Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2309 posts, 776764 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 165
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Da s-au mai modificat putin autobazele preorasenestilor:
- 408 (2 ture) si 428 (1 tur) - Autobaza Alexandria
- 406 - Autobaza Militari (2 ture)
- 460 - Autobaza Nordului (3 ture)
- 422 - Autobaza Floreasca (3 ture)

 


Re: Stiri, noutati, perspective gabriels

Linia 645 este desfiinta de peste o saptamana...fara anunt ofcial si fara motiv.Calatorii care stau intre Mezes si vama Chtila sunt obligati sa cumpere abonamente de preorasenesti.

 


Re: Stiri, noutati, perspective mihai_tomaro

E adevarat ce se zvoneste? Cum ca vor sa prelungeasca traseul liniei 226 de la Depoul Alexandria pana spre pod centura, undeva la niste cartiere rezidentiale?!

 


Re: Stiri, noutati, perspective Costin

Nu stiu care mai e acum situatia acelui "cartier rezidential" construit in camp, langa centura... Cand am fost pe'acolo se mergea direct pe camp printre case, nu existau strazi nici macar trasate "ca idee", pentru ca oricare doua case din zona nu sunt in aliniament... De utilitati, nici gand, curent electric si atat. Acolo, 226?!

 


Re: Stiri, noutati, perspective mihai_tomaro

cos wrote:
Nu stiu care mai e acum situatia acelui "cartier rezidential" construit in camp, langa centura... Cand am fost pe'acolo se mergea direct pe camp printre case, nu existau strazi nici macar trasate "ca idee", pentru ca oricare doua case din zona nu sunt in aliniament... De utilitati, nici gand, curent electric si atat. Acolo, 226?!

ai net sa te uiti putin pe google maps macar daca nu ai fost recent prin zona? tu de cand vorbesti, din 2002?
No offense.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Mai degrabă vor modifica traseul lui 302, să nu mai intre în Bragadiru să întoarcă, decât să îl prelungească pe 226. Depinde cât cotizează dezvoltatorul imobiliar și la cine.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Costin

mihai_tomaro wrote:
cos wrote:
Nu stiu care mai e acum situatia acelui "cartier rezidential" construit in camp, langa centura... Cand am fost pe'acolo se mergea direct pe camp printre case, nu existau strazi nici macar trasate "ca idee", pentru ca oricare doua case din zona nu sunt in aliniament... De utilitati, nici gand, curent electric si atat. Acolo, 226?!

ai net sa te uiti putin pe google maps macar daca nu ai fost recent prin zona? tu de cand vorbesti, din 2002?
No offense.

Daca s'au schimbat lucrurile in bine, foarte bine. Problema e ca nu lipsa utilitatilor (care poate ca acum exista) ar impiedica sa treaca un autobuz pe'acolo... tu de fapt nu ai inteles de ce ma miram eu. Zona are o populatie foarte rarefiata, (densitatea nu se compara cu nici macar cu Brancusi, de exemplu), care nu stiu daca justifica introducerea unui autobuz. Apoi, strazile exista, dar se vede pe GE ca nu's asfaltate (evident, la data pozei din google earth).

Si ar mai fi o problema... Nu cumva terenurile de acolo apartin de Bragadiru? Asta e un motiv serios pentru ca RATB sa strambe din nas... Nu zic ca ar fi imposibil, vezi linia 223 care iese din Bucuresti si are capatul in Glina, desi traseul nu paraseste Splaiul Dudescu (daca asa's trasate limitele administrative... :roll: ).

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

cos wrote:
traseul nu paraseste Splaiul Dudescu (daca asa's trasate limitele administrative... :roll: ).


Adică Splaiul Unirii, Splaiul Dudescu e o invenție a doctorului, bazată pe denumirile dinaintea regularizării Dâmboviței.
Exemple de linii urbane RATB care au captăul pe limita administrativă a altor localități:
- 122: Cart. Latin aparține de Bragadiru, la fel ca toate construcțiile de pe străzile din stânga Prel. Ghencea
- 137 și 236: Carrefour Militari este în Chiajna, nu știu West Parkul unde e (cred că Domnești)
- 148 și 301: Băneasa S.A., oraș Voluntari
- 223: Cart. Rez. Splaiul Unirii e în București, dar drumul de întoarcere trece prin Popești-Leordeni (și nu Glina, cum zic mulți)
- 253: trece pe Åžos. Fundeni, prin Sat Fundeni, Com. Dobroești (a nu se confunda cu Com. Fundeni din jud. Călărași)
- 302: capătul de linie este în Orașul Bragadiru.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

In stuatia lui 253 parca mai este si 304, care la fel are o portiune in afara Bucurestiului(Mogosoaia parca).
Oricum 253-ul nu are decat doua stati in Ilfov. Fundeni si Spicului.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Există hotărâre a CL Dobrpești pentru acele stații? Dacă nu, sunt ilegale.
De fapt, există vreo hotărâre a CGMB pentru trasee RATB, stații, programe de circulație? Eu nu am găsit-o...

