Topic: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
58 posts, 18848 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
Victor92
@ADK: Care este argumentul pentru care spui ca aceste autobuze "nu au de-a face cu transportul in comun"?
La banii care s-au dat pe ele, conditiile de exploatare pe care le-au avut, ele sunt foarte bune pentru Buzau. Ai calatorit vreodata intr-o tara civilizata din Europa in care sunt autobuze cu 2 usi? Crede-ma, oamenii de acolo au simtul de a se urca pe la prima usa, de a arata titlul de calatorie sau de a-l cumpara. Usa a doua este folosita pentru coborare.
Din cate stiu, existenta ta se desfasoara la Buzau. Acolo calatorii sunt la fel de civilizati si urca pe la usa 1 si coboara pe la cealalta. TransBus Buzau pune accentul mult pe acest principiu. Desi locuiesc in Bucuresti, merg periodic la Buzau si am constat asta de ceva timp
Si ca o incheiere: la Buzau sunt conditii de transport mai bune decat in alte orase odata cu achizitia acestor autobuze, a celor articulate si Mercedes-Benz Citaro Euro 5 ...
@ADK: Care este argumentul pentru care spui ca aceste autobuze "nu au de-a face cu transportul in comun"?
La banii care s-au dat pe ele, conditiile de exploatare pe care le-au avut, ele sunt foarte bune pentru Buzau. Ai calatorit vreodata intr-o tara civilizata din Europa in care sunt autobuze cu 2 usi? Crede-ma, oamenii de acolo au simtul de a se urca pe la prima usa, de a arata titlul de calatorie sau de a-l cumpara. Usa a doua este folosita pentru coborare.
Din cate stiu, existenta ta se desfasoara la Buzau. Acolo calatorii sunt la fel de civilizati si urca pe la usa 1 si coboara pe la cealalta. TransBus Buzau pune accentul mult pe acest principiu. Desi locuiesc in Bucuresti, merg periodic la Buzau si am constat asta de ceva timp
Si ca o incheiere: la Buzau sunt conditii de transport mai bune decat in alte orase odata cu achizitia acestor autobuze, a celor articulate si Mercedes-Benz Citaro Euro 5 ...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
ADK
Din lumea civilizată, dar România nu este o țară civilizată și nici nu o să fie. În Buzău cel puțin, nu toți își plătesc călătoria să beneficieze de un așa-zis ”transport de calitate”. Plus de asta, România e România, nu se compară nici cu Germania, nici cu Olanda, nici cu SUA, nici cu Rusia nici cu nimic din lumea asta (poate doar asemănări). Cabina NU este nici-un moft românesc, nu știu de unde ai scos asta, este pur și simplu spațiul șoferului care trebuie respectat oriunde. Nu se compară cu nici-un autobuz din apropriere, nici din Ploiești nici din București.
Peretele despărțitor încă-l găsești prin multe țări, precum Rusia, Polonia chiar și Ungaria. Ești șofer, te întreb? cum poți zice că un autobuz aglomerat (mai ales când e full 200%, de dau și pe afară) și când toți pe lângă tine, nu te împiedică la nimic? vizibilitatea ce înseamnă, parbriz, geamurile laterale și oglinzile, cum poți vedea mai ales când ești pe o stradă care la capăt ai semnul Oprire (STOP) din partea dreaptă? deci, te rog. Probabil Victor știe, linia 10 când intră pe șos. Brăilei spre Bariera Brăilei, șoferului îi trebuie pur și simplu o vizibilitate mare din dreapta, dar noroc că numai sunt decât câțiva călători în autobuz și te poți asigura în liniște.
Asta când, acum mai bine de 50 de ani.... era altă treabă pe atuncea, încă nu apăruseră pretențiile cu podea joasă, tabel electronic, de ce nu mi-ai deschis ușa unde vroiam eu și alte chestii de genu'. Șoferul nu trebuie să aibă treabă cu călătorii, te-ai urcat și ai coborât unde ai stație, aici profită că ajunge la tine și-ți mai dă și una.
Victor, le-am răspuns deja colegilor... înlegătură de bani, la Buzău mereu s-a vrut (indiferend de operator) totul să fie cât mai modern la cel mai mic preț posibil, nu conta vechimea sau norma de poluare ori de unde erau luate. Aici s-a zis, are scaune, are uși, e autobuz. Dar nu orice autobuz e fabricat pentru un transport local.
Iară vorbim de țări civilizate, în cazul României? Never. Aici mereu românul o să fie român până o murii. Numai comparați țările civilizate cu Rromânia... suntem total diferiți față de toți și așa vom fi mereu.
