Topic: Știri, noutăți, perspective
257 posts, 128119 views
📖 Pagination options
- misterr
-
Posted:
-
Știri
misterr
Intersecţia din Timişoara, denumită de The Sun “drumul către iad”, are o copie fidelă în acelaşi oraş
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/05/30/61963333-2.mp4
Autorităţile au lărgit un pasaj rutier, iar intersecţia a fost marcată cu o mulţime de linii care să îi îndrume pe şoferi către sensul pe care vor să meargă.
Dacă în urmă cu jumătate de an, marcajele dintr-o altă intersecţie au creat rumoare printre şoferi, acum mulţi s-au obişnuit cu ele.
Reabilitarea pasajului a costat 28 de milioane de lei, bani de la bugetul local.
Pe acorduri de muzică, primarul oraşului Timişoara, Nicolae Robu, a fost aşteptat să taie panglica şi să ude cu şampanie noul pasaj: “Doamne ajută, să fie într-un ceas bun”.
Privită de sus, intersecţia pare un labirint greu de rezolvat. De la volan, situaţia pare şi mai încurcată. Exact ca o altă intersecţie din Timişoara, care anul trecut a ajuns celebra în presă străină şi pe care jurnaliştii de la The Sun au denumit-o “drumul către iad”.
Nicolae Robu - primarul Timisoarei: “Nu este invenţia noastră. În Japonia au apărut pentru prima dată astfel de marcaje şi ele acum se răspândesc, când sunt două benzi curbate, care schimbă direcţia la 90 de grade, şoferii care conduc maşini alăturate pe aceste benzi sunt precauţi şi merg de regulă cu 10 km la oră. În momentul când există ghidaje prin astfel de marcaje se circulă cu cel puţin 30 de km la ora”.
Practic, autorităţile au lărgit un bulevard extrem de circulat la patru benzi. Lucrările au durat aproape doi ani, iar una dintre intersecţii a fost semnalizata cu zeci de linii care să separe sensurile de mers.
“Credeţi că îi încurca pe şoferi atâtea marcaje?
-Nu, nu, îi descurca, că se ghidează după marcaj. În Bucureşti nu este, acolo e harababură, aici mergi pe marca ta şi gata.”
La finalul inaugurării, pasajul a fost udat cu şampanie.
Intersecţia din Timişoara, denumită de The Sun “drumul către iad”, are o copie fidelă în acelaşi oraş
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/05/30/61963333-2.mp4
Autorităţile au lărgit un pasaj rutier, iar intersecţia a fost marcată cu o mulţime de linii care să îi îndrume pe şoferi către sensul pe care vor să meargă.
Dacă în urmă cu jumătate de an, marcajele dintr-o altă intersecţie au creat rumoare printre şoferi, acum mulţi s-au obişnuit cu ele.
Reabilitarea pasajului a costat 28 de milioane de lei, bani de la bugetul local.
Pe acorduri de muzică, primarul oraşului Timişoara, Nicolae Robu, a fost aşteptat să taie panglica şi să ude cu şampanie noul pasaj: “Doamne ajută, să fie într-un ceas bun”.
Privită de sus, intersecţia pare un labirint greu de rezolvat. De la volan, situaţia pare şi mai încurcată. Exact ca o altă intersecţie din Timişoara, care anul trecut a ajuns celebra în presă străină şi pe care jurnaliştii de la The Sun au denumit-o “drumul către iad”.
Nicolae Robu - primarul Timisoarei: “Nu este invenţia noastră. În Japonia au apărut pentru prima dată astfel de marcaje şi ele acum se răspândesc, când sunt două benzi curbate, care schimbă direcţia la 90 de grade, şoferii care conduc maşini alăturate pe aceste benzi sunt precauţi şi merg de regulă cu 10 km la oră. În momentul când există ghidaje prin astfel de marcaje se circulă cu cel puţin 30 de km la ora”.
