MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Discutii - Terminal multimodal Straulesti

352 posts, 111308 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti subway guru

Nu exista Sindomed, doar Sindomet.
Pe tronsoanele noi nu se aplica acel contract de inchiriere prin firma sindicatului, de astea ar trebui sa se ingrijeasca serviciile de patrimoniu-comercial ale Mrex.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

andrei11 wrote:
Apropo, ce se mai aude de parcarea  de la Străulești ? Sau e prea devreme să ne pronunțăm ?

Legat de P&R Straulesti, parcarea aia o sa ramana mai goala ca o gagica din Playboy atata timp cat primaria nu face un minim de ordine pe trotuarele din zona si nu exista o varianta de abonament la metrou care sa includa si tariful de parcare.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti shoppy

Trebuie sa faca ordine in tot orasul.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti sab

Parcarea va ramane goala pana ce M4 va fi prelungita si va deveni o magistrala adevarata, care duce undeva. Deocamdata, atata timp cat deverseaza totul in M1 si am nevoie de 2 schimbari ca sa ajung pe M2/M3, totul este in zadar. Si mai este mult pana atunci (M6,M5,etc). Deocamdata nici studiile nu le avem facute pentru aceasta prelungire.
Nici macar prelungirea nu stiu daca va spori mult din atractivitatea M4, daca se va face asa cum se preconizeaza, fara legatura cu M3 si cu legatura cu M2 tocmai la Eroii Revolutiei.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti Valentin

Prima etapa ar fi amendarea celor care parcheaza ilegal in zona acestui P&R pentru ca NU mai exista "N-am unde sa parchez" (adica o actiune sa zicem locala). A doua etapa ar fi mentinerea acestui lucru pe parcursul traseului M4( oarecum tot local). A treia etapa ar fi sa se fi construit pana atunci si alte P&R pe la toate iesirile din Bucuresti si atunci dat amenzi calumea. Ar fi bine daca ar face si abonamente speciale (parcare+abonament clasic).

PS: Nu inteleg^ , unde ai vrea alta legatura cu M2 inafara de cea de la Eroii Revolutiei?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti sab

Solutia corecta ar fi sanctionarea parcarii ilegale in tot Bucurestiul, pentru ca cei care vin cu masina prin Bucurestii Noi nu au treaba doar pe traseul M4. Eu nu cred ca sunt multi care isi lasa masina acolo si iau M4 acum.
Si nu are legatura nici cu construirea altor P&R, pentru ca multi din cei care isi parcheaza masinile ilegal sunt bucuresteni.
Cat despre legatura cu M2, cine se va duce tocmai la Eroii Revolutiei, daca are treaba in Pipera ( inevitabil, multi lucreaza acolo acum...) sau prin centru? Multi vor prefera in continuare masina sau chiar situatia actuala, cu 2 schimbari, asa cum multi merg acum de la Unirii la gara cu schimbare la Victoriei, desi au linie directa. Eu am exprimat candva parerea ca ar fi fost bine sa "abatem" M6 pe la Aurel Vlaicu, dar cica nu se poate, desi M6 trece doar la o aruncatura de bat, adica pe la PPL. Eu sunt convins ca nu s-a studiat deloc aceasta varianta, nu ca nu s-ar putea...
Vorbind strict de M4, intr-adevar, intersectia "fireasca" pare sa fie la Eroii Revolutiei, dar este putin cam departe pentru unii. Poate intre timp se dezvolta si sudul si va fi OK.
Despre M3, daca nu se face legatura, nu mai are rost sa dezbatem..Aceste lucruri le-am discutat de atatea ori... Oricum, mai este mult pana la prelungirea M4...Nu prea exista interes pentru aceasta lucrare, altfel prioritara in opinia mea. Pana atunci, parcarea va genera pagube..

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti shoppy

Cat timp oamenii isi permit zilnic sa conduca zeci de km prin oras si sa parcheze la locul de munca atunci nu vor lua metroul oricat de miraculos optimizat ar fi, poate sa fie si magistrala directa cu acces direct din statie in cladirea unde lucreaza, masina personala tot este mai confortabila si mai versatila. Pana la urma la asta se reduce totul, iti permiti sau nu iti permiti, daca nu iti permiti atunci iei metroul si gata, oricat de peste mana si cu oricate legaturi aiurea si neoptimizate ar fi.
Bine, daca toate magistralele ar ajunge la DNCB si toate ar avea acolo un P+R atunci ai veni de unde stai tu pana la DNCB, dupa care ai merge pe DNCB pana la P+R-ul care ofera solutia optima de distanta parcursa pe DNCB si distanta parcursa prin retea pana la locul de munca.
Asa se intampla in orasele civilizate, ca noi umplem pagini intregi in razboaie inversunate cu dintii si cu unghiile ca statia aia trebuie sa fie dincolo, ca magistrala aia trebuie sa fie pe bulevardul alalaltu, ca magistrala aia trebuie sa fie construita intainte de magistrala aialalta, asta este lafel de eficient si de valoros ca politica facuta de Moromete in fata la fierarie.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti adila

