Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 437430 views
📖 Pagination options
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
Daca Bucureștii Noi au atât de multe vagoane după cum se spune ,de ce nu au dat și la alte depouri mai sărace de tramvaie ??că ei tot au primit de-a lungul anilor.
Cele enumerate de Gabi23 sa fie trimise la uzina și transformate în CA și date la alte depouri ,sa nu mai vorbim de depoul Victoria care este cel mai sărac de tramvaie .
Probabil după ce se modernizează Buc .Noi și vin tramvaie noi pentru 41 vor face un pustiu de bine și vor da tramvaie și la alte depouri .
273 văd că a intrat la modernizat .
Daca Bucureștii Noi au atât de multe vagoane după cum se spune ,de ce nu au dat și la alte depouri mai sărace de tramvaie ??că ei tot au primit de-a lungul anilor.
Cele enumerate de Gabi23 sa fie trimise la uzina și transformate în CA și date la alte depouri ,sa nu mai vorbim de depoul Victoria care este cel mai sărac de tramvaie .
Probabil după ce se modernizează Buc .Noi și vin tramvaie noi pentru 41 vor face un pustiu de bine și vor da tramvaie și la alte depouri .
273 văd că a intrat la modernizat .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
In 2002 cand s-a facut linia 41, Bucurestii Noi a primit tot ce era atunci in curs de modernizare, adica vagoane noi, din care majoritatea merg, dar cum nu au fost suficiente, s-au luat o parte din cele care erau deja modernizate mai vechi, de pe la toate depourile, niste cadavre cu federe reparate capital in graba si colantate ca sa faca parcul liniei 41, pana la sosirea noilor tramvaie, atunci era in pregatire o licitatie pentru 100 tramvaie, anulata in 2006. De cele care stau acum si asteapta modernizarea s-a tras la maxim din 2002 pana in 2007 cand au inceput sa fie scoase odata cu modernizarea liniei cu CH PPCuri.
In 2002 cand s-a facut linia 41, Bucurestii Noi a primit tot ce era atunci in curs de modernizare, adica vagoane noi, din care majoritatea merg, dar cum nu au fost suficiente, s-au luat o parte din cele care erau deja modernizate mai vechi, de pe la toate depourile, niste cadavre cu federe reparate capital in graba si colantate ca sa faca parcul liniei 41, pana la sosirea noilor tramvaie, atunci era in pregatire o licitatie pentru 100 tramvaie, anulata in 2006. De cele care stau acum si asteapta modernizarea s-a tras la maxim din 2002 pana in 2007 cand au inceput sa fie scoase odata cu modernizarea liniei cu CH PPCuri.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Aceeași remarcă ca la Dudesti: repararea accesului. Adică măcar tronsonul PPL - Depou să fie reparat...nu de alta, dar arată foarte rău. Și nu ar fi rău să refacă și linia pe BN - Gloriei - Piatra Morii. Cât despre numărul de tramvaie al BN, are puțin peste 50,în condițiile în care nu deservește decât 4 linii, și cu excepția 41, restul sunt de toată jena. Poate dacă :
- ar fi modernizat depoul,
- ar fi liniile reparate și în stare bună
- ar fi tramvaie noi,
24 și 45 ar fi de succes. La fel și 42, după ce se va construi acolo la Expoziției. Probabil după modernizare, va avea și BN V3A-2010-CA...și tramvaie noi...probabil...din alea de 18 m. Sau BLF.
Revenind la V3A - 2010 - CA...nu au putere suficientă motoarele cât să se mai poată adăuga un segment LF? Adică să aibă central două segmente LF? Știu că asta ar presupune lungirea refugiilor, dar ar fi o soluție pe unele linii. Și consider, că, cel puțin 40 ar putea umbla cu acest tip de tramvai până la modernizarea liniei, în fapt e doar un V3A. Până una alta, Colentina ar trebui să îi facă parcul lui 21 cu aceste tramvaie.