Călători civilizați, la Buzău... mă lași? am rude care lucrează aici, și nu se termină o zi fără bătăi de cap țăranilor. Autobuzele Mercedes Citaro sunt cea mai bună achiziție, măcar de s-ar lua autobuze similare lor...
Din lumea civilizată, dar România nu este o țară civilizată și nici nu o să fie. În Buzău cel puțin, nu toți își plătesc călătoria să beneficieze de un așa-zis ”transport de calitate”. Plus de asta, România e România, nu se compară nici cu Germania, nici cu Olanda, nici cu SUA, nici cu Rusia nici cu nimic din lumea asta (poate doar asemănări). Cabina NU este nici-un moft românesc, nu știu de unde ai scos asta, este pur și simplu spațiul șoferului care trebuie respectat oriunde. Nu se compară cu nici-un autobuz din apropriere, nici din Ploiești nici din București.
WT_fan06 wrote:
Peretele despărțitor îl mai găseşti doar în țări necivilizate ca România. Dacă autobuzul e aglomerat nu îl împiedică nimic pe şofer să spună "nu mai primesc pasageri", sau "s-au dat jos 2 persoane deci au voie să urce doar 2", sau "toți cei care acum sunt în zona uşii (din dreptul şoferului) să coboare". Acestea sunt citate.
Peretele despărțitor încă-l găsești prin multe țări, precum Rusia, Polonia chiar și Ungaria. Ești șofer, te întreb? cum poți zice că un autobuz aglomerat (mai ales când e full 200%, de dau și pe afară) și când toți pe lângă tine, nu te împiedică la nimic? vizibilitatea ce înseamnă, parbriz, geamurile laterale și oglinzile, cum poți vedea mai ales când ești pe o stradă care la capăt ai semnul Oprire (STOP) din partea dreaptă? deci, te rog. Probabil Victor știe, linia 10 când intră pe șos. Brăilei spre Bariera Brăilei, șoferului îi trebuie pur și simplu o vizibilitate mare din dreapta, dar noroc că numai sunt decât câțiva călători în autobuz și te poți asigura în liniște.
andrei11 wrote:
Autobuzele Tv 20 și echivalentul lor electric ( troleibuzul ) nu aveau nici un perete despărțitor...Tramvaiul V 09 în acest sens era << cireașa de pe tort >>...Deabia tramvaiele V 56 au fost dotate cu perete despărțitor, asta pentru că la V 09 pur și simplu puneai mâna pe Omul cu Wații ( Vatman în românește ) Care am impesia că nici scaun nu avea sau avea ceva de genul scaun cu 3 picioare fără spătar...
Asta când, acum mai bine de 50 de ani.... era altă treabă pe atuncea, încă nu apăruseră pretențiile cu podea joasă, tabel electronic, de ce nu mi-ai deschis ușa unde vroiam eu și alte chestii de genu'. Șoferul nu trebuie să aibă treabă cu călătorii, te-ai urcat și ai coborât unde ai stație, aici profită că ajunge la tine și-ți mai dă și una.
Victor, le-am răspuns deja colegilor... înlegătură de bani, la Buzău mereu s-a vrut (indiferend de operator) totul să fie cât mai modern la cel mai mic preț posibil, nu conta vechimea sau norma de poluare ori de unde erau luate. Aici s-a zis, are scaune, are uși, e autobuz. Dar nu orice autobuz e fabricat pentru un transport local.
Iară vorbim de țări civilizate, în cazul României? Never. Aici mereu românul o să fie român până o murii. Numai comparați țările civilizate cu Rromânia... suntem total diferiți față de toți și așa vom fi mereu.
Călători civilizați, la Buzău... mă lași? am rude care lucrează aici, și nu se termină o zi fără bătăi de cap țăranilor. Autobuzele Mercedes Citaro sunt cea mai bună achiziție, măcar de s-ar lua autobuze similare lor...
- Robert24
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
Costin
Tocmai ai confirmat ca e un moft romanesc, pentru ca nu ai putut da exemplu de nici o tara civilizata unde sa fie folosita cabina
Faptul ca autobuzul e plin e problema de management ce se rezolva cu autobuze in plus, nu cu pereti in plus.
Faptul ca nu se plateste calatoria e tot o problema de management ce se rezolva cu controale facute pe bune.
N-ai adus nici un argument. Cabina e un moft pe care noi il folosim ca solutie romaneasca la probleme pe care altii le rezolva altfel.
