Topic: Accidente / incidente
5135 posts, 1408957 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Chev Celios
La politie.Nu numai cu tramvaiul.Orice vehiucl RATB daca este implicat in accident trebuie sa mearga la politie.Aici nu merge faza cu intelegerea amiabila.
La politie.Nu numai cu tramvaiul.Orice vehiucl RATB daca este implicat in accident trebuie sa mearga la politie.Aici nu merge faza cu intelegerea amiabila.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Tom
Scuze, m-am exprimat gresit. Vroiam sa intreb cum se face constatarea la politie, iese politistul in strada si se uita la tramvai? Vin asiguratorii la depou? Banuiesc ca vatmanul se duce la politie, asta e altceva.
Scuze, m-am exprimat gresit. Vroiam sa intreb cum se face constatarea la politie, iese politistul in strada si se uita la tramvai? Vin asiguratorii la depou? Banuiesc ca vatmanul se duce la politie, asta e altceva.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Chev Celios
Vagonul se duce la depou,iar cei d ela politie se deplaseaza in depou pentru a face constatarea.Cei de la asigurari vin si fac si acestia o constateare in depou.
Vagonul se duce la depou,iar cei d ela politie se deplaseaza in depou pentru a face constatarea.Cei de la asigurari vin si fac si acestia o constateare in depou.
- Fritz
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Fritz
Are cineva idee ce a patit autobuzul 4450 de avea geamul de la sofer spart in aceasta dimineata? Am impresia ca a circulat pe linia 226.
Are cineva idee ce a patit autobuzul 4450 de avea geamul de la sofer spart in aceasta dimineata? Am impresia ca a circulat pe linia 226.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Der Hofmeister
Astazi, in jurul orei 14:30-15:00, circulatia pe linia 41 a fost perturbata la statia Piata Drumul Taberei, sens spre Ghencea, coada de tramvaie insumand in jur de 5-6 vagoane. Nu stiu exact motivul pentru ca am vazut din masina incidentul, dar judecand dupa politistii care faceau masuratori si dupa tramvaiul care era oprit in mijlocul statiei, se prea poate sa fie vorba de un accident cu o victima umana.
Astazi, in jurul orei 14:30-15:00, circulatia pe linia 41 a fost perturbata la statia Piata Drumul Taberei, sens spre Ghencea, coada de tramvaie insumand in jur de 5-6 vagoane. Nu stiu exact motivul pentru ca am vazut din masina incidentul, dar judecand dupa politistii care faceau masuratori si dupa tramvaiul care era oprit in mijlocul statiei, se prea poate sa fie vorba de un accident cu o victima umana.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Der Hofmeister
4698 a fost scos din 105 si date fiind traseele fundamental diferite ale celor 2 linii, este scuzabila dezorientarea...
Noroc ca a revenit in 105 incepand de pe la vreo 16:00, ca altfel ce se facea bietul nostru sofer?
4698 a fost scos din 105 si date fiind traseele fundamental diferite ale celor 2 linii, este scuzabila dezorientarea...
Noroc ca a revenit in 105 incepand de pe la vreo 16:00, ca altfel ce se facea bietul nostru sofer?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Gabi23
Si linia 11 a fost blocata pe la ora 9 din acelasi motiv circa 30-45 minute pe sensul Romprim - Cart. 16 Feb. Oricum este un motiv intemeiat. Respect Etern Eroilor Revolutiei din Decembrie 1989, datorita lor astazi traim in libertate!
Si linia 11 a fost blocata pe la ora 9 din acelasi motiv circa 30-45 minute pe sensul Romprim - Cart. 16 Feb. Oricum este un motiv intemeiat. Respect Etern Eroilor Revolutiei din Decembrie 1989, datorita lor astazi traim in libertate!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Gabi23
Linia 41 a fost blocata total astazi intre 12:40 >> 14.30 din cauza defectarii macazului de la intrarea in terminalul de la Ghencea. Vagonul 196 si-a rupt jugul din dreptul boghiului 3. Macazul era defect de ceva timp fiind facut manual de catre vatmani, iar astazi dupa ce a fost facut corespunzator pentru a intra in terminal, primele 2 boghiuri ale lui 196 au intrat pe o linie iar al treilea pe cealalta linie. Vagonul a fost reparat temporar de catre echipele de interventii ale RATB, la fata locului sosind si o parte din sefii regiei, deoarece linia 41 are un statut special dupa cum se stie.
Vagonul 196 a ramas pe diagonala la Ghencea pana la ora 15.30 cand a plecat pe boghiurile sale la Dep. Bucurestii Noi. Pentru preluarea calatorilor au fost mobilizate peste 15 autobuze de la autobazele Alexandria, Militari, Pipera, Ferentari si Floreasca.
Linia 41 a fost blocata total astazi intre 12:40 >> 14.30 din cauza defectarii macazului de la intrarea in terminalul de la Ghencea. Vagonul 196 si-a rupt jugul din dreptul boghiului 3. Macazul era defect de ceva timp fiind facut manual de catre vatmani, iar astazi dupa ce a fost facut corespunzator pentru a intra in terminal, primele 2 boghiuri ale lui 196 au intrat pe o linie iar al treilea pe cealalta linie. Vagonul a fost reparat temporar de catre echipele de interventii ale RATB, la fata locului sosind si o parte din sefii regiei, deoarece linia 41 are un statut special dupa cum se stie.
