Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5449 posts, 1081143 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Eu i-am vazut mai activ cand fugareau blatistii care sareau peste porti.
Eu i-am vazut mai activ cand fugareau blatistii care sareau peste porti.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
oache81
Poate le opreste 2.5 Ron din salariu deci sunt motivati.
Eu decat sa alerg pe unu i-as plati calatoria si mai mult de unu oricum nu poti prinde....
Poate le opreste 2.5 Ron din salariu deci sunt motivati.
Eu decat sa alerg pe unu i-as plati calatoria si mai mult de unu oricum nu poti prinde....
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
ByOnu
Pentru ca nu stiu neaparat cati angajati lucreaza in fiecare departament al Metrorex (angajati in depouri - fara cei Alstom, angajati la intretinerea infrastructurii, mecanici si ajutoare de mecanici, etc.), incerc sa fac o statistica grosiera:
Deci,
4560 angajati / 53 statii = 86 angajati / statie (fara M5 T1)
1300 angajati / 10 statii = 130 angajati / statie (exclusiv M5 T1)
5860 angajati / 63 statii = 93 angajati / statie (cu M5 T1)
Dar mai relevant este poate per Km (cale dubla):
4560 angajati / 73km = 62.5 angajati / km (fara M5 T1)
1300 angajati / 7km = 185.7 angajati / km (exclusiv M5 T1)
5860 angajati / 80km = 73.25 angajati / km (cu M5 T1)
Avand in vedere faptul ca inauguram o magistrala noua, cu tehnologie moderna si care nu va presupune lucrari majore de interventii precum magistralele vechi, numarul de noi angajati pare foarte mare.
Acest articol face o analiza mai amanuntita impreuna cu niste profesori de la ASE: resurse umane supradimensionate, salarii mult peste medie, productivitatea muncii "modesta" samd. Conform studiului, Budapesta are doar 20 angajati / km.
„Pentru anul 2019, Metrorex are în vedere punerea în funcțiune a unei noi magistrale – Magistrala 5 Eroilor – Drumul Taberei, astfel că numărul de personal la finele anului 2019 va ajunge la 5.861 salariați. La momentul actual Metrorex are 4.560 salariați”, au transmis oficialii Metrorex.
Pentru ca nu stiu neaparat cati angajati lucreaza in fiecare departament al Metrorex (angajati in depouri - fara cei Alstom, angajati la intretinerea infrastructurii, mecanici si ajutoare de mecanici, etc.), incerc sa fac o statistica grosiera:
Deci,
4560 angajati / 53 statii = 86 angajati / statie (fara M5 T1)
1300 angajati / 10 statii = 130 angajati / statie (exclusiv M5 T1)
5860 angajati / 63 statii = 93 angajati / statie (cu M5 T1)
Dar mai relevant este poate per Km (cale dubla):
4560 angajati / 73km = 62.5 angajati / km (fara M5 T1)
1300 angajati / 7km = 185.7 angajati / km (exclusiv M5 T1)
5860 angajati / 80km = 73.25 angajati / km (cu M5 T1)
Avand in vedere faptul ca inauguram o magistrala noua, cu tehnologie moderna si care nu va presupune lucrari majore de interventii precum magistralele vechi, numarul de noi angajati pare foarte mare.
Acest articol face o analiza mai amanuntita impreuna cu niste profesori de la ASE: resurse umane supradimensionate, salarii mult peste medie, productivitatea muncii "modesta" samd. Conform studiului, Budapesta are doar 20 angajati / km.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
https://stirileprotv.ro/stiri/actualita ... tiile.html
1. ce inseamna "statie foarte mica" ?
2. tocmai in cea mai periculoasa statie nu se poate ?
3. vor monta si in statiile cu peroane laterale la "balcoane", de unde de poti arunca foarte usor pe sine ?
https://stirileprotv.ro/stiri/actualita ... tiile.html
În staţiile foarte mici, cum este cea din Piaţa Romană, este aproape imposibilă montarea panourilor.
1. ce inseamna "statie foarte mica" ?
2. tocmai in cea mai periculoasa statie nu se poate ?
3. vor monta si in statiile cu peroane laterale la "balcoane", de unde de poti arunca foarte usor pe sine ?
- punmeister
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Iar se va lua de noi andrei11 ca acolo nu este peron...
Si de ce ar fi imposibil ? Ca nu imi dau seama... Le pot monta inclusiv dincoace de perete....
Iar se va lua de noi andrei11 ca acolo nu este peron...
Si de ce ar fi imposibil ? Ca nu imi dau seama... Le pot monta inclusiv dincoace de perete....
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
freyutz wrote:
Nici eu nu cred ca se vor monta aceste porti. Pur si simplu ar fi o investitie mult prea mare ce ar genera multe alte probleme pornind de la sistemul de ventilatie care a fost gandit pe principiul circulatiei curentilor de aer intre statii si interstatii, statii unde nu exista posibilitatea fizica de a le monta fara modificari structurale majore (Piata Romana, Piata Victoriei - M2, Lujerului, Eroilor, etc).[/b:3ldoegiu] Deasemenea exista diferente in ceea ce priveste dispunerea usilor la diferite modele de tren (BM1, BM2, BM3), automatizarea retelei, evacuare in caz de urgente, etc.[/quote:3ldoegiu]
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Da, ar trebui sa dea niste gauri in pardoseala...
Ca doar nu or pune ca aici :
Da, ar trebui sa dea niste gauri in pardoseala...
usi_securitate_metrou_paris.png (779.83 KB; downloaded 1956 times)
Ca doar nu or pune ca aici :
paris-2.jpg (156.85 KB; downloaded 1954 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Exact, acolo NU e peron.
sab wrote:
Iar se va lua de noi andrei11 ca acolo nu este peron...
Exact, acolo NU e peron.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Intai sa se vrea, ca apoi sigur colaboreaza inginerii intre ei si gasesc o solutie.
Intai sa se vrea, ca apoi sigur colaboreaza inginerii intre ei si gasesc o solutie.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Puss in Boots
+1
andrei11 wrote:sab wrote:
Iar se va lua de noi andrei11 ca acolo nu este peron...
Exact, acolo NU e peron.
+1
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Pe M2 au inceput sa apara panouri publicitare noi. Sunt prezente atat in statiile in care exista vechile panouri (acelea imense, care stau goale), cat si in statiile care nu aveau deloc panouri (ca in poza, D. Leonida). Semnul distinctiv este ca au o banda albastra.
Pe M2 au inceput sa apara panouri publicitare noi. Sunt prezente atat in statiile in care exista vechile panouri (acelea imense, care stau goale), cat si in statiile care nu aveau deloc panouri (ca in poza, D. Leonida). Semnul distinctiv este ca au o banda albastra.
IMG_20190119_182452.jpg (22.97 KB; downloaded 2033 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
misterr
Și la Apărătorii Patriei au apărut două, înainte de intrarea în vestibul (imediat după scările / liftul care coboară de la suprafață).
Și la Apărătorii Patriei au apărut două, înainte de intrarea în vestibul (imediat după scările / liftul care coboară de la suprafață).
- Puss in Boots
-
Posted:
-
📖 Pagination options