Topic: Autobuzele Euro Bus Diamond
97 posts, 35837 views
📖 Pagination options
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond - City Bus
deprodio
Ar fi bine ca afisajele sa fie ce cele din Iasi,Targu Jiu sau din Navodari...
Ar fi bine ca afisajele sa fie ce cele din Iasi,Targu Jiu sau din Navodari...
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond - City Bus
Andrei Andraș
S-au comandat afișaje diferite, cu LED-uri color. Dar habar nu am pentru ce, că IT-ul TCE-ului e inapt și nu poate seta mărimea font-ului scrisului de pe afișaje mai mare.
S-au comandat afișaje diferite, cu LED-uri color. Dar habar nu am pentru ce, că IT-ul TCE-ului e inapt și nu poate seta mărimea font-ului scrisului de pe afișaje mai mare.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond - City Bus
BGP2597
Toate sistemele de informare (tabele exterioare, interioare, monitoare, vox) au fost configurate de Radcom în concordanță cu echipamentul GPS și cel puțin teoretic fontul va fi modificat cu unul mai vizibil, pentru că cei de la Radcom mai vin în garaj să mai rezolve câteva bug-uri de sistem, în special GPS-ul care tot pierde semnalul.
Toate sistemele de informare (tabele exterioare, interioare, monitoare, vox) au fost configurate de Radcom în concordanță cu echipamentul GPS și cel puțin teoretic fontul va fi modificat cu unul mai vizibil, pentru că cei de la Radcom mai vin în garaj să mai rezolve câteva bug-uri de sistem, în special GPS-ul care tot pierde semnalul.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuzele Euro Bus Diamond ale TCE Ploiești
Andrei Andraș
După cum se poate vedea din mesajele colegilor, toate cele 10 autobuze românești au intrat în circulație începând cu data de 1 decembrie.
Au primit numere de parc cuprinse între 3132 și 3141, iar corespondența cu numerele de înmatriculare este următoarea:
3132 - PH-69-PMP
3133 - PH-61-PMP
3134 - PH-65-PMP
3135 - PH-64-PMP
3136 - PH-70-PMP
3137 - PH-67-PMP
3138 - PH-62-PMP
3139 - PH-66-PMP
3140 - PH-63-PMP
3141 - PH-71-PMP
Am călătorit cu 3133 pe linia 1 și l-am surprins în 2 cadre la capătul de la Rafinăria Astra.
15.12.2018
După cum se poate vedea din mesajele colegilor, toate cele 10 autobuze românești au intrat în circulație începând cu data de 1 decembrie.
Au primit numere de parc cuprinse între 3132 și 3141, iar corespondența cu numerele de înmatriculare este următoarea:
3132 - PH-69-PMP
3133 - PH-61-PMP
3134 - PH-65-PMP
3135 - PH-64-PMP
3136 - PH-70-PMP
3137 - PH-67-PMP
3138 - PH-62-PMP
3139 - PH-66-PMP
3140 - PH-63-PMP
3141 - PH-71-PMP
Am călătorit cu 3133 pe linia 1 și l-am surprins în 2 cadre la capătul de la Rafinăria Astra.
IMG_8941.JPG (284.45 KB; downloaded 4464 times)
15.12.2018
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond ale TCE Ploiești
ADK
3138 ieri la Halele Centrale pe linia 30.
3138 ieri la Halele Centrale pe linia 30.
3138.jpg (88.09 KB; downloaded 4346 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond ale TCE Ploiești
WT_fan06
Cu ocazia unei ieșiri de câteva ore la Ploiești am avut oportunitatea de a testa noile „podoabe” ale TCE. S-au spus multe pe seama acestor autobuze, multe răutăți; aș putea adăuga. Este adevărat, EBD nu e nici Mercedes, nici MAN, nici Volvo, nici Solaris, sau orice alt mare producător. Dotările de la interior și exterior sunt minime, MINIMUL NECESAR, fără design-uri îndrăznețe sau alte cele în plus.
Totuși, acest autobuz este cel mai bun dintre cele care circulă în Ploiești. Mai bun decât troleibuzele Neoplan, ale căror perne de pe scaun sunt negre de praf, interiorul este extrem de întunecos, iar motoarele... au primit un citat memorabil pentru care nu am drepturi de autor . Ce mi-a plăcut de la început la acest EBD a fost tocmai simplitatea. E scurt și la obiect un autobuz decent, „low budget”, care duce oamenii confortabil și nimic mai mult.
