Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93M-FAUR

1110 posts, 366303 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 80
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93M-FAUR Gabi23

V3A-93M-FAUR 238 este unul dintre vagoanele cele mai distruse de vreme de la Dep. Alexandria, fiind in "Top 5" vagoane cu nevoie iminenta de RK. Vagonul este fabricat la uzina FAUR Bucuresti in anul 1996, fiind al 24-lea vagon iesit pe poarta fabricii. A mai avut o parte de un RK in anul 2003 si de atunci n-a mai prins decat o reparatie caroserie si revopsire in anul 2009. Podeaua vagonului este cea originala, cu linoleumul aferent montat de FAUR, in anul 2003 umblandu-se doar pe la trepte. Inca este unul din ultimele vagoane ramase cu afisaj pe film, afisaj care si el poate fi un potential pericol avand tot felul de fire neizolate la care poate umbla oricine. Vagonul a fost "atacat" in ultimul timp si de tot felul de mazgalituri infecte. Si ar mai avea nevoie si de un RK/RG la boghiuri, bandajele fiind destul de tocite si ele si avand flecuri. Speram ca anul 2011 sa ii aduca ceva mai bun  :roll:.

 


Re: V3A-93M-FAUR Gabi23

299
Deocamdata luna aceasta vagonul este rezerva, circuland alternativ pe liniile 11/32. Vagonul nu a fost preluat inca de catre vatmanii sai titulari, acestia fiind repartizati cu alt vagon, pe linia 32. Va intra in regim normal de circulatie din luna decembrie.

 


Re: V3A-93M-FAUR Gabi23

304 la Piata Unirii
Este primul vagon modernizat la uzina FAUR Bucuresti in anul 1995. La mai bine de 15 ani de la intrarea in exploatare se descurca inca destul de bine, fiind un vagon bine intretinut pe cat posibil. Afisajul este inca functional, circuland in cea mai mare parte din timp anul acesta pe linia 32. Se are in vedere inlocuirea cu un afisaj matricial, ca de altfel la toate vagoane, facandu-se demersuri inca din vara acestui an, dar lucrurile se misca anevoios din partea celor care detin afisaje, adica E.T.A., care nu prea fac "cadouri" la E.T.E., astfel ca vagoanele cu film asteapta inca. Are mai mari sanse ca la urmatorul RK sa ii fie inlocuit. Singurul RK l-a avut in anul 2005.

 


  • Leo
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR Leo

Astazi am mers cu 332 (parca, nu sunt foarte sigur). Mirosul de incins se simtea si de afara , iar cand intrai in vagon... pff...

 


Re: V3A-93M-FAUR Gabi23

Intradevar 332 are unele probleme la boghiuri, si a mai fost si solicitat intens la probele de saptamana trecuta din zona Giulesti... L-am vazut si eu astazi pe linia 11. Se va remedia problema zilele acestea.

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR marian

Astazi pe linia 41 295,299 care erau cu pantografe clasice .

 


Re: V3A-93M-FAUR Gabi23

marian wrote:
Astazi pe linia 41 295,299 care erau cu pantografe clasice .

Intradevar astazi pe linia 41 au circulat (inca circula la acesta ora), vagoanele 295 si 299. Vor circula cel putin luna aceasta pe linia 41. Pantografele clasice sunt singurul dezavantaj la cele doua vagoane deoarece apasa mult prea tare pe retea riscand sa se agate, in rest sunt vagoane bune pentru linia 41. Au boghiuri fiabile cu demaraj bun si RK-uri recente interioarele aratand destul de bine. Nu are importanta patina la pantograf, in acest moment cam jumatate din vagoanele de pe aceasta linie au pantografe cu patina de aluminiu, atat de la Bucurestii Noi cat si de la Alexandria.
Sa nu va mire daca in urmatoarea perioada vor aparea si vagoanele: 197, 198, 275, 284, fiind introduse la nevoie fiind urmatoarele pe lista.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR Utilizator anonim

