Subiect: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
695 mesaje, 132525 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Marian Andrei
E vorba de acest proiect viewtopic.php?f=14&t=4791, nici vorba de modernizat tramvaiele existente. Aia e o balarie preluata din asa zisa presa de specialitate unde s-a scris asta, ca nu stiu sa citeasca un caiet de sarcini.
E vorba de acest proiect viewtopic.php?f=14&t=4791, nici vorba de modernizat tramvaiele existente. Aia e o balarie preluata din asa zisa presa de specialitate unde s-a scris asta, ca nu stiu sa citeasca un caiet de sarcini.

-
- Autor: punmeister
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
punmeister
Aoleu ce au inteles si aia. Este vorba despre AMENAJAREA INTERIOARA SI EXTERIOARA A TRAMVAIULUI
Deci nici vorba despre o modernizare la nivel tehnic, tot electronica SAERP si motoarele asincron de pe actualele CA raman baza.
Deci la aceasta procedura vin agentii de design din domeniu cum ar fi de exemplu Yellow Window sau büro+staubach si propun un design de secolul 21 pentru noua generatie de Bucur LF-CA, atat!
Aoleu ce au inteles si aia. Este vorba despre AMENAJAREA INTERIOARA SI EXTERIOARA A TRAMVAIULUI

Deci la aceasta procedura vin agentii de design din domeniu cum ar fi de exemplu Yellow Window sau büro+staubach si propun un design de secolul 21 pentru noua generatie de Bucur LF-CA, atat!
-
- Autor: cris_m
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
cris_m
Nu sta nimeni sa toace la bani marunti CS-ul asa cum faceti voi! Tineti minte chestia asta!
Nu sta nimeni sa toace la bani marunti CS-ul asa cum faceti voi! Tineti minte chestia asta!
-
- Autor: punmeister
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
punmeister
Da, doar ca se vede clar din titlul si descrierea procedurii de pe SEAP.
Da, doar ca se vede clar din titlul si descrierea procedurii de pe SEAP.
AMENAJARE INTERIOARA SI EXTERIOARA TRAMVAIE BUCUR LF-CA (Amenajare interioara si exterioara tramvai Bucur LF - CA, si Servicii de proiectare specializata :proiectare design; matrite, SDV PAFS; proiectare de executie; SDV parbrize; asistenta montaj prototip) conform caietului de sarcini. Contractul se va executa in doua etape aferente anilor 2019 si 2020”
-
- Autor: cris_m
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
cris_m
Eu m-am plictisit la jumatatea primului rand de citit titlul si tu vrei sa stea sa-ti citeasca 3 randuri?! Hai ca esti amuzant
Eu m-am plictisit la jumatatea primului rand de citit titlul si tu vrei sa stea sa-ti citeasca 3 randuri?! Hai ca esti amuzant

-
- Autor: V2A
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
V2A
Tramvaie BLF-CA indisponibile: 406, 408, 411, 412, 413, 416.
Tramvaie BLF-CA indisponibile: 406, 408, 411, 412, 413, 416.
-
- Autor: 1689
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
1689
De-a dreptul impresionant.
46% din parc functional - si vorbim despre cel mai avansat produs al URAC !
Ah, da. Am uitat. Sint indisponibile pentru ca STB (adica firma mama) nu le da bani pentru piese si intretinere.
Si se strica pentru ca le trimite sa ruleze pe infrastructura pentru care sint prea fragile (infrastructura pe care are, de altfel, are pretentia de la alti producatori sa mearga fara probleme si cu garantie full).
De-a dreptul impresionant.
46% din parc functional - si vorbim despre cel mai avansat produs al URAC !
Ah, da. Am uitat. Sint indisponibile pentru ca STB (adica firma mama) nu le da bani pentru piese si intretinere.
Si se strica pentru ca le trimite sa ruleze pe infrastructura pentru care sint prea fragile (infrastructura pe care are, de altfel, are pretentia de la alti producatori sa mearga fara probleme si cu garantie full).
-
- Autor: V2A
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
V2A
406 este cel implicat în accidentul cu 3392 acum câteva săptămâni. Celelalte nu circulă din diverse alte motive.
406 este cel implicat în accidentul cu 3392 acum câteva săptămâni. Celelalte nu circulă din diverse alte motive.
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Nenea_titi
Mișto. 8 tramvaie noi indisponibile...(pun aici și pe 401 și 403)...
Mișto. 8 tramvaie noi indisponibile...(pun aici și pe 401 și 403)...

