Topic: Depoul Militari
70 posts, 38655 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
Victor92
Clopotica ... in primele zile la Militari
03 Martie 2016
3397+3329 - Linia 25 - Bulevardul Timisoara
Clopotica ... in primele zile la Militari
03 Martie 2016
3397+3329 - Linia 25 - Bulevardul Timisoara
- ADK
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
ADK
Depoul Militari în anul 2003(?) înainte și în timpul modernizărilor.
Depoul Militari în anul 2003(?) înainte și în timpul modernizărilor.
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-08_235749.jpg (190.77 KB; downloaded 7408 times)
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-08_235809.jpg (158.62 KB; downloaded 7425 times)
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-08_235822.jpg (142.05 KB; downloaded 7404 times)
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-08_235834.jpg (126.31 KB; downloaded 7404 times)
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-08_235845.jpg (147.18 KB; downloaded 7407 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
Victor92
Cel putin 22 - 26 de tramvaie Tatra T4R sunt apte de traseu in clipa de fata.
Dupa 2 saptamani de haos, se lucreaza normal.
Programul liniilor 35,44 si 47 de pe site nu sunt de actualitate.
Turatie Luni - Vineri:
Linia 8 - 6 ture- posibil si cu Bucur.
linia 35 - 5 ture;
Linia 44- 5 ture;
Linia 47 - 5 ture
Linia 11 - 5 ture;
Total - 26 de ture
Linia 25 - 6/7 ture.
Total: 32/33 de ture.
Cel putin 22 - 26 de tramvaie Tatra T4R sunt apte de traseu in clipa de fata.
Dupa 2 saptamani de haos, se lucreaza normal.
Programul liniilor 35,44 si 47 de pe site nu sunt de actualitate.
Turatie Luni - Vineri:
Linia 8 - 6 ture- posibil si cu Bucur.
linia 35 - 5 ture;
Linia 44- 5 ture;
Linia 47 - 5 ture
Linia 11 - 5 ture;
Total - 26 de ture
Linia 25 - 6/7 ture.
Total: 32/33 de ture.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
Utilizator anonim
Depoul Militari a implinit 45 de ani de exploatare la începutul acestui an, in timp ce tramvaiele Tatra au ajuns la 46 de ani, pentru multe din cele ramase fiind ultima aniversare. Cu aceasta ocazie angajații depoului cu susținerea STB și Sindicatul Transportatorilor București au reusit să serbeze această zi de naștere importantă, mai ales în contextul în care parcul depoului Militari va avea parte de o schimbare majoră odată cu casarea tuturor tramvaielor Tatra retrase din circulație și ulterior sosirii unui lot de tramvaie noi. Important de menționat este ca avem o punte de 47 de ani între ultimele tramvaie noi de import aduse în România, Tatra și noile tramvaie, ori din Turcia ori din România/Germania în cazul Astra.
Oricum, felicitării conducerii depoului pentru eforturile pe care le face pentru a mai menține tramvaiele Tatra în această perioadă de tranziție către modernizarea parcului.
Atasez și un set de imagini de azi...
Depoul Militari a implinit 45 de ani de exploatare la începutul acestui an, in timp ce tramvaiele Tatra au ajuns la 46 de ani, pentru multe din cele ramase fiind ultima aniversare. Cu aceasta ocazie angajații depoului cu susținerea STB și Sindicatul Transportatorilor București au reusit să serbeze această zi de naștere importantă, mai ales în contextul în care parcul depoului Militari va avea parte de o schimbare majoră odată cu casarea tuturor tramvaielor Tatra retrase din circulație și ulterior sosirii unui lot de tramvaie noi. Important de menționat este ca avem o punte de 47 de ani între ultimele tramvaie noi de import aduse în România, Tatra și noile tramvaie, ori din Turcia ori din România/Germania în cazul Astra.
Oricum, felicitării conducerii depoului pentru eforturile pe care le face pentru a mai menține tramvaiele Tatra în această perioadă de tranziție către modernizarea parcului.
Atasez și un set de imagini de azi...
20190525_101700.JPG (157.39 KB; downloaded 6825 times)
20190525_101721.JPG (152.37 KB; downloaded 6821 times)
DSC_4656.JPG (161.13 KB; downloaded 6828 times)
DSC_4667.JPG (171.26 KB; downloaded 6820 times)
DSC_4677.JPG (174.18 KB; downloaded 6825 times)
DSC_4701.JPG (169.55 KB; downloaded 7427 times)
DSC_4718.JPG (179.64 KB; downloaded 6819 times)
DSC_4720.JPG (164.46 KB; downloaded 6821 times)
DSC_4786.JPG (190.98 KB; downloaded 6821 times)
DSC_4797.JPG (185.78 KB; downloaded 6825 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
WT_fan06
Un eveniment frumos; mult accent pe viitor, care într-adevăr arată promițător. Dar despre moștenirea acestui depou, adică păstrarea a 1-2 cupluri istorice Tatra, nu vorbește nimeni?... (cât încă mai avem și despre ce discuta)
Un eveniment frumos; mult accent pe viitor, care într-adevăr arată promițător. Dar despre moștenirea acestui depou, adică păstrarea a 1-2 cupluri istorice Tatra, nu vorbește nimeni?... (cât încă mai avem și despre ce discuta)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
Utilizator anonim
Nu neapărat cupluri, dar câteva vagoane vor rămâne. E discuție chiar pentru o linie cu Tatra, evident cu ceva upgrade-uri fata de ce avem, mai povestim la momentul oportun. Esențialul e sa fie scoase de pe liniile comerciale.