Lucruri pozitive de punctat:
- La interior, ecranele de informare ce arată localizarea autobuzului pe hartă sunt amplasate eficient la mijloc și sunt ușor de văzut și citit, iar afișajul din față pe care se anunță scris următoarea stație este ușor de citit chiar și din spate.
- Scaunele tapițate mi s-au părut decente
- Anunțurile vocale se auzeau foarte bine și stațiile erau anunțate de 2 ori
- Deși am stat lângă motor, acesta abia se auzea
- Când cineva apasă pe butonul stop, se aprinde o luminiță roșie în dreptul celei mai apropiate uși, anunțând călătorii că ușa se va deschide la următoarea oprire
- Trapa de pe acoperiș este transparentă, luminând interiorul autobuzului mai bine (interiorul în general era luminos)
- Locul de la mijloc pentru persoane cu dizabilități și pentru cărucioare este extrem de generos, iar persoanele în scaun cu rotile au și centură de siguranță
Lucruri care pot fi îmbunătățite:
- Câteodată afișajul sare la următoarea stație atunci când șoferul oprește în stația anunțată
- Ușile ar merita niște reglaje mai bune – când se deschid se înțepenesc pentru câteva momente (din cauza damperului prea puternic), iar unii pasageri trag de ele. La închidere unele foi au o presiune prea mică.
- Afișajul exterior este încă neschimbat și mult prea mic!
- Cele 3 bare de la uși sunt incomode și redundante! În loc să fie o bară curbată ca la Citaro ca să ții mâna normal pe ele și când cobori și când vrei să te urci, sunt 3 bare drepte complet de pomană (dacă ești în autobuz îți sucești mâna de vrei să te ții de barele acelea și la fel când vrei să te urci) și nu pot să pricep de ce e nevoie de 3 bare... risipă de resurse, mai bune montau o singură bară și restul de 2 le puneau în magazie ca piese de schimb și tot era mult mai ok.....
Ca o concluzie, mă declar mulțumit de aceste autobuze și, după părerea mea, reprezintă opțiunea perfectă pentru operatorii cu un buget mic. Faptul că e și produs/asamblat în țară și că dă câteva pâini de mâncat unor români este un mare plus „in my book”.
Am făcut și o poză cu #3134. Îi las pe @cris_m și @GPS să vă delecteze cu mai multe cadre
Cu ocazia unei ieșiri de câteva ore la Ploiești am avut oportunitatea de a testa noile „podoabe” ale TCE. S-au spus multe pe seama acestor autobuze, multe răutăți; aș putea adăuga. Este adevărat, EBD nu e nici Mercedes, nici MAN, nici Volvo, nici Solaris, sau orice alt mare producător. Dotările de la interior și exterior sunt minime, MINIMUL NECESAR, fără design-uri îndrăznețe sau alte cele în plus.
Totuși, acest autobuz este cel mai bun dintre cele care circulă în Ploiești. Mai bun decât troleibuzele Neoplan, ale căror perne de pe scaun sunt negre de praf, interiorul este extrem de întunecos, iar motoarele... au primit un citat memorabil pentru care nu am drepturi de autor . Ce mi-a plăcut de la început la acest EBD a fost tocmai simplitatea. E scurt și la obiect un autobuz decent, „low budget”, care duce oamenii confortabil și nimic mai mult.
Lucruri pozitive de punctat:
- La interior, ecranele de informare ce arată localizarea autobuzului pe hartă sunt amplasate eficient la mijloc și sunt ușor de văzut și citit, iar afișajul din față pe care se anunță scris următoarea stație este ușor de citit chiar și din spate.
