Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1310233 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 310 311 312 313 314 315 316  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Dragos31

Si eu as fi de acord cu prelungirea liniei 253, evident cu niste ture in plus, si asa s-a tot zis ca "acum avem masini", de 330 nu stiu ce sa zic, e si asa cam lung si are ambuteiaje de durata pe traseu... :?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Propun o idee ca in Cluj- acolo exista un autobuz la 30 de minute intre Vivo! si Manastur.

Sa se faca si la noi intre Faur si Ikea Titan cu un interval de 7-10 minute.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Gabi23

Pentru FAUR-IKEA există linia de tramvai 40 ( care ar putea avea un interval îmbunătățit prin suprimarea altor linii de umplutură gen 56 și reparararea vagoanelor V3A moarte de la Titan). Hai să nu dublăm linii de dragul de a vedea autobuze pe stradă! Singura problemă aici, este că terminalul de la FAUR este supra-aglomerat, și ar trebui mutat/mutate de acolo ceva linii.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cris_m

Mie mi se pare foarte ok cum e acum la Faur, spatiu este suficient pentru stationare, zona de blocuri impune un numar mare de linii de transport... Cum a zis si Gabi, hai sa nu dublam linii doar de dragul de a avea autobuze pe strada. De acord si cu ce spune Victor, dar sa ne gandim ca intr-o zi (sper eu ca in maxim 5 ani), vom avea si noi tramvaie si infrastructura demne de o capitala europeana.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) WAYNEN

Gabi23 wrote:
Hai să nu dublăm linii de dragul de a vedea autobuze pe stradă! Singura problemă aici, este că terminalul de la FAUR este supra-aglomerat, și ar trebui mutat/mutate de acolo ceva linii.

Eu aș redirecționa liniile 330 și 335 în parcarea de la ,,Auchan Titan".

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Costin

Daca voi mergeti sa va luati mobila cu transportul in comun... :roll:

Nu e nevoie de nimic in plus acolo. Metroul e super lejer si e de baza si ai si lifturi, nu mai conteaza ca e lf sau nu...

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) ByOnu

Metrou si tramvai sunt suficiente acolo... In schimb, paralel de discutie, ar trebui un P&R la Saligny.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) mihai565

Linia 330 isi va schimba cât de curand traseul pe Camil Ressu pana la Ikea !

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) V2A

Adică, de la Rm. Sărat, să n-o mai ia prin Rebreanu, ci prin Camil Ressu - Theodor Pallady?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) WAYNEN

Nu mi se pare cea mai bună idee pentru că dublează mult linia 27.Părerea mea că trebuie reorientat la ,,Auchan Titan",iar traseul său să fie modificat de la rond Baba Novac prin Strada Baba Novac - Strada Câmpia Libertății - Strada Liviu Rebreanu,ca să mai facă un ocol inutil și să nu mai dubleze prea mult linia 23.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Andrei98

La ce interval are 27 poti zice ca nu dubleaza nimic.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Legat de linia 330 - O decizie foarte buna! Ceea ce am propus va deveni realitate!

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cris_m

Sa vad cum carati biblioteca Bill cu 330! :lol:
O prostie varianta asta de traseu, trebuia sa suplimenteze 311 pe Campia Libertatii, unde e mai mare nevoie...

De la moderator citire: care este sursa informatiei? Cumva soferii de la Titan? Stiti ca zvonurile de garaj sunt complet interzise pe forum?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Andrei98

Pai in general cine cumpara mobila o achita pe loc urmand ca mobial sa fie livrata ulterior. Nu am vazut pe nimeni sa plece cu dulapul in brate. Eu zic ca e ok sa fie pe Pallady macar o linie de autobuz cu un interval decent daca la tramvaie nu prea au cu ce.

 


Go to page:  1  ... 310 311 312 313 314 315 316  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use