Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4140 posts, 956927 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Iulie 2019
Andrei Andraș
Nu cunosc detalii despre proiect, dar din poze mi se pare că e mică distanța dintre șosea și grinzi. Care este înălțimea maximă admisă acolo?
Nu cunosc detalii despre proiect, dar din poze mi se pare că e mică distanța dintre șosea și grinzi. Care este înălțimea maximă admisă acolo?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Utilizator anonim
In imaginea asta se vede comparat cu capul tractor care e inaltimea, nu stiu ce inaltime minima e prevazuta, dar eu inca am un mare dubiu legat de rezistenta acestei structuri, desi am auzit ca nu e nimic iesit din comun. Eu oricum nu tin minte sa fi vazut poduri si pasaje cu deschidere atat de mare fara nicio sustinere.
In imaginea asta se vede comparat cu capul tractor care e inaltimea, nu stiu ce inaltime minima e prevazuta, dar eu inca am un mare dubiu legat de rezistenta acestei structuri, desi am auzit ca nu e nimic iesit din comun. Eu oricum nu tin minte sa fi vazut poduri si pasaje cu deschidere atat de mare fara nicio sustinere.
- shoppy
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Sunt absolut convins că podul a fost calculat corect ca și structură de rezistență și că are gabaritul de liberă trecere prevăzut din proiect.
Sunt absolut convins că podul a fost calculat corect ca și structură de rezistență și că are gabaritul de liberă trecere prevăzut din proiect.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Vezi si pasajul Basarab, sectiunea de sub calea Grivitei, care are chiar ceva mai mare distanta intre cele doua puncte de reazem (intre pilon si pila) decat Ciurel (intre piloni) pe deasupra str. Virtutii!
Vezi si pasajul Basarab, sectiunea de sub calea Grivitei, care are chiar ceva mai mare distanta intre cele doua puncte de reazem (intre pilon si pila) decat Ciurel (intre piloni) pe deasupra str. Virtutii!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Acolo tablierul pe portiunea respectiva este sustinut de hobane. Aici, daca inteleg bine, nu este sustinut de nimic...
Acolo tablierul pe portiunea respectiva este sustinut de hobane. Aici, daca inteleg bine, nu este sustinut de nimic...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Aici ai dreptate dar n-as crede ca calculele ingineresti, la Ciurel, au dat chix!
Dar tablierul de peste splaiul Independentei, al pasajului Basarab, nu e ditamai harabaia sustinut numai pe piloni, la o distanta considerabila? Un alt exemplu este podul de la Adunatii Copaceni, peste Arges, unde reazemele (pila-pilon, sens spre Bucuresti) sunt destul de departate. Deci se poate tehnic!
Aici ai dreptate dar n-as crede ca calculele ingineresti, la Ciurel, au dat chix!
Dar tablierul de peste splaiul Independentei, al pasajului Basarab, nu e ditamai harabaia sustinut numai pe piloni, la o distanta considerabila? Un alt exemplu este podul de la Adunatii Copaceni, peste Arges, unde reazemele (pila-pilon, sens spre Bucuresti) sunt destul de departate. Deci se poate tehnic!
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Iulie 2019
cosminduru
Aveți idee de ce tăblierele din mijloc sunt ceva mai ridicate decât cele din margine? Mă refer la ultimele secțiuni montate, deasupra șos. Virtuții. Distanța între elemenți și piciorul de beton este diferită, cam dublă la elemenții 2 și 3 decât la 1 și 4. Asta înseamnă că va fi ceva înclinație spre exterior sau cum?
Aveți idee de ce tăblierele din mijloc sunt ceva mai ridicate decât cele din margine? Mă refer la ultimele secțiuni montate, deasupra șos. Virtuții. Distanța între elemenți și piciorul de beton este diferită, cam dublă la elemenții 2 și 3 decât la 1 și 4. Asta înseamnă că va fi ceva înclinație spre exterior sau cum?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ca să treacă peste caterana lui 41. Am impresia că acolo 41 are caterană, nu fir aerian de contact.
Ca să treacă peste caterana lui 41. Am impresia că acolo 41 are caterană, nu fir aerian de contact.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Nici un pod / pasaj nu este drept, toate au acea cocoasa, se cheama contrasageata.
Nici un pod / pasaj nu este drept, toate au acea cocoasa, se cheama contrasageata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Te referi la podurile din oțel probabil...Uite, îmi vin în minte două acum care n-au "cocoașă", Cernavodă (vechi) și cel de la Giurgiu / Ruse. Revenind la Ciurel, numai partea care supratraversează bulevardul are acea cocoașă, eu așa am impresia, să poată trece peste caterană. Basarabul la fel e ?
Te referi la podurile din oțel probabil...Uite, îmi vin în minte două acum care n-au "cocoașă", Cernavodă (vechi) și cel de la Giurgiu / Ruse. Revenind la Ciurel, numai partea care supratraversează bulevardul are acea cocoașă, eu așa am impresia, să poată trece peste caterană. Basarabul la fel e ?
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cosminduru
Nu mă refer la cocoașa transversală peste șosea, cea evidentă datorită traversării peste catenară, ci la înclinația de-a lungul axului. Încerc să reprezint grafic o secțiune
Nu mă refer la cocoașa transversală peste șosea, cea evidentă datorită traversării peste catenară, ci la înclinația de-a lungul axului. Încerc să reprezint grafic o secțiune
a1ciurel.png (4.62 KB; downloaded 1544 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Cica toate au un pic de contrasageata (chiar daca nu se observa cu ochiul liber) pentru a facilita distribuirea sarcini catre pile, ca daca il faci din capul locului drept sau chiar cu burta la mijloc nu este bine.
Panta laterala o fii pentru scurgerea apelor pluviale.
Cica toate au un pic de contrasageata (chiar daca nu se observa cu ochiul liber) pentru a facilita distribuirea sarcini catre pile, ca daca il faci din capul locului drept sau chiar cu burta la mijloc nu este bine.
Panta laterala o fii pentru scurgerea apelor pluviale.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Si eu merg pe varianta pentru scurgerea apei pluviale. Cred ca majoritatea podurilor respectabile au usoara inclinatie spre margini.
Si eu merg pe varianta pentru scurgerea apei pluviale. Cred ca majoritatea podurilor respectabile au usoara inclinatie spre margini.
📖 Pagination options