Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniLegătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)

 

Topic: Aprilie 2019

5 posts, 2784 views
⚠  Forum Rules
Aprilie 2019 Radu Marius Garnita

Poze de astazi de la lucrarile de pe 301K, 301L si 301Y.
Am pus si o harta cu locatiile aproximative de unde s-au facut pozele.




Pozele incep din zona pasajului DNCB peste calea ferata si merg pana la Post Rudeni. Primele patru poze sunt din zona pasajului DNCB si prezinta lucrari la tronsonul 301K



Lipseste contrasina pe firul M700 ...



In stanga M700 si in dreapta 301L







Probabil pilonii unui fost pasaj peste cf.





Urmatoarele poze sunt din zona pasajelor rutiere peste 301L/301K (primele 3) si M700














 


Re: Știri și articole din presă Radu Marius Garnita

Continuare:

Lucrari 301L











Pasajul M300/500/1000







Post Colentina. In stanga este linia ce se uneste cu M300/500/1000 la statia Depoul Bucuresti Triaj (nu va fi refacuta in cadrul acestor lucrari), in dreapta 301Y, in mijloc o linie ce intra in Triajul Bucuresti



Vedere spre pasajul M300/500/1000 dinspre sud















Linia ce se uneste cu M300/500/1000 la statia Depoul Bucuresti Triaj

 


Re: Știri și articole din presă Radu Marius Garnita

Continuare:
Lucrari 301Y















Post Rudeni, aici se termina lucrarile

Desi traversele utilizate sunt noi, se pare ca se foloseste si sina veche ...












Si la final, poze cu prinderile utilizate:












Mai multe poze, inclusiv de la Mogosoaia si Balotesti se gasesc la https://imgur.com/a/FPGLubB.
PS: din pacate nu am ajuns si la tunelul/pasajul intens discutat, ramane pe data viitoare.

 


Re: Știri și articole din presă Radu Marius Garnita

@ TibiV - cu cea mai mare placere  :bere: (doar ca la mine nu e bere, ca produce burta)

Pozele de la Mogosoaia de ieri:




Pasaj cf peste DN1A, din dreapta avem 301K (linia ce se reface), M700 si o linie dezafectata



Vedere in celalalt sens. Statia a fost mutata pentru a putea reconstrui 301K



Vedere spre Chitila, aici se termina linia reconstruita, ar trebui sa urmeze lucrari pentru a putea fi folosita (curatare de vegetatie, burare)



Vedere spre statia Mogosoaia unde se termina linia reconstruita











Poze de la intrarea in statia Mogosoaia. Din stanga avem centura cf (Ramificatia Buciumeni), 301K, M700



Vedere inspre pasajul peste DN1A din acelasi loc cu poza anterioara.

 


Re: Știri și articole din presă Radu Marius Garnita

Si pozele de la P.O. Aeroport (Otopeni)




Vedere spre pasajul peste DN1 de pe peronul P.O. Aeroport



Structura de beton - firul nerealizat inca (vedere spre Bucuresti)



Structura de beton - firul utilizat al M700 (vedere spre Ploiesti)











Structura metalica - firul nerealizat din pasajului cf



Structura de beton - firul nerealizat (vedere spre Bucuresti dinspre statia Odai)



Vedere de pe pasaj cu ambele fire. Intre cele doua s-a facut o pasarela pentru a traversa DN1, de asemenea pe partea cu firul nerealizat sunt si doua scari pentru a putea utiliza pasarela.

 


Home page  • 
Parent forum: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420548 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use