Si nu am comparat Romania cu tari civilizate ci ti-am zis ca daca aduci autobuze din tari civilizate, e bine sa te astepti sa fie ca acolo, nu cu garduri pentru vite cum am vrea noi.
Tocmai ai confirmat ca e un moft romanesc, pentru ca nu ai putut da exemplu de nici o tara civilizata unde sa fie folosita cabina
Faptul ca autobuzul e plin e problema de management ce se rezolva cu autobuze in plus, nu cu pereti in plus.
Faptul ca nu se plateste calatoria e tot o problema de management ce se rezolva cu controale facute pe bune.
N-ai adus nici un argument. Cabina e un moft pe care noi il folosim ca solutie romaneasca la probleme pe care altii le rezolva altfel.
Si nu am comparat Romania cu tari civilizate ci ti-am zis ca daca aduci autobuze din tari civilizate, e bine sa te astepti sa fie ca acolo, nu cu garduri pentru vite cum am vrea noi.
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
Celestin Draganescu
Faptul ca am citat aceasta portiune din mesajul tau, face orice comentariu de prisos.
ADK wrote:
încă nu apăruseră pretențiile cu podea joasă, tabel electronic
Faptul ca am citat aceasta portiune din mesajul tau, face orice comentariu de prisos.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
Victor92
Atunci pentru ce tip de transport sunt "fabricate" autobuze ?
In Olanda, cat si in Romania sunt folosite pentru transportul de persoane ...
Daca ai aceasta gandire, tara in care traiesti, dormi, mananci, (poate) lucrezi nu va evolua ...
ADK wrote:
Dar nu orice autobuz e fabricat pentru un transport local.
Atunci pentru ce tip de transport sunt "fabricate" autobuze ?
In Olanda, cat si in Romania sunt folosite pentru transportul de persoane ...
ADK wrote:
Iară vorbim de țări civilizate, în cazul României? Never. Aici mereu românul o să fie român până o murii. Numai comparați țările civilizate cu Rromânia... suntem total diferiți față de toți și așa vom fi mereu.
Daca ai aceasta gandire, tara in care traiesti, dormi, mananci, (poate) lucrezi nu va evolua ...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
punmeister
Prostia de cabina pentru sofer prin perete despartitor e prezenta doar la noi (cu mici exceptii, precum Brasov si Sibiu) si in Polonia (tot cu mici exceptii, precum Cracovia).
Singurele autobuze/troleibuze care sunt proiectate cu cabina pentru sofer sunt Van Hool-urile Exquicity si Alstom Aptis.
Prostia de cabina pentru sofer prin perete despartitor e prezenta doar la noi (cu mici exceptii, precum Brasov si Sibiu) si in Polonia (tot cu mici exceptii, precum Cracovia).
Singurele autobuze/troleibuze care sunt proiectate cu cabina pentru sofer sunt Van Hool-urile Exquicity si Alstom Aptis.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
ADK
Victor, sunt autobuze urbane, interurbane, de cursă lungă și externe. Problema este că suntem atât de înapoiați, încât nu știm ce să cerem și după ce criterii să ne bazăm. Stai în stații de-ți vine rău, plus imediat s-au aglomerat dar culmea e că nimeni nu vede neregula acestor autobuze folosite să încarci ca într-un Citaro.
Și da, muncesc, prin țară încă și ce văd în alte orașe dau clasă Buzăului (înafară de Citaro, care la momentul actual autobuzele Mercedes din Buzău sunt cea mai bună achiziție SH din țară). Mi-am spus părerea, atâta. Am văzut poze dese făcute de tine chiar și pe la mine pe la bloc, dar nu știu cum n-ai observat la capete de linii călători care au ”abonamente”, nu coboară și dacă șoferii au coborât să se ducă și ei ca tot omu' la toaletă imediat le-a dispărut ceva. Sunt atâtea plângeri de la șoferi pe grupul WhatsUp de nesiguranța lor pe tot programul...
PS: doar cei ce nu sunteți șoferi sau nu v-ați pus în pielea șoferului, spuneți că cabina este un moft! locuiesc în Buzău de 2 ani jumate, am copilărit mulți ani la RATB, sunt la curent cu Transbusul și doar ”dinafară” lucrurile par bune, dar în rest sunt varză! Nu există nici măcar o depanare la aproape 100 de autobuze.
