Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2077 posts, 524514 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
BodoMinea
Un search pe Google mi-a dat niște rezultate de prin 2002. Nu se referă în general la mașinile unei societăți comerciale, ci în special la mașinile folosite pentru transport de persoane ca obiect de activitate.
https://www.untrr.ro/meniu-vertical/sti ... RU_jegzZEY
Un search pe Google mi-a dat niște rezultate de prin 2002. Nu se referă în general la mașinile unei societăți comerciale, ci în special la mașinile folosite pentru transport de persoane ca obiect de activitate.
https://www.untrr.ro/meniu-vertical/sti ... RU_jegzZEY
- 1689
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
PTMZ
Hmmm, iar face ADTPBI schimbări fără cap și fără coadă?
1. 313 prelungit nu e o idee bună, există deja 312 cu aceleași capete de linie precum cele propuse, plus că ar însemna să-l dublezi nejustificat pe multe porțiuni.
2. Adică să ocolească 304 prin zona Privighetorilor nejustificat o stație? Mai bine mă lipsesc. Cea curentă este o variantă numai bună, mergând în linie dreaptă.
3. Terminalul de la Baicului e destul de congestionat cu 4 linii, deci ar fi o măsură bună prelungirea lui 143 cu o suplimentare cu o tură sau două dacă n-ar fi 101 prin zonă, ce e mai scurt. În plus, mai încărcăm și terminalul de troleibuze de la Arena Națională?
4. Suplimentarea unei regionale e o idee foarte bună, aici sunt de acord.
Una peste alta, se pare că ADTPBI nu și-a învățat lecția din fiasco-ul propus cu tramvaiele și reorganizarea lor și vrea să repete aceeași greșeală cu autobuzele, de data asta nu cu suspendări și scurtări, ci cu prelungiri.
V2A wrote:
ADTPBI suplimentează și prelungește unele trasee de autobuz din București-Ilfov
În urma analizării unor propuneri transmise de locuitorii din București și Județul Ilfov, Comisia Permanentă a ADTPBI a decis prelungirea unor trasee și suplimentarea unor linii de autobuz din Regiune.
Astfel, linia 313 va funcționa între terminalele „Piața Sf. Vineri” – „Piața de Gros”, pe un traseu prelungit de la intersecția Bd. Alexandru Obregia/ Str. Turnu Măgurele în ambele sensuri pe Bd.Metalurgiei, Drumul Dealul Bradului.
Linia 304 va funcționa între actualele terminale „Piața Presei Libere” și „Străulești” pe un traseu prelungit în ambele sensuri, de la intersecția Șos. București - Ploiești/ Str. Doctor Liviu Librescu, pe Str. Doctor Liviu Librescu până la rondul Piața Ion Maier și retur.
Linia 143 va funcționa între terminalele „Bucur Obor” – „Stadionul Național”, pe un traseu prelungit de la intersecția Str. Baicului/ Bd. Gării Obor în ambele sensuri, pe Str. Baicului, Șos.Pantelimon, Bd. Pierre de Coubertin.
Totodată, a fost dispusă majorarea numărului de vehicule alocat liniei R419 (Eroii Revolutiei – Primăria Jilava.- Bumbăcăria Jilava).
Hmmm, iar face ADTPBI schimbări fără cap și fără coadă?
1. 313 prelungit nu e o idee bună, există deja 312 cu aceleași capete de linie precum cele propuse, plus că ar însemna să-l dublezi nejustificat pe multe porțiuni.
2. Adică să ocolească 304 prin zona Privighetorilor nejustificat o stație? Mai bine mă lipsesc. Cea curentă este o variantă numai bună, mergând în linie dreaptă.
3. Terminalul de la Baicului e destul de congestionat cu 4 linii, deci ar fi o măsură bună prelungirea lui 143 cu o suplimentare cu o tură sau două dacă n-ar fi 101 prin zonă, ce e mai scurt. În plus, mai încărcăm și terminalul de troleibuze de la Arena Națională?