Practic, autorităţile au lărgit un bulevard extrem de circulat la patru benzi. Lucrările au durat aproape doi ani, iar una dintre intersecţii a fost semnalizata cu zeci de linii care să separe sensurile de mers.
“Credeţi că îi încurca pe şoferi atâtea marcaje?
-Nu, nu, îi descurca, că se ghidează după marcaj. În Bucureşti nu este, acolo e harababură, aici mergi pe marca ta şi gata.”
La finalul inaugurării, pasajul a fost udat cu şampanie.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: RAT Timisoara - Tramvaie
TibiV
Timisoara ar putea cumpara 15 tramvaie noi
În această perioadă Primăria Timișoara lucrează la un proiect ce vizează achiziția de tramvaie noi, cu sprijinul fondurilor europene. Reprezentanții Primăriei Timișoara au anunțat încă de acum ceva timp că vor să cumpere 30 de tramvaie noi, în primă fază urmând să achiziționeze 15 dintre acestea. „Din păcate, mai trebuie să ținem în uz și tramvaie vechi, până când vom achiziționa suficiente tramvaie noi și ne preocupă, pe fonduri europene, să cumpărăm și tramvaie noi. Sunt în pregătire cererile de finanțare pe această temă”, susține primarul Nicolae Robu.
Reamintim și că începând cu 1 iulie, Timișoara repune în circulație linia 6 de tramvaie, ceea ce este un plus pentru mobilitate. Tramvaiele de pe linia 6 vor rula în circuit, prin Piața Traian, Piața 700, Catedrala Mitropolitană, Piața Bălcescu, Banatul și Traian. De asemenea, începând cu luna iunie Societatea de Transport Public Timișoara (STPT) are o noua conducere, Sorin Supuran fiind numit in funcția de director general și Nicolae Bitea în funcția de director adjunct.
Timisoara dispune in prezent de un parc de 60 de tramvaie. Dintre acestea, 23 au fost deja modernizate (tramvaiele Armonia) iar alte 7 se afla în curs de modernizare in unitățile de producție ale unor companiilor românești Astra Vagoane Călători și Electroputere VFU Pașcani.
https://clubferoviar.ro/timisoara-va-achizitiona-15-tramvaie-noi/
Timisoara ar putea cumpara 15 tramvaie noi
În această perioadă Primăria Timișoara lucrează la un proiect ce vizează achiziția de tramvaie noi, cu sprijinul fondurilor europene. Reprezentanții Primăriei Timișoara au anunțat încă de acum ceva timp că vor să cumpere 30 de tramvaie noi, în primă fază urmând să achiziționeze 15 dintre acestea. „Din păcate, mai trebuie să ținem în uz și tramvaie vechi, până când vom achiziționa suficiente tramvaie noi și ne preocupă, pe fonduri europene, să cumpărăm și tramvaie noi. Sunt în pregătire cererile de finanțare pe această temă”, susține primarul Nicolae Robu.
Reamintim și că începând cu 1 iulie, Timișoara repune în circulație linia 6 de tramvaie, ceea ce este un plus pentru mobilitate. Tramvaiele de pe linia 6 vor rula în circuit, prin Piața Traian, Piața 700, Catedrala Mitropolitană, Piața Bălcescu, Banatul și Traian. De asemenea, începând cu luna iunie Societatea de Transport Public Timișoara (STPT) are o noua conducere, Sorin Supuran fiind numit in funcția de director general și Nicolae Bitea în funcția de director adjunct.
