Despre asociație și site-urile metrouusor.comAsociația "Metrou Ușor": Obiective, activități, proiecte, informațiiPetiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”

 

Topic: Optimizarea introducerii de autobuze electrice și troleibuze cu autonomie

32 posts, 15079 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Solicitare info+propuneri privind achizitia+traseele de punmeister

1. Chestia cu parcatul ilegal pica avand in vedere ca din primavara asta vor fi saltate masinile parcate ilegal. Deci acum nu mai au nicio scuza sa nu cumpere troleibuze articulate.
2. Poate nu se mai construieste retea noua (desi ea este in PMUD), dar obligatoriu trebuie modernizata reteaua actuala.

Eu zic totusi sa insistam.

 


Re: Solicitare info+propuneri privind achizitia+traseele de ByOnu

De insistat acum este inutil. Mai vorbim in Iunie 2020, dupa ce ne facem o idee asupra viitoarei administratii. :geek:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Solicitare info+propuneri privind achizitia+traseele de Utilizator anonim

ByOnu wrote:
idee asupra viitoarei administratii. :geek:


Adica tot astia, ca altii nu au sanse, vor candida 10 de la opozitie si se vor si injura intre ei. Mega organizare, mai bine nu se mai duc... :roll:

 


Re: Solicitare info+propuneri privind achizitia+traseele de cris_m

punmeister wrote:
1. Chestia cu parcatul ilegal pica avand in vedere ca din primavara asta vor fi saltate masinile parcate ilegal.

:lol: :lol: :lol:
De cand ne tot ameninta cu asta, cred ca eram eu tanar fecior. N-o sa vezi asa ceva cu astia de la Partitul Sa Dam la toti prea curand. Isi taie instant electoratul daca incep sa ridice fara mila.

 


Re: Solicitare info+propuneri privind achizitia+traseele de punmeister

punmeister wrote:
Pai PMB deja se pregateste:

Primăria Capitalei a lansat licitația pentru achiziția primelor 6 platforme speciale ce vor fi utilizate începând cu primăvara acestui an pentru ridicarea mașinilor parcate ilegal pe trotuare, benzi pentru transportul public, stații pentru transportul public și alte locații unde încurcă traficul pietonal și al transportului public în special. Valoarea celor 6 utilitare este de 2,9 milioane lei, urmând ca atribuirea licitației să aibă loc până la data de 18.04.2019. Primăria Capitalei a anunțat că începând din primăvara anului 2019 va demara o amplă acțiune prim care mașinile parcate neregulamentar vor fi ridicate iar șoferii amendați. În prezent orașul este sufocat de mașini, spațiile dedicate pietonilor și transportului public fiind aproape inaccesibile din cauza mașinilor parcate peste tot.

http://mobilitate.eu/pmb-platforme-ridicat-masini/ :wink:

 


Re: Solicitare info+propuneri privind achizitia+traseele de cris_m

Si le vezi tu in actiune? Ca eu nu vad. Uita-te si la politia locala, la toate firmulitele primariei, toate nu fac altceva decat sa fie niste sugative de fonduri si atat. Productivitate 0 spre minus infinit... Lasati-ma cu stiri si promisiuni, pana nu se intampla faptic si nediscriminatoriu eu nu cred. Punct.

 


Re: Solicitare info+propuneri privind achizitia+traseele de WT_fan06

Am observat că ați trimis această propunere doar la PMB. Credeți că ar fi util să fie trimis și la STB, pentru a ne face o idee despre cum pun ei problema? Asta în lumina ultimului interviu cu directorul STB. Sunt în special curios în legătură cu traseul lui 97, care ar putea fi modificat "în regie proprie", nu? La fel și cu rețeaua de troleibuze extinsă. Acum ceva ani doreau o astfel de extindere pe axa N-S. Cred că ar fi util să vedem dacă s-au schimbat părerile, sau dacă și STB mizează pe troleibuzele minune, cu autonomie...  :idea:

 


Re: Solicitare info+propuneri privind achizitia+traseele de 3mil

punmeister wrote:
2. Poate nu se mai construieste retea noua (desi ea este in PMUD), dar obligatoriu trebuie modernizata reteaua actuala.

Eu zic totusi sa insistam.

La modul cum pun ei problema in acest raspuns, pentru mine este destul de clar ca ei nu doresc sa mai investeasca nimic in retea si se bazeaza pe autonomie, iar intr-un viitor putin mai indepartat daca nu se schimba mentalitatea lor probabil o sa renunte la "firobuze" pe parcurs, odata ce autonomia autobuzelor electrice o sa creasca...  :?

 


Re: Solicitare info+propuneri privind achizitia+traseele de ByOnu

WT_fan06 wrote:
Am observat că ați trimis această propunere doar la PMB. Credeți că ar fi util să fie trimis și la STB, pentru a ne face o idee despre cum pun ei problema?


