Parent forum: Complexul Feroviar București

 

Topic: Discutii generale

80 posts, 38251 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale subway guru

ByOnu wrote:
cos wrote:
Zilele acestea se lucreaza la dezafectarea liniei industriale din zona Straulesti, care facea legatura dintre M800 (racord situat imediat dupa podul peste Bd. Poligrafiei) si fostele depozite ale Petrom.. Ultima data am vazut trafic feroviar in zona primavara trecuta (LDHuri ale GFR care manevrau vagoane cisterna).


Dar de ce? Cine face asta mai exact? Vor sa faca un drum de utilitate publica sau doar fierul ii intereseaza? :?:


Bula catre tac-su:
-ce facem tata, luam trenul?
-nu fiule, mai intai sina!
:bere:
_______________________
@Tibi
Ia si tu la mana pozele satelitare americane de la Google Earth, nu ne mai ametzi cu dezinformari rusesti!
;)

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale TibiV

subway guru wrote:
@Tibi
Ia si tu la mana pozele satelitare americane de la Google Earth, nu ne mai ametzi cu dezinformari rusesti!
;)

Daca ma iau dupa GE, Gara Cotroceni si Gara Herastrau nu au existat niciodata, trenurile circula in continuare pe "Trafic greu", iar prima cale ferata din Regatul Romaniei incepea pe Sos.Giurgiului, la Gara Progresul, NU la Gara Filaret...
(In schimb, daca ma iau dupa OpenRailwayMap, linia Bucuresti-Giurgiu incepea pe "Fosta Platforma ROCAR"... :lol: )

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale subway guru

Eu ma refeream la liniile alea ramase dupa ce au luat si trenul!!!
:bere:

 


  • Author: ClaudiuBadita
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale ClaudiuBadita

Am gasit o harta interactiva a  istoriei retelei de cai ferate din Romania de la inceputuri pana in prezent.

http://historymaps.ro/?p=2522

Foarte interesant de urmarit.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale shoppy

Aseara am prins naveta cu Dustere a GFR la Otopeni remorcata de un BB, deci electrificarea pe Chitila - Mogosoaia functioneaza. De asemenea schimbarea tractiunii diesel-electric din Chitila pentru traseul Titu - Chitila - Mogosoaia se face mai usor pentru ca locomotivele sunt la capete opuse, macar de ar gandi si statul cat gandesc privatii.

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale V2A

A fost îndepărtată vegetația din zona fostei linii CF de pe şos. Progresului, între Spătarul Preda şi Veseliei.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale andrei11

Care-i logica ?

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale V2A

Nu știu, probabil vor doar să igienizeze zona.

 


  • Author: alexxd_31
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale alexxd_31

Are cumva legatura cu stirea asta mai veche?

https://www.economica.net/firea-cere-of ... 57203.html


Firea cere oficial de la Guvern calea ferată Cotroceni - Progresu pentru realizarea de noi şosele în Capitală
Primăria Capitalei solicită Guvernului să îi transfere terenul aferent liniei de cale ferată dezafectată Cotroceni – Progresu, potrivit unui proiect de Hotărâre ce va fi dezbătut joi, 23 august, de către consilierii municipali.

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale V2A

De câteva zile a fost dat jos gardul de pe marginea Șos. Progresului, între Spătarul Preda și ”Industria Iutei” și un excavator nivelează terenul.

 


  • Author: PaulM
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale PaulM

La fel se lucrează cu un excavator și pe Strada Liniei cu Strada Răsăritului.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale andrei11

Semnalele de ieșire din Gara de nord Gr A.   Am mai întrebat, nu mi s-a răspuns. Chiar nu avem niciun specialist în semnalizări feroviare ? De ce la linia 7 sunt  4 indicații suplimentare iar la linia 8 numai 3 ?
4.jpg (127.87 KB; downloaded 3579 times)

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale shoppy

Iesirea de la 8 este obligatoriu pe abatuta asa ca ai 3 semnalizari: viteza, directie si circulatie pe firul fals.
Iesirea de la 7 se poate face pe directa daca toate macazele sunt pe directa, asa ca apare o noua semnalizare: viteza pe tronsonul urmator pe directa.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale andrei11

Da, așa e, numai că ieșirea  pe directă de la 7,  cu toate macazele pe directă te duce fix pe una dintre cele 3 linii care intră în Revizia Grivița. Mă îndoiesc că în Revizia Grivița, chit că intri pe directă , poți intra cu mai mult de 10 - 15 km / h, sau cu cât o fi reglementată intrarea în liniile de  formare a trenurilor...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352470 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use