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

La Dobroiesti este o situatie cu totul speciala, practic comuna nu este "limitrofa" in sensul in care il intelege toata lumea, ci "taie" o bucatica de Bucuresti, in particular o bucatica a Sectorului 2. Stiu ca juridic acea zona apartine de judetul Ilfov dar ar fi fost culmea ca linia 205 sa nu faca cele 2 statii mai sus amintite. Nu stiu acum cum e legea, poate legea presupune acordul Consiliului Local atunci cand un cap al mijlocului de transport este in satul respectiv, ori in cazul liniei 205 ambele capete sunt in Bucuresti. Chiar nu stiu cum e legea exact, trebuie studiat.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Costin

Poate linia 253, ca 205 merge pe Ion Mihalache (1 mai)...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Oricum faza e ca acolo(defapt aici)acea portiune cam este inconjurata de Bucuresti.De mult se aude ca acea portiune va fi luata de catre Bucuresti dar pana acum numai vorbe.Dragos faza e ca am impreisa ca soseaua (doar soseaua fara cei care stau pe marginea ei) apartine de Bucuresti pentru ca ea este dezapezita/reparata/etc ,de catre cei din Bucuresti.Deci am impresie ca ca soseaua apartine de Bucuresti iar restul de catre Dobroesti, deci practic 253-ul ar face statie pe pamant Bucurestean.

 


Re: Stiri, noutati, perspective captiva

cos wrote:
mihai_tomaro wrote:
cos wrote:
Nu stiu care mai e acum situatia acelui "cartier rezidential" construit in camp, langa centura... Cand am fost pe'acolo se mergea direct pe camp printre case, nu existau strazi nici macar trasate "ca idee", pentru ca oricare doua case din zona nu sunt in aliniament... De utilitati, nici gand, curent electric si atat. Acolo, 226?!


ai net sa te uiti putin pe google maps macar daca nu ai fost recent prin zona? tu de cand vorbesti, din 2002?
No offense.


Daca s'au schimbat lucrurile in bine, foarte bine. Problema e ca nu lipsa utilitatilor (care poate ca acum exista) ar impiedica sa treaca un autobuz pe'acolo... tu de fapt nu ai inteles de ce ma miram eu. Zona are o populatie foarte rarefiata, (densitatea nu se compara cu nici macar cu Brancusi, de exemplu), care nu stiu daca justifica introducerea unui autobuz. Apoi, strazile exista, dar se vede pe GE ca nu's asfaltate (evident, la data pozei din google earth).

Si ar mai fi o problema... Nu cumva terenurile de acolo apartin de Bragadiru? Asta e un motiv serios pentru ca RATB sa strambe din nas... Nu zic ca ar fi imposibil, vezi linia 223 care iese din Bucuresti si are capatul in Glina, desi traseul nu paraseste Splaiul Dudescu (daca asa's trasate limitele administrative... :roll: ).


Problema nu e Bragadiru, ci ca pe Soseaua Alexandriei , de la capatul lui 32, 96 si 226 (depoul alexandria) PANA la iesirea din Bucuresti mai sunt cam 2,5 km/4 statii RATB de zona populata (insirate pe dreapta cum iesi din Bucuresti sunt in general sedii de firme - Plastidrum, de exemplu, dar si Penitenciarul Rahova, case ori chiar bloculete, iar pe stanga sunt peste 30 de stradute cu case, bloculete, sedii de firme etc). Asadar, acesti oameni, locuitori ai Bucurestiului, nu au avut la dispozitie ani buni decat liniile preorasenesti. Doar de vreo doi-trei ani exista autobuzul 302 (care nu vine chiar asa de des cum probabil si-ar dori cei care folosesc RATB in zona). Deci, daca 226 ar fi prelungit pana la iesirea din Bucuresti (moment in care, desigur, 302 ar trebui desfiintat), nu ar fi nimic ilegal, necinstit sau imoral, linia ar deservi cetateni ai Capitalei.
Doar ca la iesirea din Bucuresti nu exista spatiul fizic necesar pentru ca 226 sa intoarca. acesta este si motivul pentru care 302 mai merge aproximativ 2 km dupa terminarea orasului, pana la podul peste centura, unde poate intoarce. Nu discut daca chestia este legala sau nu (daca nu e, ar trebui sa fie), insa nu e deloc aberanta: pe cei 2 km nu e camp, ci pe dreapta sunt numeroase sedii de firme (inclusiv unele cu multi angajati -fabrica de biscuiti Rostar, Braco, Elbi, Alaska etc.), iar pe stanga s-a dezvoltat un cartier nou cu sute de imobile (preponderent rezidentiale, dar exista si sedii de firma). Cum la firmele din zona lucreaza multi bucuresteni, iar multi dintre localnici lucreaza in Bucuresti, nu cred ca prelungirea lui 226 ar fi chiar o asa mare tragedie, ci ar fi o situatie de tip win-win.

PS Recunosc, locuiesc oarecum in zona, dar nu circul niciodata cu RATB, asa ca sunt obiectiv, zic eu :D

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 165
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421761 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use