Vagonul 196 a ramas pe diagonala la Ghencea pana la ora 15.30 cand a plecat pe boghiurile sale la Dep. Bucurestii Noi. Pentru preluarea calatorilor au fost mobilizate peste 15 autobuze de la autobazele Alexandria, Militari, Pipera, Ferentari si Floreasca.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
andrei11
Nu are nici o legtura faptul ca macazul era facut manual de ceva timp - sunt multe macaze de tramvai care nu functioneaza decat pe "pozitia manual" si deraierea tramvaiului la macaz. Absolut nici o legatura. In Piata Iancului - acolo unde stau - iti dau exemple de macaze care nu au funcionat in viata lor pe pozitia "automat" desi toata zona este modernizata de vreo 2 ani.
Nu are nici o legtura faptul ca macazul era facut manual de ceva timp - sunt multe macaze de tramvai care nu functioneaza decat pe "pozitia manual" si deraierea tramvaiului la macaz. Absolut nici o legatura. In Piata Iancului - acolo unde stau - iti dau exemple de macaze care nu au funcionat in viata lor pe pozitia "automat" desi toata zona este modernizata de vreo 2 ani.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Dr2005
Accidente cu macaze din astea au mai fost... inclusiv cu vechiul macaz de acolo (înclocuit cu cel de acum). Tot pe macaze din astea s-au mai rupt şi #096 + 2 vagoane de Faur la 11 Iunie, #220 (de 3 ori!!!, o dată la intrarea pe Alex. I. Cuza dinspre Banu Manta, o dată la Dep. Victoria şi o dată la Dristor), #4015 (V2A la Dristor) ş.a.. La astea mai adăugăm un jug de articulaţie rupt pe paleta de pe Şos. Colentina (când era) pentru că s-a oprit curentul şi macazul s-a resetat pe directă când a revenit curentul, cu tramvaiul pe el.
Accidente cu macaze din astea au mai fost... inclusiv cu vechiul macaz de acolo (înclocuit cu cel de acum). Tot pe macaze din astea s-au mai rupt şi #096 + 2 vagoane de Faur la 11 Iunie, #220 (de 3 ori!!!, o dată la intrarea pe Alex. I. Cuza dinspre Banu Manta, o dată la Dep. Victoria şi o dată la Dristor), #4015 (V2A la Dristor) ş.a.. La astea mai adăugăm un jug de articulaţie rupt pe paleta de pe Şos. Colentina (când era) pentru că s-a oprit curentul şi macazul s-a resetat pe directă când a revenit curentul, cu tramvaiul pe el.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
Dominatrix
Dr2005 wrote:Foarte interesant ca majoritatea "ruperilor" descrise s-au intamplat pe macaze noi, montate la diverse modernizari. Daca aceste accidente au fost cauzate de starea necorespunzatoare a macazelor, cine ii trage de urechi pe MariiPiloii si alti pigmei economici carora "li se rupe" de calitatea lucrarilor pe care le fac? Macazele astea ce garantie au?
Accidente cu macaze din astea au mai fost... inclusiv cu vechiul macaz de acolo (înclocuit cu cel de acum). Tot pe macaze din astea s-au mai rupt şi #096 + 2 vagoane de Faur la 11 Iunie, #220 (de 3 ori!!!, o dată la intrarea pe Alex. I. Cuza dinspre Banu Manta, o dată la Dep. Victoria şi o dată la Dristor), #4015 (V2A la Dristor) ş.a.. La astea mai adăugăm un jug de articulaţie rupt pe paleta de pe Şos. Colentina (când era) pentru că s-a oprit curentul şi macazul s-a resetat pe directă când a revenit curentul, cu tramvaiul pe el.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
shoppy
Sa faci un macaz doar manual e chestie veche si cunoscuta, apoi un macaz facut doar pentru automat e de asemenea foarte solid(si dai vreo 5 minute la manivela ca sa-l schimbi manual), eu am impresia ca aceste macaze sunt gandite ca sa mearga in principal pe automat si doar in caz de avarie sa fie manevrate manual, doar ca la ei avaria tine maxim 1-2 zile pe cand la noi tine si 3 luni lejer sau nu e folosit pe automat niciodata.
Sa faci un macaz doar manual e chestie veche si cunoscuta, apoi un macaz facut doar pentru automat e de asemenea foarte solid(si dai vreo 5 minute la manivela ca sa-l schimbi manual), eu am impresia ca aceste macaze sunt gandite ca sa mearga in principal pe automat si doar in caz de avarie sa fie manevrate manual, doar ca la ei avaria tine maxim 1-2 zile pe cand la noi tine si 3 luni lejer sau nu e folosit pe automat niciodata.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Accidente,incidente
autob368
Chiar si asa vagonul #339 a venit in statia Tricodava - sens PPL pe la ora 13.00 si ce a fost de-a dreptul enervant a fost viteza cu care circula. Intre statiile Tricodava si Bd Uverturii am facut nu mai putin de 12 minute !!! Mi-am dat ca trebuie sa se fi intamplat ceva pe undeva dar si cand a venit m-a umplut de draci. Eu trebuia sa ajung la serviciu la 13.15 si desi am plecat de acasa de la 12.30 am ajuns pe la 13.18...
Oare a patit ceva si #339?
Chiar si asa vagonul #339 a venit in statia Tricodava - sens PPL pe la ora 13.00 si ce a fost de-a dreptul enervant a fost viteza cu care circula. Intre statiile Tricodava si Bd Uverturii am facut nu mai putin de 12 minute !!! Mi-am dat ca trebuie sa se fi intamplat ceva pe undeva dar si cand a venit m-a umplut de draci. Eu trebuia sa ajung la serviciu la 13.15 si desi am plecat de acasa de la 12.30 am ajuns pe la 13.18...
Oare a patit ceva si #339?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination