Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 434161 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
ASTRA VAGOANE CALATORI SA si DURMAZLAR MAKINE SAN VE TIC A.S.
ASTRA VAGOANE CALATORI SA si DURMAZLAR MAKINE SAN VE TIC A.S.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Daca Astra cunoaștem, turcii cam asta vad ca au in oferta...
Panorama tram... http://www.durmaray.com/panorama-tram/1/3/5
Daca Astra cunoaștem, turcii cam asta vad ca au in oferta...
Panorama tram... http://www.durmaray.com/panorama-tram/1/3/5
untitled.jpg (272.87 KB; downloaded 2736 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
PTMZ
Doar 2 ofertanți?
Cam puțini. Mă așteptam la mai mulți.
Doar 2 ofertanți?
Cam puțini. Mă așteptam la mai mulți.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Cam asta zice PMB...
Cam asta zice PMB...
Astazi, 15 martie 201, ora 15.00, a expirat termenul pentru depunerea ofertelor pentru achizitia acestora. Desi in cadrul procedurii s-au inscris un numar de 20 de operatori economici, au depus oferta doar 2, respectiv ASTRA VAGOANE CALATORI SA si DURMAZLAR MAKINE SAN VE TIC A.S.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ByOnu
Mi se rupe sufletul la propriu, ce naiba... Chiar asa si-au batut joc de acest caiet de sarcini?! Ma asteptam ca macar Skoda sa se inscrie din marii jucatori...
Ar trebui sa dea tare de gandit primariei daca la licitatii internationale cu mize atat de mari se inscriu doar 4 la autobuze diesel, 2 la tramvaie samd.
Mi se rupe sufletul la propriu, ce naiba... Chiar asa si-au batut joc de acest caiet de sarcini?! Ma asteptam ca macar Skoda sa se inscrie din marii jucatori...
Ar trebui sa dea tare de gandit primariei daca la licitatii internationale cu mize atat de mari se inscriu doar 4 la autobuze diesel, 2 la tramvaie samd.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
In momentul actual daca au si cifra de afaceri Turcii sunt ca si castigatori, ma uitam pe configuratia lor si pare compatibila cu ce se cere, si ma uitam ca in 2018 au castigat si un contract pentru 24 de tramvaie la Olsztyn, Polonia. Singurul noroc al Astra Arad ar fi sa fie praf turcii iar Astra sa fie atat de avantajata la punctaj pentru ca punctele legate de cifra de afaceri sa nu afecteze finalul.
In momentul actual daca au si cifra de afaceri Turcii sunt ca si castigatori, ma uitam pe configuratia lor si pare compatibila cu ce se cere, si ma uitam ca in 2018 au castigat si un contract pentru 24 de tramvaie la Olsztyn, Polonia. Singurul noroc al Astra Arad ar fi sa fie praf turcii iar Astra sa fie atat de avantajata la punctaj pentru ca punctele legate de cifra de afaceri sa nu afecteze finalul.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Noroc ca cerinta cu boghiurile pivotante a ramas in picioare, ca poate ia Astra contractul
Ca sa-l faca cu boghiuri pivotante turcii ar trebui sa proiecteze un tramvai de la 0 pe platforma GT8/NGT8, deci exista riscul mare sa se anuleze licitatia.
Noroc ca cerinta cu boghiurile pivotante a ramas in picioare, ca poate ia Astra contractul
Utilizator anonim wrote:
In momentul actual daca au si cifra de afaceri Turcii sunt ca si castigatori, ma uitam pe configuratia lor si pare compatibila cu ce se cere,
Ca sa-l faca cu boghiuri pivotante turcii ar trebui sa proiecteze un tramvai de la 0 pe platforma GT8/NGT8, deci exista riscul mare sa se anuleze licitatia.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Nenea_titi
Nu arată rău. Și dacă furnizează repede, de ce nu? URAC de ce nu face full LF.? Și BLF e prea nou pentru ei...în plus, nu prea e companie turcească să nu aibă profit imens. Și dacă au și termen scurt de livrare și preț bun și condiții bune de service. Rămâne de văzut. Și rămâne întrebarea... URac nu poate lua o licență de asamblare?
Nu arată rău. Și dacă furnizează repede, de ce nu? URAC de ce nu face full LF.? Și BLF e prea nou pentru ei...în plus, nu prea e companie turcească să nu aibă profit imens. Și dacă au și termen scurt de livrare și preț bun și condiții bune de service. Rămâne de văzut. Și rămâne întrebarea... URac nu poate lua o licență de asamblare?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Turcii aia mai au si Silkworm, dar nici ala nu e cu pivotante. Deci in momentul de fata ori anulata ori printr-o minune Astra.
Turcii aia mai au si Silkworm, dar nici ala nu e cu pivotante. Deci in momentul de fata ori anulata ori printr-o minune Astra.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Apropo, ofertantul trebuie sa aiba tramvaiul omologat intr-o tara UE incepand cu 2013, deci asta plus cerinta cu boghiurile pivotante s-ar putea 99,9% sa o descalifice pe Durmazlar.