Timisoara dispune in prezent de un parc de 60 de tramvaie. Dintre acestea, 23 au fost deja modernizate (tramvaiele Armonia) iar alte 7 se afla în curs de modernizare in unitățile de producție ale unor companiilor românești Astra Vagoane Călători și Electroputere VFU Pașcani.
https://clubferoviar.ro/timisoara-va-achizitiona-15-tramvaie-noi/
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri
Puss in Boots
https://clubferoviar.ro/timisoara-intentioneaza-sa-achizitioneze-40-de-tramvaie-noi/
Ca sa ramana si aici stirea. Clar cu directie spre Astra, nu stiu daca voit sau nu, dar la minim UN tramvai si portionare in 4 contracte de acelasi tip, nu cred ca se va inghesui nimeni altcineva. Nu au facut-o nici la Cluj, la Oradea (unde parca nu era treaba asta cu acordul cadru) si nici la Galati (unde nu sunt sigur). Plus ca in stilul asta cred ca ies 10 ani lejer pana sa le ia pe toate. Poate mai mult. Ah da, am uitat de explicatia data de unii: producatorii ceilalti au treaba in tarile de origine, toti lucreaza pt productia interna. Pai si Astra sa nu faca la fel? ba bine ca nu.
https://clubferoviar.ro/timisoara-intentioneaza-sa-achizitioneze-40-de-tramvaie-noi/
Ca sa ramana si aici stirea. Clar cu directie spre Astra, nu stiu daca voit sau nu, dar la minim UN tramvai si portionare in 4 contracte de acelasi tip, nu cred ca se va inghesui nimeni altcineva. Nu au facut-o nici la Cluj, la Oradea (unde parca nu era treaba asta cu acordul cadru) si nici la Galati (unde nu sunt sigur). Plus ca in stilul asta cred ca ies 10 ani lejer pana sa le ia pe toate. Poate mai mult. Ah da, am uitat de explicatia data de unii: producatorii ceilalti au treaba in tarile de origine, toti lucreaza pt productia interna. Pai si Astra sa nu faca la fel? ba bine ca nu.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri
Victor92
Timișoara este orașul cu cea mai mare tradiție în ceea ce privește transportul cu tramvaiul. În orașul nostru, începând cu 1869, a circulat primul tramvai tras de cai de pe actualul teritoriu al României. De asemenea, Timișoara a mai marcat o premieră în ceea ce privește transportul în comun. În 1899 pe străzile Timișoarei a circulat primul tramvai electric din țară. În acest context, Societatea de Transport Public Timișoara vine în întâmpinarea timișorenilor și turiștilor,în fiecare duminică, în intervalul orar 12:00 - 20:00, cu o plimbare cu povești despre Timișoara de altădată, în tramvaiul TramTur. Plecarea va avea loc din Piața Libertății, iar traseul va cuprinde cartierele istorice ale Cetății: Elisabetin, Fabric, zona centrală, Catedrala Mitropolitană, Piața Maria, Piața Bălcescu. Doritorii sunt așteptați la inaugurarea tramvaiului turistic în 22 iulie, începând cu ora 13:00. Călătoria inaugurală va fi gratuită pe tot parcursul zilei.
Sursa: https://www.facebook.com/RATT-Oficial-407230642774612/
Timișoara este orașul cu cea mai mare tradiție în ceea ce privește transportul cu tramvaiul. În orașul nostru, începând cu 1869, a circulat primul tramvai tras de cai de pe actualul teritoriu al României. De asemenea, Timișoara a mai marcat o premieră în ceea ce privește transportul în comun. În 1899 pe străzile Timișoarei a circulat primul tramvai electric din țară. În acest context, Societatea de Transport Public Timișoara vine în întâmpinarea timișorenilor și turiștilor,în fiecare duminică, în intervalul orar 12:00 - 20:00, cu o plimbare cu povești despre Timișoara de altădată, în tramvaiul TramTur. Plecarea va avea loc din Piața Libertății, iar traseul va cuprinde cartierele istorice ale Cetății: Elisabetin, Fabric, zona centrală, Catedrala Mitropolitană, Piața Maria, Piața Bălcescu. Doritorii sunt așteptați la inaugurarea tramvaiului turistic în 22 iulie, începând cu ora 13:00. Călătoria inaugurală va fi gratuită pe tot parcursul zilei.
Sursa: https://www.facebook.com/RATT-Oficial-407230642774612/
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri
punmeister
Se pare ca pe langa 16 tramvaie (la care se pot adauga inca 24), Timisoara vrea sa mai cumpere 44 de autobuze electrice prin MDRAP si 30 de troleibuze noi (15 normale si 15 articulate) prin POR.
http://mobil.tion.ro/#!mobilenews/detail/2131319
Se pare ca pe langa 16 tramvaie (la care se pot adauga inca 24), Timisoara vrea sa mai cumpere 44 de autobuze electrice prin MDRAP si 30 de troleibuze noi (15 normale si 15 articulate) prin POR.
http://mobil.tion.ro/#!mobilenews/detail/2131319
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri
Victor92
Societatea de Transport Public Timişoara pune la dispoziţia călătorilor, părinţi, bunici şi nepoţi, „Tramvaiul lui Moş Crăciun”. Acesta va circula pe o perioadă de 12 zile, începând cu data de 15 decembrie până în 26 decembrie, pe traseul istoric al liniei 6. Tramvaiul va fi decorat cu motive specifice sărbătorilor de iarnă, iar atmosfera va fi întreținută în acorduri de colinde. Călătoria cu „Tramvaiul lui Moş Crăciun” va fi gratuită pentru toţi călătorii.
Sursa text si imagine: Facebook STPT-RATT - https://www.facebook.com/STPT-RATT-407230642774612/
Societatea de Transport Public Timişoara pune la dispoziţia călătorilor, părinţi, bunici şi nepoţi, „Tramvaiul lui Moş Crăciun”. Acesta va circula pe o perioadă de 12 zile, începând cu data de 15 decembrie până în 26 decembrie, pe traseul istoric al liniei 6. Tramvaiul va fi decorat cu motive specifice sărbătorilor de iarnă, iar atmosfera va fi întreținută în acorduri de colinde. Călătoria cu „Tramvaiul lui Moş Crăciun” va fi gratuită pentru toţi călătorii.
Sursa text si imagine: Facebook STPT-RATT - https://www.facebook.com/STPT-RATT-407230642774612/
48209517_1127866567377679_8877029670856425472_n.jpg (56.46 KB; downloaded 6910 times)
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Stiri
Celestin Draganescu
Pentru un om care nu este timisorean, ar trebui stiut de ce "traseul liniei 6" este "istoric". A fost oare primul? Sau pur si simplu a fost ales pentru ca e circular?
Pentru un om care nu este timisorean, ar trebui stiut de ce "traseul liniei 6" este "istoric". A fost oare primul? Sau pur si simplu a fost ales pentru ca e circular?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri
Victor92
De la domnu' primar de pe Facebook, citire:
173.8 MILIOANE LEI INVESTIȚI ÎN ÎNNOIREA PARCULUI DE MIJLOACE DE TRANSPORT ÎN COMUN PUBLIC AL TIMIȘOAREI!
REALIZĂRI ALE ADMINISTRAȚIEI ROBU ÎN PRIMII 6 ANI DE MANDAT
-episodul 5:
Investiții în parcul auto al sistemului de transport public în perioada 2012 - 2018-
Transportul public a fost, este și va rămâne o prioritate pt administrația pe care o conduc. Am investit mai mult decât oricând în istoria orașului în modernizarea parcului de mijloace auto! Iată sumele, mai grăitoare decât orice vorbe:
• 54.1 milioane lei pt 50 troleibuze (licitate de fosta administrație, dar plătite cu mine ca Primar)
• 37.3 milioane lei pt 30 autobuze (licitate de fosta administrație, dar plătite cu mine ca Primar)
• 8.4 milioane lei pt 7 vaporașe
• 63.5 milioane lei pt 26 tramvaie (alte 4 urmează să fie plătite în 2019)
• 1.4 milioane lei pt un autocar
• 8.7 milioane lei pt 13 minibuze (alte 7 urmează să fie plătite în 2019)
• 0.4 milioane lei pt cele 440 biciclete
TOTAL: 173.8 milioane lei!