4. Suplimentarea unei regionale e o idee foarte bună, aici sunt de acord.
Una peste alta, se pare că ADTPBI nu și-a învățat lecția din fiasco-ul propus cu tramvaiele și reorganizarea lor și vrea să repete aceeași greșeală cu autobuzele, de data asta nu cu suspendări și scurtări, ci cu prelungiri.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Daddy
Cu 313 este o problema cu parcarea la capatul actual, spatiul este insuficient pentru cele 6-7 autobuze care se strang acolo la ora de varf, soferii se chinuiau. In rest, da, va cara aer pe Metalurgiei, cel putin pana se termina de construit ansamblul rezidential de acolo.
Cu 313 este o problema cu parcarea la capatul actual, spatiul este insuficient pentru cele 6-7 autobuze care se strang acolo la ora de varf, soferii se chinuiau. In rest, da, va cara aer pe Metalurgiei, cel putin pana se termina de construit ansamblul rezidential de acolo.
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
adrian buda
Daca tot il prelungesc pe 313 la Piata de Gros, ar putea sa il scurteze pe 312 inapoi la Bd. Alexandru Obregia, comun cu 74. Asa ar asigura o frecventa mai buna si nu ar mai pierde minute bune la semaforul de pe Metalurgiei spre centru.
Daca tot il prelungesc pe 313 la Piata de Gros, ar putea sa il scurteze pe 312 inapoi la Bd. Alexandru Obregia, comun cu 74. Asa ar asigura o frecventa mai buna si nu ar mai pierde minute bune la semaforul de pe Metalurgiei spre centru.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
WAYNEN
Eu l-aș prelungi pe 313,dar nu la ,,Piața de Gros" ci la ,,Arcade Berceni" ca să existe o legătură directă între Piața Sudului și acest complex comercial.
Aș modifica linia 312 de la intersecția Bulevardul Tineretului/Calea Văcăresști prin Calea Văcărești-Pod Timpuri Noi-Bulevardul Mircea Vodă-Bulevardul Corneliu Coposu până la ,,Piața Sfânta Vineri" cu întoarcere prin Bulevardul Corneliu Coposu-Piața Unirii-Splaiul Unrii apoi traseul de bază.
Eu consider că este inutil ocolul liniei 304 pe la ambasada SUA.
În schimb e foarte bună prelungirea liniei 143 la ,,Stadionul Național".Astfel,se va elibera un pic terminalul ,,Baicului".
Eu l-aș prelungi pe 313,dar nu la ,,Piața de Gros" ci la ,,Arcade Berceni" ca să existe o legătură directă între Piața Sudului și acest complex comercial.
Aș modifica linia 312 de la intersecția Bulevardul Tineretului/Calea Văcăresști prin Calea Văcărești-Pod Timpuri Noi-Bulevardul Mircea Vodă-Bulevardul Corneliu Coposu până la ,,Piața Sfânta Vineri" cu întoarcere prin Bulevardul Corneliu Coposu-Piața Unirii-Splaiul Unrii apoi traseul de bază.
Eu consider că este inutil ocolul liniei 304 pe la ambasada SUA.
În schimb e foarte bună prelungirea liniei 143 la ,,Stadionul Național".Astfel,se va elibera un pic terminalul ,,Baicului".
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Dragos31
Aceasta legatura exista deja, fiind asigurata de catre autobuzele liniei 232.
WAYNEN wrote:
Eu l-aș prelungi pe 313,dar nu la ,,Piața de Gros" ci la ,,Arcade Berceni" ca să existe o legătură directă între Piața Sudului și acest complex comercial.
Aceasta legatura exista deja, fiind asigurata de catre autobuzele liniei 232.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
GPS
S-au construit blocuri noi chiar lângă Piața de Gros, deci este foarte bine că se va prelungi și 313.
Există, însă nu pentru locuitorii din zona Bulevardului Alexandru Obregia, într-adevăr ar fi și aceasta o opțiune.