- Scaunele tapițate mi s-au părut decente
- Anunțurile vocale se auzeau foarte bine și stațiile erau anunțate de 2 ori
- Deși am stat lângă motor, acesta abia se auzea
- Când cineva apasă pe butonul stop, se aprinde o luminiță roșie în dreptul celei mai apropiate uși, anunțând călătorii că ușa se va deschide la următoarea oprire
- Trapa de pe acoperiș este transparentă, luminând interiorul autobuzului mai bine (interiorul în general era luminos)
- Locul de la mijloc pentru persoane cu dizabilități și pentru cărucioare este extrem de generos, iar persoanele în scaun cu rotile au și centură de siguranță
Lucruri care pot fi îmbunătățite:
- Câteodată afișajul sare la următoarea stație atunci când șoferul oprește în stația anunțată
- Ușile ar merita niște reglaje mai bune – când se deschid se înțepenesc pentru câteva momente (din cauza damperului prea puternic), iar unii pasageri trag de ele. La închidere unele foi au o presiune prea mică.
- Afișajul exterior este încă neschimbat și mult prea mic!
- Cele 3 bare de la uși sunt incomode și redundante! În loc să fie o bară curbată ca la Citaro ca să ții mâna normal pe ele și când cobori și când vrei să te urci, sunt 3 bare drepte complet de pomană (dacă ești în autobuz îți sucești mâna de vrei să te ții de barele acelea și la fel când vrei să te urci) și nu pot să pricep de ce e nevoie de 3 bare... risipă de resurse, mai bune montau o singură bară și restul de 2 le puneau în magazie ca piese de schimb și tot era mult mai ok.....
Ca o concluzie, mă declar mulțumit de aceste autobuze și, după părerea mea, reprezintă opțiunea perfectă pentru operatorii cu un buget mic. Faptul că e și produs/asamblat în țară și că dă câteva pâini de mâncat unor români este un mare plus „in my book”.
Am făcut și o poză cu #3134. Îi las pe @cris_m și @GPS să vă delecteze cu mai multe cadre
DSC_0177-4.JPG (1.74 MB; downloaded 4251 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond ale TCE Ploiești
GPS
De la mine câteva și la final o scurtă prezentare a lui 3134.
3132 - linia 30
3133 - linia 1
3138 - linia 2
3140 - linia 30
3141 - linia 1
La final 3134, pentru început exteriorul.
De la mine câteva și la final o scurtă prezentare a lui 3134.
3132 - linia 30
3133 - linia 1
3138 - linia 2
3140 - linia 30
3141 - linia 1
La final 3134, pentru început exteriorul.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond ale TCE Ploiești
GPS
Interiorul
La final, câteva opinii.
Aspecte pozitive:
- scaunele confortabile, sper doar să fie întreținute
- sistemul de informare bine realizat
- semnalul pentru oprire în următoarea stație
Aspecte negative:
- ușile total nepotrivite, din toate aspectele, închidere, bare de susținere etc.
- scaunele amplasate după ușa 2, amplasate cât se poate de prost
- motorul care este un pic cam zgomotos
La final, consider că autobuzele sunt acceptabile, deși cred că s-ar putea lucra la detalii astfel încât acestea să fie din ce în ce mai reușite.
Interiorul
La final, câteva opinii.
Aspecte pozitive:
- scaunele confortabile, sper doar să fie întreținute
- sistemul de informare bine realizat
- semnalul pentru oprire în următoarea stație
Aspecte negative:
- ușile total nepotrivite, din toate aspectele, închidere, bare de susținere etc.
- scaunele amplasate după ușa 2, amplasate cât se poate de prost
- motorul care este un pic cam zgomotos
La final, consider că autobuzele sunt acceptabile, deși cred că s-ar putea lucra la detalii astfel încât acestea să fie din ce în ce mai reușite.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond ale TCE Ploiești
ADK
2 Gara de Vest - Coreco Sud? au schimbat afișul aiurea, trebuia lăsat ca înainte Gara de Sud...
2 Gara de Vest - Coreco Sud? au schimbat afișul aiurea, trebuia lăsat ca înainte Gara de Sud...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond ale TCE Ploiești
Costin
Doua observatii legate de reportajele de mai sus.
1. Afisajul exterior e programabil sa faca orice. Tre' sa fii batut in cap sa il lasi asa mic cum e acum. De cand au venit autobuzele astea ma asteptam ca cineva sa se sesizeze si sa il schimbe... daca nu incape tot, atunci scrii destinatia (si o schimbi la cap de linie ca de-aia e digital si nu tabla in geam).
