Topic: Astra Arad (Imperio, Autentic)
216 posts, 115616 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
andrei11
Cu mentiunea ca culoarul o sa fie mai ingust fata de cel din poza
De ce ?
Cu mentiunea ca culoarul o sa fie mai ingust fata de cel din poza
De ce ?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
punmeister
Avenio pentru Haga (cel din poza) are latimea de 2,55 metri (ca la autobuze). Cele comandate de Cluj si Oradea vor fi de 2,4 metri latime (ca la V3A), lucru valabil si la Bucuresti si Arad.
Avenio pentru Haga (cel din poza) are latimea de 2,55 metri (ca la autobuze). Cele comandate de Cluj si Oradea vor fi de 2,4 metri latime (ca la V3A), lucru valabil si la Bucuresti si Arad.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
bercenicity
Au nevoie de alt boghiu. De fapt de alta suspensie elastica, mai compacta. Doar dacă le da Siemens ultima tehnologie.
Avenio Munich este mai reprezentativ,are și el 2.4m este mai îngust, la 2.3m.
Au nevoie de alt boghiu. De fapt de alta suspensie elastica, mai compacta. Doar dacă le da Siemens ultima tehnologie.
Avenio Munich este mai reprezentativ,
avenio-munich-interior.jpeg (169.35 KB; downloaded 5225 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
punmeister
Cel pentru München e chiar mai ingust, 2,3m in latime.
(nu mai conteaza, a editat @bercenicity )
- Ar mai putea si asa, cum au ForCity Smart Artic si Flexity Classic:
public.1492594004.4202263182b2b80fc973cddb9b0a192bb7d515ff.avenio-munich-uk.pdf
public.1492594004.4202263182b2b80fc973cddb9b0a192bb7d515ff.avenio-munich-uk.pdf (1.4 MB; downloaded 474 times)
- Ar mai putea si asa, cum au ForCity Smart Artic si Flexity Classic:
Skoda_Forcity-Smart-Artic-Helsinki_Interior-of-the-existing-Skoda-Forcity-Smart-Artic-trams-_Skoda_Helsinki_00000000.jpg (412.35 KB; downloaded 5220 times)
csm_Ffm_Strassenbahn_Typ_S_Innen_bbc3797f27.jpg (151.98 KB; downloaded 5215 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
bercenicity
Sa exemplific diferenta intre boghiurile de Imperio (care este boghiul de Combino Plus si Tramino Olsztyn) si cel de Avenio. La Imperio suspensia hourglass ocupa mult mai mult spatiu => scaune pt ologi
Skoda Artic pt Helsinki are doar 27m. Am dubii ca o varianta de minim 32m care sa poata aborda curbele bucurestene de 18m poate fi realizat cu doar 4 boghiuri.
Iar la Flexity Classic doar la boghiurile purtatoare este podea LF. Trebuie si boghiurile motoare sa fie LF.
Sa exemplific diferenta intre boghiurile de Imperio (care este boghiul de Combino Plus si Tramino Olsztyn) si cel de Avenio. La Imperio suspensia hourglass ocupa mult mai mult spatiu => scaune pt ologi
combinoplusmotorbogie.jpg (25.61 KB; downloaded 5197 times)
avenio-motor-bogie.jpg (20.3 KB; downloaded 5190 times)
Skoda Artic pt Helsinki are doar 27m. Am dubii ca o varianta de minim 32m care sa poata aborda curbele bucurestene de 18m poate fi realizat cu doar 4 boghiuri.
Iar la Flexity Classic doar la boghiurile purtatoare este podea LF. Trebuie si boghiurile motoare sa fie LF.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Cristy
De pe Facebook Mircea Malan: https://www.facebook.com/22283975140559 ... 403473421/
Imperio Oradea:
Design exterior demn de anul 1998 cu acel tampon ieșit în afară, totuși mai bun decât Autentic sau Imperio Arad.
De pe Facebook Mircea Malan: https://www.facebook.com/22283975140559 ... 403473421/
Imperio Oradea:
FB_IMG_1557310795883.jpg (81.57 KB; downloaded 5101 times)
FB_IMG_1557310798226.jpg (91.63 KB; downloaded 5106 times)
FB_IMG_1557310800937.jpg (105.47 KB; downloaded 5102 times)
FB_IMG_1557310803297.jpg (97.41 KB; downloaded 5106 times)
FB_IMG_1557310807162.jpg (107.15 KB; downloaded 5109 times)
Design exterior demn de anul 1998 cu acel tampon ieșit în afară, totuși mai bun decât Autentic sau Imperio Arad.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
punmeister
Vad ca are tot boghiurile de Combino Supra.
Botul ma duce putin cu gandul la Skoda 14T Elektra.
Vad ca are tot boghiurile de Combino Supra.
