Parent forum: Vehicule utilitare STB

 

Topic: Maşini de intervenţii ale STB

15 posts, 100437 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB subway guru

Care ar fi argumentele?
Mai degraba ar trebui modernizate liniile ramase cu sina OR pe dale, ca alea distrug materialul rulant...
Crezi ca degeaba cere UE sa se precizeze fix linia pe care se vor utiliza vehiculele achizitionate?
;)

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB shoppy

Pai profilul CF este foarte bun pentru bandaj.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB subway guru

Sina OR nu e sina...e un amarat de laminat din tzagle cu profil patrat pentru poduri rulante!  :ugeek:
La ora aia atat stia industria autohtona sa produca, sina cf ar fi trebuit sa produca cel mai modern combinat siderurgic, cel de la Calarasi dar n-am avut noroc, taman ce era terminat si bun de pus in functiune a sosit Petre Roman si a decretat ca e un maldar de fiare vechi... :twisted:
Celelalte timpuriu de sina au profil UIC standard cum e in lumea europeana civilizata...cu sectiune transversala echilibrata intre ciuperca, inima si talpa pentru a avea rezistenta necesara si tratamentele termice adecvate, controale de calitate garantate pentru sarcina pe osie, anduranta la oboseala, duritate, etc. :mrgreen:
Revenind la scula minune de slefuit sina, ma intreb daca ar avea dimensiunile de gabarit necesare pentru liniile de metrou ca si aia sunt vai de ei la dotare in combaterea uzurilor ondulatorii...
8-)
E alimentata prin firul de contact sau e autonom autopropulsata (drezina)?
...si mai lasati naibi in pace Tatrele alea de respectabila varste matusalemice cu motoare euro-non cat???
:bere:

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB ADK

Ar putea face cineva o statistică cu toate mașinile de intervenții ale STB-ului? poate ia și Transbus Buzău câte un exemplu din fiecare. :evil:

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB ADK

2 dintre fostele intervenții ale STB-ului.
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_044736.jpg (124.24 KB; downloaded 1951 times)

Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_044702.jpg (118.34 KB; downloaded 1948 times)

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB ByOnu

Nu sunt ale STB, dar ar trebui sa ne obisnuim cu aceste dubite Otokar prin Bucuresti.
Sursa - Facebook Munikipiul
Otokar interventii.jpg (145.17 KB; downloaded 1579 times)

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB ADK

Fain, dacă (mai) stăteam în București poate munceam pe una d-asta. :D Dar tot mai frumoase sunt Ivecourile (dar nu cine știe cât de bune, la tracțiune sunt puturoase :roll:). Ce intervenții retrase/avariante erau în Berceni? Gabi povestise într-o postare de un Iveco avariat daună totală, mă mir cum? :shock:
Marian Andrei wrote:
Nu e, l-am identificat azi, e cel din poza din mesajul meu de mai sus, cu troleibuzul tractat, a primit si siglele STB intre timp.

Cred că pe respectiva mașină lucrează unul dintre fostele echipaje de pe KRAZ, tot sunt obișnuiți cu ditamai animalele dar la standarde europene. ;)

 


  • Author: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB Chev Celios

Off-Topic

ADK wrote:
...(dar nu cine știe cât de bune, la tracțiune sunt puturoase :roll:)....


Nu exista masina puturoasa. Trebuie sa stii cum sa mergi cu ea.

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB ADK

Iveco cel puțin autoutilitare sunt slabe la demaraj, am lucrat pe un Iveco Daily de 3,5t cu prelată (nu mai știu cmc-ul) dar atât goală, cât și încărcată (mai ales) mă rugam să tragă, zici că cardanul învârtea în gol, pe când un MB Sprinter de 19/22 de locuri trăgea calumea. :roll: Să întrebi ca fapt-divers, cine și ce părere a avut de camioanele cu motoare Saviem față de RABA.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB shoppy

:lol:  :lol:
Da sigur, cati cu Pasat/A4 1.4 95cp nu am intrecut eu cand ei se credeau zmei, sigur ca defapt nu stiau ei sa conduca.
Noroc ca nu se face Pasat/A4 cu motor de 1.2 75cp, ca la ce neam de Schumacher suntem, asa ar fi fost toate din trafic.

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB ADK

Nu vorbeam de Passaturi, ci strict de autoutilitare. Toți dinafară zic într-un fel, mă rog, să revenim la subiect.
Mai există următoarele mașini de intervenții B 01 CWC, B 01 HXA, B 01 LKX, B 01 UUC, B 02 GGJ, B 22 GFZ, B 30 XTC, B 79 RTB sau B 84 RTB ca cea de mai jos?



Autor: Ștefan Pușcașu

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB Gabi23

Toate sunt casate de multi ani. Au fost inlocuite de minim 10 ani de utilitarele IVECO. Eu le-am mai prins functionale prin 2008 doar pe CWC și XTC.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB shoppy

ADK wrote:
Nu vorbeam de Passaturi, ci strict de autoutilitare. Toți dinafară zic într-un fel, mă rog, să revenim la subiect.
Daca vrei sa intram in teorie, orice masina are un raport cp/tona, care raport poate fi mai mic sau mai mare, nu este nici o regula pentru valori fixe, maxime sau minime, evident o masina cu raportul mai mare se misca mai bine decat una cu raportul mai mic, oricate milioane km experienta are soferul.

 


  • Author: Pis111
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB Pis111

Are cineva idee cam ce salariu are un conducator de autospeciala interventii la STB?

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Vehicule utilitare STB  • 
Choose destination

Since , our 1794 forum members have written 350373 posts in 4191 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use