Și investițiile continuă! În 2019 și 2020, ne vor sosi alte noi mijloace, și anume:
• 44 autobuze cu motor electric
• 50 troleibuze
• 16 tramvaie (minimum)
• 100 trotinete (minimum)
2018 a fost anul în care numărul de mijloace aflate pe trasee a crescut sensibil, pe mai multe linii, deocamdată doar pe cele mai circulate. 2019 va fi anul în care acest proces va continua puternic, ceea ce ne propunem fiind să garantăm timpii maximi de așteptare în stații, pe intervale orare, timpi, evident, mult mai mici față de cei de până acum!
Sursa: https://www.facebook.com/Nicolae-Robu-172674319443777/
De la domnu' primar de pe Facebook, citire:
173.8 MILIOANE LEI INVESTIȚI ÎN ÎNNOIREA PARCULUI DE MIJLOACE DE TRANSPORT ÎN COMUN PUBLIC AL TIMIȘOAREI!
REALIZĂRI ALE ADMINISTRAȚIEI ROBU ÎN PRIMII 6 ANI DE MANDAT
-episodul 5:
Investiții în parcul auto al sistemului de transport public în perioada 2012 - 2018-
Transportul public a fost, este și va rămâne o prioritate pt administrația pe care o conduc. Am investit mai mult decât oricând în istoria orașului în modernizarea parcului de mijloace auto! Iată sumele, mai grăitoare decât orice vorbe:
• 54.1 milioane lei pt 50 troleibuze (licitate de fosta administrație, dar plătite cu mine ca Primar)
• 37.3 milioane lei pt 30 autobuze (licitate de fosta administrație, dar plătite cu mine ca Primar)
• 8.4 milioane lei pt 7 vaporașe
• 63.5 milioane lei pt 26 tramvaie (alte 4 urmează să fie plătite în 2019)
• 1.4 milioane lei pt un autocar
• 8.7 milioane lei pt 13 minibuze (alte 7 urmează să fie plătite în 2019)
• 0.4 milioane lei pt cele 440 biciclete
TOTAL: 173.8 milioane lei!
Și investițiile continuă! În 2019 și 2020, ne vor sosi alte noi mijloace, și anume:
• 44 autobuze cu motor electric
• 50 troleibuze
• 16 tramvaie (minimum)
• 100 trotinete (minimum)
2018 a fost anul în care numărul de mijloace aflate pe trasee a crescut sensibil, pe mai multe linii, deocamdată doar pe cele mai circulate. 2019 va fi anul în care acest proces va continua puternic, ceea ce ne propunem fiind să garantăm timpii maximi de așteptare în stații, pe intervale orare, timpi, evident, mult mai mici față de cei de până acum!
Sursa: https://www.facebook.com/Nicolae-Robu-172674319443777/
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stiri
PTMZ
A plouat într-un tramvai din Timișoara. Articolul se găsește aici:
https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/video-ploua-in-tramvai-in-timisoara-1058691
A plouat într-un tramvai din Timișoara. Articolul se găsește aici:
https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/video-ploua-in-tramvai-in-timisoara-1058691
În Timişoara, dacă plouă afară, plouă și în tramvai. Unele dintre mijloacele de transport în comun sunt fabricate în anii '50 şi au fost donate de o primărie din Germania, acum trei decenii. Un telespectator a filmat cum ploaia, infiltrată în plafon, cade pe scaune. Reprezentanții societăţii de transport se apără și spun că acesta este, în mod cert, un caz singular.
Imaginile au fost surprinse pe una dintre cele mai aglomerate linii din oraș. Din cauza stropilor de ploaie ajunşi pe scaune, călătorii au fost nevoiți să stea în picioare.
Primăria Timişoara şi-a exprimat deja intenţia de a cumpăra 16 tramvaie noi. La licitația organizată în decembrie, anul trecut, nu s-a înscris, însă, nicio firmă.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri
Victor92
DE LUNI, 14.01.2019, STPT ÎNCEPE SERVICIUL DE TRANSPORT PUBLIC ȘCOLAR! PATRU CARTIERE ȘI PATRU LICEE VOR FI, PENTRU ÎNCEPUT, BENEFICIARE!
