De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Diverse (transporturi, infrastructură, urbanism etc)

681 posts, 173723 views
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc) cris_m

Calm, noi nu vom avea niciodata vehicule autonome pentru ca Romania este si va ramane mult timp cimitirul Europei la capitolul vehicule.

 


Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc) Costin

Nu e vorba de asta, vehicule noi se tot cumpara, teoretic pot ajunge si cele autonome la noi. Problema e pe la sindicate, convinge-l pe Radoi sa inghita trenuri autonome la MRex...

 


Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc) punmeister

Chiar si daca nu aveam problema sindicatelor capusa gen radoi & co, costurile mari ale unui sistem CBTC de tip GoA 3 dau GoA 4 nu se justifica. Ca sa nu mai zic ca la gradele superioare GoA portile de sticla devin obligatorii, sa vezi acolo distractie mare.

 


Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc) Costin

Cat costa salariile conductorilor pe timpul duratei de viata normate a unui tren de metrou? Posibil mai mult decat diferenta de pret intre un tren normal si unul autonom. Nu de alta, dar trenurile astea au durata de viata foarte mare!

 


Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc) andrei11

Da, dar nici trenul acesta autonom nu poți să-i faci  mentenanța cu nea Gigi de la sculărie.  Ca și calificare vorbesc.

 


Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc) misterr

Prima sosea solara din lume, un fiasco!





In urma cu trei ani, autoritatile franceze anuntau cu surle si trambite inaugurarea unui kilometru de sosea solara. In vara lui 2019, a devenit limpede pentru toata lumea ca totul a fost un fiasco.

Drumul, acoperit cu panouri solare, a costat peste 5 milioane de euro si urma sa fie folosit de aproximativ 2.000 de soferi pe zi. Se dorea ca soseaua solara sa genereze destula electricitate pentru a alimenta iluminatul public din localitatea Tourouvre-au-Perche din Normandia.

Constructorul Colas anunta ca a acoperit panourile cu silicon si ca sunt rezistente la trafic. Totodata, constructorul anunta ca avea in desfasurare 100 de alte proiecte de drumuri solare in Franta si in alte tari.

Numai ca acest plan "fara precedent" nu a avut succesul scontat, arata Business Insider, care citeaza presa franceza. S-a generat doar jumatate din energie, iar parte din sosea a fost distrusa. Au aparut crapaturi in drum, pentru ca, inevitabil, pe el au mers si tractoarele, si nici nu s-au luat in calcul frunzele care cad din copaci.

Inclusiv furtunile au avut partea lor de vina.

Apoi, soseaua a fost construita intr-o zona care nu se bucura de prea mult soare. Sunt doar 44 de zile pe an cu soare plin in Normandia.

 


Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc) ByOnu

Bun. Deci problema nu-i autostrada in sine, pe cat:
1. selectarea proasta a zonei de implementare a proiectului.
2. accesul utilajelor grele.

 


Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc) andrei11

Asta-i deja artă, nu mai e Grafitti !!!!!
1.jpg (46.96 KB; downloaded 3270 times)
2.jpg (60.72 KB; downloaded 3268 times)

 


Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc) aztec

Din sedintele CTATU...mai vechi

Strategia în acest sens va fi publicată în 2-3 săptămâni. PUZ S. 2 include strategia
noastră, în sensul în care se va ataca prelungirea unor legături de tramvai către exteriorul oraşului
(linia 21, de pildă, am dori să fie continuată până în Voluntari), iar o altă linie de tramvai va uni
zona Pipera cu zona viitorului Spital. La locurile de întâlnire cu calea ferată, vor fi propuse
noduri intermodale. Mai mult, ne propunem ca linia 21 să traverseze tot Bucureştiul, reluându-se
ideea traversării Pieţei Unirii şi a continuării ei spre Alexandria-Rahova-Măgurele. Gândirea se
desfăşoară în planuri ample, pe magistrale – vor mai fi dezvoltate şi liniile de tramvai 1 şi 10.
În ideea în care va fi posibil sa funcţioneze un tren urban, aceasta va străbate un traseu care se
va întinde pe 25 de staţii, pe toată lungimea Centurii. Într-o primă etapă, se poate reactiva
tronsonul Gara de Nord – Băneasa – Pantelimon – Obor; o a doua etapă ar privi direcţia Gara de
Nord-Gara Progresul, iar a treia etapă va privi partea de E a Capitalei şi posibilitate utilizării,
aici, a căii ferate. Strategia este corelată cu prevederile PUG pentru trecători; se estimează că cel
mai târziu în luna Iunie, strategia va fi aprobată, inclusiv cu prevederile de la Metrou. Se va trece
la urmărirea proiectelor şi la implementarea lor după 2021.”
Arhitectul-şef: „Ca inventar numeric, investiţiile publice de pe raza sectorului sunt în număr de
aproximativ 400. 70% dintre ele depind de acest PUZ, restul nu. Dar investiţiile publice trebuie
să aibă prioritate înaintea celor private.
Astfel:
- în ceea ce priveşte Spitalul Metropolitan, partea juridică a fost rezolvată. Aici este prevăzută
şi o gară, un nod care măreşte conectivitatea zonei. Spitalul va fi un pol urban, împreună cu
zona Fabricii de Glucoză. Pe zona Dimitrie Pompei, realizarea unor alte străzi va impune
exproprieri;
- linia de tramvai dinte zonele Dimitrie Pompei – Spital – Cale Ferată va fi extinsă prin
Petricani, revenind pe pod;
- intersecţia Dimitrie Pompiei-Herăstrău se cere revăzută şi amenajată, deoarece se doreşte ca
ea să aibă legătură cu zona Barbu Văcărescu. Se va face o legătură peste  Lacul Tei, o
legătură care se va mări la 4m; intersecţia existentă va fi păstrată;
- cele două pasaje prevăzute, unul în zona Doamna Ghica-Colentina, celălalt în zona
Gherghiţei-Colentina, vor rezolva o importantă problemă de trafic zonal. Tot în acest scop,
pentru ameliorarea condiţiilor de trafic, va fi realizat park’n ride din zona Colentina Andronache;

în zona Baicului-Obor, care este un nod important al Sectorului, va apărea un pol de
dezvoltare; trecerea maşinilor se va face pe sub Gara de Est, iar gara va fi reconfigurată.

 


Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc) aztec

intervenţiile viitoare rămânând pentru zonele Fabrica
de Glucoză – Pompei. Am preconizat, din raţiuni de ameliorare a circulaţiei, în zona PetricaniPompei, funcţionarea unei linii de tramvai circulare, care să contacteze şi un nod intermodal în
zona Pipera, şi care să aibă un regim ciclic de 2 minute, tocmai pentru a deservi optim fluxul
uman mare din această zonă. Propunerea am gândit-o corelată cu zona Barbu Văcărescu – Gara
Herăstrău – Pompei, iar zona pe care va trebui să ne-o asumăm, pe moment, ca neacoperită, este
cea de bretea. Propunerile sunt posibile şi au fost agreate de Primăria Generală. Avem nevoie ca
măcar o linie de tramvai să ajungă până la Barbu Văcărescu.
Pe de altă parte, diferenţa dintre gările existente este de 1km şi 700m, iar aici urmărim refacerea,
cumva a alegăturii dintre ele şi integrarea lor nu doar în transportul local, dar şi în cel extraurban.


Zona Obor: tramvaiul nu poate trece peste calea ferată. E nevoie de o legătură de tramvai în
zona acum dominată de CFR. Aici credem că ar fi bine de desfăşurat un spaţiu urban de tip parc.
Traseele de metrou, la nivelul sectorului, au fost preluate din documentaţiile existente, pentru
direcţia Voluntari-Colentina. Pe Şos. Iancului, însă, nu se va putea interveni pentru o perioadă de
12 ani, întrucât acesta este termenul de garanţie al lucrării.




https://www.oar-bucuresti.ro/documente/ ... -03-13.pdf

 