S-au construit blocuri noi chiar lângă Piața de Gros, deci este foarte bine că se va prelungi și 313.
Dragos31 wrote:WAYNEN wrote:
Eu l-aș prelungi pe 313,dar nu la ,,Piața de Gros" ci la ,,Arcade Berceni" ca să existe o legătură directă între Piața Sudului și acest complex comercial.
Aceasta legatura exista deja, fiind asigurata de catre autobuzele liniei 232.
Există, însă nu pentru locuitorii din zona Bulevardului Alexandru Obregia, într-adevăr ar fi și aceasta o opțiune.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
GPS
Ca o completare, linia 313 este deja trecută pe plăcuțe.
Ca o completare, linia 313 este deja trecută pe plăcuțe.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
CiprianTRB
Deci astăzi am asistat la o întâmplare foarte aiurea, eram în 336, și de la Gorjului au urcat doi controlori 1 controlor s-a dus la 1 bărbat, i-a cerut Abonamentul, și din spate se aude: " lasa-l în pace ca e un prieten de al meu" Bărbatul s-a salutat cu controlorul, și l-a lăsat în pace...
Chiar așa a ajuns Bucureștiul ? Sa fie favorizați niște oameni doar pentru ca se cunosc cu Controlorii?
Deci astăzi am asistat la o întâmplare foarte aiurea, eram în 336, și de la Gorjului au urcat doi controlori 1 controlor s-a dus la 1 bărbat, i-a cerut Abonamentul, și din spate se aude: " lasa-l în pace ca e un prieten de al meu" Bărbatul s-a salutat cu controlorul, și l-a lăsat în pace...
Chiar așa a ajuns Bucureștiul ? Sa fie favorizați niște oameni doar pentru ca se cunosc cu Controlorii?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
andrei11
La un moment dat și eu mă cunoșteam cu controlorii de la Colentina, ne salutam, vorbeam, blablabla. Chiar în preajma lui 1 Martie le ofeream mărțișoare doamnelor controloare. Am făcut naveta cu tramvaiul 1 vreo 20 de ani. Abonament general.
La un moment dat și eu mă cunoșteam cu controlorii de la Colentina, ne salutam, vorbeam, blablabla. Chiar în preajma lui 1 Martie le ofeream mărțișoare doamnelor controloare. Am făcut naveta cu tramvaiul 1 vreo 20 de ani. Abonament general.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
punmeister
Si eu il cunosc pe unul care a fost paznic la mine la liceu, care fusese si la metrou cand avea Scorseze contract cu Metrorex
Si eu il cunosc pe unul care a fost paznic la mine la liceu, care fusese si la metrou cand avea Scorseze contract cu Metrorex
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
CiprianTRB
Eu ma refer la faptul ca acel om nici nu avea vreun abonament, nici nu a validat cardul,si din cauza faptului ca acel om se cunoaște cu controlorul, l-a lăsat în pace.
Eu ma refer la faptul ca acel om nici nu avea vreun abonament, nici nu a validat cardul,si din cauza faptului ca acel om se cunoaște cu controlorul, l-a lăsat în pace.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Cristi N
Vazand masina colantata asa nu stiu ce sa cred. S-a apucat STB-ul de ridesharing, cineva e mare fan STB sau ce se intampla? Vad ca si numarul de inmatricluare - ETA corespunde oarecum categoriei mijlocului de transport.
Sursa este postul unui membru al grupului de FB Munikipiul 1.0: link (link-ul poate fi accesat doar de membri)
Vazand masina colantata asa nu stiu ce sa cred. S-a apucat STB-ul de ridesharing, cineva e mare fan STB sau ce se intampla? Vad ca si numarul de inmatricluare - ETA corespunde oarecum categoriei mijlocului de transport.
Sursa este postul unui membru al grupului de FB Munikipiul 1.0: link (link-ul poate fi accesat doar de membri)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination