când erau noi.
Sursa: public-transport.net
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Dragos31
O aparitie extrem de incantatoare in aceasta seara pe linia 123 ...
4210 - fabricat in anul 2006 in Germania, la Mannheim, detine "premiul" pentru autobuzul care a stat imobilizat cea mai mare perioada de timp - 8 ani de zile de stat degeaba in Autobaza Titan, revenind la traseu in urma cu aproape un an.
In aceasta seara, avea parcursi putin peste 303 000 de kilometri. Ar fi interesant de facut o comparatie cu 4803 de la Floreasca, care se apropie de milion ...
4210 - Linia 123 - Bd. Unirii (Statia "Biblioteca Nationala a Romaniei") - 07 Decembrie 2019
O aparitie extrem de incantatoare in aceasta seara pe linia 123 ...
4210 - fabricat in anul 2006 in Germania, la Mannheim, detine "premiul" pentru autobuzul care a stat imobilizat cea mai mare perioada de timp - 8 ani de zile de stat degeaba in Autobaza Titan, revenind la traseu in urma cu aproape un an.
In aceasta seara, avea parcursi putin peste 303 000 de kilometri. Ar fi interesant de facut o comparatie cu 4803 de la Floreasca, care se apropie de milion ...
4210 - Linia 123 - Bd. Unirii (Statia "Biblioteca Nationala a Romaniei") - 07 Decembrie 2019
- Victor92
-
Posted:
-
📖 Pagination options