Parent forum: Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

598 posts, 135326 views
 
Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42 43
 
 

📖 Pagination options
  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective subway guru

Ai dreptate, e vorba de A0. In zona aia cele doua sunt una langa cealalta.
:bere:

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective subway guru

@Tibi
Daca A0 are probleme, dublarea DNCB pe acea portiune...nu tuseste?
:ugeek:

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective shoppy

Adica in partea aceia de oras oamenii s-au umplut de delte, rezervatii si parcuri naturale, iar acum stau si se intoxica in blocajele de trafic dimprejurul lor pentru ca nici o largire sau sosea noua nu isi mai ia acordul de mediu?

(Apropo de cormoranii care au aparut fix la marginea Bucurestiului si fix pe un lac adiacent la DNCB si altminteri complet identic cu celelalte 30 de lacuri din salba din care face parte, la Vacaresti am ajuns sa avem vidre calcate de masini pe bulevard ca evident cineva le-a adus captive de undeva si le-a eliberat pe acolo, iar la Pestera Liliecilor din Dealul Liliecilor nu mai gaseste acuma nimeni nici un liliac, se intrevede o noua moda cu rezervatii de 1km2 plasate strategic adiacent sau fix in calea proiectelor de infrastructura.)

Pai ba da, ca nu mai au noroc ca la Dambovita pe DN7-A1 sa fi ramas de la carmaci stavilarul gata facut pe care sa faca ei largirea la 4 benzi, aici pe stavilar este si sina CF, deci complicat.

 


  • Author: aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective aztec

:? Orice se poate. Daca eu personal am vazut 2 fazani langa santierul de la Razoare unde este un santier langa altul....de fapt locul este inconjurat pe 3 laturi de santiere diverse ..
Natura acapareaza rapid o zona, chiar surprinzator, daca e lasata in pace un mic timp, atata doar sa nu fie poluata iremediabil...

 


  • Author: micutzu
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective andrei11

Bleah, s-a jucat unu' cu cariocile. Recycle Bin !
Nu înțeleg ce caută A4 la Tulcea ! A 4 trebuie să ajungă cât mai direct de la Constanța la Brăila.
Mai degrabă ar rezolva Constanța - Mangalia în prima etapă. Merge și un express, nu neapărat autostradă !

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective ByOnu

Mai grav este pana in 2022 nici macar nu vor sa demareze niste studii pentru a lega si Iasiul de autostrada.

 


  • Author: micutzu
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective micutzu

Macar sa fie in stare sa dea in folosinta cate 60 de km pe an,cat au reusit in 2018 si tot ar fi ok.De la 100+ km in sus deja sunt SF-uri.

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective TibiV

60 km pe an ?!?!....
Doar Boc a reusit performanta asta, in anii de criza.



 


  • Author: 1689
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective 1689

Apropo, a auzit cineva de vreo plecare, sau s-au scris din pix niste kilometri pina la 100 ?

 


  • Author: misterr
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective misterr

Deci Ploiești - Brașov iar a ieșit din cărți, a fost doar un fum...

 


  • Author: misterr
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective misterr

Autorităţile promit peste 100 km noi de autostradă în 2019. Ploieşti-Braşov, cu taxă

Click pe imagine pentru video:





Compania Naţională pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere intenţionează ca în 2019 să dea în folosinţă 118 kilometri de autostradă. Însă mult aşteptata şosea de viteză Piteşti - Sibiu nu se află pe listă.

Anul acesta abia dacă va fi desemnat constructorul. Nu pornesc lucrările nici la autostrada Ploieşti - Braşov, extrem de necesară.

Pe 15 ianuarie, CNAIR se va întâlni cu reprezentanţii constructorilor pentru a afla câţi kilometri de autostradă plănuiesc să termine în acest an. Deocamdată, oficialii Companiei de Administrare a Infrastructurii Rutiere cred că ar putea fi bucăţile de autostrada dintre Sebeş şi Aiud, Coseviţa şi Şoimuş, o localitate de lângă Deva, dar şi tronsonul dintre Iernut şi Câmpia Turzii.

Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR: “Aceste loturi însumate ar da 18 km, dar repet, aşteptăm această discuţie francă şi fără ocolişuri cu constructorii pentru a şti pe ce mizam. Nu noi promitem, noi transmitem public ceea ce ne promit şi nouă constructorii”

Însă nici în acest an nu vor porni lucrările la una dintre cele mai aşteptate autostrăzi, Sibiu-Piteşti. În luna martie vor fi desemnaţi câştigătorii licitaţiei pentru transoanele Sibiu şi Boita şi Curtea de Argeş - Piteşti. Iar pentru Boiţa şi Curtea de Argeş, până la sfârşitul anului.

Desemnarea câștigătorului:
Sibiu - Boiţa, 14,15km - martie 2019
Boita - Cornetu, 34,33km - decembrie 2020
Cornetu - Tigveni, 35,30km - decembrie 2020
Tigveni - Curtea de Argeş, 9,86km - decembrie 2020
Curtea de Argeş - Piteşti, 30,35km - martie 2019


După ce vor fi desemnaţi, constructorii au la dispoziţie un an să-şi facă proiectul de execuţie a primei autostrăzi din România care va traversa munţii.

“Este exclus să începem construcţia în acest an, este perioada de proiectare care este de 12 luni. Orice grabă în fazele de proiectare poate aduce probleme în fazele de execuţie”, spune purtătorul de cuvânt al CNAIR.

În ceea ce priveşte a doua autostradă construită prin munţi, foarte aşteptată de români, nu sunt prea multe veşti. De Ploieşti- Braşov se ocupa Comisia Naţională de Prognoză care a anunţat la sfârşitul anului ca la licitaţie s-au înscris 5 investitori, doi din China şi 3 din Europa. Teoretic la sfârşitul lunii ianuarie ar trebui desemnat un câştigător.

Ion Ghizdeanu, preşedintele Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză: “Am vrea în ianuarie. Termenul de execuţie poate fi şi 2022.”

Oficialii susţin că autostrada Ploieşti - Braşov va fi cu taxă şi va costa 1.36 miliarde de euro. Şoferii ar putea plăti 6 euro pe suta de kilometri.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective andrei11

Amănunte, în număr de două :
a) Ploiești- Brașov cu taxă...De când ?
b) Reporterul ProTv filmează aici :
A3.jpg (46.99 KB; downloaded 2588 times)
De pe autostrada A 3 , km 7, se vede clar.
"Autostrada" nu are acolo bandă de urgență, văd că se filmează în liniște de pe banda 1. E legal să se filmeze de pe o autostradă de pe banda 1 de circulație ?
Halal autostradă, halal reporter profesionist ! Adică formator de opinie, adică dacă el filmează de pe  banda 1 al autostrăzii hai să ne oprim și noi pe banda 1 al autostrăzii, habar n-am de ce, să mâncăm un sandviș ( tartină ).
Eu știam că pe autostradă oprirea voluntară este strict interzisă...Colegul reporter & echipa știe acest lucru ?  Măcar șoferul, să spunem că domnul reporter nu are carnet de conducere...sper că șoferul are.
________________
Să nu mai fiu acuzat de colegul drbm că masacrez limba română, cuvântul sandviș scris fix așa se găsește în DEX.  :D

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective cris_m

Pai este interzisa oprirea voluntara, dar astea sunt deja detalii... :roll:

 


Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42 43
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352411 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use