Nu putem astepta dupa solutia optima in privinta liniilor de metrou, ca sa nu mai spun ca solutia optima este doar una temporara. Trebuie impusa cu forta parcarea regulamentara a masinilor. Orasul are foarte multe parcari nefolosite, iar acest terminal risca sa se alature acestui trend fara o strategie la nivel de oras. Inteleg ca Metrorex este proprietarul acestui terminal. Sincer nu vad o colaborare normala cu PMB si STB in acest caz.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti mihai565

Se pare ca linia 422 a fost transformata in 437 si va intoarce la Straulesti, o bucurie pentru locuitorii din Chitila !

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti andrei11

Să nu spună prietenii mei că iar fac joc de glezne...
Reiau o întrebare pusă la M 6
A început să se parcheze în multimodal sau proiectul este un fiasco ? Mă refer evident la auto proprietate personală.
Pe de altă parte s-au montat indicatoare de orientare spre multimodal ? Intrarea nu e directă, dacă nu cunoști planul nu-ți pică fisa unde e...

 



Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti Puss in Boots

Fara niste masuri luate in privinta parcarilor ilegale, nimeni nu va folosi de bunavoie parcarea lui peste.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti punmeister

Pai PMB deja se pregateste:

Primăria Capitalei a lansat licitația pentru achiziția primelor 6 platforme speciale ce vor fi utilizate începând cu primăvara acestui an pentru ridicarea mașinilor parcate ilegal pe trotuare, benzi pentru transportul public, stații pentru transportul public și alte locații unde încurcă traficul pietonal și al transportului public în special. Valoarea celor 6 utilitare este de 2,9 milioane lei, urmând ca atribuirea licitației să aibă loc până la data de 18.04.2019. Primăria Capitalei a anunțat că începând din primăvara anului 2019 va demara o amplă acțiune prim care mașinile parcate neregulamentar vor fi ridicate iar șoferii amendați. În prezent orașul este sufocat de mașini, spațiile dedicate pietonilor și transportului public fiind aproape inaccesibile din cauza mașinilor parcate peste tot.

http://mobilitate.eu/pmb-platforme-ridicat-masini/ :wink:

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti BodoMinea

Cine a fost prin Terminalul Multimodal probabil și s-a uitat puțin pe la nivelul „ground” probabil a observat acele ecrane care prezintă... o caricatură a unui sistem de informare. În primul rând deși sunt pornite nu prezintă niciun fel de informație utilă, în al doilea rând...  :?:  :?: De ce scrie LINIA când e vorba de autobuze? Au rămas cu gândurile în subteran? Probabil se gândeau la PERON/REFUGIU... sau altceva de genul.
terminal_multimodal_informare.png (289.15 KB; downloaded 3751 times)

Dacă vreți să aflați cum ia Metrorex apărarea acestor... chestii:
Urmare a adresei dumneavoastră înregistrată cu numărul M.01/98/04.01.2019, vă comunicăm următoarele:

Sistemul de informare care se regăsește în zona autogării din Terminalul Multimodal Străulești a fost proiectat pentru afișarea informațiilor privind cursele de transport auto de călători preorășenești. În acest moment se întreprind demersuri pentru deschiderea autogării, moment la care vor fi corelate și informațiile afișate de către acel sistem.

De asemenea, există infokioșcuri care afișează informațiile cu caracter general privind activitatea Metrorex ca toate celelalte infokioșcuri din rețeaua de metrou.

Cu stimă,

DIRECTOR GENERAL,

ing. Dumitru ŞODOLESCU

Să nu mă întrebați ce legătură au infokioșcurile cu asta, că nu știu. Nebuloasa din capul administrației Metrorex.
Intenție/idee bună, realizare execrabilă pe o căruță de bani.

Eu unul sunt dezamăgit de întreaga realizare a terminalului, pornind de la aceste probleme cu semnalizarea, amplasarea stațiilor, lipsa unei integrări între sistemul de taxare al parcării și cel din subteran. Dacă e park & ride, de ce sunt tratate ca două chestii diferite? Eu dacă vin dinspre Mogoșoaia vreau să opresc la parcare și eventual să îmi iau din aceeași operațiune și o cartelă de o zi la metrou! Ar trebui să fie cât mai flexibil... nu numai că nu sunt integrate, dar nici nu se poate plăti cu card bancar la automatele de parcare. Jalnic și sub standardele europene în opinia mea.

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419403 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use