Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Rame electrice Softronic Hyperion

135 posts, 87466 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Rame electrice Softronic Hyperion Utilizator anonim

Identica cu 002, colantata Lays.  ;)

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion stefan_br

001 pe M900 catre Craiova.

IMG_1104.jpg (396.87 KB; downloaded 5678 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Rame electrice Softronic Hyperion Utilizator anonim

RES 003 in aceasta seara in Gara de Nord, a facut o proba Cernele - București - Cernele.
In cel mai scurt timp intra la drum si ii va lua locul lui 001 care intra la o revizie mai ampla, pentru inlocuirea podelei și a scaunelor.

DSC_6177.JPG (161.89 KB; downloaded 5565 times)


DSC_6194.JPG (166.76 KB; downloaded 5543 times)


DSC_6209.JPG (176.52 KB; downloaded 5550 times)


DSC_6219.JPG (182.68 KB; downloaded 5551 times)

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion ALEXCFRBV

RES 001 (IR 15934)
20190706_201940.jpg (1.75 MB; downloaded 5435 times)
RES 001
RES 002
RES 002 (IR 15932)
20190706_204546.jpg (1.86 MB; downloaded 5426 times)

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion ALEXCFRBV

RES 003
RES 003 (IR 15934)
20190707_152822.jpg (1.38 MB; downloaded 5352 times)

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion Dragos31

RES 002 ieri in Gara Baneasa(Bucuresti), asteptand sa fie "depasit" de catre 95 53 972 5002-3.  :)



 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion Dragos31

RES 003 joi dupa-amiaza in Bucuresti Nord, proaspat sosit de la Craiova.  :yes:



 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion SirVlady

A revenit RES 001 la traseu dupa RR, astazi pe IR 15982/15984.
©️ Adisoft
FB_IMG_1565365851137.jpg (98.99 KB; downloaded 4876 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Rame electrice Softronic Hyperion Utilizator anonim

In prezent, Softrans opereaza toate cele 3 rame Hyperion, concentrate pe ruta Craiova - Bucuresti - Brasov si in sezonul estival și catre Constanta. In lipsa clientilor pentru rame, totul fiind facut cu finantarea bancilor, productia se opreste la 03, Softronic avand ample comenzi de locomotive. Dar, in cazul in care va exista un interes concret, se poate relua productia, dar, pentru Softrans astea raman.

Ramele si-au dovedit fiabilitatea, de la lansarea lui 001 in 2014 si pana in prezent, au avut o rata minima de defectari iar problemele mai grave nu au existat, pe langa asta, RES 001 are aproximativ 1,7 milioane km rulati, anul viitor aducand pragul de 2 milioane.

Totusi, partea negativa este infrastructura de pe M900, unde ramele pur si simplu sunt distruse din cauza sinelor foarte uzate si a diferentelor de nivel si profil dintre terasament si poduri sau alte treceri la nivel care genereaza jocuri orizontale si verticale peste limita normala, care duc la accelerarea uzurii pentru amortizoare si suspensii in special. Apoi sina cu mari probleme si exfolieri duce la o uzura mult mai rapida a osiilor care trebuiesc strunjite mai des, apoi inlocuite mai des decat ar fi necesar si normal.

Azi 003 a intrat la revizia tehnica, fiind inlocuit de 002 care va reveni in uzina, la care au fost schimbate jumatate din osii cu unele noi.

Urmeaza ca 003 sa fie colantat Garanti iar 002 Raifeissen, geamurile NU vor mai fi colantate.

003 (1).jpg (453.74 KB; downloaded 4580 times)


003 (2).jpg (347.36 KB; downloaded 4590 times)


003 (3).jpg (425.55 KB; downloaded 4584 times)

 


Re: Softrans (SFTRA) Rarzet44

La licitatia ARF de ce nu s.a înscris oare Softronic cu Hyperion?

 


Re: Softrans (SFTRA) Andrei98

Vrei sa vina cele 40 rame in 50 ani?

 


Re: Softrans (SFTRA) BodoMinea

Softronic ar putea produce mai multe Hyperion, însă linia lor de producție este optimizată pentru a scoate cât mai multe locomotive Transmontana (având acum clientul mare Green Cargo). Ei sunt într-o problemă de „oul sau găina” - nu pot investi în linia de producție fără comenzi, fără linia de producție optimizată nu pot scoate trenuri în serie, iar la licitații nu se încadrează pentru că nu au pus în funcțiune mai mult de X bucăți sau nu au depăsit suma Y ca cifră de afaceri. Probabil și licitația ARF a avut astfel de condiții.

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion punmeister

Asa este, ARF a cerut ca ofertantii sa fi livrat minimum 40 de unitati (tramvaie, metrouri sau EMU) in ultimii 5 ani.

 


Re: Rame electrice Softronic Hyperion Robert

Nu aveau decat sa semneze un parteneriat. Daca nu ma inseala memoria
Astra nu a produs nici un EMU pana in ziua de astazi si uite ca totusi au participat la licitatie.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419448 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use