Aceeași remarcă ca la Dudesti: repararea accesului. Adică măcar tronsonul PPL - Depou să fie reparat...nu de alta, dar arată foarte rău. Și nu ar fi rău să refacă și linia pe BN - Gloriei - Piatra Morii. Cât despre numărul de tramvaie al BN, are puțin peste 50,în condițiile în care nu deservește decât 4 linii, și cu excepția 41, restul sunt de toată jena. Poate dacă :
- ar fi modernizat depoul,
- ar fi liniile reparate și în stare bună
- ar fi tramvaie noi,
24 și 45 ar fi de succes. La fel și 42, după ce se va construi acolo la Expoziției. Probabil după modernizare, va avea și BN V3A-2010-CA...și tramvaie noi...probabil...din alea de 18 m. Sau BLF.
Revenind la V3A - 2010 - CA...nu au putere suficientă motoarele cât să se mai poată adăuga un segment LF? Adică să aibă central două segmente LF? Știu că asta ar presupune lungirea refugiilor, dar ar fi o soluție pe unele linii. Și consider, că, cel puțin 40 ar putea umbla cu acest tip de tramvai până la modernizarea liniei, în fapt e doar un V3A. Până una alta, Colentina ar trebui să îi facă parcul lui 21 cu aceste tramvaie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
273 cel putin pentru urmatoarele luni e ultimul vagon de BN plecat la modernizare, nu vor mai fi trimise vagoane la modernizat pana nu se clarifica bugetul PMB. Sunt in URAC aproximativ 8 tramvaie in curs de modernizare, care ies toate pana la finalul anului.
273 cel putin pentru urmatoarele luni e ultimul vagon de BN plecat la modernizare, nu vor mai fi trimise vagoane la modernizat pana nu se clarifica bugetul PMB. Sunt in URAC aproximativ 8 tramvaie in curs de modernizare, care ies toate pana la finalul anului.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
Toate astea 8 vagoane unde merg după ce ies de la URAC??
Toate astea 8 vagoane unde merg după ce ies de la URAC??
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Ce contează acum unde merg? Contează să le vedem finalizate, funcționale și după vedem exact unde e nevoie mai mare de ele. S-a mai spus de câteva ori că vor merge la Colentina / Dudești...
Ce contează acum unde merg? Contează să le vedem finalizate, funcționale și după vedem exact unde e nevoie mai mare de ele. S-a mai spus de câteva ori că vor merge la Colentina / Dudești...
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
Ok Gabi23 scuze de deranjul provocat cu mesajul anterior !
Ok Gabi23 scuze de deranjul provocat cu mesajul anterior !
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Stai liniștit, nu este vorba de deranj, dar să avem puțină răbdare, să luam lucrurile pas cu pas
Stai liniștit, nu este vorba de deranj, dar să avem puțină răbdare, să luam lucrurile pas cu pas
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Având în vedere că a trimis 2 vagoane la transformare... Are șanse să primească vreodată și acest tip de tramvai? Doar pentru 41...nu și restul.
Având în vedere că a trimis 2 vagoane la transformare... Are șanse să primească vreodată și acest tip de tramvai? Doar pentru 41...nu și restul.
- adi96019
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
adi96019
Oare când o sa vedem (si mai ales simțim) aerul conditionat instalat si pe CA-urile liniei 21? Mai ales zilele astea e o atmosferă irespirabila in ele. Păcat de ele ca sunt nou-nouțe.
Oare când o sa vedem (si mai ales simțim) aerul conditionat instalat si pe CA-urile liniei 21? Mai ales zilele astea e o atmosferă irespirabila in ele. Păcat de ele ca sunt nou-nouțe.
- bobby
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
bobby
Nu au AC pentru că erau prea grele/nu aveau spațiu dacă se monta.
Nu au AC pentru că erau prea grele/nu aveau spațiu dacă se monta.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Ma dezamagiti, credeam ca intrebati si voi ca niste oameni seriosi cand ne vom bucura de tramvaie demne de secolul 21, nu de cele din 1930 toamna...
Ma dezamagiti, credeam ca intrebati si voi ca niste oameni seriosi cand ne vom bucura de tramvaie demne de secolul 21, nu de cele din 1930 toamna...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
E da bine, dupa ce iei efectiv ce a facut neamtul mai ai si pretentii d-astea nationaliste
E da bine, dupa ce iei efectiv ce a facut neamtul mai ai si pretentii d-astea nationaliste
📖 Pagination options