Parent forum: Aeronave comerciale

 

Topic: Boeing 737

22 posts, 5386 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Boeing 737 TibiV

WT_fan06 wrote:
Rămâne de văzut care va fi viitorul lui 737 MAX...

Pai cam asta:
RIP Boeing 737 MAX...

Dupa toata povestea asta, ce companie aeriana va mai avea curaj sa isi invite pasagerii la bordul unui 737 MAX ?!?!
Pasagerii aia isi vor cere urgent banii inapoi, si se vor muta la alta companie aeriana, care NU foloseste 737 MAX...

MAX is DEAD.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Boeing 737 andrei11

Nu e DEAD, proiectul va fi modificat acolo unde a dat erori și va apare sub altă denumire...

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Boeing 737 punmeister

Nu m-ar mira, ar putea sa faca cum a facut Siemens cand au dat chix rau de tot cu Combino.

 


  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Boeing 737 WT_fan06

Sincer, eu nu cred că MAX is dead, nu cred nici că îl vor redenumi. Industria aviatică e plină cu accidente de răsunet a unor avioane care apoi au contiunat să zboare în siguranță încă 30 de ani după evenimente.

Nu am dat exemplul DC-10 degeaba. Ce s-a petrecut recent cu MAX seamănă mult cu ce s-a întâmplat în anii 70-80. Au fost două accidente cu uşa cargo. Apoi a urmat American 191, care a stârnit o reacție fără precedent. FAA a blocat avionul la sol în aeroporturi, blocând aeroporturile şi înfuriind călătorii. Nimeni nu ştia dacă avionul avea să mai zboare vreodată, atât de grav era. În final concluzia a fost că American 191 a fost cauzat de mentenanța proastă, nu de un defect al avionului. Din păcate mass media omorâse de mult reputația avionului. S-au dat interviuri "când ați zburat cu DC-10 v-a fost frică? Păi da, că am văzut la televizor şi chestii".

Avionul a continuat să zboare în siguranță cu pasageri până în 2014, cu un safety record comparabil cu cel al lui 747. Versiuni derivate din DC-10 încă zboară ca avioane cargo.

 


  • Author: aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Boeing 737 aztec

Pe vremuri pilotii erau piloti.
Azi sunt asiatenti la mansa.
Si avionul piloteaza. De cele mai multe ori mai sigur.
In cazul asta mai prost si are tendinta sa se contrazica cu pilotul..face pe seful. Si cum e obiceiul...are si impune, ca e sef...
Se resofteaza, se testeaza si...e ca nou.
Pana la urma nu hardware e problema...

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Boeing 737 TibiV

Cei care spuneti ca ”se va rezolva problema” si MAX va reveni, cred ca nu ati citit decat titlul articolului si primele paragrafe.

Articolul spune foarte clar: ca sa scuteasca cheltuielile de certificare (producatorul) si de training ale pilotilor (clientii, companiile aeriene) Boeing l-a vandut drept un B 737.
Dar MAX este orice altceva decat B737.

Cand prin instalarea unor motoare mult mai mari schimbi total centrajul unui avion (si accentuezi o problema aerodinamica existenta) se cheama ca ai facut un alt avion.

Da, il pot face sa zboare.
Cu alta omologare/certificare de tip, cu alt manual de zbor etc.
Dar nu va mai fi Boeing 737 MAX... Va fi Boeing 797, 807 sau ce nume vor sa ii dea,

(Iar dpdv psihologic, aparatul asta nu va mai avea clienti...
Exact ca DC-10, desi la aia a fost o problema de mentenanta, nu de proiectare ca la MAX)

 


  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Boeing 737 WT_fan06

DC-10 a avut o problemă fatală de proiectare la uşile cargo, dar au reuşit să treacă peste ea (cel puțin avionul, că producătorul nu).
Am scris mai sus despre incidentele pe care 737 le-a avut cu direcția. Timp de 10 ani cât a durat ancheta, avioanele au zburat cu acea slăbiciune fatală fără să fi fost ținute la sol. Iar acela era defect la o componentă fizică, nu la soft.
Eu unul cred că MAX va primi un patch la soft şi va zbura în continuare. Nu cred că avionul e atât de nesigur chiar dacă s-au făcut compromisuri mari. Să ne amintim de avioanele ce au coada în forma literei T, design notoriu pentru predispoziția la "deep stall" care încă zboară - Delta până acum efectiv nu a avut cu ce să înlocuiască MD-88-urile, atât de excepționale au fost.

 


  • Author: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Boeing 737 Chev Celios

Boeing 737-8200 - EI-HGR al companiei Ryanair la Otopeni.
IMG_20210808_120027.jpg (259.29 KB; downloaded 327 times)

IMG_20210808_121647.jpg (257.68 KB; downloaded 327 times)

IMG_20210808_121632.jpg (163.71 KB; downloaded 327 times)

IMG_20210808_122241.jpg (204.22 KB; downloaded 327 times)

IMG_20210808_122248.jpg (222.54 KB; downloaded 327 times)

 


  • Author: Robert24
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Boeing 737 Robert24

Adica... MAX. Ryanair a cerut special ca modelul pentru ei sa nu aiba denumirea de MAX... Tipic....

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aeronave comerciale  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352373 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use