Infrastructura rutieră din RomâniaȘtiri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere

 

Topic: Coridorul IV

360 posts, 137562 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Coridorul IV Dominatrix

@Goldmund: "Gigi Boschet" era o referire la George Bush, (adica George = Gigi + Bush = Tufa, Boschet), fiindca pe vremea lui a fost "ingropata" aceasta tehnologie. cu masinile electrice EV 1. Deci ea exista, ba mai mult, s-a dovedit foarte fiabila, dar nu a fost pe placul magnatilor petrolului, si a iesit ce a iesit, adica s-a pus cruce proiectului.
Revenind la topic,
Goldmund wrote:
1-Coridorul IV porneste din nordul UE si se oprea(punct terminus!)in Romania-Constanta.Un punct forte pt. Romania, pt. Constanta/regiune/port!!
Sa continui C.IV spre Varna cand nimeni nu te obliga, e cea mai mare prostie.Chiar oamenii astia nu mai gandesc?
Nu cred ca trebuie sa ne facem griji. Pentru a construi o autostrada intre Constanta si Varna, ar fi necesara cooperarea intre 2 tari sarace, care pe deasupra sunt si cele mai corupte din U.E. Dar evident ca pe guvernanti nu ii doare gura sa promita. Probabil ca e ca aia cu Soseaua de Coasta a Legumei Naziste, care daca nu ma inseala memoria a cerut si finantare europeana pentru ea.

 


Re: Coridorul IV ionescu63

S-a publicat in SEAP anuntul pentru tronsonul Nadlac-Arad. Tronsonul este impartin in doua loturi care se liciteaza separat.

 


Re: Coridorul IV Goldmund

@Somninatrix,
m-am linistit- si eu care am crezut ca astia chiar vor sa prelungeasca "Coridorul IV"...Pe de alta parte si coruptii fac cateceva, daca le pica si lor o leafa doua in plus...
@ionescu,
te rog pune si tu la dispozitia cititorului mai multe detalii
Sa auzim mai mult de bine

 


Re: Coridorul IV Goldmund

Scuze,Dominatrix, dar scriu pe intuneric :roll:

 


Re: Coridorul IV ionescu63

Tronsonul Nadlac-Arad este impartit in doua loturi
22,218 km - Lotul 1 - „Proiectare si executie autostrada Nadlac – Arad si Drum de legatura km 0+000 – 22+218”;
16,664 km - Lotul 2 - „Proiectare si executie autostrada Nadlac – Arad si Drum de legatura km 22+218 – 38+882”.

http://www.e-licitatie.ro/Public/Common...eView.aspx€

 


Re: Coridorul IV CristiM

Sau intr-un format mai explicit la mintea boborului :
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-8117219-cnadnr-demarat-licitatia-pentru-tronsonul-nadlac-arad-valoare-1-2-miliarde-lei-termen-finalizare-4-5-ani.htm

De remarcat termenul de finalizare, care bate recordul actual de 10km / an ( bine, cel oficial, o sa revin cu cati nepoti o sa am cand o sa fie gata ).
S-ar explica poate prin prezenta muntilor Alpi, Tatra, Everest si alte forme de relief greu accesibile furculitei cu care lucreaza muncitorul pe autostrazile romane .

 


Re: Coridorul IV ionescu63

S-a scos la licitatie si o parte din autostrada Lugoj-Deva – Lot 1 - km 0+000 – km 27+400
Sa speram ca in cateva zile vor fi scoase la licitatie toate tronsoanele promise, iar in primavara sa avem contractele semnate.

http://www.e-licitatie.ro/Public/Common ... eView.aspx

 



Re: Coridorul IV ionescu63

Daca se termina autostrada Buc-Ploiesti poate indeplineau singuri criteriile.

 


Re: Coridorul IV ionescu63

@CristiM
In termenul de 4,5 ani al contractului este posibil sa se includa si perioada de garantie.

 


Re: Coridorul IV Dominatrix

Apropo de articolul postat mai sus, ia uite ce spune asfaltangiul Umbrarescu:
"Eu vreau să particip la licitaţie. Dacă nu îndeplinesc condiţiile de participare de unul singur, o să vedem ce putem face. Asociere cu firme străine nu fac, cu români, da.",
DORINEL UMBRĂRESCU, patronul Spedition UMB
Oare de ce nu vrea sa faca asociere cu firme straine? Poate ca pentru ca aceia sunt obisnuiti sa faca treaba ca la carte, nu pe genunchi ca firmele autohtone, si nu le sta in obicei sa faca acte aditionale prin care sa majoreze costurile? Sau poate strainii nu se "aprovizioneaza" cu materiale de pe santier si fac lucrari de buna calitate? Dar de fapt, cred ca cuvantul "calitate" nici nu exista in vocabularul lui Umbrarescu.€

 



Re: Coridorul IV ionescu63

Cele 54 de luni sunt repartizate astfel:
"tronsoanele de autostradă Nădlac-Arad şi Lugoj-Deva au ca durată de proiectare şi execuţie 30 de luni – 6 luni proiectare, 24 execuţie, la care se adaugă 24 de luni garanţie (total derulare contract 54 luni)"
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/3_...ec2010.pdf€

 


Re: Coridorul IV horex

Salut,
Am vazut ca azi au lansat alte tronsoane pentru licitatie. http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-8126764-inca-doua-autostrazi-scoase-licitatie-timisoara-lugoj-1-miliard-lei-orastie-sibiu-3-5-miliarde-lei.htm Nu ar fi utila regruparea acestui topic pe sectiunile care s-au licitat pentru a fi mai usor urmarite? Asta daca nu e cumva foarte dificil.
Din cate stiu doar Pitesti-Sibiu are o problema de finantare. Parca totusi au anuntat ca incep si o portiune din asta.
Poate sa faca cineva lumina? Care sunt licitate, care sunt semnate, care se executa etc. Era foarte bine organizat la Bucuresti / Lucrari infrastructura / Berzei-Uranus.
Merci

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420662 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use