Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1688 posts, 494040 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Gabi23
Tot mai multe troleibuze au probleme în ultimul timp cu firele care ghidează captatorii, care se rup fiind uzate...
Azi pe Bd. Dacia #5378 (linia 79):
Tot mai multe troleibuze au probleme în ultimul timp cu firele care ghidează captatorii, care se rup fiind uzate...
Azi pe Bd. Dacia #5378 (linia 79):
5378 - 79 - 10.06.2019.JPG (362.48 KB; downloaded 3179 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
Problema lor nu este la acele sfori, într-adevăr uzate. Alea se pot schimba. Problema importanta este aceea ca sursele statice schimbate pentru a putea functiona instalația de AC au început sa se strice. #5362 este exemplul de astăzi, iar pe langa ea, mai sunt si altele.
Problema lor nu este la acele sfori, într-adevăr uzate. Alea se pot schimba. Problema importanta este aceea ca sursele statice schimbate pentru a putea functiona instalația de AC au început sa se strice. #5362 este exemplul de astăzi, iar pe langa ea, mai sunt si altele.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
linia 69
Pe #5362 l-au reparat, ieri dupa amiaza era in linia 69.
Irisbus-uri defecte la Depoul Bujoreni (din cate stiu eu) : 5310, 5328, 5350, 5366, 5384, 5385, 5389
Pe #5362 l-au reparat, ieri dupa amiaza era in linia 69.
Irisbus-uri defecte la Depoul Bujoreni (din cate stiu eu) : 5310, 5328, 5350, 5366, 5384, 5385, 5389
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
alexandru_minciu91
5366 a iesit la traseu, acum l-am vazut in linia 96 cu foaia in geam, la volan era titularul lui 5258.
Lui 5327 i s-a stricat afisajul, iar 5283 astepta tractarea la Witing.
5366 a iesit la traseu, acum l-am vazut in linia 96 cu foaia in geam, la volan era titularul lui 5258.
Lui 5327 i s-a stricat afisajul, iar 5283 astepta tractarea la Witing.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
linia 69
Da, in sfârșit după mulți ani de staționare # 5366 a fost reparat. Este in linia 69 cu foaie in geam . L-am văzut acum câteva minute la Valea Argesului.
Înseamnă ca au venit piese și se vor repara și restul.
Da, in sfârșit după mulți ani de staționare # 5366 a fost reparat. Este in linia 69 cu foaie in geam . L-am văzut acum câteva minute la Valea Argesului.
Înseamnă ca au venit piese și se vor repara și restul.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
Nu au venit piese noi. A venit doar piesa pentru 5366 si una care ii este destinata lui 5389.
Nu au venit piese noi. A venit doar piesa pentru 5366 si una care ii este destinata lui 5389.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
alexandru_minciu91
Stie cineva daca 5381 a luat foc din cauza suprasolicitarii sursei? (Am auzit un zvon de la un sofer din linia 69.)
Stie cineva daca 5381 a luat foc din cauza suprasolicitarii sursei? (Am auzit un zvon de la un sofer din linia 69.)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Gabi23
O fi luat, n-o fi luat, zvon sau nu, azi#5381 era pe linia 61, cu toate geamurile larg deschise
O fi luat, n-o fi luat, zvon sau nu, azi#5381 era pe linia 61, cu toate geamurile larg deschise
5381 - 61 - 17.06.2019.JPG (225.38 KB; downloaded 2659 times)
- Linia143
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Linia143
#5336 apartinand liniei 66 a cedat in statia Doamna Ghica.
#5336 apartinand liniei 66 a cedat in statia Doamna Ghica.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Mentenanța troleibuzelor STB
Andrei Andraș
Mă gândesc că troleibuzul aparține unui garaj sau unei companii, mai greu unei linii. Că poate face doar linia aia e altceva.
Mă gândesc că troleibuzul aparține unui garaj sau unei companii, mai greu unei linii. Că poate face doar linia aia e altceva.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Utilizator anonim
La majoritatea troleibuzelor Irisbus au fost modificate sursele pentru a suporta o sarcina mai mare, in majoritatea merge foarte bine aerul conditionat, dar evident ca mai pot sa apara probleme. Cele nemodificate sunt usor de recunoscut, au inca folia ICPE-SAERP pe spatele sursei si evident nu este pornit aerul.
La majoritatea troleibuzelor Irisbus au fost modificate sursele pentru a suporta o sarcina mai mare, in majoritatea merge foarte bine aerul conditionat, dar evident ca mai pot sa apara probleme. Cele nemodificate sunt usor de recunoscut, au inca folia ICPE-SAERP pe spatele sursei si evident nu este pornit aerul.
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
RATBCFR FaN
5113 a fost luat din coloana din fata depoului,acolo rămânând 5111,5120,5105 și 5213,fiind pus in alt loc. Sunt curios dacă îl duc la URAC pentru o probabilă revenire cum a fost cu 5102 sau îl vor casa.
5113 a fost luat din coloana din fata depoului,acolo rămânând 5111,5120,5105 și 5213,fiind pus in alt loc. Sunt curios dacă îl duc la URAC pentru o probabilă revenire cum a fost cu 5102 sau îl vor casa.
32EAD574-E567-482A-8B31-CCFAD79A601F.jpeg (142.7 KB; downloaded 2313 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
GPS
Ori va pleca la URAC, deși puțin probabil, ori a fost dus în hală pentru a se mai lua piese de pe el.
Ori va pleca la URAC, deși puțin probabil, ori a fost dus în hală pentru a se mai lua piese de pe el.
📖 Pagination options