Regiunile RomânieiInițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene

 

Topic: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale

310 posts, 66575 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP punmeister

punmeister wrote here:
MDRAP a publicat pe SICAP licitatia pentru 40 de tramvaie noi de 18m, din care:
- 10 sunt pentru Braila.
Pret pe bucata: 1,7 milioane de euro fara TVA
- 20 sunt pentru Ploiesti.
Pret pe bucata: 1,7 milioane de euro fara TVA.
- 10 sunt pentru Galati.
Pret pe bucata: 1,7 milioane de euro fara TVA.
http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00041287

Aleluia, licitatia a primit cel putin o oferta.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Razvan021

Sper sa nu vedem doar Electroputere VFU pe lista :lol:.Nu de alta, dar avem oferta/e pentru toate loturile si nu au ei asa capacitate de productie.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP punmeister

Eu unul sper la ceva bun din partea Astra, Stadler si chiar Durmaray.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

Pe SICAP bate vântul. S-a întâmplat ceva? Nu de alta, dar aproape au trecut 48 de ore fără niciun comunicat din partea MDRAP sau afișarea ofertanților pe SICAP.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Razvan021

Nu s-a intamplat nimic.La prima licitatie pentru autobuze a MDRAP a durat 6 zile sa afiseze ofertantii, inca stau bine :lol: .

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

Ofertanți:
1) Durmazlar
2) Electroputere VFU Pașcani

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP punmeister

Durmaray de acum are sanse mari cu Panorama GTx prin tara, cat despre VFU... no comment.
IMG_20180516_222335.jpg (173.96 KB; downloaded 4736 times)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Puss in Boots

Sincer, Durmazlar. VFU cu ce tramvai vine?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

Nimeni nu știe sigur. După mine, probabil cu Autentic, dacă sunt în colaborare cu Astra, care deja are destule comenzi ca să nu se mai bage la alte licitații. Cred că Durmazlar e favoritul, plus că user-ul Ștefan Bădiță de pe Tramclub zicea "pe surse" ceva de genul că guvernul ar încerca să aducă tramvaie turcești. Dacă e adevărat, licitația e ca și câștigată de cei de la Durmazlar. Deși pare nebunesc, aș vrea să câștige VFU, să văd odată cu ce model vin, să nu mai murim de curiozitate. Nu de alta, dar poate vin cu Autentic sau cu Imperio.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

În continuare, un articol de pe Economica pe această temă:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.economica.net/turcii-de-la-durmazlar-si-electroputere-vfu-pascani-se-bat-pe-al-treilea-cel-mai-mare-contract-de-tramvaie-din-romania_170801.html&ved=0ahUKEwjCzZDGw5bjAhUi_SoKHeAcBKUQqQIIJigBMAA&usg=AOvVaw0Ln2s-2PcCb68ai9HFZpBX
Turcii de la Durmazlar şi Electroputere VFU Paşcani au depus oferte la licitaţia pentru achiziţia a 40 de tramvaie pentru oraşele Ploieşti (20), Galaţi (10) şi Brăila (10). Cu o valoare estimată de 320 de milioane de lei, acesta este a treia cea mai mare licitaţie pentru tramvaie din ţară, după cele de la Bucureşti şi Timişoara.
 
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP) a primit două oferte la licitaţia pentru achiziţia a 40 de tramvaie de 18 metri lungime destinate oraşelor Ploieşti, Galaţi şi Brăila.

Cele două oferte au fost depuse de Electroputere VFU Paşcani şi de producătorul din Turcia Durmazlar.

Turcii mai participă şi la licitaţia pentru 100 de tramvaie în Bucureşti, cea mai mare din România, cu o valoare estimată de 845 milioane de lei.

De asemenea, Electroputere VFU Paşcani participă la a doua cea mai mare licitaţie de tramvaie din România, cea pentru 40 de tramvaie cu autonomie de la Timişoara, cu o valoare estimată de 462 de milioane de lei.

