Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321121 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
5% tehnice, nu se pun cele tamponate care sunt aproape zilnic...
5% tehnice, nu se pun cele tamponate care sunt aproape zilnic...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
La Ferentari, i-a fost reparata “firma” lui 4887. E in 126 astazi alaturi de 4888
La Ferentari, i-a fost reparata “firma” lui 4887. E in 126 astazi alaturi de 4888
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
GPS
De ce? Alea nu sunt tot imobilizate și reparate prin garanție?
Utilizator anonim wrote:
5% tehnice, nu se pun cele tamponate care sunt aproape zilnic...
De ce? Alea nu sunt tot imobilizate și reparate prin garanție?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Nenea_titi
Așa este în toate țările. Toate fiarele se strică, că sunt Man,, Mercedes, Iveco, VDL, Hess, Irizar, Volvo, Otokar, TEMSA, etc...doar că în afară trebuie să stea maxim 5% pe dreapta. Am mai zis, în Luxemburg, autobuzele electrice și hibride Volvo, din cazane și hârburi nu sunt scoase de către șoferi. Sunt stricăcioase și cu probleme multe, dar firma care le-a furnizat își dă silința să le țină la stradă, așa sunt obligați. Acolo lumea nu dă doi bani pe ce autobuz vine în stație, atâta timp cât acesta este în stare bună și este curat, nu murdar și puturos ca un container de gunoi. E drept, acele volvo sunt nave spațiale, dar uite că au și probleme. Acolo, dacă autobuzul are probleme și nu poate ieși șoferul își ia banii. Este acuzat personalul de mentenanță din garaj (inginerul în speță - șeful de flotă) și reprezentantul. Că ei nu și-au dat interesul. Primul este tras la răspundere dacă nu a programat sau luat atitudine la adresa vehiculului defect iar al doilea dacă a făcut treabă de mântuială sau nu a făcut nimic. Excepție cazurile grave, când chiar sunt defecte grav, doar că acolo nu se așteaptă să cadă roțile și tablele ca să fie mașina înlocuită cu una nouă. În plus, responsabilitatea cu revizia este a reprezentantului mărcii autobuzului. Garajul (autobaza) doar le ține, gestionează, le verifică vizual, spala și curăță, și primește de la șoferi lista cu probleme.
Deci depinde cum se gestionează situația.
La noi, șoferul vine cu bani de acasă. În Luxemburg am văzut 2 șoferi ex ratb / stb și 3 vatmani tot ex ratb/stb. Și mai vorbesc cu ei ocazional.
Așa este în toate țările. Toate fiarele se strică, că sunt Man,, Mercedes, Iveco, VDL, Hess, Irizar, Volvo, Otokar, TEMSA, etc...doar că în afară trebuie să stea maxim 5% pe dreapta. Am mai zis, în Luxemburg, autobuzele electrice și hibride Volvo, din cazane și hârburi nu sunt scoase de către șoferi. Sunt stricăcioase și cu probleme multe, dar firma care le-a furnizat își dă silința să le țină la stradă, așa sunt obligați. Acolo lumea nu dă doi bani pe ce autobuz vine în stație, atâta timp cât acesta este în stare bună și este curat, nu murdar și puturos ca un container de gunoi. E drept, acele volvo sunt nave spațiale, dar uite că au și probleme. Acolo, dacă autobuzul are probleme și nu poate ieși șoferul își ia banii. Este acuzat personalul de mentenanță din garaj (inginerul în speță - șeful de flotă) și reprezentantul. Că ei nu și-au dat interesul. Primul este tras la răspundere dacă nu a programat sau luat atitudine la adresa vehiculului defect iar al doilea dacă a făcut treabă de mântuială sau nu a făcut nimic. Excepție cazurile grave, când chiar sunt defecte grav, doar că acolo nu se așteaptă să cadă roțile și tablele ca să fie mașina înlocuită cu una nouă. În plus, responsabilitatea cu revizia este a reprezentantului mărcii autobuzului. Garajul (autobaza) doar le ține, gestionează, le verifică vizual, spala și curăță, și primește de la șoferi lista cu probleme.
Deci depinde cum se gestionează situația.
La noi, șoferul vine cu bani de acasă. În Luxemburg am văzut 2 șoferi ex ratb / stb și 3 vatmani tot ex ratb/stb. Și mai vorbesc cu ei ocazional.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
A revenit si 4167. Astazi pe linia R402
Pe aceeasi linie mai e si 6264
A revenit si 4167. Astazi pe linia R402
Pe aceeasi linie mai e si 6264
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
Ce legătură are #6264 cu topicul de mentenanța autobuzelor?
