Regiunile RomânieiMoldovaJudețul Botoșani

 

Topic: Transportul în comun în municipiul Botoşani

77 posts, 40904 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Victor92

In articol, se mentioneaza:

1991 wurden 16 in die Jahre gekommene, aber noch voll funktionstüchtige Dresdner Tatra-Straßenbahnen ausgemustert und in die rumänische Stadt Botosani transportiert. Dort sollten sie die Straßenbahnen aus rumänischer Produktion ablösen, die arg störanfällig waren. (Im Bild: Verladung der Straßenbahnen am Dresdner Alberthafen.)
(Über dieses Thema berichtete der MDR im TV in "Umschau" | 12.07.2016 | 20:15 Uhr.)

Un Google Translate rapid - Atentie - traducere copy-paste fara a fi modificat textul  :!:

În 1991, 16 tramvaie Dresda Tatra au fost scoase din funcție și transportate în orașul Botoșani. Acolo trebuiau să înlocuiască tramvaiele din producția românească, care erau prost predispuse la eșec. (Imagine: încărcarea tramvaielor la Dresda Alberthafen.)
(Despre acest subiect, MDR a raportat la TV în „Umschau” | 12.07.2016 | 20:15 pm.)

 


Transportul în comun în municipiul Botoşani Andrei Andraș

Rețeaua a fost inaugurata în 1991 cu vagoane ITB V3A fabricate în același an. Au purtat numerele 01 ->> 10.
În 1992 au fost cumpărate 6 tramvaie V3A de la Cluj ce au primit numerele 11 ->> 16.
În 1997 au sosit primele tramvaie Tatra din Magdeburg, primind numerele de parc 17 ->> 21. Toate acestea au fost casate în anii 2005 - 2007.
Primele tramvaie din Dresden au sosit în 2001, acest lot constând în vagoane Tatra T4D-M dar și 2 vagoane Tatra T4D-Z (24 și 28) ce au avut uși pe partea stângă. Nu știu ele cât au circulat sau dacă au circulat în Botoșani. Acestea au avut numerele de parc 23 ->> 37.
În aprilie 2001 a ajuns încă un lot de Tatre din Dresden, primind numerele 38 ->> 47. Au avut loc și casări, dar majoritatea circulă și astăzi alături de alte 11 Tatre T4D-MT aduse în 2011 din locul deja tradițional Dresden. Nu au mai primit numere de parc, modul prin care pot fi identificate fiind numerele de la primărie. Acestea au numerele BT-339, BT-340, BT-341, BT-342, BT-343, BT-344, BT-345, BT-1201, BT-1202, BT-1203 și BT-1204. Același lucru s-a realizat și pentru Tatrele din 2001.

Concluzie ->> acea fotografie nu este din 1991. O fi site nemțesc, dar asta nu înseamnă că orice informație luată de pe acestea este și corectă.

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Victor92

Multumim Andrei pentru precizari  :applause:

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Victor92

Drumul spre Botosani este unul lung, dar plin de peisaje mai mult sau mai putin frumoase. Oricum, continutul istoric, cadrele de poveste te indeamna sa parcurgi acest traseu si a doua oara.

Transportul in comun din orasul Botosani traieste si respira prin tramvaiele Tatra T4D aduse in anul 2011 din Dresda, Germania.

Nu are rost sa mai spun ceva despre ele, deoarece Andrei17 a facut o prezentare succinta a acestora.

Calea de rulare arata deplorabil in anumite zone, tramvaiele fiind nevoite sa treaca cu o viteza extrem de redusa. Bine, am prins si o zi caniculara in oras cu temperaturi de peste 37 de grade Celsius ...

Raman cele doua trasee de tramvaie consacrate:

Linia 101: Fabrică de mobilă ↔ Gară ↔ Luceafărul    Lungime: 5,7 km
Linia 102: Fabrică de mobilă ↔ Gară ↔ Primăverii      Lungime: 4,6 km

Conform Wikipedia: https://ro.wikipedia.org/wiki/Tramvaiul ... o%C8%99ani

Am prins o ora de varf pe dupa-amiaza in oras si am remarcat ca tramvaiele erau solicitate de catre locuitorii din zona. Mi s-a parut in regula si intervalul celor doua tramvaie - cel putin pe portiunea dinspre Uzina Electrica si Benzina LukOil (Calea Nationala).

Atasez cateva imagini.