Transbus nu are nici măcar oameni pregătiți să întrețină aceste autobuze. Dacă azi se strică unul, cu un lucru minor nu ți-l repară nici peste 2-3 luni din contră, începe să-ți ia de pe el. Așa s-a întâmplat cu un autobuz BMC al unei doamne care soțul ei e șoferul dlui Primar Toma. Te duci cu o problemă la soft, nu știe ce să-ți facă. Nu există o curea de schimb, au un singur VDL donator care s-au luat deja destule de pe el. Pe lângă asta, o ”problemă” mai minoră care dă un minus unui asemenea parc (flotă) de autobuze, este lipsa numerelor de inventar prezentă, dacă tot o luăm așa, în țările civilizate și în aproape toate orașele din țară.
Victor, sunt autobuze urbane, interurbane, de cursă lungă și externe. Problema este că suntem atât de înapoiați, încât nu știm ce să cerem și după ce criterii să ne bazăm. Stai în stații de-ți vine rău, plus imediat s-au aglomerat dar culmea e că nimeni nu vede neregula acestor autobuze folosite să încarci ca într-un Citaro.
Și da, muncesc, prin țară încă și ce văd în alte orașe dau clasă Buzăului (înafară de Citaro, care la momentul actual autobuzele Mercedes din Buzău sunt cea mai bună achiziție SH din țară). Mi-am spus părerea, atâta. Am văzut poze dese făcute de tine chiar și pe la mine pe la bloc, dar nu știu cum n-ai observat la capete de linii călători care au ”abonamente”, nu coboară și dacă șoferii au coborât să se ducă și ei ca tot omu' la toaletă imediat le-a dispărut ceva. Sunt atâtea plângeri de la șoferi pe grupul WhatsUp de nesiguranța lor pe tot programul...
PS: doar cei ce nu sunteți șoferi sau nu v-ați pus în pielea șoferului, spuneți că cabina este un moft! locuiesc în Buzău de 2 ani jumate, am copilărit mulți ani la RATB, sunt la curent cu Transbusul și doar ”dinafară” lucrurile par bune, dar în rest sunt varză! Nu există nici măcar o depanare la aproape 100 de autobuze.
Transbus nu are nici măcar oameni pregătiți să întrețină aceste autobuze. Dacă azi se strică unul, cu un lucru minor nu ți-l repară nici peste 2-3 luni din contră, începe să-ți ia de pe el. Așa s-a întâmplat cu un autobuz BMC al unei doamne care soțul ei e șoferul dlui Primar Toma. Te duci cu o problemă la soft, nu știe ce să-ți facă. Nu există o curea de schimb, au un singur VDL donator care s-au luat deja destule de pe el. Pe lângă asta, o ”problemă” mai minoră care dă un minus unui asemenea parc (flotă) de autobuze, este lipsa numerelor de inventar prezentă, dacă tot o luăm așa, în țările civilizate și în aproape toate orașele din țară.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
Andrei98
La noi in tara e o boala cu distrugerea achizitiilor SH, tot ce la altii a fost intretinut si a circulat ani de zile la noi cand ajung incep sa fie canibalizate si abea depasesc cativa ani de folosire. Defapt cand ei vand ceva si ajunge la noi, e tot un fel de casare, dar una nitel mai de durata
La noi in tara e o boala cu distrugerea achizitiilor SH, tot ce la altii a fost intretinut si a circulat ani de zile la noi cand ajung incep sa fie canibalizate si abea depasesc cativa ani de folosire. Defapt cand ei vand ceva si ajunge la noi, e tot un fel de casare, dar una nitel mai de durata
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
Chev Celios
Da cabina este un moft romanesc,dar este un moft necesar doar din motivul de siguranta a soferului. Nu odata soferi RATB/STB au fost amenintati cu arma. Da din pacate la noi este nevoie de cabina. Poate mai mica cumva dar este necesara. Am fost in afara si stiu cum este. Nu are rost sa facem comparatii, pentru ca sunt degeaba.
Da cabina este un moft romanesc,dar este un moft necesar doar din motivul de siguranta a soferului. Nu odata soferi RATB/STB au fost amenintati cu arma. Da din pacate la noi este nevoie de cabina. Poate mai mica cumva dar este necesara. Am fost in afara si stiu cum este. Nu are rost sa facem comparatii, pentru ca sunt degeaba.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
Costin
Ce as vrea sa fie clar e ca nimeni nu a negat aceste probleme - si ele sunt cam peste tot prin tara, se vad, le stim. DAR solutia la ele e alta decat o cabina. E nevoie de management profesionist, ori asa ceva nu mai exista pe nicaieri la stat. Discutiile de mai sus sunt din categoria te duci la politie sa reclami ca au venit hotii peste tine si politistii iti zic sa-ti pui o usa mai solida ca ei n-au ce face. De-aia zic ca a avea cabina e o solutie gresita. Nu ca problemele nu ar exista, doar ca rezolvarea lor e alta. Si nimeni nu vede asta, toata lumea isi pune usi noi si solide, grilaje la ferestre si garduri de 2m in loc sa inteleaga ca problema e la statul care nu-si face treaba, si sa ii ceara statului sa si-o faca, nu la cetateanul care nu s-a baricadat suficient. Asta asa, ca o metafora.