Sa vedem cu cine s-a bagat Astra, eu speram ca se baga macar Siemens la cate dedicatii avea CS-ul pentru ei
Apropo, ofertantul trebuie sa aiba tramvaiul omologat intr-o tara UE incepand cu 2013, deci asta plus cerinta cu boghiurile pivotante s-ar putea 99,9% sa o descalifice pe Durmazlar.
Sa vedem cu cine s-a bagat Astra, eu speram ca se baga macar Siemens la cate dedicatii avea CS-ul pentru ei
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Ar fi un succes colosal pentru Astra daca reuseste sa corespunda si sa castige licitatia asta. Plus ca sunt favoriti la multe licitatii lansate in tara de MDRAP.
Ar fi un succes colosal pentru Astra daca reuseste sa corespunda si sa castige licitatia asta. Plus ca sunt favoriti la multe licitatii lansate in tara de MDRAP.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Singura problema a Astra era cu cifra de afaceri, ca Imperio GT8 se incadreaza la fix pe CS, acum sa vedem
Problema aici nu e CS-ul ci cum a spus si Skoda, termenul foarte scurt pentru depunerea ofertelor.
Singura problema a Astra era cu cifra de afaceri, ca Imperio GT8 se incadreaza la fix pe CS, acum sa vedem
ByOnu wrote:
Mi se rupe sufletul la propriu, ce naiba... Chiar asa si-au batut joc de acest caiet de sarcini?! Ma asteptam ca macar Skoda sa se inscrie din marii jucatori...
Problema aici nu e CS-ul ci cum a spus si Skoda, termenul foarte scurt pentru depunerea ofertelor.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
IK4
Durmazlar are boghiuri rotitoare. Asa se explica prezenta acelor capace prinse de boghiu si nu de caroserie. E aceeasi tehnologie ca la Pesa si Solaris. In plus, boghiurile plasate sub module au nevoie de o rotire mai mica fata de cele plasate sub articulatie ca la Skoda.
Iar daca au contract in Polonia, sigur le-au cerut si aia omologare. Nu sunt turcii asa de prosti sa se inscrie degeaba la licitatie.
In alta ordine de idei, daca Otokar a livrat si 70 de masini pe luna, astia cate tramvaie pot livra?
Ce termen scurt? Licitatia a asta a fost anuntata de vreo doi ani si a fost lansata in decembrie 2018. Nu aveau timp sa puna la punct niste oferte in 3 luni, mai ales ca au tot fost si alte licitatii in Romania si trebuiau sa le aiba ca si pregatite? Problema au fost banii si termenele de livrare.
punmeister wrote:
Apropo, ofertantul trebuie sa aiba tramvaiul omologat intr-o tara UE incepand cu 2013, deci asta plus cerinta cu boghiurile pivotante s-ar putea 99,9% sa o descalifice pe Durmazlar.
Sa vedem cu cine s-a bagat Astra, eu speram ca se baga macar Siemens la cate dedicatii avea CS-ul pentru ei
Durmazlar are boghiuri rotitoare. Asa se explica prezenta acelor capace prinse de boghiu si nu de caroserie. E aceeasi tehnologie ca la Pesa si Solaris. In plus, boghiurile plasate sub module au nevoie de o rotire mai mica fata de cele plasate sub articulatie ca la Skoda.
Iar daca au contract in Polonia, sigur le-au cerut si aia omologare. Nu sunt turcii asa de prosti sa se inscrie degeaba la licitatie.
In alta ordine de idei, daca Otokar a livrat si 70 de masini pe luna, astia cate tramvaie pot livra?
punmeister wrote:
Singura problema a Astra era cu cifra de afaceri, ca Imperio GT8 se incadreaza la fix pe CS, acum sa vedemByOnu wrote:
Mi se rupe sufletul la propriu, ce naiba... Chiar asa si-au batut joc de acest caiet de sarcini?! Ma asteptam ca macar Skoda sa se inscrie din marii jucatori...
Problema aici nu e CS-ul ci cum a spus si Skoda, termenul foarte scurt pentru depunerea ofertelor.
Ce termen scurt? Licitatia a asta a fost anuntata de vreo doi ani si a fost lansata in decembrie 2018. Nu aveau timp sa puna la punct niste oferte in 3 luni, mai ales ca au tot fost si alte licitatii in Romania si trebuiau sa le aiba ca si pregatite? Problema au fost banii si termenele de livrare.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Asta la 15T, ca Articul are boghiurile pivotante sub module.
Apropo, capace la boghiuri au si Flexity Wien/Berlin, tot boghiuri fixe sunt.
IK4 wrote:
In plus, boghiurile plasate sub module au nevoie de o rotire mai mica fata de cele plasate sub articulatie ca la Skoda.
Asta la 15T, ca Articul are boghiurile pivotante sub module.
Apropo, capace la boghiuri au si Flexity Wien/Berlin, tot boghiuri fixe sunt.
📖 Pagination options