325 - Linia 101 - Strada Ion Pilat





343 - Linia 101 - Strada Ion Pilat





Calea Nationala





344 - Linia 101 - Luceafarul





Strada Ion Pilat





344 lateral - 07.08.2019.JPG (284.52 KB; downloaded 5074 times)


344 spate - 07.08.2019.JPG (295.4 KB; downloaded 5079 times)


343 + 344 - Strada Ion Pilat



 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Victor92

Continuare.

1202 - Linia 102 - Calea Nationala





1203 - Linia 102 - Calea Nationala





1203 spate - 07.08.2019.JPG (264 KB; downloaded 5088 times)

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Gaby

Tramvaiele încă se mețin bine, eu am ”plăcerea” dacă pot spune asta, să călătoresc cu ele în ultima perioadă, pe ambele trasee.
Tramvaiele nu se aud zdrăngănind, interiorul arată ok, pentru vârsta lor, dar într-adevăr le-ar trebui o revopsire totală.. exteriorul arată urât tare... la unele din ele.
Pot spune că bătrânele Tatre merg mult mai bine decât o mare parte din tramvaiele GT4 de la Iași :lol:.
Cât despre calea de rulare...
 :popa:  :headbash: !

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Puss in Boots

Nu se mai aude vad nimic de proiectul de reabilitare a liniei.

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Celestin Draganescu

In data de 24 Iulie 2020, am fost la Botosani pentru a vedea tramvaiele actuale in utlimele zile de circulatie.
Din pacate, infrastructura si vehiculele sunt intr-o stare deplorabila, cel mai probabil dupa ce au aflat ca vin autobuzele, tramvaiele au fost ignorate.
Viteza comerciala este foarte mica, insa gradul de incarcare este foarte mare, mai ales pe portiunea din centru a liniei 101.
IMG_5415.JPG (871.85 KB; downloaded 5131 times)
IMG_5418.JPG (1.08 MB; downloaded 5144 times)
IMG_5420.JPG (1 MB; downloaded 5188 times)
IMG_5429.JPG (998.66 KB; downloaded 5130 times)
IMG_5431.JPG (804.23 KB; downloaded 5138 times)
IMG_5435.JPG (922.45 KB; downloaded 5191 times)
IMG_5436.JPG (795.53 KB; downloaded 5129 times)

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Celestin Draganescu

Va prezint si cateva elemente din reteaua de tramvai din Botosani, printre care fosta bucla de intoarcere din centru si semaforul pentru macazul automat de separare 101/102.

Nu stiu daca in proiectul de reabilitare se prevede si bucla de intoarcere din centru, deoarece ar fi extrem de utila pentru a nu mai duce toate tramvaiele la Bar. Catamarasti unde gradul de incarcare este redus.
IMG_5413.JPG (862 KB; downloaded 5132 times)
IMG_5414.JPG (1.02 MB; downloaded 5131 times)
IMG_5416.JPG (806.6 KB; downloaded 5133 times)
IMG_5437.JPG (804.57 KB; downloaded 5134 times)
IMG_5439.JPG (173.47 KB; downloaded 5130 times)

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani PTMZ

Un video al Tramclub Iași cu tramvaiele din Botoșani, postat pe 15 iulie pe YouTube:

 



  • D94
  • Posted:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani D94

Observ ca se doreste licitarea reabilitarii liniei. In mod sigir cred ca nu s-au gandit sa si extinda linia 102 pana la capatul lui 101. Eu as propune extinderea sa se desfasoare intre capatul Primaverii pe strada George Enescu, Arhimadrit Marchian si sa se racordeze cu linia existenta in centru (1.2km cale dubla). Noua linie va traversa o zona de blocuri si va face legatura cu centrul orasului. Traseul va fi acesta:
https://i.*****.cc/K80TRJ2z/Screenshot- ... s-maps.jpg
Stiu ca a existat un proiecr de prelungire a liniei 102,dar nu a fost terminat, fiind nerentabil(strazi inguste, imobile de expropriat)

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani punmeister

Vezi ca imgbb nu merge pentru ca este banat. Incearca cu imgur sau flickr.

 


  • D94
  • Posted:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani D94

Revin cu rețeaua propusă de pe strada George Enescu (prelungurea liniei 102 până la capătul Luceafărul, 1.3kilometri cale dublă)
https://imgur.com/4FNozX5

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Botoșani  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420648 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use