Topic: V3A-93
1996 posts, 663992 views
📖 Pagination options
- hADRIAN
-
Posted:
-
Re: V3A-93
hADRIAN
Azi 286 proaspat iesit de la RK este in 10. Din pacate tot cu scaune din lemn. Se pare ca URAC a facut sablon cu sigla STB care este vopsita pe el.
Azi 286 proaspat iesit de la RK este in 10. Din pacate tot cu scaune din lemn. Se pare ca URAC a facut sablon cu sigla STB care este vopsita pe el.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93
ByOnu
Zau, ce relevanta are ca-s din lemn? Nu am simtit vreodata o diferenta notabila. Sunt ok, curate sa fie si tramvaiul sa mearga.
Ma gandesc daca nu-s cumva mai confy scaunele de Tatra. Ca avem slava cerului.
Zau, ce relevanta are ca-s din lemn? Nu am simtit vreodata o diferenta notabila. Sunt ok, curate sa fie si tramvaiul sa mearga.
Ma gandesc daca nu-s cumva mai confy scaunele de Tatra. Ca avem slava cerului.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
Uite cum arată (sau trebuie să arate) un tramvai în secolul nostru.
Noi, încă avem scaune stil Thomson V09.
Acolo pășești în tramvai, la noi, în tramvai parcă te sui în pod.
Uite cum arată (sau trebuie să arate) un tramvai în secolul nostru.
Noi, încă avem scaune stil Thomson V09.
Acolo pășești în tramvai, la noi, în tramvai parcă te sui în pod.
Tramvai CAF urbos Luxemburg. Poză făcută de mine.
IMG-20181031-WA0040.jpeg (1.11 MB; downloaded 3527 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- CiprianTRB
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
Și? Nu am dreptate? Că așa ar trebui să arate niște tramvaie dintr-un oraș european. S-a dovedit în n rânduri că se poate și la noi. Doar să se vrea.
Și? Nu am dreptate? Că așa ar trebui să arate niște tramvaie dintr-un oraș european. S-a dovedit în n rânduri că se poate și la noi. Doar să se vrea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
254 pe linia 8 azi, depoul Militari foloseste de cateva zile V3Aurile si Bucur si pe liniile 8 si 44 in special. Doar 35 a mai ramas doar cu Tatra in mare parte.
254 pe linia 8 azi, depoul Militari foloseste de cateva zile V3Aurile si Bucur si pe liniile 8 si 44 in special. Doar 35 a mai ramas doar cu Tatra in mare parte.
DSC_6525.JPG (175.76 KB; downloaded 3165 times)
- Lucian
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
E tramvaiul numărul 99 și fabricat prin 1999. Coincidență, nu? Un pic spoit și colorat. Cam problematic. L-am văzut de destule ori defect cu ceva timp în urmă. Altceva... Nu știu.
E tramvaiul numărul 99 și fabricat prin 1999. Coincidență, nu? Un pic spoit și colorat. Cam problematic. L-am văzut de destule ori defect cu ceva timp în urmă. Altceva... Nu știu.
- Lucian
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93
GPS
Este vreun vagon pe care nu l-ați văzut defect în ultimul timp? Eu chiar nu l-am văzut defect, mai ales de când a fost inclus în proiect.
Nenea_titi wrote:
E tramvaiul numărul 99 și fabricat prin 1999. Coincidență, nu? Un pic spoit și colorat. Cam problematic. L-am văzut de destule ori defect cu ceva timp în urmă. Altceva... Nu știu.
Este vreun vagon pe care nu l-ați văzut defect în ultimul timp? Eu chiar nu l-am văzut defect, mai ales de când a fost inclus în proiect.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-93
SirVlady
Nici eu nu prea l-am văzut defect, cel mai probabil a lipsit câteva zile de la traseu, dar a revenit în cele din urmă.
Totuși, troncăne de câteva luni bune...
Nici eu nu prea l-am văzut defect, cel mai probabil a lipsit câteva zile de la traseu, dar a revenit în cele din urmă.
Totuși, troncăne de câteva luni bune...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
În trecuturi, îl vedeam frecvent cu DEFECT în afișaj și de multe ori chiar era. Poate s-au mai ocupat de el între timp. L-au mai bibilit un pic. Nu prea cred că nu există V3A care să nu se fi defectat vreodată. Probabil unele vagoane se strică frecvent și de aceea stau la gard (unele devin donatoare) . Altele, probabil intră cu defecte mărunte, și revin în scurt timp la traseu. Probabil odată și odată o să între și 301 la modificări în CA-PPC. Având în vedere cei cca. 20 ani pe care îi are.
În trecuturi, îl vedeam frecvent cu DEFECT în afișaj și de multe ori chiar era. Poate s-au mai ocupat de el între timp. L-au mai bibilit un pic. Nu prea cred că nu există V3A care să nu se fi defectat vreodată. Probabil unele vagoane se strică frecvent și de aceea stau la gard (unele devin donatoare) . Altele, probabil intră cu defecte mărunte, și revin în scurt timp la traseu. Probabil odată și odată o să între și 301 la modificări în CA-PPC. Având în vedere cei cca. 20 ani pe care îi are.
📖 Pagination options