Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor

4725 posts, 1224771 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 188 189 190 191 192 193 194  ... 338
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor Utilizator anonim

5% tehnice, nu se pun cele tamponate care sunt aproape zilnic...

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Victor92

La Ferentari, i-a fost reparata “firma” lui 4887. E in 126 astazi alaturi de 4888 :D

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor GPS

Utilizator anonim wrote:
5% tehnice, nu se pun cele tamponate care sunt aproape zilnic...

De ce? Alea nu sunt tot imobilizate și reparate prin garanție?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor Utilizator anonim

Acolo e alta poveste cu politie, asigurari etc...

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Nenea_titi

Așa este în toate țările. Toate fiarele se strică, că sunt Man,, Mercedes, Iveco, VDL, Hess, Irizar, Volvo, Otokar, TEMSA, etc...doar că în afară trebuie să stea maxim 5% pe dreapta. Am mai zis, în Luxemburg, autobuzele electrice și hibride Volvo, din cazane și hârburi nu sunt scoase de către șoferi. Sunt stricăcioase și cu probleme multe, dar firma care le-a furnizat își dă silința să le țină la stradă, așa sunt obligați. Acolo lumea nu dă doi bani pe ce autobuz vine în stație, atâta timp cât acesta este în stare bună și este curat, nu murdar și puturos ca un container de gunoi. E drept, acele volvo sunt nave spațiale, dar uite că au și probleme. Acolo, dacă autobuzul are probleme și nu poate ieși șoferul își ia banii. Este acuzat personalul de mentenanță din garaj (inginerul în speță - șeful de flotă) și reprezentantul. Că ei nu și-au dat interesul. Primul este tras la răspundere dacă nu a programat sau luat atitudine la adresa vehiculului defect iar al doilea dacă a făcut treabă de mântuială sau nu a făcut nimic. Excepție cazurile grave, când chiar sunt defecte grav, doar că acolo nu se așteaptă să cadă roțile și tablele ca să fie mașina înlocuită cu una nouă. În plus, responsabilitatea cu revizia este a reprezentantului mărcii autobuzului. Garajul (autobaza) doar le ține, gestionează, le verifică vizual, spala și curăță, și primește de la șoferi lista cu probleme.
Deci depinde cum se gestionează situația.
La noi, șoferul vine cu bani de acasă. În Luxemburg am văzut 2 șoferi ex ratb / stb și 3 vatmani tot ex ratb/stb. Și mai vorbesc cu ei ocazional.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Victor92

A revenit si 4167. Astazi pe linia R402  8-)

Pe aceeasi linie mai e si 6264  8-)

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Gabi23

Ce legătură are #6264 cu topicul de mentenanța autobuzelor?  :think:

:!: Reminder: viewtopic.php?f=227&t=4711#p315918

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor GPS

Nenea_titi wrote:
Așa este în toate țările. Toate fiarele se strică, că sunt Man,, Mercedes, Iveco, VDL, Hess, Irizar, Volvo, Otokar, TEMSA, etc...doar că în afară trebuie să stea maxim 5% pe dreapta. Am mai zis, în Luxemburg, autobuzele electrice și hibride Volvo, din cazane și hârburi nu sunt scoase de către șoferi. Sunt stricăcioase și cu probleme multe, dar firma care le-a furnizat își dă silința să le țină la stradă, așa sunt obligați. Acolo lumea nu dă doi bani pe ce autobuz vine în stație, atâta timp cât acesta este în stare bună și este curat, nu murdar și puturos ca un container de gunoi. E drept, acele volvo sunt nave spațiale, dar uite că au și probleme. Acolo, dacă autobuzul are probleme și nu poate ieși șoferul își ia banii. Este acuzat personalul de mentenanță din garaj (inginerul în speță - șeful de flotă) și reprezentantul. Că ei nu și-au dat interesul. Primul este tras la răspundere dacă nu a programat sau luat atitudine la adresa vehiculului defect iar al doilea dacă a făcut treabă de mântuială sau nu a făcut nimic. Excepție cazurile grave, când chiar sunt defecte grav, doar că acolo nu se așteaptă să cadă roțile și tablele ca să fie mașina înlocuită cu una nouă. În plus, responsabilitatea cu revizia este a reprezentantului mărcii autobuzului. Garajul (autobaza) doar le ține, gestionează, le verifică vizual, spala și curăță, și primește de la șoferi lista cu probleme.
Deci depinde cum se gestionează situația.
La noi, șoferul vine cu bani de acasă. În Luxemburg am văzut 2 șoferi ex ratb / stb și 3 vatmani tot ex ratb/stb. Și mai vorbesc cu ei ocazional.


Problema e că pe șoferii de acolo nu îi interesează cum merg cu autobuzul ăla. De aia se tot strică, nu dau doi bani ei că dacă îl exploatează ca pe ultimul hârb, mâine autobuzul stă defect în garaj. Lui mâine i se dă alt autobuz și tot așa.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Victor92

Nu are, dar am spus care mai e.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Nenea_titi

@GPS :Stai liniștit, nu merg ca birjarii. Șoferii de acolo sunt civilizați și respectă mașina pe care merg. În plus, se și urmărește mașina cu care merge fiecare șofer. Nu e cum zici tu, nu își bagă picioarele în el de autobuz. Acolo, șoferul are doar obligația de a conduce. Dacă se strică, dă în stație defect, vine mașina de intervenție, îl tractează la garaj, cheamă service-ul. Se face, bine, nu se face șoferul stă până la terminarea programului. A doua zi dacă nu are autobuzul funcțional, el își ia banii. Cei din mentenanță o iau în freză. Oricum acolo nu sunt gropile de la noi, nu sunt doreii de la noi, șamd. Acolo autobuzul e servisat de către reprezentanți nu de către garaj. Volvo, modelul de acolo, toate au probleme. Nu merg decât pe 3 sau 4 linii.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor dany

4977 a revenit, astazi l-am zarit in 246

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor V2A

Deoarece au tot revenit (dar și picat) destule autobuze în ultimul timp postez mai jos lista aproximativă a celor defecte:

Obregia - 4108, 4111, 4127, 4138, 4164, 4235, 4237, 4274, 4391, 4555, 4627, 4742, 4808, 4884, 4949, 4956, 4959[/color:19iphvcl](defect de câteva zile, i-a expirat ITP-ul pe 9.11), 6299, 6712;

Floreasca - 4554, 4604, 4611, 4798, 4801, 4857, 4882, 4901, 4903, 6276, 6278, 6550;

Alexandria - 4104, 4153, 4154, 4178, 4184, 4201, 4209, 4215, 4251, 4256, 4290, 4295, 4304, 4306, 4309, 4313, 4402, 4457, 4653, 4699, 4702, 4708, 4715, 4716(?), 4719, 4720, 6203, 6291, 6486, 6661;

Titan - 4175, 4187, 4231, 4233, 4247, 4294, 4302, 4333, 4382, 4386, 4489, 4490, 4529, 4532, 4534, 4568, 4676, 4773, 4826, 4828, 4832, 4833, 4835, 4838, 4842, 4854, 4950, 6539;

Militari - cel puțin 4392, 4659, 4661, 4749, 4809;

Ferentari - 4117, 4142, 4195, 4196, 4211, 4288, 4292, 4298, 4325, 4343, 4347, 4351, 4387, 4398, 4418, 4420, 4428, 4448, 4472, 4533, 4602, 4649, 4683, 4684, 4791, 4792, 4861(?), 4895, 4897, 6229, 6232, 6236, 6242, 6248, 6249, 6254, 6279;

Pipera - 4253, 4254, 4258, 4263, 4268, 4282, 4375, 4500, 4504, 4505, 4513, 4516, 4524, 4536, 4538, 4641, 4643, 4647, 4776, 4814, 4877, 4922, 4945, 4980, 4986, 4990, 4992, 6220, 6282, 6286, 6693;

Nordului - 4106, 4118, 4125, 4129, 4144, 4401, 4613, 6213, 6215.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Gabi23

#4659 circulă, dimineață era prin 136.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor dany

La Titan il mai putem adauga si pe 4172, lipseste din peisaj de cel putin o saptamana

 


Go to page:  1  ... 188 189 190 191 192 193 194  ... 338
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2318 forum members have written 423885 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use