Re: Licitatie achizitie 8 autobuze electrice 12 metri (07.20 andrei11

ticker wrote:
Din pacate asta se poate întâmpla daca avem 4 licitații separate. Eu as prefera contract cadru si daca se comporta bine primele unități atunci extinderea lui si cu un parc uniform, din motivele enumerate de tine.
Da ce frică pe voi să vă specializați pentru 4 mărci...Mai degrabă eu propun ca din liceu să ieșiți direct la pensie. Fără complicații inutile  ! Nu  știu de unde isteria asta, aoleu, avem 4 mărci diferite, ce ne facem ? Trebuie să învățăm mai mult, nu mai avem timp de distracție ( la locul de muncă ! ).
4 feluri de autobuze, 4 feluri de piese, 4 moduri de întreținere, 4 tipuri de mecanica

Așa, și crezi că actuala generație de mecanici  nu face față ? Am spus mai sus, trebuie să învețe mai mult, mai puțin Facebook ( la locul de muncă ). Mai dați jos căștile din urechi și mai citiți o carte de specialitate ! Aoleu, patru ! Deja văd creiere încinse !

 


Re: Licitatie achizitie 8 autobuze electrice 12 metri (07.20 WT_fan06

Să ai patru mărci diferite este orice mai puțin eficient și economic, iar justificările au fost scrise foarte elocvent mai sus. Nu e vorba doar de mecanici, ci și de piese și de management. Alta e când ai o flotă uniformizată pe care o repari într-un singur garaj cu o singură mână de piese și o singură mână de oameni.

Doar ca idee, flota Ryanair este compusă din 419 avioane de tip Boeing 737-800.

 


Re: Licitatie achizitie 8 autobuze electrice 12 metri (07.20 andrei11

Atunci de ce or fi n-șpe mii de mărci de autovehicule, de mașini de spălat, de frigidere,  de aspiratoare,  de etc, etc, etc.
Uite, vorba ta, de mărci de avioane, etc, etc.
Cunosc Service-uri foarte bune de mașini de spălat, de auto, de frigidere, de ce vrei tu  care repară orice marcă.
Colega, aici NU e vorba de eficiență economică, e vorba de lene, de Facebook la locul de muncă, de căști, de vizionare de filme la locul de muncă, la groaza că trebuie să înveți să  întreții / să repari mai multe tipuri de autobuze / troleibuze sau ce or fi ele.
Chiar așa,  de ce nu s-o găsi un  singur tip de telefoane mobile pe piață ?  Știu Service-uri de telefoane mobile care nu se uită la marca telefonului când ai unele incidente cu el.
Că doar - revenind la autobuze - n-o să ții pe stoc n-șpe mii de piese, poate numai consumabilele, le comanzi atunci când ai nevoie. Adevărul că << mecanicul de întreținere >> nu mai e meșter, deabia așteaptă să vadă serialul preferat la telefon în loc să învețe să meșterească la cele 4 tipuri de autobuze.
Justificările enunțate țin locul la realitatea că avem  din ce în ce mai puțini oameni multilaterali dezvoltați în meseria lor ( nu e vorba de lozinci aici ).  Câți farmaciști mai sunt farmaciști de fapt ? Sunt vânzători de medicamente. Din ce în ce mai mult în farmacii întâlnesc în loc de farmaciști blonde cu țâțe pe  jumătate dezvelite, fardate, și care dacă le întrebi ceva știu numai să zâmbească.

 


Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc) misterr

Românii pot să comande automobile Tesla. Cât costă şi de unde se ridică maşina





Compania condusă de Elon Musk a anunţat că se extinde oficial în Europa de Est, incluzând patru state, printre care şi România, în configuratorul de pe site-ul său prin care se pot face comenzi.

Tesla a anunţat că primeşte oficial comenzi pentru Model 3 din România, Polonia, Ungaria şi Slovenia, într-un val de expansiune spre Europa de Est.

Model 3 are o autonomie de 500 km şi porneşte de la un preţ de 39.500 de euro, putând atinge şi valoarea de 52.900 de euro.

Un Tesla Model 3 Standard Range Plus pleacă de la 39500 Euro şi ar putea fi disponibil chiar în prima parte a anului 2020.





De asemenea, posibilitatea de comandă din România nu înseamnă, cel puţin deocamdată, faptul că se vor deschide centre de livrare şi de service în ţara noastră, asta pentru că ridicarea maşinii se va face direct din Olanda.





https://arenait.ro/2019/08/23/tesla-model-3-poate-acum-comandat-romania.html

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419427 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use