2. Ai zis ca sunt mai bune decat Neoplanurile pentru ca sunt mai curate. Imi scapa logica afirmatiei.
Doua observatii legate de reportajele de mai sus.
1. Afisajul exterior e programabil sa faca orice. Tre' sa fii batut in cap sa il lasi asa mic cum e acum. De cand au venit autobuzele astea ma asteptam ca cineva sa se sesizeze si sa il schimbe... daca nu incape tot, atunci scrii destinatia (si o schimbi la cap de linie ca de-aia e digital si nu tabla in geam).
2. Ai zis ca sunt mai bune decat Neoplanurile pentru ca sunt mai curate. Imi scapa logica afirmatiei.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond ale TCE Ploiești
Robert
Panourile interioare sunt parca cele folosite la Rocar sau Dac
Panourile interioare sunt parca cele folosite la Rocar sau Dac
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond ale TCE Ploiești
WT_fan06
Am dat 2 motive. La capitolul curățenie doar le-am bătut obrazul, dar am precizat şi faptul că în interior era beznă şi că motorul scotea un sunet înfiorător....
Costin wrote:
Ai zis ca sunt mai bune decat Neoplanurile pentru ca sunt mai curate. Imi scapa logica afirmatiei.
Am dat 2 motive. La capitolul curățenie doar le-am bătut obrazul, dar am precizat şi faptul că în interior era beznă şi că motorul scotea un sunet înfiorător....
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond ale TCE Ploiești
Puss in Boots
Neoplanurile nu s-au jegosit singure. Vor ajunge si EBD la fel probabil. Doar se ocupa aceiasi oameni de ele nu?
Neoplanurile nu s-au jegosit singure. Vor ajunge si EBD la fel probabil. Doar se ocupa aceiasi oameni de ele nu?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Euro Bus Diamond ale TCE Ploiești
cris_m
Sunt deja jegoase inauntru... Ma uitam sub un scaun unde era mai curat fata de restul podelei, era jaleee
Exact cum au punctat colegii GPS si WT_fan06, aceste autobuze nu sunt chiar atat de proaste pe cat se spune, dar nici cele mai rasarite. Sunt exact ce are nevoie Ploiestiul: autobuze moderne la un pret mic. Intr-adevar, se cunoaste faptul ca nu sunt proiectate de echipe cu experienta, acest lucru vazandu-se in finisajele simpliste si organizarea salonului cam neinspirata pe alocuri(asezarea unor scaune, bare, aeroterme etc).
Aspecte negative:
- afisaj exterior cu font mic
- usile, prost reglate care duc la pierderea de minute pretioase pe semi-cursa (se inchid foarte incet si decalat)
- aeroterme dispuse pe alocuri in loc sa fie in tot salonul
Aspecte pozitive:
+ scaune comode
+ afisajele interioare vizibile indiferent de pozitia in autobuz
+ aerotermele puternice
In final, o poza comparativa cu Man-ul 3040 si EBD-ul 3134 ambele pe linia 2, la capatul de la Gara de Vest.
Sunt deja jegoase inauntru... Ma uitam sub un scaun unde era mai curat fata de restul podelei, era jaleee
Exact cum au punctat colegii GPS si WT_fan06, aceste autobuze nu sunt chiar atat de proaste pe cat se spune, dar nici cele mai rasarite. Sunt exact ce are nevoie Ploiestiul: autobuze moderne la un pret mic. Intr-adevar, se cunoaste faptul ca nu sunt proiectate de echipe cu experienta, acest lucru vazandu-se in finisajele simpliste si organizarea salonului cam neinspirata pe alocuri(asezarea unor scaune, bare, aeroterme etc).
Aspecte negative:
- afisaj exterior cu font mic
- usile, prost reglate care duc la pierderea de minute pretioase pe semi-cursa (se inchid foarte incet si decalat)
- aeroterme dispuse pe alocuri in loc sa fie in tot salonul
Aspecte pozitive:
+ scaune comode
+ afisajele interioare vizibile indiferent de pozitia in autobuz
+ aerotermele puternice
In final, o poza comparativa cu Man-ul 3040 si EBD-ul 3134 ambele pe linia 2, la capatul de la Gara de Vest.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Ploiești (SC TCE SA)
•
Choose destination