Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022

1658 posts, 414094 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Puss in Boots

ticker wrote:
Astra a castigat la Oradea, Iasi, Cluj, Galati.

La Iasi inca nu. Nu a fost lansata licitatia.
Licitatia Durmazlar a fost pe bani europeni? Eu nu cred. M-ar mira ca pe bani europeni sa se ia din afara UE.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 punmeister

La Olsztyn n-a fost pe bani europeni.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Puss in Boots

Deci e clar, cat timp e pe bani europeni - asa cum ar fi si normal- nu se pot lua Otokare, Durmazlare, Kakaolu ciklet kremali. O fi bine, o fi rau, totul e subiectiv.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 mindmasster

Daca doamna Firea vrea sa aiba sanse la urmatorul mandat ar face bine sa aduca ceva de calitate la aceste tramvaie: Siemens sau CAF.  Mai devreme de sfarsitul lui 2019 nu putem sa aflam castigatorul si dupa livrare abia din 2020.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 ticker

La 1,84 mil Euro / bucata nu vedem nici un Siemens sau CAF. Stop dreaming about it.

Daca sunt fonduri bugetare cum e in anuntul de participare sigur intra si turcii pe fir. http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100033485

Deci daca il fac de 36 de m, cu 5 usi duble si 2,4 m latime, ii pun si boghiuri, atunci sigur va castiga Kakaolu ciklet kremali  :mrgreen:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 punmeister

Da, doar ca decontarea se va face cu fonduri europene, cum a facut Metrorex cu AVM-urile si portile noi.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Puss in Boots

Si ASTRA ar fi considerat un succes de catre unii. "Sustinem economia romaneasca". Pe undeva asa e. Doar ca.... are Astra capacitate pentru 200 de tramvaie in cat? 5 ani plus minus pana ar trebui sa le livreze pe toate? hai 6-7. Daca da, atunci fie cum o fi.
Pana la proba contrare Kakaolu tram poate sa fie la fel de bun ca un Imperio. Nici ei nici noi nu suntem mari producatori de tramvaie si cu traditie. De ce am fi noi mai breji?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 ByOnu

Am fi mai breji deoarece Imperio (daca Astra mai are patentul) este un produs Siemens, Astra fiind in principal doar cea care le asambleaza. Sa nu uitam faptul ca Astra a asamblat 120 de automotoare Siemens Desiro intre 2003-2007, deci o medie de 24/an, fara a avea "traditie" in asta. Comparabil? Nu stiu, voi sa-mi spuneti.

Deci Astra ar putea livra cam intr-un orizont de 4 ani de la momentul semnarii contractului, ceea ce nu este rau deloc. Nu stiu de ce le-am vrea pe toate 100 dintr-o data. Vehiculele este bine sa vina etapizat din mai multe considerente (indiferent de producator):
- sesizarea deficientelor seriei inca de la primele unitati livrate, fapt ce va permite ajustari inainte de constructia urmatoarelor unitati;
- iesirea din garantie treptata a vehiculelor, fapt ca nu va impovara STB-ul candva in viitor;
- ajustarea in faza incipienta a infrastructurii si mutarea treptata a garniturilor vechi intre depouri;
- retragerea etapizata a vechilor vehicule (sper sa nu fie cazul la noi), etc.

Pe cand daca este sa ne uitam la Otokar, 12-18 luni vom creste parcul de autobuze cu 40%, fara soferi suplimentari, fara o autobaza suplimentara functionala astazi, samd.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 aztec

Pai..prevedem in caietul de sarcini anumite clauze...si ..ghinion.
Ca mereu pana acum. Ar putea sa zica macar sa asamblam local ceva...la cat costa..

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 ByOnu

aztec wrote:
..la cat costa..


Vrei sa zici la cat de putin costa, nu? :lol: PMB cere un pret per unitate putin mai mare decat costul construirii unui Bucur LF la URAC (tramvai mic, finisaje grosolane, tehnologie de acum 15-20 ani, 30% podea ridicata samd) pentru ceva incomparabil in ceea ce priveste lungimea, finisajele, dotarea cu AC, numarul de module, etc. Cum or fi ajuns la pretul acesta... Aceasta este rocomandarea UE?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 punmeister

ByOnu wrote:
Nu stiu de ce le-am vrea pe toate 100 dintr-o data.

Simplu, pentru ca Bucurestiul si astazi in anul de gratie 2018 colcaie de Tatre si V3A-uri reostatice care trebuiau inlocuite demult.
Treaba cu inlocuirea treptata a parcului de tramvaie era ok daca se facea asa de la inceputul anilor 2000, nu astazi cand multe din V3A-urile clasice sunt numai bune de trimis la autogen.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Puss in Boots

Deloc cea mai buna sursa de informare dar in b365.ro scria cum ca ar fi 100 de tramvaie pe fonduri UE si 100 de la buget.
Asa e? Nu de alta dar pana acum s-a vorbit de o singura suta, ce de impartit intre liniile de tramvai sus-mentionate, pe axa 3.2. Deci liber pe axa 4.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 punmeister

In descrierea licitatiei scrie clar:
"Achizitionarea a 100 de tramvaie si echipamente necesare imbunatatirii transportului public de calatori pe liniile de tramvai din Municipiul București 1, 10, 21, 25, 32, 40, 41 si 55, conform descrierilor din caietul de sarcini"

Pentru toate liniile de acolo s-au depus cereri de fiantare pe 17 mai, toate aprobate de CE si semnate de duamna.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Robert

Astra a câștigat deja licitațiile de la Cluj, Oradea, Galați și probabil va semna sau a semnat deja și cu Timișoara. Un total de aproximativ 80 de tramvaie, iar livrările încep din toamna lui 2019. La Cluj și Oradea a declarat că vin cu Imperio, care la Oradea va primi un alt nume ales de localnici. La Galați se vehiculează, neoficial, că ar fi vorba de Autentic datorită prețului mai mic.

Nici să nu vă faceți griji că Siemens nu va învia colaborarea pentru vreo 100-200 de caroserii, doar nu sunt fraieri. În caz contrar găsește Astra pe altcineva să îi furnizeze caroserii - au mai încercat să colaboreze cu Solaris până acum, care mai nou e deținut de CAF. Deci în afară de Astra, Pesa și Solaris nu văd pe nimeni pe la București sau chiar nimeni la prima licitație, că doar oricum au deja vreo 80 de bucăți comandate deci sunt ocupați 2-3 ani până duamna mai crește un pic prețul la tramvaie.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2340 forum members have written 426207 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use