Ce as vrea sa fie clar e ca nimeni nu a negat aceste probleme - si ele sunt cam peste tot prin tara, se vad, le stim. DAR solutia la ele e alta decat o cabina. E nevoie de management profesionist, ori asa ceva nu mai exista pe nicaieri la stat. Discutiile de mai sus sunt din categoria te duci la politie sa reclami ca au venit hotii peste tine si politistii iti zic sa-ti pui o usa mai solida ca ei n-au ce face. De-aia zic ca a avea cabina e o solutie gresita. Nu ca problemele nu ar exista, doar ca rezolvarea lor e alta. Si nimeni nu vede asta, toata lumea isi pune usi noi si solide, grilaje la ferestre si garduri de 2m in loc sa inteleaga ca problema e la statul care nu-si face treaba, si sa ii ceara statului sa si-o faca, nu la cetateanul care nu s-a baricadat suficient. Asta asa, ca o metafora.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
PaulIP
@Costin: Si care e rezolvarea? Putem sta cu gura pe organele statului (nimic obscen ) pana murim, ca tot degeaba e.
Lasa, gandeste tu pozitiv pentru noi toti
Serios vorbind, nu e de ajuns decat o scurta dar atenta si obiectiva introspectie in istoria poporului asta ca sa iti dai seama ca va fi din ce in ce mai rau. Poate crezi ca cei care si-au luat talpasita sunt niste superficiali care refuza sa "construiasca" un viitor mai bun pentru urmasi. Guess what? Cand tata era in scoala generala, i se spunea ca parintii lui sunt "generatia de sacrificiu" pentru ca au luptat in WW2. Peste niste ani, a aflat ca el face parte din generatia "de sacrificiu" intru "faurirea socialismului multilateral dezvoltat". Dupa '90, nea' Nelu sustinea ca "copiii nostri sunt generatie de sacrificiu". La -u' toate generatiile din tara asta sunt "de sacrificiu"?! Cum sa nu te cari unde vezi cu ochii de aici?
@Costin: Si care e rezolvarea? Putem sta cu gura pe organele statului (nimic obscen ) pana murim, ca tot degeaba e.
Victor92 wrote:
Daca ai aceasta gandire, tara in care traiesti, dormi, mananci, (poate) lucrezi nu va evolua ...
Lasa, gandeste tu pozitiv pentru noi toti
Serios vorbind, nu e de ajuns decat o scurta dar atenta si obiectiva introspectie in istoria poporului asta ca sa iti dai seama ca va fi din ce in ce mai rau. Poate crezi ca cei care si-au luat talpasita sunt niste superficiali care refuza sa "construiasca" un viitor mai bun pentru urmasi. Guess what? Cand tata era in scoala generala, i se spunea ca parintii lui sunt "generatia de sacrificiu" pentru ca au luptat in WW2. Peste niste ani, a aflat ca el face parte din generatia "de sacrificiu" intru "faurirea socialismului multilateral dezvoltat". Dupa '90, nea' Nelu sustinea ca "copiii nostri sunt generatie de sacrificiu". La -u' toate generatiile din tara asta sunt "de sacrificiu"?! Cum sa nu te cari unde vezi cu ochii de aici?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
ADK
LMF și HMU anul trecut.
LMF și HMU anul trecut.
BZ09LMF.jpg (133.79 KB; downloaded 3524 times)
BZ09HMU.jpg (103.3 KB; downloaded 3529 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele VDL Berkhof Ambassador
ADK
Victor, ca o completare listei tale mai lipsește PJO'u (mașina care a venit în locul celei accidentate în seara de 4 nov 2017, find declarată daună-totală ulterior devenind donatoare de piese) de restul trebuie să mă uit prin caiete.
Victor, ca o completare listei tale mai lipsește PJO'u (mașina care a venit în locul celei accidentate în seara de 4 nov 2017, find declarată daună-totală ulterior devenind donatoare de piese) de restul trebuie să mă uit prin caiete.
Sursa: Observatorul/Ciprian Sterian
Accident-Autobuz-2.jpg (121.56 KB; downloaded 3448 times)
📖 Pagination options