De luni, 14.01.2019, elevii:
* Colegiului Național “CD Loga”,
* Colegiului Național “C. Sylva”,
* Colegiului Tehnic “E. Ungureanu”
* Colegiului Tehnic “I.C. Brătianu”
care locuiesc în cartierele:
* Circumvalațiunii
* Calea Lipovei
* Calea Șagului
* Soarelui
vor beneficia de servicii de transport public speciale, cu minibuze, din cartier la școală și înapoi. Vor fi patru linii speciale:
Linia S1:
Stație de plecare:
* Piața Dacia, ora 7.20
Stații de coborâre:
* Col Brătianu & Col Ungureanu,
ora 7.36
* Col CD Loga, ora 7.43
* Col C Sylva, ora 7.45
Linia S2:
Stație de plecare:
* Pod C. Șagului, ora 7.10
Stații de coborâre:
* Col Bănățean, ora 7.23
* Col Brătianu & Col Ungureanu,
ora 7.36
* Col CD Loga, ora 7.43
* Col C Sylva, ora 7.45
Linia S3:
Stație de plecare:
* Vama Bd. Sudului, ora 7.20
Stații de coborâre:
* Col CD Loga, ora 7.38
* Col C Sylva, ora 7.40
* Col Brătianu & Col Ungureanu,
ora 7.45
Linia S4:
Stație de plecare:
* Str. Holdelor, ora 7.15
Stații de coborâre:
* Col Brătianu & Col Ungureanu,
ora 7.36
* Col CD Loga, ora 7.43
* Col C Sylva, ora 7.45
Pt revenirea de la școală, pt fiecare cartier vor fi trei curse: la 12.10, la 13.10, respectiv la 14.10, cu plecare de la liceele capete de linie
Sursa: Facebook Nicolae Robu - https://www.facebook.com/Nicolae-Robu-172674319443777/
DE LUNI, 14.01.2019, STPT ÎNCEPE SERVICIUL DE TRANSPORT PUBLIC ȘCOLAR! PATRU CARTIERE ȘI PATRU LICEE VOR FI, PENTRU ÎNCEPUT, BENEFICIARE!
De luni, 14.01.2019, elevii:
* Colegiului Național “CD Loga”,
* Colegiului Național “C. Sylva”,
* Colegiului Tehnic “E. Ungureanu”
* Colegiului Tehnic “I.C. Brătianu”
care locuiesc în cartierele:
* Circumvalațiunii
* Calea Lipovei
* Calea Șagului
* Soarelui
vor beneficia de servicii de transport public speciale, cu minibuze, din cartier la școală și înapoi. Vor fi patru linii speciale:
Linia S1:
Stație de plecare:
* Piața Dacia, ora 7.20
Stații de coborâre:
* Col Brătianu & Col Ungureanu,
ora 7.36
* Col CD Loga, ora 7.43
* Col C Sylva, ora 7.45
Linia S2:
Stație de plecare:
* Pod C. Șagului, ora 7.10
Stații de coborâre:
* Col Bănățean, ora 7.23
* Col Brătianu & Col Ungureanu,
ora 7.36
* Col CD Loga, ora 7.43
* Col C Sylva, ora 7.45
Linia S3:
Stație de plecare:
* Vama Bd. Sudului, ora 7.20
Stații de coborâre:
* Col CD Loga, ora 7.38
* Col C Sylva, ora 7.40
* Col Brătianu & Col Ungureanu,
ora 7.45
Linia S4:
Stație de plecare:
* Str. Holdelor, ora 7.15
Stații de coborâre:
* Col Brătianu & Col Ungureanu,
ora 7.36
* Col CD Loga, ora 7.43
* Col C Sylva, ora 7.45
Pt revenirea de la școală, pt fiecare cartier vor fi trei curse: la 12.10, la 13.10, respectiv la 14.10, cu plecare de la liceele capete de linie
49376874_2197953360249186_8583090986815586304_n.jpg (97.21 KB; downloaded 6474 times)
Sursa: Facebook Nicolae Robu - https://www.facebook.com/Nicolae-Robu-172674319443777/
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri
Victor92
Odată cu începerea școlii, numărul mijloacelor de transport în comun va fi suplimentat.