Problema cu pantografele cel putin la cele 2 vagoane trebuie rezolvata urgent, cel putin pe Podul Grant patina flamba foarte puternic si mai devreme 295 s-a blocat de 2 ori pe pod, cel mai probabil din cauza contactului imperfect.
In rest sper ca odata cu continuarea preluarii de ture de Alexandria sa circule si vagoanele 197, 198, 284, 285, 295, 299, normal cu rezolvarea problemei cu pantografele.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR Utilizator anonim

Pai sunt vagoane foarte bune, chiar ar merita sa mai fie preluate o parte din turele lui B Noi ca sa fie inlocuite cu vagoanele astea, mult mai aratoase si fiabile decat cele de B Noi. Nu merita sa le strice pe 32 cand le sta asa bine pe 41 alaturi de CH PPC  8-)

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR marian

Este foarte adevarat ca sint vagoane bune si destul de aspectuoase,dupa parerea mea mult mai bune decit multe de la Bucuresti Noi, chiar mi-a parut rau cind dupa modernizarea liniei 41 le-au schimbat cu cele cu rk dela Colentina gen 055,273 etc.M-as fi bucurat chiar si acum daca se preluau ture de la Buc. Noi.Dar in cazul de fata mi se pare o involutie pt ca se scot CH_PPC si se introduc aceste tramvaie.Marian ai spus ca o sa vedem si alte  vag. de Faur in 41 in locul CH_PPC ?

 


Re: V3A-93M-FAUR Gabi23

Utilizator anonim wrote:
#299 la Brasov, chiar imi parea rau sa se rupa acest vagon pe linia 32.

Cel mai bun exemplu este ca la putin timp dupa RK acum vreo 2 saptamani vagonul a stat in depou cateva zile cu 2 scaune RUPTE, pe linia 32, plus, observati cu atentie la usa 1, ca o jumatate este de la 329, pentru ca a fost spart geamul celei initiale tot de binevoitori :roll:.
Scaunele au fost reparate de o echipa de la URAC, deoarece vagonul este in perioada de garantie.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR Utilizator anonim

marian wrote:
Dar in cazul de fata mi se pare o involutie pt ca se scot CH_PPC si se introduc aceste tramvaie.Marian ai spus ca o sa vedem si alte  vag. de Faur in 41 in locul CH_PPC ?


CH PPC au disparut maxim 2 din 41 dupa mutarea pe 11, gaura ce se va astupa dupa sosirea CA-2010urilor 204 si 076 si mult mai repede dupa repararea tamponatelor 4023, 4030 si 131.
De FAUR o sa vedem in general vagoane din seria 197, 198, 275, 284, 285, 295, 299, mici sanse sa apara si alte vagoane. Luna asta sunt 295 si 299.

 


Re: V3A-93M-FAUR Dominatrix

Gabi23 wrote:
Nu are importanta patina la pantograf, in acest moment cam jumatate din vagoanele de pe aceasta linie au pantografe cu patina de aluminiu, atat de la Bucurestii Noi cat si de la Alexandria.
Ba cam are importanta, fiindca pantografele cu patina de aluminiu vor razui mult mai rapid grafitul de pe firul de contact si implicit se vor uza si patinele de grafit ale vagoanelor de metrou usuratic care inca mai au asa ceva. Dar cui ii pasa? Dr. Oetker si-a vazut visul indeplinit: vagoane "noi" pe la Basarab...

Tot el si alti politruci vor plati pentru inlocuirea patinelor si/sau gresarea retelei de pe 41 :?:

 


Re: V3A-93M-FAUR Gabi23

Sunt prea costisitoare patinele de grafit...Probabil ca in final vor avea toate aluminiu in ritmul alert in care se trece de la grafit la aluminiu la vagoane...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 80
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2338 forum members have written 426065 posts in 5295 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use