Topic: ARO
80 posts, 24700 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: ARO
Gabi23
ARO 10-4 fabricat în anul 1998:
ARO 10-4 fabricat în anul 1998:
ARO 10-4 - Calea Plevnei - 07.10.2018 (1).jpg (156.13 KB; downloaded 6197 times)
ARO 10-4 - Calea Plevnei - 07.10.2018 (2).jpg (157.99 KB; downloaded 6193 times)
ARO 10-4 - Calea Plevnei - 07.10.2018 (3).jpg (173.86 KB; downloaded 6206 times)
ARO 10-4 - Calea Plevnei - 07.10.2018 (4).jpg (352.96 KB; downloaded 6192 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: ARO
1689
Fiecare editie de ARO 10 a fost - in felul ei unic - cea mai nefericita.
Am supravietuit conducind vreo 10.000 km (si schimbind 4 (patru) garnituri de chiulasa) un astfel de vehicul (ca autoturism nu se poate numi).
Trecind peste vibratiile pe care le producea, ruliu, schimbarile periodice de parbriz (pentru ca sasiul lucra si ca atare parbrizul - care era o simpla foaie de geam la modelul '95 ? '(96 ?? '97 ?!? - nu cred insa ca s-a schimbat ceva) pe care am avut onoarea sa-l conduc - crapa), consumul infernal de benzina ( ++10 l/100 km) si ulei (>0,5l / 1000 km), iarna frig (caloriferul era o chestie mica, de Dacie CN, la un volum de doua ori mai mare), vara cald (ca daca nu dadeai drumul la caldura la maxim fierbea si pe drum plat), masina aia te facea barbat(a) - da, stiu cel putin o domnisoara / doamna care a supravietuit supliciului.
Cutia asta pe 4 roti avea in jur de o tona juma' si nu fusese prevazuta cu servo-directie. O placere sa tragi de volanul de Dacie - norocul e ca motorasul de Dacie de 1,4 nu te lasa sa te lansezi cu mai mult de 70 nici la vale (frinai instinctiv peste 70 (daca ajungeai acolo !!) ca ti se facea frica sa nu zbori de pe sosea. Te simteai calare pe motocositoare pe drumuri publice.
Mie si daca mi-ar da cineva gratis un A 10, nu l-as lua.
Fiecare editie de ARO 10 a fost - in felul ei unic - cea mai nefericita.
Am supravietuit conducind vreo 10.000 km (si schimbind 4 (patru) garnituri de chiulasa) un astfel de vehicul (ca autoturism nu se poate numi).
Trecind peste vibratiile pe care le producea, ruliu, schimbarile periodice de parbriz (pentru ca sasiul lucra si ca atare parbrizul - care era o simpla foaie de geam la modelul '95 ? '(96 ?? '97 ?!? - nu cred insa ca s-a schimbat ceva) pe care am avut onoarea sa-l conduc - crapa), consumul infernal de benzina ( ++10 l/100 km) si ulei (>0,5l / 1000 km), iarna frig (caloriferul era o chestie mica, de Dacie CN, la un volum de doua ori mai mare), vara cald (ca daca nu dadeai drumul la caldura la maxim fierbea si pe drum plat), masina aia te facea barbat(a) - da, stiu cel putin o domnisoara / doamna care a supravietuit supliciului.
Cutia asta pe 4 roti avea in jur de o tona juma' si nu fusese prevazuta cu servo-directie. O placere sa tragi de volanul de Dacie - norocul e ca motorasul de Dacie de 1,4 nu te lasa sa te lansezi cu mai mult de 70 nici la vale (frinai instinctiv peste 70 (daca ajungeai acolo !!) ca ti se facea frica sa nu zbori de pe sosea. Te simteai calare pe motocositoare pe drumuri publice.
Mie si daca mi-ar da cineva gratis un A 10, nu l-as lua.
- ADK
-
Posted:
-
Re: ARO
ADK
Câteva cadre rare cu ARO-urile din colecțiile lui Sergiu Sabo.
Vizionare plăcută!
(Prima parte).
ARO 320 D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 320 D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 320 D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 320 D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 320 D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 by Sergiu Sabo, on Flickr
Câteva cadre rare cu ARO-urile din colecțiile lui Sergiu Sabo.
Vizionare plăcută!
(Prima parte).
ARO 320 D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 320 D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 320 D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 320 D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 320 D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 by Sergiu Sabo, on Flickr
- ADK
-
Posted:
-
Re: ARO
ADK
(A 2-a parte-finală).
ARO 243D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 320 by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 & ARO 11.9 by Sergiu Sabo, on Flickr
(A 2-a parte-finală).
ARO 243D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243D by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 320 by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 by Sergiu Sabo, on Flickr
ARO 243 & ARO 11.9 by Sergiu Sabo, on Flickr
📖 Pagination options