Astfel, din 14.01.2019:
pe linia 33 vor circula 6 unităţi,
pe linia 13, 2 unităţi,
pe linia 5, 4 unităţi,
pe linia 15, 5 unităţi,
pe linia 16, 5 unităţi,
pe linia 4, 8 unităţi,
pe linia 6, 2 unităţi,
pe linia 7, 7 unităţi,
pe linia 8, 6 unităţi,
pe linia Expres 1, 5 unităţi,
pe linia Expres 2, 5 unităţi,
pe linia Expres 3, 3 unităţi,
pe linia Expres 7, 5 unităţi,
pe linia Expres 8, 5 unităţi,
pe linia 40, 4 unităţi,
pe linia 17, 4 unităţi,
pe linia 9, 6 unitati.
Sursa: https://www.facebook.com/STPT-RATT-407230642774612/
Odată cu începerea școlii, numărul mijloacelor de transport în comun va fi suplimentat.
Astfel, din 14.01.2019:
pe linia 33 vor circula 6 unităţi,
pe linia 13, 2 unităţi,
pe linia 5, 4 unităţi,
pe linia 15, 5 unităţi,
pe linia 16, 5 unităţi,
pe linia 4, 8 unităţi,
pe linia 6, 2 unităţi,
pe linia 7, 7 unităţi,
pe linia 8, 6 unităţi,
pe linia Expres 1, 5 unităţi,
pe linia Expres 2, 5 unităţi,
pe linia Expres 3, 3 unităţi,
pe linia Expres 7, 5 unităţi,
pe linia Expres 8, 5 unităţi,
pe linia 40, 4 unităţi,
pe linia 17, 4 unităţi,
pe linia 9, 6 unitati.
Sursa: https://www.facebook.com/STPT-RATT-407230642774612/
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Victor92
Din 8 Martie 2019, vaporasele vor circula din nou la Timisoara
Odată cu venirea primăverii, vor ieși pe Canalul Bega și vaporașele S.T.P.T. Din 8 martie, sărbătorim sosirea anotimpului călduros prin reluarea curselor regulate cu vaporettele. Acestea vor circula atât în regim de transport public, cât și în regim de agrement, graficele urmând a fi afișate pe site-ul www.stpt.ro.
Vă dorim călătorii plăcute și o primăvară frumoasă!
Sursa: Facebook - https://www.facebook.com/40723064277461 ... =3&theater
Cateva poze cu vaporasele din Banat: https://victorsilaghi.ro/2018/08/06/tim ... tractiv-1/
Din 8 Martie 2019, vaporasele vor circula din nou la Timisoara
Odată cu venirea primăverii, vor ieși pe Canalul Bega și vaporașele S.T.P.T. Din 8 martie, sărbătorim sosirea anotimpului călduros prin reluarea curselor regulate cu vaporettele. Acestea vor circula atât în regim de transport public, cât și în regim de agrement, graficele urmând a fi afișate pe site-ul www.stpt.ro.
Vă dorim călătorii plăcute și o primăvară frumoasă!
Sursa: Facebook - https://www.facebook.com/40723064277461 ... =3&theater
Cateva poze cu vaporasele din Banat: https://victorsilaghi.ro/2018/08/06/tim ... tractiv-1/
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Victor92
Societatea de Transport Public Timişoara şi Primăria Municipiului Timişoara vor inaugura, începând cu data de 01.04.2019, o nouă linie destinată transportului şcolar, ajungându-se astfel la un total de opt linii de transport şcolar către şi dinspre unităţile şcolare.