MDRAP a lansat pe 15 ianuarie licitația pentru achiziția a 40 de tramvaie destinate transportului public din trei orașe: Ploiești (20), Brăila (10) și Galați (10). Valoarea achiziției este estimată la 320 de milioane de lei (68 milioane de euro), adică 1,7 milioane de euro/bucata.

ramvaiele trebuie să fie noi, cu o lungime de 18 metri, cu podea 100% coborâtă pe toată suprafața disponibilă pentru pasageri, cu viteza maximă de circulație de 70 km/oră, reglabilă, limitată electronic la 50 km/oră. Durata de viață a tramvaielor trebuie să fie de cel puțin 30 ani (8 ani fără reparații generale), conform Caietului de Sarcini.

De asemenea, tramvaiele trebuie să fie unidirecționale, cu facilități (rampe/rampă) pentru accesul persoanelor cu handicap locomotor și a persoanelor cu mobilitate redusă. Nu sunt acceptate modelele de tramvaie bidirecționale.

Tramvaiele trebuie să aibă minim trei uși duble de serviciu comandate electric comandate electronic și acționate electric, cu lățimea minimă de 1000 mm, pentru urcarea și coborârea călătorilor, accesibile pe partea dreaptă a tramvaiului în direcția de mers.

În plus față de cele trei uși duble, tramvaiele pot avea și uși simple (uși cu o singură foaie), respectiv prima ușă din partea din față lângă cabina vatmanului, respectiv ultima ușă, din partea din spate a tramvaiului lângă postul de conducere suplimentar pentru mersul în spate, ambele variante constructive fiind acceptate de către achizitor.

Tramvaiele trebuie să aibă o capacitate de transport totală de minim 100 locuri, respectiv 6 persoane/m2 (calculate la 0,167 m2/călător în picioare) din care minim 32 pe scaune fixe, nerabatabile, din care minim 6 accesibile din low floor, plus vatmanul. Producătorul poate suplimenta numărul de locuri pentru călători din tramvai prin montarea de scaune rabatabile.

Scaunele pentru călători vor fi singulare și nu de tip banchetă, realizate din material armat cu fibră de sticlă sau mase plastice cu tratament antistatic, vopsea înglobată, proprietăți antigraffiti, antivandalism cu tapițeria rezistentă la uzură și murdărie. Tapițeria trebuie să poată fi schimbată ușor și să fie rezistentă la actele de vandalism.

Tramvaiele trebuie să fie echipate cu instalație de aer condiționat, instalație de încălzire corespunzătoare pentru sezonul rece, instalație de exhaustare a aerului viciat, sistem de numărare a călătorilor, cu instalație audio-video în interior, anunțuri vocale exterioare în stații pentru persoanele cu dizabilități de vedere, instalație electrică a echipamentelor de ticketing, instalație de informare a călătorilor atât la interior cât și la exterior.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Puss in Boots

Eu as vrea sa stiu poate inainte cu ce model vin. Una e Imperio si alta e Autentic. Primul mai are ceva de Siemens in el si de bine de rau circula pe undeva.
Faza e ca daca turcii castiga sa zicem cele doua licitatii de care se vorbeste, 140 bucati plus Astra care are deja destul de lucru pt capacitatea pe care o au acum alaturi de lipsa de interes din partea altor producatori ar putea insemna punerea pe on-hold a tuturor celorlalte licitatii pentru un timp nedefinit. Ceea ce ar fi trist trist pt Iasi, Craiova, Resita probabil.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Razvan021

Nu stim inca pentru cate din cele 40 de tramvaie a ofertat Durmazlar.Nu e obligatoriu sa fi ofertat la toate cele 3 loturi.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

Nu prea cred eu că o să fie împărțite loturile, cel puțin din ce știu eu nu prea s-a întâmplat, dar totul e posibil.
Puss in Boots wrote here:
De linia de tramvai se mai aude ceva?

Dacă e să ne luăm după ce spunea utilizatorul @marian2001FCBT de pe Tramclub la începutul lunii, neoficial, prin toamnă încep lucrările. Vor fi modernizate atât calea de rulare, cât și depoul.

În altă ordine de idei, licitația pentru Botoșani tocmai a intrat în evaluare tehnică. Cel mai devreme mâine (dacă nu se petrece vreo minune ca la Reșița, unde au afișat ofertantul unic la o oră după deschiderea ofertelor) aflăm cine a depus ofertă.

 


Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani punmeister

Fiind vorba de tramvaie de 18m, cel mai probabil tot Durmaray va fi unicul ofertant.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420709 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use