-
- Autor: Albert
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Albert
Deci jumătate din parc indisponibil. Doar la STB e posibil asa ceva...
Deci jumătate din parc indisponibil. Doar la STB e posibil asa ceva...
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Marian Andrei
Cat timp se distrug rotile elastice pe linia proasta de pe Milea si prin curbele carpite la electrod, asa va fi. Bine ca nu se cumpara vagoane noi cu boghiu fix, ca si alea aveau fix aceleasi probleme. Pacat ca stau vagoane bune, cu motoare asincron si candidate la montat AC in salon.
Cat timp se distrug rotile elastice pe linia proasta de pe Milea si prin curbele carpite la electrod, asa va fi. Bine ca nu se cumpara vagoane noi cu boghiu fix, ca si alea aveau fix aceleasi probleme. Pacat ca stau vagoane bune, cu motoare asincron si candidate la montat AC in salon.
-
- Autor: Albert
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Albert
Apropo, linia de pe Milea nu era băgată in bugetul de anul asta al PMB pentru reabilitare?
Apropo, linia de pe Milea nu era băgată in bugetul de anul asta al PMB pentru reabilitare?
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Marian Andrei
Trebuia lansata lucrarea luna asta, dar nu e nimeni nebun sa sparga reteaua de tramvai in doua cand nu ai nici 41, ramane pe toamna sau la anu.
Trebuia lansata lucrarea luna asta, dar nu e nimeni nebun sa sparga reteaua de tramvai in doua cand nu ai nici 41, ramane pe toamna sau la anu.
-
- Autor: 1689
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
1689
Ma vad nevoit sa repet: toate aceste povesti (in realitate invirtit in jurul cozii in timp ce se ard milioane de euro de pomana) sint - de fapt - in aceeasi gradina; STB (URaaaAC) produce niste tramvaie care nu sint capabile sa circule pe o infrastructura pe care STB nu e in stare sa o mentina in parametrii functionali ceruti de propriul produs. Dupa ce tramvaiele (incompatibile din stadiul de proiect cu infrastructura) se defecteaza - acelasi STB - nu are buget sa le repare.
Intr-un final apoteotic (demn de Kafka), STB vine si cere un buget si mai mare sa produca si mai multe astfel de tramvaie, ciclul reluindu-se de la sine.
Iar noi trebuie sa consideram asta ceva normal ?
Daca tot e un astfel de centru de competenta iesit din comun, URAaAC sa produce intii un prototip care sa ruleze neintrerupt pe linii OR timp de un an de zile (cu monitorizare externa a defectiunilor si costurilor de exploatare) si dupa aceea sa mai primeasca bani pentru a se juca de-a productia de tramvaie...
Lasam la o parte faptul ca asta e subventie mascata (ca sa nu mergem mai departe ...) - la o adica important e ca Bucurestiul sa aiba un parc de tramvaie modern si fiabil, fie el furnizat de Astra, Bombardier sau mai stiu eu cine...
Ma vad nevoit sa repet: toate aceste povesti (in realitate invirtit in jurul cozii in timp ce se ard milioane de euro de pomana) sint - de fapt - in aceeasi gradina; STB (URaaaAC) produce niste tramvaie care nu sint capabile sa circule pe o infrastructura pe care STB nu e in stare sa o mentina in parametrii functionali ceruti de propriul produs. Dupa ce tramvaiele (incompatibile din stadiul de proiect cu infrastructura) se defecteaza - acelasi STB - nu are buget sa le repare.
Intr-un final apoteotic (demn de Kafka), STB vine si cere un buget si mai mare sa produca si mai multe astfel de tramvaie, ciclul reluindu-se de la sine.
Iar noi trebuie sa consideram asta ceva normal ?
Daca tot e un astfel de centru de competenta iesit din comun, URAaAC sa produce intii un prototip care sa ruleze neintrerupt pe linii OR timp de un an de zile (cu monitorizare externa a defectiunilor si costurilor de exploatare) si dupa aceea sa mai primeasca bani pentru a se juca de-a productia de tramvaie...
Lasam la o parte faptul ca asta e subventie mascata (ca sa nu mergem mai departe ...) - la o adica important e ca Bucurestiul sa aiba un parc de tramvaie modern si fiabil, fie el furnizat de Astra, Bombardier sau mai stiu eu cine...
📖 Opțiuni paginare