Astfel, începand cu data de 01.04.2019, în programul de transport în comun dedicat elevilor va fi introdusă noua cursă, S8. Acesta va pleca din cartierul Freidorf şi va transporta elevii către şi dinspre Colegiul Naţional Bănăţean.
TRASEU DUS: Piaţa Petofi Sandor – strada Nicolae Andreescu – strada Banatul – strada Ioan Budai-Deleanu – Piaţa Iuliu Maniu – bulevardul 16 Decembrie 1989 – bulevardul General Ion Dragalina (Colegiul Naţionala Bănăţean).
STAŢII DUS: Petofi Sandor (staţie L3) – Virgil Simionescu (staţie E7) – Păcii (staţie E7) – Opre Gogu (staţie E7) – Banatul (staţie E7) – Crizantemelor/LIDL (staţie E7) – Colegiul Naţional Bănăţean (staţie S2, S5).
TRASEU ÎNTORS: bulevardul 16 Decembrie 1989 (Colegiul Bănăţean) – Piaţa Iuliu Maniu – strada Ioan Budai-Deleanu – strada Banatul – strada Nicolae Andreescu – Piaţa Petofi Sandor.
STAŢII ÎNTORS: Colegiul Naţional Bănăţean (staţie S2,S5) – Crizantemelor/LIDL (staţie E7) – Banatul (staţie E7) - Opre Gogu (staţie E7) - Păcii (staţie E7) - Virgil Simionescu (staţie E7) - Petofi Sandor (staţie L3).
PLECĂRI DUS: Piaţa Petofi Sandor – 07:30;
PLECĂRI ÎNTORS: Colegiul Naţional Bănăţean – 12:10; 13:10; 14:10
Unitate şcolară deservită: Colegiul Naţional Bănăţean.
Sursa: Facebook STPT - RATT - https://www.facebook.com/STPT-RATT-407230642774612/
Societatea de Transport Public Timişoara şi Primăria Municipiului Timişoara vor inaugura, începând cu data de 01.04.2019, o nouă linie destinată transportului şcolar, ajungându-se astfel la un total de opt linii de transport şcolar către şi dinspre unităţile şcolare.
Astfel, începand cu data de 01.04.2019, în programul de transport în comun dedicat elevilor va fi introdusă noua cursă, S8. Acesta va pleca din cartierul Freidorf şi va transporta elevii către şi dinspre Colegiul Naţional Bănăţean.
TRASEU DUS: Piaţa Petofi Sandor – strada Nicolae Andreescu – strada Banatul – strada Ioan Budai-Deleanu – Piaţa Iuliu Maniu – bulevardul 16 Decembrie 1989 – bulevardul General Ion Dragalina (Colegiul Naţionala Bănăţean).
STAŢII DUS: Petofi Sandor (staţie L3) – Virgil Simionescu (staţie E7) – Păcii (staţie E7) – Opre Gogu (staţie E7) – Banatul (staţie E7) – Crizantemelor/LIDL (staţie E7) – Colegiul Naţional Bănăţean (staţie S2, S5).
TRASEU ÎNTORS: bulevardul 16 Decembrie 1989 (Colegiul Bănăţean) – Piaţa Iuliu Maniu – strada Ioan Budai-Deleanu – strada Banatul – strada Nicolae Andreescu – Piaţa Petofi Sandor.
STAŢII ÎNTORS: Colegiul Naţional Bănăţean (staţie S2,S5) – Crizantemelor/LIDL (staţie E7) – Banatul (staţie E7) - Opre Gogu (staţie E7) - Păcii (staţie E7) - Virgil Simionescu (staţie E7) - Petofi Sandor (staţie L3).
PLECĂRI DUS: Piaţa Petofi Sandor – 07:30;
PLECĂRI ÎNTORS: Colegiul Naţional Bănăţean – 12:10; 13:10; 14:10
Unitate şcolară deservită: Colegiul Naţional Bănăţean.
Sursa: Facebook STPT - RATT - https://www.facebook.com/STPT-RATT-407230642774612/
📖 Pagination options