Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022
1049 posts, 249686 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
cris_m
In mod normal si firesc ar trebui sa se ia prototip doar modelul propus in licitatie, nu grupul ca atare. Prototip se refera la un fel de vehicule, nu de companie, nu de gama de produse.
In mod normal si firesc ar trebui sa se ia prototip doar modelul propus in licitatie, nu grupul ca atare. Prototip se refera la un fel de vehicule, nu de companie, nu de gama de produse.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
orex
@Utilizator anonim
Nu-ti pot da dreptate, din pacate! SERIA se refera la FIX ce este solicitat prin CS. Spre ex. daca Airbus face A380, inseamna ca pe A320 l-ar face oricum? Nicidecum!
@Utilizator anonim
Nu-ti pot da dreptate, din pacate! SERIA se refera la FIX ce este solicitat prin CS. Spre ex. daca Airbus face A380, inseamna ca pe A320 l-ar face oricum? Nicidecum!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Foarte corecta afirmatia, chiar si dupa modernizarea fabricii din Ankara tot bate vantul pe acolo, ce si-au facut de lucru mai mare din 2014 pana in prezent au fost cele 30 de tramvaie pentru Kayseri si cele 22 de rame de metrou Inspiro pentru Bangkok ca parte a unui JV facut cu Siemens.
In rest,
Solaris wrote:
(...)
Bozankaya este o fabrica in Turcia (modernizata ce-i drept cu un credit BERD de 40 mil euro) care la acest moment nu are mari comenzi si are nevoie ca de aer de lucru. Puterea sa financiara este limitata si stiu ca a fost cel putin un caz de licitatie unde nu au putut sa scoata garantia de participare.
Sper ca am reusit sa lamuresc de ce nu se pot compara.
Foarte corecta afirmatia, chiar si dupa modernizarea fabricii din Ankara tot bate vantul pe acolo, ce si-au facut de lucru mai mare din 2014 pana in prezent au fost cele 30 de tramvaie pentru Kayseri si cele 22 de rame de metrou Inspiro pentru Bangkok ca parte a unui JV facut cu Siemens.
In rest,
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Bun, sa zicem ca nu e prototip pentru ca ei considera ca si cele de 18/25m fac parte din aceeași gama, dar cu doar 40 de unități vândute sigur e serie mica.
Utilizator anonim wrote:
Pai aici e nelamurirea, cum definesc cei care au facut CSul seria mica/prototip. Daca ei considera per totalul unui constructor sau per model, ca daca ei considera ca si alea de 18/25m intra in aceeasi afacere inseamna ca nu e nimic in neregula.
Bun, sa zicem ca nu e prototip pentru ca ei considera ca si cele de 18/25m fac parte din aceeași gama, dar cu doar 40 de unități vândute sigur e serie mica.
- GPS
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Andrei Andraș
Și ăsta nu tot prototip este?! De 12m nu circulă nicăieri acest tip de troleibuz, fie făcut de Astra fie de Iveco (chiar dacă Iveco nu a făcut acest tip de troleibuz niciodată, ci Skoda). Până și cele de la CJ sunt, în sinea lor, niște prototipuri. Astra cu Urbanway este același lucru cu Bozankaya. Ambele companii au fabricat și livrat troleibuze de capacitate mai mare în trecut, dar nu și de 12m.
Albert wrote:
Astra ar putea sa vina cu modelul AstraTown UrbanWay cu echipamente SAERP.
Și ăsta nu tot prototip este?! De 12m nu circulă nicăieri acest tip de troleibuz, fie făcut de Astra fie de Iveco (chiar dacă Iveco nu a făcut acest tip de troleibuz niciodată, ci Skoda). Până și cele de la CJ sunt, în sinea lor, niște prototipuri. Astra cu Urbanway este același lucru cu Bozankaya. Ambele companii au fabricat și livrat troleibuze de capacitate mai mare în trecut, dar nu și de 12m.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Ma refeream la asta in cazul schimbării condițiilor ca sa nu ii mai limiteze pe unii producatori. Firește, si AstraTown tot prototip este...
De asemenea, dacă sunt doar 20 de unități vândute e chiar mai grav... Si am inteles ca sunt 10 cu 10, din generații diferite.
Ma refeream la asta in cazul schimbării condițiilor ca sa nu ii mai limiteze pe unii producatori. Firește, si AstraTown tot prototip este...
De asemenea, dacă sunt doar 20 de unități vândute e chiar mai grav... Si am inteles ca sunt 10 cu 10, din generații diferite.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Si nici cu autonomie.
Da, daca aia au vandut 20, poate in CS de la noi ei au un numar nescris de 5 maxim 10 de exemplu, gama, nu produs efectiv. Deci putem spune din start ca cerinta din CS nu este clara.
P.S. Bozankaya acum are de lucru ca va livra tramvaie pentru Timisoara. Nu mai tin minte dar parca a mai ofertat prin niste orase pe la noi autobuze.
Nu, ai inteles total gresit abordarea mea, atata timp cat un vehicul are un design decent, este fiabil si ofera conditii normale de calatorie pentru vremurile noastre, da, il consider bun, „bijuterie” pentru anumite preferate ale mele, dar aici e vorba de preferintele mele. Si da, nu conteaza cine si unde il face, poate sa fie facut si in cort de triburile din Africa, atata timp cat este un produs fiabil si modern pe care nu il vezi toata ziua tractat, defect, sau mai rau imobilizat prin depouri. Kenturile imi plac mult, mai mult decat Citaro ale noastre care au ajuns intr-un hal, la fel mi-au placut Citaro, inclusiv Euro 3 cand au venit, si mi-au placut mult timp, dar din pacate acum au ajuns niste roabe majoritatea, fie din cauza unor probleme de calitate, fie din cauza mentenantei, ceea ce la Kent cel putin 8 ani nu ar trebui sa se intample, iar dupa 8 ani cauti sa le inlocuiesti.
Andrei17 wrote:
Și ăsta nu tot prototip este?! De 12m nu circulă nicăieri acest tip de troleibuz, fie făcut de Astra fie de Iveco (chiar dacă Iveco nu a făcut acest tip de troleibuz niciodată, ci Skoda). Până și cele de la CJ sunt, în sinea lor, niște prototipuri. Astra cu Urbanway este același lucru cu Bozankaya. Ambele companii au fabricat și livrat troleibuze de capacitate mai mare în trecut, dar nu și de 12m.
Si nici cu autonomie.
Da, daca aia au vandut 20, poate in CS de la noi ei au un numar nescris de 5 maxim 10 de exemplu, gama, nu produs efectiv. Deci putem spune din start ca cerinta din CS nu este clara.
P.S. Bozankaya acum are de lucru ca va livra tramvaie pentru Timisoara. Nu mai tin minte dar parca a mai ofertat prin niste orase pe la noi autobuze.
GPS wrote:
P.S.: Pentru dumneavoastră și dacă vine ultimul troleibuz fabricat pe vapor, tot bijuterie e...
Nu, ai inteles total gresit abordarea mea, atata timp cat un vehicul are un design decent, este fiabil si ofera conditii normale de calatorie pentru vremurile noastre, da, il consider bun, „bijuterie” pentru anumite preferate ale mele, dar aici e vorba de preferintele mele. Si da, nu conteaza cine si unde il face, poate sa fie facut si in cort de triburile din Africa, atata timp cat este un produs fiabil si modern pe care nu il vezi toata ziua tractat, defect, sau mai rau imobilizat prin depouri. Kenturile imi plac mult, mai mult decat Citaro ale noastre care au ajuns intr-un hal, la fel mi-au placut Citaro, inclusiv Euro 3 cand au venit, si mi-au placut mult timp, dar din pacate acum au ajuns niste roabe majoritatea, fie din cauza unor probleme de calitate, fie din cauza mentenantei, ceea ce la Kent cel putin 8 ani nu ar trebui sa se intample, iar dupa 8 ani cauti sa le inlocuiesti.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Pe la licitatiile MDRAP au ofertat. Iar la Timisoara au acord-cadru pentru pana la 40 de tramvaie IMC ce se ridica la suma de 80 de milioane de euro.
Utilizator anonim wrote:
P.S. Bozankaya acum are de lucru ca va livra tramvaie pentru Timisoara. Nu mai tin minte dar parca a mai ofertat prin niste orase pe la noi autobuze.
Pe la licitatiile MDRAP au ofertat. Iar la Timisoara au acord-cadru pentru pana la 40 de tramvaie IMC ce se ridica la suma de 80 de milioane de euro.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
Utilizator anonim, păi aici e problema, din moment ce în circulație sunt numai vreo 20 de bucăți ( de 18 metri ) și cam atât, de unde știi că te poți baza pe ele ? Dacă Europa era plină de trolee de 18 metri care ar fi corespuns, da, n-aveam nicio problemă pentru cele de 12 metri care n-au mai fost construite niciodată. Dacă faci un troleu corespunzător de 18 metri îl faci și pe cel de 12 metri, nu sunt diferențe majore între cele două tipuri, bașca că multe componente pot fi identice.
Utilizator anonim, păi aici e problema, din moment ce în circulație sunt numai vreo 20 de bucăți ( de 18 metri ) și cam atât, de unde știi că te poți baza pe ele ? Dacă Europa era plină de trolee de 18 metri care ar fi corespuns, da, n-aveam nicio problemă pentru cele de 12 metri care n-au mai fost construite niciodată. Dacă faci un troleu corespunzător de 18 metri îl faci și pe cel de 12 metri, nu sunt diferențe majore între cele două tipuri, bașca că multe componente pot fi identice.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
orex
Sa speram ca Bozankaya nu e sarpele KA, care l-a vrajit pe Mowgli!
Sa speram ca Bozankaya nu e sarpele KA, care l-a vrajit pe Mowgli!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Sunt 20 de 25 de metri, nu de 18 metri.
andrei11 wrote:
Utilizator anonim, păi aici e problema, din moment ce în circulație sunt numai vreo 20 de bucăți ( de 18 metri ) și cam atât, de unde știi că te poți baza pe ele ? Dacă Europa era plină de trolee de 18 metri care ar fi corespuns, da, n-aveam nicio problemă pentru cele de 12 metri care n-au mai fost construite niciodată. Dacă faci un troleu corespunzător de 18 metri îl faci și pe cel de 12 metri, nu sunt diferențe majore între cele două tipuri, bașca că multe componente pot fi identice.
Sunt 20 de 25 de metri, nu de 18 metri.
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options