Subiect: M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
6 mesaje, 7497 vizualizări.-
- Autor: stefan_br
- Membru Gold
- Scris:
-
M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
stefan_br
Vitezele maxime de pe aceasta magistrala:
Ungheni - Socola 80km/h
Socola - Nicolina 50km/h
Nicolina - Iasi 65km/h
Iasi - Nicolina 65km/h
Nicolina - Ciurea - Barnova - Grajduri 100km/h
Grajduri - Scanteia - Rebricea 120km/h
Rebricea - Buhaiesti 100km/h
Buhaiesti - Vaslui - Munteni 120km/h
Munteni - Crasna - Banca 100km/h
Zorleni-Birlad 70km/h
Barlad - Tecuci Nord 120km/h
Tecuci Nord - Tecuci 50km/h
Tecuci - Faurei pana sa fie data celor de la GFR era trecuta cu 80.
Portiunile cu line dubla sunt intalnite pe sectoarele:
Socola - Nicolina - Iasi
Iasi - Nicolina - Ciurea - Barnova - Grajduri
Rebricea - Buhaiesti
Munteni - Crasna - Banca - Zorleni - Barlad.
Intre Socola si Ungheni Prut intalnim linie "incalecata", ecartament 1435mm si linie larga cu ecartament de 1520mm iar intre Socola si Iasi este singura portiune electrificata a acestei magistrale (excluzand garile Tecuci si Faurei).
Vitezele maxime de pe aceasta magistrala:
Ungheni - Socola 80km/h
Socola - Nicolina 50km/h
Nicolina - Iasi 65km/h
Iasi - Nicolina 65km/h
Nicolina - Ciurea - Barnova - Grajduri 100km/h
Grajduri - Scanteia - Rebricea 120km/h
Rebricea - Buhaiesti 100km/h
Buhaiesti - Vaslui - Munteni 120km/h
Munteni - Crasna - Banca 100km/h
Zorleni-Birlad 70km/h
Barlad - Tecuci Nord 120km/h
Tecuci Nord - Tecuci 50km/h
Tecuci - Faurei pana sa fie data celor de la GFR era trecuta cu 80.
Portiunile cu line dubla sunt intalnite pe sectoarele:
Socola - Nicolina - Iasi
Iasi - Nicolina - Ciurea - Barnova - Grajduri
Rebricea - Buhaiesti
Munteni - Crasna - Banca - Zorleni - Barlad.
Intre Socola si Ungheni Prut intalnim linie "incalecata", ecartament 1435mm si linie larga cu ecartament de 1520mm iar intre Socola si Iasi este singura portiune electrificata a acestei magistrale (excluzand garile Tecuci si Faurei).
M600.jpg (33.88 KB; descărcat de 7256 ori)
-
- Autor: stakee
- Membru Silver
- Scris:
-
Iași
stakee
Gara Iași
Gara Iași
Iasi 1.jpg (246.65 KB; descărcat de 1679 ori)
Iasi 2.jpg (233.11 KB; descărcat de 1679 ori)
Iasi 3.jpg (274.88 KB; descărcat de 1679 ori)
Iasi 4.jpg (186.18 KB; descărcat de 1679 ori)
Iasi 5.jpg (339.1 KB; descărcat de 1679 ori)
Iasi 6.jpg (240.67 KB; descărcat de 1681 ori)
Iasi 7.jpg (287.88 KB; descărcat de 1678 ori)
Iasi 8.jpg (237.99 KB; descărcat de 1677 ori)
Iasi 9.jpg (206.48 KB; descărcat de 1677 ori)
-
- Autor: stefan_br
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
stefan_br
Faurei, inceputul de drum al M600-lui.
Faurei, inceputul de drum al M600-lui.
IMG_9886.JPG (217.96 KB; descărcat de 6817 ori)
IMG_9890.JPG (196.2 KB; descărcat de 6817 ori)
-
- Autor: Gaby
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Gaby
Astăzi, 29.09.2015 Automotorul DMU 005 a efectuat teste pe distanța Ungheni - Socola ( Iași ) pentru ziua de mâine 30.09.2015 când va circula primul tren Iași ( Socola ) - Chișinău.
Detalii:
Poză de la ziua de teste:

DMU 005 by Lucian Găbițu, on Flickr
Astăzi, 29.09.2015 Automotorul DMU 005 a efectuat teste pe distanța Ungheni - Socola ( Iași ) pentru ziua de mâine 30.09.2015 când va circula primul tren Iași ( Socola ) - Chișinău.
Detalii:
„Calea Ferată din Moldova”, în premieră, va lansa miercuri, 30 septembrie 2015, cursa feroviară Chișinău – Iași (Stația Socola), începând cu ora 6:17. Se prognozează că durata călătoriei nu va depăși trei ore.
Prețurile stabilite pentru noua rută feroviară, la gara din Chișinău, vor fi următoarele:
Vagon de clasa I – 230 lei moldovenești sau aproximativ 55 Ron
Vagon de clasa II – 185 moldovenești sau aproximativ 44 Ron
Vagon de clasa III – 165 moldovenești sau aproximativ 39 Ron
În același timp, la solicitarea deputaților din Parlamentul Republicii Moldova, cât și a ministrului Transporturilor și Infrastructurii Drumurilor, Iurie Chirinciuc, vor fi implementate următoarele reduceri pentru elevii și studenții din învățământul de stat și din învățământul privat acreditat:
Vagon de clasa I – 25%
Vagon de clasa II – 20%
Vagon de clasa III – 20%
Garnitura va circula in fiecare zi. De la Chisinau trenul va porni la ora 6 si 17 minute, va trece prin Ungheni si va ajunge la Socola, o statie de la periferia orasului Iasi. Pornirea de la Iasi va fi la ora 17 si 20 de minute.
Administrația CFM declară că prin intermediul cursei Chișinău-Iași vrea să răspundă solicitărilor din partea călătorilor, să atragă cât mai mulți tineri și să motiveze populația să opteze pentru un mijloc de transport sigur. Acest proiect comun moldo-român va contribui la creșterea competitivității, la intensificarea schimburilor comerciale și la dezvoltarea infrastructurii feroviare.
Sursa 7Est.ro
Poză de la ziua de teste:

DMU 005 by Lucian Găbițu, on Flickr
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Robert24
Socola
Socola
20151230_123211 (Medium).jpg (311.75 KB; descărcat de 6090 ori)
20151230_123214 (Medium).jpg (287.13 KB; descărcat de 6090 ori)
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Gabi23
Gara Tecuci
Este situată în partea de sud-vest a municipiului, fiind un important nod feroviar pe M600.
Gara Tecuci a avut rolul ei, în istoria celor două războaie modiale, în piața gării având amplasat un monument în cinstea Eroilor căzuți între 1916-1918:
Gara Tecuci
Tecuci - 08.07.2017 (1).JPG (113.87 KB; descărcat de 5246 ori)
Este situată în partea de sud-vest a municipiului, fiind un important nod feroviar pe M600.
Tecuci - 08.07.2017 (2).JPG (374.18 KB; descărcat de 5246 ori)
Tecuci - 08.07.2017 (3).JPG (397.44 KB; descărcat de 5246 ori)
Tecuci - 08.07.2017 (4).JPG (396.33 KB; descărcat de 5245 ori)
Tecuci - 08.07.2017 (5).JPG (433.75 KB; descărcat de 5243 ori)
Tecuci - 08.07.2017 (6).JPG (281.71 KB; descărcat de 5244 ori)
Gara Tecuci a avut rolul ei, în istoria celor două războaie modiale, în piața gării având amplasat un monument în cinstea Eroilor căzuți între 1916-1918:
Tecuci - 08.07.2017 (7).JPG (293.09 KB; descărcat de 5243 ori)
- Autor: fl82
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: M600: Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
fl82
Date tehnice- M600:
-Tecuci - Tecuci Nord hc- Tecuci Ram. Frunzeasca= linie simpla electrificata (electrificata in 1996)
-Tecuci Ram. Frunzeasca- Barlad= linie simpla, cu BLA
-Barlad- Zorleni= linie dubla cu BLA
-Zorleni- Crasna= linie dubla, se circula in sistemul "intelegerii telefonice a caii libere" (HM Banca= instalatie SBW cu semnale prevestitoare luminoase)
-Crasna- HM Munteni= linie dubla, BLAS
-HM Munteni- Vaslui= linie simpla, "dependenta intre statii"
-Vaslui- Buhaiesti= linie simpla, se circula in sistemul "intelegerii telefonice a caii libere" (HM Balteni= CED)
-Buhaiesti- HM Rebricea= linie dubla, BLA
-HM Rebricea- Grajduri= linie simpla BLA
-Grajduri- Ramificatia Nicolina= linie dubla, BLA
-Ramificatia Nicolina- Nicolina= linie dubla electrificata
-Nicolina- Iasi= linie dubla electrificata, "dependenta intre statii".
Daca nu venea revolutia, pana in 1995, urma ca intreaga linie Tecuci Ram. Frunzeasca- Iasi sa fie dublata, electrificata si echipata cu BLA.
Statii si HM-uri desfiintate de pe M600 dupa 1990:
-Fosta statie Rosiesti (aveea instalatie SBW. Deservea o baza de receptie a cerealelor)
-Fosta HM Barzesti (aveea instalatie SBW si era folosita doar pentru incrucisari de trenuri)
-Fosta HM Piciorul Lupului (aveea instalatie CED si de aici se ramifica o "linie de fuga").
Date tehnice- M600:
-Tecuci - Tecuci Nord hc- Tecuci Ram. Frunzeasca= linie simpla electrificata (electrificata in 1996)
-Tecuci Ram. Frunzeasca- Barlad= linie simpla, cu BLA
-Barlad- Zorleni= linie dubla cu BLA
-Zorleni- Crasna= linie dubla, se circula in sistemul "intelegerii telefonice a caii libere" (HM Banca= instalatie SBW cu semnale prevestitoare luminoase)
-Crasna- HM Munteni= linie dubla, BLAS
-HM Munteni- Vaslui= linie simpla, "dependenta intre statii"
-Vaslui- Buhaiesti= linie simpla, se circula in sistemul "intelegerii telefonice a caii libere" (HM Balteni= CED)
-Buhaiesti- HM Rebricea= linie dubla, BLA
-HM Rebricea- Grajduri= linie simpla BLA
-Grajduri- Ramificatia Nicolina= linie dubla, BLA
-Ramificatia Nicolina- Nicolina= linie dubla electrificata
-Nicolina- Iasi= linie dubla electrificata, "dependenta intre statii".
Daca nu venea revolutia, pana in 1995, urma ca intreaga linie Tecuci Ram. Frunzeasca- Iasi sa fie dublata, electrificata si echipata cu BLA.
Statii si HM-uri desfiintate de pe M600 dupa 1990:
-Fosta statie Rosiesti (aveea instalatie SBW. Deservea o baza de receptie a cerealelor)
-Fosta HM Barzesti (aveea instalatie SBW si era folosita doar pentru incrucisari de trenuri)
-Fosta HM Piciorul Lupului (aveea instalatie CED si de aici se ramifica o "linie de fuga").