Reminder: viewtopic.php?f=227&t=4711#p315918
Ce legătură are #6264 cu topicul de mentenanța autobuzelor?
Reminder: viewtopic.php?f=227&t=4711#p315918
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
GPS
Problema e că pe șoferii de acolo nu îi interesează cum merg cu autobuzul ăla. De aia se tot strică, nu dau doi bani ei că dacă îl exploatează ca pe ultimul hârb, mâine autobuzul stă defect în garaj. Lui mâine i se dă alt autobuz și tot așa.
Nenea_titi wrote:
Așa este în toate țările. Toate fiarele se strică, că sunt Man,, Mercedes, Iveco, VDL, Hess, Irizar, Volvo, Otokar, TEMSA, etc...doar că în afară trebuie să stea maxim 5% pe dreapta. Am mai zis, în Luxemburg, autobuzele electrice și hibride Volvo, din cazane și hârburi nu sunt scoase de către șoferi. Sunt stricăcioase și cu probleme multe, dar firma care le-a furnizat își dă silința să le țină la stradă, așa sunt obligați. Acolo lumea nu dă doi bani pe ce autobuz vine în stație, atâta timp cât acesta este în stare bună și este curat, nu murdar și puturos ca un container de gunoi. E drept, acele volvo sunt nave spațiale, dar uite că au și probleme. Acolo, dacă autobuzul are probleme și nu poate ieși șoferul își ia banii. Este acuzat personalul de mentenanță din garaj (inginerul în speță - șeful de flotă) și reprezentantul. Că ei nu și-au dat interesul. Primul este tras la răspundere dacă nu a programat sau luat atitudine la adresa vehiculului defect iar al doilea dacă a făcut treabă de mântuială sau nu a făcut nimic. Excepție cazurile grave, când chiar sunt defecte grav, doar că acolo nu se așteaptă să cadă roțile și tablele ca să fie mașina înlocuită cu una nouă. În plus, responsabilitatea cu revizia este a reprezentantului mărcii autobuzului. Garajul (autobaza) doar le ține, gestionează, le verifică vizual, spala și curăță, și primește de la șoferi lista cu probleme.
Deci depinde cum se gestionează situația.
La noi, șoferul vine cu bani de acasă. În Luxemburg am văzut 2 șoferi ex ratb / stb și 3 vatmani tot ex ratb/stb. Și mai vorbesc cu ei ocazional.
Problema e că pe șoferii de acolo nu îi interesează cum merg cu autobuzul ăla. De aia se tot strică, nu dau doi bani ei că dacă îl exploatează ca pe ultimul hârb, mâine autobuzul stă defect în garaj. Lui mâine i se dă alt autobuz și tot așa.
- Victor92
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Nenea_titi
@GPS :Stai liniștit, nu merg ca birjarii. Șoferii de acolo sunt civilizați și respectă mașina pe care merg. În plus, se și urmărește mașina cu care merge fiecare șofer. Nu e cum zici tu, nu își bagă picioarele în el de autobuz. Acolo, șoferul are doar obligația de a conduce. Dacă se strică, dă în stație defect, vine mașina de intervenție, îl tractează la garaj, cheamă service-ul. Se face, bine, nu se face șoferul stă până la terminarea programului. A doua zi dacă nu are autobuzul funcțional, el își ia banii. Cei din mentenanță o iau în freză. Oricum acolo nu sunt gropile de la noi, nu sunt doreii de la noi, șamd. Acolo autobuzul e servisat de către reprezentanți nu de către garaj. Volvo, modelul de acolo, toate au probleme. Nu merg decât pe 3 sau 4 linii.
@GPS :Stai liniștit, nu merg ca birjarii. Șoferii de acolo sunt civilizați și respectă mașina pe care merg. În plus, se și urmărește mașina cu care merge fiecare șofer. Nu e cum zici tu, nu își bagă picioarele în el de autobuz. Acolo, șoferul are doar obligația de a conduce. Dacă se strică, dă în stație defect, vine mașina de intervenție, îl tractează la garaj, cheamă service-ul. Se face, bine, nu se face șoferul stă până la terminarea programului. A doua zi dacă nu are autobuzul funcțional, el își ia banii. Cei din mentenanță o iau în freză. Oricum acolo nu sunt gropile de la noi, nu sunt doreii de la noi, șamd. Acolo autobuzul e servisat de către reprezentanți nu de către garaj. Volvo, modelul de acolo, toate au probleme. Nu merg decât pe 3 sau 4 linii.
- dany
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
V2A
Deoarece au tot revenit (dar și picat) destule autobuze în ultimul timp postez mai jos lista aproximativă a celor defecte:
Obregia - 4108, 4111, 4127, 4138, 4164, 4235, 4237, 4274, 4391, 4555, 4627, 4742, 4808, 4884, 4949, 4956, 4959[/color:19iphvcl](defect de câteva zile, i-a expirat ITP-ul pe 9.11), 6299, 6712;
Floreasca - 4554, 4604, 4611, 4798, 4801, 4857, 4882, 4901, 4903, 6276, 6278, 6550;
Alexandria - 4104, 4153, 4154, 4178, 4184, 4201, 4209, 4215, 4251, 4256, 4290, 4295, 4304, 4306, 4309, 4313, 4402, 4457, 4653, 4699, 4702, 4708, 4715, 4716(?), 4719, 4720, 6203, 6291, 6486, 6661;
Titan - 4175, 4187, 4231, 4233, 4247, 4294, 4302, 4333, 4382, 4386, 4489, 4490, 4529, 4532, 4534, 4568, 4676, 4773, 4826, 4828, 4832, 4833, 4835, 4838, 4842, 4854, 4950, 6539;
Militari - cel puțin 4392, 4659, 4661, 4749, 4809;
Ferentari - 4117, 4142, 4195, 4196, 4211, 4288, 4292, 4298, 4325, 4343, 4347, 4351, 4387, 4398, 4418, 4420, 4428, 4448, 4472, 4533, 4602, 4649, 4683, 4684, 4791, 4792, 4861(?), 4895, 4897, 6229, 6232, 6236, 6242, 6248, 6249, 6254, 6279;
Pipera - 4253, 4254, 4258, 4263, 4268, 4282, 4375, 4500, 4504, 4505, 4513, 4516, 4524, 4536, 4538, 4641, 4643, 4647, 4776, 4814, 4877, 4922, 4945, 4980, 4986, 4990, 4992, 6220, 6282, 6286, 6693;
Nordului - 4106, 4118, 4125, 4129, 4144, 4401, 4613, 6213, 6215.
Deoarece au tot revenit (dar și picat) destule autobuze în ultimul timp postez mai jos lista aproximativă a celor defecte:
Obregia - 4108, 4111, 4127, 4138, 4164, 4235, 4237, 4274, 4391, 4555, 4627, 4742, 4808, 4884, 4949, 4956, 4959[/color:19iphvcl](defect de câteva zile, i-a expirat ITP-ul pe 9.11), 6299, 6712;
Floreasca - 4554, 4604, 4611, 4798, 4801, 4857, 4882, 4901, 4903, 6276, 6278, 6550;
Alexandria - 4104, 4153, 4154, 4178, 4184, 4201, 4209, 4215, 4251, 4256, 4290, 4295, 4304, 4306, 4309, 4313, 4402, 4457, 4653, 4699, 4702, 4708, 4715, 4716(?), 4719, 4720, 6203, 6291, 6486, 6661;
Titan - 4175, 4187, 4231, 4233, 4247, 4294, 4302, 4333, 4382, 4386, 4489, 4490, 4529, 4532, 4534, 4568, 4676, 4773, 4826, 4828, 4832, 4833, 4835, 4838, 4842, 4854, 4950, 6539;
Militari - cel puțin 4392, 4659, 4661, 4749, 4809;
Ferentari - 4117, 4142, 4195, 4196, 4211, 4288, 4292, 4298, 4325, 4343, 4347, 4351, 4387, 4398, 4418, 4420, 4428, 4448, 4472, 4533, 4602, 4649, 4683, 4684, 4791, 4792, 4861(?), 4895, 4897, 6229, 6232, 6236, 6242, 6248, 6249, 6254, 6279;
Pipera - 4253, 4254, 4258, 4263, 4268, 4282, 4375, 4500, 4504, 4505, 4513, 4516, 4524, 4536, 4538, 4641, 4643, 4647, 4776, 4814, 4877, 4922, 4945, 4980, 4986, 4990, 4992, 6220, 6282, 6286, 6693;
Nordului - 4106, 4118, 4125, 4129, 4144, 4401, 4613, 6213, 6215.
- Gabi23
-
Posted:
-
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
La Titan il mai putem adauga si pe 4172, lipseste din peisaj de cel putin o saptamana
La Titan il mai putem adauga si pe 4172, lipseste din peisaj de cel putin o saptamana
📖 Pagination options