Regiunile RomânieiInițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene

 

Topic: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale

310 posts, 67920 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani PTMZ

Eu sper la Astra, deși nu prea au mai dat pe la ultimele licitații.

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Puss in Boots

Astra nu are capacitate de productie asa mare pe un segment relativ nou. Au destule comenzi pe rol. Partea proasta la Boston e ca nu se misca cu refacerea liniei....

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Costin

Probabil voiai sa spui Botoșani nu Boston :)

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani PTMZ

Ofertanți:
1) ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI
2) DURMAZLAR
București 2.0, se pare.

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani punmeister

Pai da, ca vor oferi tot pe platforma GTx.

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani PTMZ

Mda, doar că Astra vine cu Autentic, cel mai probabil, în loc de Imperio. Și de data asta vin fără CRRC.

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani punmeister

Au participat fara CRRC Qingdao Sigang pentru ca n-au problema cifrei de afaceri, fiind vorba de un contract mic.

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani PTMZ

E bine și așa.
Hai cu Astra! :bere:

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Puss in Boots

Costin wrote:
Probabil voiai sa spui Botoșani nu Boston :)
E o gluma in Moldova ;)

Eu daca mai gasesc in mine ceva optimism in legatura cu Imperio, chiar in legatura cu Autenticul nu prea am motive. E un tramvai inexistent. Se puteau cred lua Imperio ca acelea de la Arad. N-am idee de ce trebuie sa luam tramvaie mici pe bani europeni. Imperio nu e un tramvai colosal de lung in varianta Arad, si 9 bucati sunt suficiente.

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Nenea_titi

Botoșani nu e un oraș extrem de mare, deci nu aș vedea necesitatea unor tramvaie foarte lungi. E drept că și industria din oraș dar și populația au avut un declin semnificativ. Deși odinioară erau V3A, care practic erau să ucidă sistemul de tramvai al Botoșaniului. Cu 9 tramvaie, și-ar face treaba minunat. 4 pe un traseu, 4 pe celălalt și o rezervă. Poate așa, ar merge și ceva mai repede. Nu de alta, dar la Botoșani, deși tramvaiele vin destul de repede unul după altul, viteza de transport e mică. Calea de rulare nu e extrem de proastă, cel puțin Bucureștiul are trasee mult mai rele ( Bd Basarabia, Barbu Văcărescu, Șinca-Șerban Vodă). Totuși tramvaiele sunt destul de solicitate. Nu cred însă că tatrele vor fi retrase odată cu tramvaiele noi... Eventual cuplate câte două, dar nu retrase, și trimise în regim de suplimentare la nevoie.

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani deprodio

Calea de rulare este extrem de proasta.Au fost nenumarate incidente de deraieri in ultimul timp iar cei de la Eltrans aduc sina scoasa din uz de la SCTP Iasi pentru a carpi.Se are in vedere inchirierea in leasing a 9 autobuze,deci tramvaiele vor fi suspendate pana ce linia va fi reabilitata si achizitionarea celor 9 tramvaie noi.

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Puss in Boots

Mai are Dresda niste Tatre pe care le-ar putea ceda tot la Botosani (macar cateva ca rezerve). Cu o linie impecabila se pot exploata si SH-uri fara probleme.

 



Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani deprodio

"Momentan se așteaptă răspunsuri pentru aceste proiecte. ".Pana se va da raspunsul,pana se va organiza licitatia,pana se vor incepe lucrarile,pana se vor finaliza...mai dureaza.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421987 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use