Botul ma duce putin cu gandul la Skoda 14T Elektra.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Puss in Boots
Daca asta e schema de culoare aleasa, sper sa o extinda apoi la toate celelalte. Off-topic. Sa-l vedem si-n "carne si oase" intai.
Daca asta e schema de culoare aleasa, sper sa o extinda apoi la toate celelalte. Off-topic. Sa-l vedem si-n "carne si oase" intai.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Goldmund
Ma referam doar la Bucuresti si lungimea sinelor duble din capitala(pe locul doi in Europa!) unde circula doar taramvaie vechi, cele modernizate in atelierele bucurestene sunt ..., nu doresc sa mai insist, unde exista si multe linii vechi...
Astra sunt si ele depasite, apar noi modele de tramvaie. Ce ma intereseaza este doar cum sunt noile cerinte pentru noile tramvaie si ma refer la aer conditionat, comoditate, daca sunt silentioase, fonic "in rand cu lumea". Mai bine se face comanda pentru putine tramvaie care sa fie bine facute si rezistente, comode si silentioase, destul de lungi pentru traficul prin marile orase(de capitala nici nu mai vorbesc la orele de varf), decat sute de tramvaie care sa fie asa pentru ca ..."nu prea avem bani"...
punmeister wrote:
La ce te referi prin dezinteres? La faptul ca la Cluj, Oradea si Galati s-a bagat doar Astra?
Ma referam doar la Bucuresti si lungimea sinelor duble din capitala(pe locul doi in Europa!) unde circula doar taramvaie vechi, cele modernizate in atelierele bucurestene sunt ..., nu doresc sa mai insist, unde exista si multe linii vechi...
Astra sunt si ele depasite, apar noi modele de tramvaie. Ce ma intereseaza este doar cum sunt noile cerinte pentru noile tramvaie si ma refer la aer conditionat, comoditate, daca sunt silentioase, fonic "in rand cu lumea". Mai bine se face comanda pentru putine tramvaie care sa fie bine facute si rezistente, comode si silentioase, destul de lungi pentru traficul prin marile orase(de capitala nici nu mai vorbesc la orele de varf), decat sute de tramvaie care sa fie asa pentru ca ..."nu prea avem bani"...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Puss in Boots
Are cineva cartea tehnica a Astrelor de la Arad sau Oradea?
Are cineva cartea tehnica a Astrelor de la Arad sau Oradea?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
PTMZ
"Carte tehnică", adică broșura tehnică?
Dacă da, aceasta e cea de la Oradea (postată aici):
Iar pentru Arad ai datele tehnice pe pagina 9 a topicului curent:
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=75059&handler=ByPostId
"Carte tehnică", adică broșura tehnică?
Dacă da, aceasta e cea de la Oradea (postată aici):
Pliant+Imperio+Astra+Siemens+Oradea.jpg (127.2 KB; downloaded 3846 times)
Pliant+Imperio+Astra+Siemens+Oradea.jpg+caracteristici.jpg (106.92 KB; downloaded 3853 times)
Iar pentru Arad ai datele tehnice pe pagina 9 a topicului curent:
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=75059&handler=ByPostId
IMG_2743.JPG (193.29 KB; downloaded 3835 times)
IMG_2748.JPG (188.54 KB; downloaded 3834 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Puss in Boots
Nu, aia e fișa tehnică. Cartea, asa cum ii spune si numele, e mai stufoasă. Șansele sa o aiba cineva sunt mici (fara vreo pila sau relatie) dar nu strica sa intreb.
Nu, aia e fișa tehnică. Cartea, asa cum ii spune si numele, e mai stufoasă. Șansele sa o aiba cineva sunt mici (fara vreo pila sau relatie) dar nu strica sa intreb.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Puss in Boots
Ce vreau sa stiu e cum a crescut rampa de la 6% (in 2011) la 9% acum cand tehnic vorbind e acelasi tramvai, aceleasi motoare etc.
De asta am nevoie de cartea tehnica sau macar de pasajele concludente din ea.
Astra e posibil sa nu fi venit la Iasi fix din cauza rampei si daca nu va veni in continuare atunci inseamna ca ala 9% e din burta si o mare minciuna.
Oricum, Iasul e un caz singular in Romania. Cred ca Astra poate supravietui si fara a avea tramvaie in Iasi. Si noi de asemenea.
Ce vreau sa stiu e cum a crescut rampa de la 6% (in 2011) la 9% acum cand tehnic vorbind e acelasi tramvai, aceleasi motoare etc.
De asta am nevoie de cartea tehnica sau macar de pasajele concludente din ea.
Astra e posibil sa nu fi venit la Iasi fix din cauza rampei si daca nu va veni in continuare atunci inseamna ca ala 9% e din burta si o mare minciuna.
Oricum, Iasul e un caz singular in Romania. Cred ca Astra poate supravietui si fara a avea tramvaie in Iasi. Si noi de asemenea.
- punmeister
-
Posted:
-
📖 Pagination options