Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020
1272 posts, 328364 views
📖 Pagination options
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Goldmund
Am scris asta de acum un an, cand inca nu se stia ce doreste sa aduca Firea& barbatul din Voluntari.(autobuzele turcesti minuscule de 10m sunt chiar pentru liniile de autobuz care va uni capitala cu localitatile din jur...)
80-90% din autobuzele care vor circula prin Bucuresti ar trebui sa fie articulate, hybrid.
Utilizator anonim wrote:
La Titan ar trebui sa fie toate articulatele in final.
Am scris asta de acum un an, cand inca nu se stia ce doreste sa aduca Firea& barbatul din Voluntari.(autobuzele turcesti minuscule de 10m sunt chiar pentru liniile de autobuz care va uni capitala cu localitatile din jur...)
80-90% din autobuzele care vor circula prin Bucuresti ar trebui sa fie articulate, hybrid.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
WT_fan06
Articulate electrice*, hybrid să circule pe periferii. Cel puțin așa fac marile orașe din Europa, care până în 2030 vor fi "all-electric".
Articulate electrice*, hybrid să circule pe periferii. Cel puțin așa fac marile orașe din Europa, care până în 2030 vor fi "all-electric".
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Liniile regio de care zici tu vor fi asigurate de Citaro Euro 3. Otokarele vor circula doar pe liniile urbane alaturi de Citaro Euro 4, momentan.
Cam asta se si vrea, pe langa cele 100 de autobuze electrice prin POR Axa 3 si cele 130 de autobuze hibrid prin fondurile de mediu, PMB a mai promis achizitia a 200 de autobuze GNC si a inca (?) 260 de autobuze hibrid.
Goldmund wrote:
Am scris asta de acum un an, cand inca nu se stia ce doreste sa aduca Firea& barbatul din Voluntari.(autobuzele turcesti minuscule de 10m sunt chiar pentru liniile de autobuz care va uni capitala cu localitatile din jur...)
Liniile regio de care zici tu vor fi asigurate de Citaro Euro 3. Otokarele vor circula doar pe liniile urbane alaturi de Citaro Euro 4, momentan.
Goldmund wrote:
80-90% din autobuzele care vor circula prin Bucuresti ar trebui sa fie articulate, hybrid.
Cam asta se si vrea, pe langa cele 100 de autobuze electrice prin POR Axa 3 si cele 130 de autobuze hibrid prin fondurile de mediu, PMB a mai promis achizitia a 200 de autobuze GNC si a inca (?) 260 de autobuze hibrid.
Screenshot_20181122-220313_Drive.jpg (100.63 KB; downloaded 4003 times)
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Goldmund
Pana la "electrice" ne manaca stilul turcesc pt. Bucuresti:
https://www.flickr.com/photos/160114790 ... 907670415/
si acum ceva mai ieftin doar la pret, din capitala Transilvaniei:
noile Mercedes(interior) pt. Cluj
https://clujcapitala.ro/wp-content/uplo ... c_0729.jpg
si noile Solaris(interior) pentru alta tara(Cluj)
https://ziarulclujean.ro/foto-noi-autob ... rettyPhoto[pp_gal]/3/ (a cincea foto de sus in jos)
Stiu, pt. Bucuresti sunt cumparate, dar sa nu creada nimeni ca oamenii sunt prosti, naivi, sau ca nu-i intereseaza pe ce se duc banii lor!(vedeti si in ce conditii si garantii au obtinut clujenii pt. Solaris!
Pana la "electrice" ne manaca stilul turcesc pt. Bucuresti:
https://www.flickr.com/photos/160114790 ... 907670415/
si acum ceva mai ieftin doar la pret, din capitala Transilvaniei:
noile Mercedes(interior) pt. Cluj
https://clujcapitala.ro/wp-content/uplo ... c_0729.jpg
si noile Solaris(interior) pentru alta tara(Cluj)
https://ziarulclujean.ro/foto-noi-autob ... rettyPhoto[pp_gal]/3/ (a cincea foto de sus in jos)
Stiu, pt. Bucuresti sunt cumparate, dar sa nu creada nimeni ca oamenii sunt prosti, naivi, sau ca nu-i intereseaza pe ce se duc banii lor!(vedeti si in ce conditii si garantii au obtinut clujenii pt. Solaris!
- misterr
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
misterr
Primele autobuze Otokar au ajuns la București
Primele 20 de autobuze din cele 400 care urmează să fie achiziționate de Primăria Capitalei de la asocierea OtokarOtomotiv ve Savunma Sanayi au ajuns în București, luna trecută. Acestea încă nu au fost puse în circulație, dar municipalitatea a prezentat poze. Conform graficului, până la sfârșitul anului vor fi livrate alte 80 de unități, iar anul viitor restul de 300.
În luna iunie a acestui an, Primarul General, Gabriela Firea, a semnat împreună cu managerul general al Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi, Serdar Gorguc, contractul prin care Primăria Capitalei achiziționează 400 de autobuze noi Euro 6.
