Parent forum: Tramvaie

 

Topic: Astra Arad (Imperio, Autentic)

204 posts, 67565 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) andrei11

Cu mentiunea ca culoarul o sa fie mai ingust fata de cel din poza
De ce ?

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) punmeister

Avenio pentru Haga (cel din poza) are latimea de 2,55 metri (ca la autobuze). Cele comandate de Cluj si Oradea vor fi de 2,4 metri latime (ca la V3A), lucru valabil si la Bucuresti si Arad.

 


  • Author: bercenicity
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) bercenicity

Au nevoie de alt boghiu. De fapt de alta suspensie elastica, mai compacta. Doar dacă le da Siemens ultima tehnologie.

Avenio Munich este mai reprezentativ, are și el 2.4m este mai îngust, la 2.3m.
avenio-munich-interior.jpeg (169.35 KB; downloaded 1374 times)

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) punmeister

Cel pentru München e chiar mai ingust, 2,3m in latime.
public.1492594004.4202263182b2b80fc973cddb9b0a192bb7d515ff.avenio-munich-uk.pdf
public.1492594004.4202263182b2b80fc973cddb9b0a192bb7d515ff.avenio-munich-uk.pdf (1.4 MB; downloaded 109 times)
(nu mai conteaza, a editat @bercenicity :) )

- Ar mai putea si asa, cum au ForCity Smart Artic si Flexity Classic:
Skoda_Forcity-Smart-Artic-Helsinki_Interior-of-the-existing-Skoda-Forcity-Smart-Artic-trams-_Skoda_Helsinki_00000000.jpg (412.35 KB; downloaded 1366 times)
csm_Ffm_Strassenbahn_Typ_S_Innen_bbc3797f27.jpg (151.98 KB; downloaded 1362 times)

 


  • Author: bercenicity
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) bercenicity

Sa exemplific diferenta intre boghiurile de Imperio (care este boghiul de Combino Plus si Tramino Olsztyn) si cel de Avenio. La Imperio suspensia hourglass ocupa mult mai mult spatiu => scaune pt ologi
combinoplusmotorbogie.jpg (25.61 KB; downloaded 1344 times)

avenio-motor-bogie.jpg (20.3 KB; downloaded 1344 times)


Skoda Artic pt Helsinki are doar 27m. Am dubii ca o varianta de minim 32m care sa poata aborda curbele bucurestene de 18m poate fi realizat cu doar 4 boghiuri.

Iar la Flexity Classic doar la boghiurile purtatoare este podea LF. Trebuie si boghiurile motoare sa fie LF.

 


  • Author: Cristy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Cristy

De pe Facebook Mircea Malan: https://www.facebook.com/22283975140559 ... 403473421/
Imperio Oradea:
FB_IMG_1557310795883.jpg (81.57 KB; downloaded 1246 times)

FB_IMG_1557310798226.jpg (91.63 KB; downloaded 1248 times)

FB_IMG_1557310800937.jpg (105.47 KB; downloaded 1247 times)

FB_IMG_1557310803297.jpg (97.41 KB; downloaded 1247 times)

FB_IMG_1557310807162.jpg (107.15 KB; downloaded 1247 times)


Design exterior demn de anul 1998 cu acel tampon ieșit în afară, totuși mai bun decât Autentic sau Imperio Arad.

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) punmeister

Vad ca are tot boghiurile de Combino Supra.
Botul ma duce putin cu gandul la Skoda 14T Elektra.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Puss in Boots

Daca asta e schema de culoare aleasa, sper sa o extinda apoi la toate celelalte. Off-topic. Sa-l vedem si-n "carne si oase" intai.

 


  • Author: Goldmund
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Goldmund

punmeister wrote:
La ce te referi prin dezinteres? La faptul ca la Cluj, Oradea si Galati s-a bagat doar Astra?


Ma referam doar la Bucuresti si lungimea sinelor duble din capitala(pe locul doi in Europa!) unde circula doar taramvaie vechi, cele modernizate in atelierele bucurestene sunt ..., nu doresc sa mai insist, unde exista si multe linii vechi...
Astra sunt si ele depasite, apar noi modele de tramvaie. Ce ma intereseaza este doar cum sunt noile cerinte pentru noile tramvaie si ma refer la aer conditionat, comoditate, daca sunt silentioase, fonic "in rand cu lumea". Mai bine se face comanda pentru putine tramvaie care sa fie bine facute si rezistente, comode si silentioase, destul de lungi pentru traficul prin marile orase(de capitala nici nu mai vorbesc la orele de varf), decat sute de tramvaie care sa fie asa pentru ca ..."nu prea avem bani"... :idea:

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since , our 1727 forum members have written 337823 posts in 4028 topics and 417 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use