Vorbind strict in numele meu, daca aceasta petitie ar ajunge in scris la STB, raspunsul va fi clar unul evaziv, cel mai probabil redactat de purtatorul de cuvant, ci nu de birourile abilitate, cu atat mai putin de Directorul General. Asta cred din experienta avuta in calitate de persoana fizica. Orice altceva in afara de o audienta nu-si are rostul. Iar pana la urma daca PMB imparte si aloca fondurile, ce relevanta are ce vrea STB? STB primeste rareori bani pentru investitii, cel mai mare procentaj mergand in mentenanta (ignorand salariile) sau, mai pe romaneste, in supravietuirea STB de pe un an pe altul. Modernizarea sau extinderea infrastructurii electrice (tramvai sau troleibuz) o realizeaza PMB, ci nu STB.

 


Re: Optimizarea introducerii de autobuze electrice și troleibuze cu autonomie Asociația Metrou Ușor

Asociația Metrou Ușor a emis astăzi un document prin care propune o serie de măsuri de eficientizare a utilizării viitoarelor 100 de troleibuze cu autonomie și 100 de autobuze electrice. Așteptăm răspunsul instituțiilor abilitate.

Punctele principale atinse de Asociație sunt, pe scurt:

- schimbarea listei traseelor pe care vor circula cele 100 de troleibuze: troleibuzele cu autonomie extinsă trebuie utilizate cu precadere pentru a înlocui liniile diesel care circulă pe distanțe însemnate pe sub rețeaua de troleibuz.

- schimbarea listei traseelor pe care vor circula cele 100 de autobuze: autobuzele electrice nu trebuie utilizate pe distante însemnate pe sub rețeaua de troleibuz, așa cum prevede studiul de oportunitate pentru trasee precum 312, 313, 381, 336, ci trebuie utilizate pe linii diesel care nu pot fi ușor "troleibuzificabile" cu ajutorul autonomiei extinse. Odată eliberate de pe trasee precum 312, 313, 381, 336, autobuzele electrice vor putea contribui cu adevărat la reducerea poluării acolo unde nu există rețea de troleibuz.

- necesitatea achiziționării de troleibuze articulate.
Propuneri Optimizare Autobuze Electrice si Troleibuze Autonomie.pdf
Propuneri Optimizare Autobuze Electrice si Troleibuze Autonomie.pdf (770.11 KB; downloaded 1137 times)

 


Re: Optimizarea introducerii de autobuze electrice și troleibuze cu autonomie CiprianTRB

Au trecut aproape trei luni. Nu ați primit niciun răspuns?

 


Re: Optimizarea introducerii de autobuze electrice și troleibuze cu autonomie Asociația Metrou Ușor

Din pacate, nu. Asteptăm în continuare răspunsurile PMB (Direcția Transporturi și Direcția Investiții cu Finanțare Externă) și TPBI.

STB ne-au informat că în calitate de operator nu au atribuții în deciderea acestor aspecte și vor opera traseele conform deciziilor TPBI.
Raspuns STB nr.62182(33345) din 09122020.pdf
Raspuns STB nr.62182(33345) din 09122020.pdf (638.27 KB; downloaded 262 times)

 


Re: Optimizarea introducerii de autobuze electrice și troleibuze cu autonomie Asociația Metrou Ușor

Întrucât noile troleibuze dotate cu autonomie sunt în curs de fabricare, iar mai multe trasee de troleibuz și autobuz au fost actualizate în ultimii ani, Asociația Metrou Ușor a analizat întreaga rețea de linii a operatorului STB S.A. și vine cu o serie de propuneri menite să maximizeze beneficiile operării noilor troleibuze. În esență, ne-am propuns înlocuirea autobuzelor diesel care circulă pe distanțe însemnate din traseu pe sub rețeaua de fir-contact a troleibuzelor, cu troleibuze dotate cu autonomie, fapt ce ar permite utilizarea rațională a noilor autobuze electrice cu preponderență pe liniile de autobuz care într-adevăr nu ar putea fi deservite de troleibuze, mărind astfel arealul urban deservit cu vehicule electrice.

Sperăm la deschiderea autorităților spre a îmbunătăți traseele prevăzute în documentele oficiale pentru achiziția noilor troleibuze și autobuze electrice.

Vă invităm să citiți în detaliu documentul atașat pe care l-am trimis ADI-TPBI. Îndată ce vom primi răspunsul oficial, îl vom publica aici.
AMU nr.73 din 08.12.2023 Propuneri pentru operarea noilor troleibuze cu autonomie din București.pdf
AMU nr.73 din 08.12.2023 Propuneri pentru operarea noilor troleibuze cu autonomie din București.pdf (1.16 MB; downloaded 2529 times)

 


Re: Optimizarea introducerii de autobuze electrice și troleibuze cu autonomie alexandru_gr

Propunerile asociatiei au ajuns si in presa bucuresteana.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”  • 
Choose destination

Since our 2333 forum members have written 425677 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use