Valoarea tranzacției este 100 milioane euro plus TVA. Autobuzele sunt de trei tipuri în funcție de traseele pe care vor circula: 320 de autobuze de 12 m, 50 autobuze de 10,7m și 30 de autobuze de 18.
Potrivit contractului, cele 400 de autobuze au următoarele specificații: 320 autobuze de 12 m, 238.000 euro/bucata plus TVA; 50 autobuze - 10,7 - 246.000 euro/bucata Plus TVA; și 30 autobuze de 18 m- 364.000 euro/bucata Plus TVA.
Conform caietului de sarcini, toate cele 400 de autobuze vor avea o garanție de opt ani, în acest interval, manopera completă, inclusiv reviziile, intrând în sarcina furnizorului. Mai mult decât atât, în primii 4 ani, mijloacele de transport în comun vor avea o garanție extinsă, adică inclusiv în ceea privește consumabilele de exploatare (uleiuri, filtre, manoperă de revizie tehnică, întreținere etc).
Totodată, autobuzele vor fi dotate cu echipamente electronice pentru control și monitorizare, care includ numărarea călătorilor, supraveghere video interior-exterior, verificarea și monitorizarea condițiilor de microclimat în interior, A/C și încălzire, conexiune online cu dispeceratul, echipamente moderne de taxare, care sunt conectate online cu dispeceratul, un sistem de informare călători, cu display, care oferă informații asupra traseului, reclame, informații turistice etc.
Autobuzele vor fi dotate, de asemenea, cu panouri de afișaj în exteriorul autobuzului, pe care pot rula reclame sau informații de interes public, fără să afecteze aspectul și integratitatea caroseriei, spre deosebire de colantările existente în prezent.
Mijloacele de transport public prezintă îmbunătățiri IT care realizează monitorizarea tuturor echipamentelor din punctul de vedere al diagnozei și autodiagnozei, oferind informații esențiale atât pentru conducătorul auto cât și pentru cei care realizează mentenanța acestora.
În ceea ce privește garanția autobuzelor, acestea vor avea o garanție de opt ani, în acest interval, manoperă completă, inclusiv reviziile, intrând în sarcina furnizorului. Mai mult decât atât, în primii 4 ani, mijloacele de transport în comun vor avea o garanție extinsă, adică inclusiv în ceea privește consumabilele de exploatare (uleiuri, filtre, manoperă de revizie tehnică, întreținere etc).
FOTOGALERIE Cum arată autobuzele achiziționate de Primăria Capitalei
Primele autobuze Otokar au ajuns la București
Primele 20 de autobuze din cele 400 care urmează să fie achiziționate de Primăria Capitalei de la asocierea OtokarOtomotiv ve Savunma Sanayi au ajuns în București, luna trecută. Acestea încă nu au fost puse în circulație, dar municipalitatea a prezentat poze. Conform graficului, până la sfârșitul anului vor fi livrate alte 80 de unități, iar anul viitor restul de 300.
În luna iunie a acestui an, Primarul General, Gabriela Firea, a semnat împreună cu managerul general al Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi, Serdar Gorguc, contractul prin care Primăria Capitalei achiziționează 400 de autobuze noi Euro 6.
Valoarea tranzacției este 100 milioane euro plus TVA. Autobuzele sunt de trei tipuri în funcție de traseele pe care vor circula: 320 de autobuze de 12 m, 50 autobuze de 10,7m și 30 de autobuze de 18.
Potrivit contractului, cele 400 de autobuze au următoarele specificații: 320 autobuze de 12 m, 238.000 euro/bucata plus TVA; 50 autobuze - 10,7 - 246.000 euro/bucata Plus TVA; și 30 autobuze de 18 m- 364.000 euro/bucata Plus TVA.
Conform caietului de sarcini, toate cele 400 de autobuze vor avea o garanție de opt ani, în acest interval, manopera completă, inclusiv reviziile, intrând în sarcina furnizorului. Mai mult decât atât, în primii 4 ani, mijloacele de transport în comun vor avea o garanție extinsă, adică inclusiv în ceea privește consumabilele de exploatare (uleiuri, filtre, manoperă de revizie tehnică, întreținere etc).
Totodată, autobuzele vor fi dotate cu echipamente electronice pentru control și monitorizare, care includ numărarea călătorilor, supraveghere video interior-exterior, verificarea și monitorizarea condițiilor de microclimat în interior, A/C și încălzire, conexiune online cu dispeceratul, echipamente moderne de taxare, care sunt conectate online cu dispeceratul, un sistem de informare călători, cu display, care oferă informații asupra traseului, reclame, informații turistice etc.
Autobuzele vor fi dotate, de asemenea, cu panouri de afișaj în exteriorul autobuzului, pe care pot rula reclame sau informații de interes public, fără să afecteze aspectul și integratitatea caroseriei, spre deosebire de colantările existente în prezent.
Mijloacele de transport public prezintă îmbunătățiri IT care realizează monitorizarea tuturor echipamentelor din punctul de vedere al diagnozei și autodiagnozei, oferind informații esențiale atât pentru conducătorul auto cât și pentru cei care realizează mentenanța acestora.