Nu neapărat cupluri, dar câteva vagoane vor rămâne. E discuție chiar pentru o linie cu Tatra, evident cu ceva upgrade-uri fata de ce avem, mai povestim la momentul oportun. Esențialul e sa fie scoase de pe liniile comerciale.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
GPS
S02 mai este funcțional? Văd că stă lângă celelalte vagoane Tatra retrase.
P.S.: Ce frumos ar fi un vagon restaurant / berărie în unul din cele două vagoane Tatra vopsite în schema Gambrinus.
S02 mai este funcțional? Văd că stă lângă celelalte vagoane Tatra retrase.
P.S.: Ce frumos ar fi un vagon restaurant / berărie în unul din cele două vagoane Tatra vopsite în schema Gambrinus.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
Utilizator anonim
Cred ca mai e functional S02, dar nu mai e folosit. Eu as face cateva vagoane gen Tatra aia Coupe facuta pe afara.
Cred ca mai e functional S02, dar nu mai e folosit. Eu as face cateva vagoane gen Tatra aia Coupe facuta pe afara.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
WT_fan06
Ambele proiecte pot fi realizate; nu se exclud unul pe celălalt. Trebuie doar să existe viziune și bunăvoință... până una alta nu mai avem nici măcar o remorcă Rathgeber m5 și tare mi-e frică și de ultimul cuplu M4+m4 și de ultimele M5-uri...
Ambele proiecte pot fi realizate; nu se exclud unul pe celălalt. Trebuie doar să existe viziune și bunăvoință... până una alta nu mai avem nici măcar o remorcă Rathgeber m5 și tare mi-e frică și de ultimul cuplu M4+m4 și de ultimele M5-uri...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
ADK
Un cuplu de T4R ar fi ideal. EP-ul 6001 inițial trebuia să aibă cele 2 remorci (6270 și 6334), și a mai rămas doar vagonul motor, neavând mare farmec (știind că ele au circulat doar cupluri și cu câte 2 remorci).
Un cuplu de T4R ar fi ideal. EP-ul 6001 inițial trebuia să aibă cele 2 remorci (6270 și 6334), și a mai rămas doar vagonul motor, neavând mare farmec (știind că ele au circulat doar cupluri și cu câte 2 remorci).
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
WT_fan06
Nu știu cât de fezabil ar fi să se convertească un motor într-o remorcă (vorbind despre Rathgeber și EP), dar nu cred că este imposibil. Pe lângă faptul că un singur cuplu nu mi se pare suficient pentru muzeu, nici măcar remorca nu s-a salvat în cazul celor de mai sus... Nu rămâne să sper decât ca la Tatre să fie altă situație, să avem cel puțin un cuplu istoric pe lângă alte proiecte speciale de genul Coupé.
Și bineînțeles un muzeu adecvat la Victoria care să le găzduiască...
Nu știu cât de fezabil ar fi să se convertească un motor într-o remorcă (vorbind despre Rathgeber și EP), dar nu cred că este imposibil. Pe lângă faptul că un singur cuplu nu mi se pare suficient pentru muzeu, nici măcar remorca nu s-a salvat în cazul celor de mai sus... Nu rămâne să sper decât ca la Tatre să fie altă situație, să avem cel puțin un cuplu istoric pe lângă alte proiecte speciale de genul Coupé.
Și bineînțeles un muzeu adecvat la Victoria care să le găzduiască...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
ByOnu
Halei nu i-ar strica insa o zugraveala noua. Iar pe langa asta, avand in vedere suprafata relativ redusa a depoului, ar putea fi acoperita zona de parcare.
Halei nu i-ar strica insa o zugraveala noua. Iar pe langa asta, avand in vedere suprafata relativ redusa a depoului, ar putea fi acoperita zona de parcare.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
PaulIP
Transformarea unui vagon motor in remorcă nu e asa grea (invers insa e alta poveste). Ii vedeti pe setebei dand p-afara de vointa? Maine poimaine vine un director care habar n-are pe ce lume traieste si caseaza si ce mai ramane (cum a fost cu 6270)
Transformarea unui vagon motor in remorcă nu e asa grea (invers insa e alta poveste). Ii vedeti pe setebei dand p-afara de vointa? Maine poimaine vine un director care habar n-are pe ce lume traieste si caseaza si ce mai ramane (cum a fost cu 6270)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Depoul Militari
Tom
Nord-coreenii au Tatre transformate în remorci, în afară de remorci din fabrică. Se deosebesc doar printr'o cabină închisă în mod grosolan sau ghivece peste locul unde a fost postul de conducere.
Dar și ITB a transformat vagoane EP/V3A în "remorci", nu știu dacă le-a scos și motoarele cu totul, dar cabina o mai aveau și se putea intra în ea, măcar pe geamul care nu mai era. Mă refer la trenurile de tramvaie EP+EP+remorcă, nu la EP+EP din anii '60.
Nord-coreenii au Tatre transformate în remorci, în afară de remorci din fabrică. Se deosebesc doar printr'o cabină închisă în mod grosolan sau ghivece peste locul unde a fost postul de conducere.
Dar și ITB a transformat vagoane EP/V3A în "remorci", nu știu dacă le-a scos și motoarele cu totul, dar cabina o mai aveau și se putea intra în ea, măcar pe geamul care nu mai era. Mă refer la trenurile de tramvaie EP+EP+remorcă, nu la EP+EP din anii '60.
📖 Pagination options