Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Depoul Bujoreni

216 posts, 102567 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 16
 
 

📖 Pagination options
Re: Depoul Bujoreni 1689

Asta inseamna ca mai sint doar 66-67 de troleibuze functionale ?

 


Re: Depoul Bujoreni barbuandrei

Sunt mai multe statistici facute de mine. In momentul de fata, trase pe dreapta de cateva luni sunt doar 5384(la care se lucreaza, el stand de 6-7 ani) 5386, 5389 si 5390. Deci din 49 de Irisbus-uri, avem functionale 45. Pe langa acestea mai sunt cele 28 de Ikarus, ce erau prezente si in luna august, cu o mica exceptie de moment (5252 la care se lucreaza). Deci totalul este de 72, insa in fiecare zi apar defecte la unele, sunt reparate cele cu defecte din zile precedente, iar numarul de masini ce ar putea iesi zilnic pe poarta, ca o medie, este de 67-68 de troleibuze, asta in perioadele bune, stiind cu toti ca atunci cand sunt crize de anumite piese numarul acesta scade dramatic.

 


Re: Depoul Bujoreni alexandru_minciu91

De mâine turele de pe liniile 61 și 96 se vor schimba. Din câte știu pana în momentul de față, primul tur din linia 96 se va retrage la 21:55, fata de 20:37 cât este acum, iar următoarele la 22:05, 22:24, 22:40... Toate turele vor avea peste 9 ore. Modificare a fost luata pentru ca șoferii pierdeau cursa din cauza traficului, astfel minutele pe cursa s-au majorat. O mare nesimțire din partea conducerii...

 


Re: Depoul Bujoreni barbuandrei

Indicatorii de ore pentru linia 96. Nu doar ca au adăugat minute, dar au si taiat o cursa, in prezent fiind doar 5 curse/schimb, in trecut fiind ture si cu 6.
IMG-20191106-WA0000.jpg (127.06 KB; downloaded 4668 times)

 


Re: Depoul Bujoreni alexandru_minciu91

In zilele de sâmbătă primul tur care se retrage e la 22:27...bătaie de joc la adresa șoferilor..  :no:

 


Re: Depoul Bujoreni Gabi23

Păi hai să facem programele după cheful de muncă al șoferilor  :bleah: . În primul rând ar trebui să primeze călătorii, nu să afectezi graficul că pierd justificat sau nu. Sunt prea multe ore, foarte bine să împartă turele în 3 schimburi și așa tot vor fi nemulțumiri. Ar trebui să lucreze dau un exemplu generic: 4:30 - 10:30 (6 ore), 10:30-16:30 (6 ore) 16:30-22:30 (6 ore). Evident că la STB tot timpul vor fi nemulțumiți de condiții...

 


Re: Depoul Bujoreni dany

Orele sunt relativ ok, pe ei ii bucura pentru ca isi fac orele si ies bine la salariu. Referitor la zilele de sambata si duminica, da este bataie de joc sa tii atatea masini pana la ora aceea pe sosea si acestea sa care aer
P.S: sa nu uitam turul 2 din R452 care are 10 ore si 40 de minute

 


Re: Depoul Bujoreni barbuandrei

S-a vorbit pe forum despre sosirea autobuzelor hybrid la Bujoreni. Astazi vin cu mai multe detalii legate de sosirea acestora.
Pentru luna martie este programata sosirea primului prototip pentru a fi inspectat de catre cei de la STB, urmand din aprilie-mai sa soseasca pe rand cele 130 de bucati.
Toate acestea se vor gara la depoul Bujoreni, lucru deja stabilit si vor face parte din flota D.T.E. (divizia transport electric). In schimbul lor, troleibuzele Ikarus functionale vor pleca catre Bucuresti Noi si Vatra Luminoasa, cu precadere la Bucurestii Noi (aici inca nefiind stabilit numarul exact), iar alte 22 vor fi casate.
Canalul 4 de reparatii de la Bujoreni a fost ales si desemnat celor de MB Romania pentru reparatia masinilor.
Pompele de alimentare se doresc a fi montate pe aleea 7 de garare, urmand cursul de C.I.Z. ulterior.
Nu se stie exact liniile pe care aceste masini vor activa, exact ca in cazul Otokar in care se anuntasera unele si s-au schimbat pe parcurs. Momentan se stie de 178 si 336.
Soferii de la Bujoreni se afla deja in scolarizare (pe banii lor), pentru ca au fost anuntati ca au nevoie de categoria D, altfel vor fi mutati. Nu se stie momentan cum vor fi distribuite liniile de troleibuz ale depoului, dat fiind faptul ca vor ramane 49 de troleibuze.

Am sa revin ulterior cu alte mesaje pe masura ce aflu mai multe.

 


Re: Depoul Bujoreni andrei11

barbuandrei wrote:
Soferii de la Bujoreni se afla deja in scolarizare (pe banii lor), pentru ca au fost anuntati ca au nevoie de categoria D...

:shock:
Numai în cazul în care ar fi plecat de la STB ar fi trebuit să-și plătească școlarizarea !

 


Re: Depoul Bujoreni alexandru_minciu91

Afirm și eu cele spuse de colegul Barbu Andrei, școlarizarea a fost făcută pe proprii bani ai șoferilor.

 


Re: Depoul Bujoreni ByOnu

Imi este o teama de mor sa nu asistam cumva la hibride pe actualele trasee de troleibuz. Ar fi un exemplu de involutie criminala, asemanator Wellington-ului.

Se caseaza DOAR mortaciuni irecuperabile, corect?

Totusi, sa dai hibridele diviziei electrice este absurd. Hibridele sunt diesel si ar trebui sa inlocuiasca flota poluatoare de autobuze diesel actuale, sub nicio forma troleibuzele.

Simplul fapt ca se doreste achizitionarea doar de troleibuze cu autonomie pentru traseele din sud si nord, ignorand total traseele est-vest ar trebui sa ne dea de gandit. Este tot mai evident faptul ca au renuntat complet la licitatia pentru cele 100 de troleibuze simple.

 


Re: Depoul Bujoreni Citaro2037

Dacă se introduc hibride pe 336 si 178 ,noi la Militari ce linii primim?.61 si 62?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Bujoreni Utilizator anonim

Cel mai probabil va fi si o reorganizare de trasee, mai ales ca Pipera e ca si desfiintata, urmeaza Floreasca, iar in Drumul Taberei mare parte din trasee vor fi reconfigurate serios odata cu deschiderea metroului. Va fi un an interesant...

 


Re: Depoul Bujoreni Nenea_titi

Păi, odată ar trebui văzut ce e de făcut cu 336/61, având în vedere că au 90%din traseu comun.
138, 278 nu le văd vreun sens. 91, e un fel de n-ar mai fi, mai bine ar ranforsa 90,care e mult mai trebuitor.
162 și 163, primul ar face bine să îl ducă la Sala Palatului via Plevnei - >Știrbei Vodă , iar al doilea la Rosetti cum a mai fost.
Troleibuzele vor reveni pe traseele de la Eroilor cât de curând, iar la autobuze, multe linii se pot desființa.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420528 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use