În ceea ce privește garanția autobuzelor, acestea vor avea o garanție de opt ani, în acest interval, manoperă completă, inclusiv reviziile, intrând în sarcina furnizorului. Mai mult decât atât, în primii 4 ani, mijloacele de transport în comun vor avea o garanție extinsă, adică inclusiv în ceea privește consumabilele de exploatare (uleiuri, filtre, manoperă de revizie tehnică, întreținere etc).
FOTOGALERIE Cum arată autobuzele achiziționate de Primăria Capitalei
- adila
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
adila
Sper ca le dau drumul sa inregistreze la camerele alea video....Si sper ca vom avea si control in trafic, sa vad cum rezolva problema cu cei care nu platesc. Nu m-as mira sa avem cateva linii care nu-si acopera nici costurile cu motorina.
Sper ca le dau drumul sa inregistreze la camerele alea video....Si sper ca vom avea si control in trafic, sa vad cum rezolva problema cu cei care nu platesc. Nu m-as mira sa avem cateva linii care nu-si acopera nici costurile cu motorina.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
anndrei
Sper ca vor plati sa asculte si calatorii macar Radio Romania Actualitati...
Sper ca vor plati sa asculte si calatorii macar Radio Romania Actualitati...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
ByOnu
Tu crezi ca exista un singur traseu macar care isi acopera costurile din bilete? Transportul public este un serviciu strategic si este subventionat la greu de autoritatea locala.
adila wrote:
... linii care nu-si acopera nici costurile cu motorina.
Tu crezi ca exista un singur traseu macar care isi acopera costurile din bilete? Transportul public este un serviciu strategic si este subventionat la greu de autoritatea locala.
- adila
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
adila
Costurile cu motorina nu reprezinta toate costurile STB. Tu ce vrei sa spui ca STB subventioneaza si costul de achizitie si motorina si salariul si reparatiile si mai stiu ce? Pai anumite linii nu-si acopera mai nimic din cele de mai sus, eu la asta ma refer. Daca STB accepta sa mearga de pomana de ce mai plateste salarii la controlori?
Costurile cu motorina nu reprezinta toate costurile STB. Tu ce vrei sa spui ca STB subventioneaza si costul de achizitie si motorina si salariul si reparatiile si mai stiu ce? Pai anumite linii nu-si acopera mai nimic din cele de mai sus, eu la asta ma refer. Daca STB accepta sa mearga de pomana de ce mai plateste salarii la controlori?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
TibiV
Ai dreptate.
Nu ar trebui să mai plătească salariile controlorilor.
Și nici pe ale șoferilor sau vatmanilor.
Nici ale mecanicilor.
De fapt, nu ar trebui să plătească pe nimeni care nu lucrează pe linii profitabile.
Ceea ce înseamnă de fapt că de mâine ar trebui să închidă prăvălia. Complet.
Ai dreptate.
Nu ar trebui să mai plătească salariile controlorilor.
Și nici pe ale șoferilor sau vatmanilor.
Nici ale mecanicilor.
De fapt, nu ar trebui să plătească pe nimeni care nu lucrează pe linii profitabile.
Ceea ce înseamnă de fapt că de mâine ar trebui să închidă prăvălia. Complet.
- adila
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
adila
Eu propun chiar sa bage autobuzele noi pe liinile unde se inregistreaza cele mai putine calatorii validate, ca sa aratam ca ne pasa de ei.
Eu propun chiar sa bage autobuzele noi pe liinile unde se inregistreaza cele mai putine calatorii validate, ca sa aratam ca ne pasa de ei.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
1689
STB nu subventioneaza nimic, asa cum nici RATB-ul n-o facea.
Pusculita e Primaria Municipiului Bucuresti. Si, cel putin teoretic, ale localitatilor deservite de liniile preorasenesti.
STB nu subventioneaza nimic, asa cum nici RATB-ul n-o facea.
Pusculita e Primaria Municipiului Bucuresti. Si, cel putin teoretic, ale localitatilor deservite de liniile preorasenesti.
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Linia 43
Cam originala si pagaboasa definitia faimoasei garantii oferita de Otokar:
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... ar-1042193
Cam originala si pagaboasa definitia faimoasei garantii oferita de Otokar:
Mentenanța este asigurată opt ani de zile de câștigătorul licitației, conform legii, dar verificîrile zilnice și reparațiile curente se realizează de către lucrătorii STB, pentru că așa s-a dorit și asta a fost discuția inclusiv cu reprezentanții sindicatelor – compania câștigătoare să ofere piesele de schimb, dar forța de muncă să fie a foștilor colegi de la RATB, actualmente STB. Este și normal așa, pentru că ar fi însemnat să facem disponibilizări și nu asta ne dorim”, a adăugat primarul general.
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... ar-1042193
- alliens
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
alliens
E clar, vom avea aceeasi mentenanta dezastruoasa ca și pana acum
E clar, vom avea aceeasi mentenanta dezastruoasa ca și pana acum
📖 Pagination options