Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 456248 views
📖 Pagination options
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
PaulIP
IK4 are dreptate. E cel putin a doua sursa care zice acelasi lucru: DAC-uri venite "la stanga" in autobaze, fara motoare/cutii de viteze si reglate de itebisti dupa priceperea fiecaruia. E problema dumneavoastra ce (nu) credeti.
@Utilizator anonim: nu mai tin minte, ce "problemute" aveau Citaro in primele saptamani? Erau mai mari ca astea de acum de la turcesti?
anndrei wrote:
Fara suparare eu nu cred asa ceva si oricum dupa reparatia din garaj nu se defectau in traseu din prima zi.
IK4 are dreptate. E cel putin a doua sursa care zice acelasi lucru: DAC-uri venite "la stanga" in autobaze, fara motoare/cutii de viteze si reglate de itebisti dupa priceperea fiecaruia. E problema dumneavoastra ce (nu) credeti.
@Utilizator anonim: nu mai tin minte, ce "problemute" aveau Citaro in primele saptamani? Erau mai mari ca astea de acum de la turcesti?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Tot asa tot felul de fleacuri, dar toata lumea sarea cand vedea tractate, se mai intampla. Si cum ziceam, am vazut poza cu Conecto lansat zilele trecute la Cluj tractat.
Si repet, sunt fan Citaro si regret ca nu au castigat ei licitatia, dar Otokar sunt masini foarte ok, doar sa treaca de prima perioada de acomodare, eventual bug-uri de reglare, soft etc.
PaulIP wrote:
@Utilizator anonim: nu mai tin minte, ce "problemute" aveau Citaro in primele saptamani? Erau mai mari ca astea de acum de la turcesti?
Tot asa tot felul de fleacuri, dar toata lumea sarea cand vedea tractate, se mai intampla. Si cum ziceam, am vazut poza cu Conecto lansat zilele trecute la Cluj tractat.
Si repet, sunt fan Citaro si regret ca nu au castigat ei licitatia, dar Otokar sunt masini foarte ok, doar sa treaca de prima perioada de acomodare, eventual bug-uri de reglare, soft etc.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
punmeister
Am mers si eu azi cu 6418, per total mi-a lasat o impresie buna, este silentios, (desi aeroterma e cam zgomotoasa) caldura merge foarte bine, interiorul este foarte bine iluminat si nu troncane din toate incheieturile cand da-n gropi sau cand ajunge in statiile cu piata cubica de pe Elisabeta.
Ar fi de mentionat ca scaunul rabatabil este tapitat si geamurile pot fi blocate in timpul functionarii aerotermei sau AC-ului.
Singurele reprosuri pe care le am in momentul de fata sunt faptul ca manerele de sustinere sunt cam inalte si nu pot fi rotite 360° ca la Citaro si suspensia care pare putin rigida.
In rest, numai de bine, sa fie intr-un ceas bun!
Am mers si eu azi cu 6418, per total mi-a lasat o impresie buna, este silentios, (desi aeroterma e cam zgomotoasa) caldura merge foarte bine, interiorul este foarte bine iluminat si nu troncane din toate incheieturile cand da-n gropi sau cand ajunge in statiile cu piata cubica de pe Elisabeta.
Ar fi de mentionat ca scaunul rabatabil este tapitat si geamurile pot fi blocate in timpul functionarii aerotermei sau AC-ului.
Singurele reprosuri pe care le am in momentul de fata sunt faptul ca manerele de sustinere sunt cam inalte si nu pot fi rotite 360° ca la Citaro si suspensia care pare putin rigida.
In rest, numai de bine, sa fie intr-un ceas bun!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Si inca doua mentiuni, prima e ca soferii au telecomanda pentru usa de la cabina.
A doua poate fi mai mult senzatie personala - imi par putin sub-solicitate motoarele la mersul nostru, se simt puternice si "forjabile". La fel vitezele imi par ca se schimba mult mai rapid.
Si inca doua mentiuni, prima e ca soferii au telecomanda pentru usa de la cabina.
A doua poate fi mai mult senzatie personala - imi par putin sub-solicitate motoarele la mersul nostru, se simt puternice si "forjabile". La fel vitezele imi par ca se schimba mult mai rapid.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Datorita cutiei ZF care este peste VOITH. Cate viteze au, tot 4? La Citaro manerele de sustinere din salon nu se pot roti la 360 grade. Primele Citaro intr-adevar au avut motoare mici si nici cutia nu prea le ajuta...
Datorita cutiei ZF care este peste VOITH. Cate viteze au, tot 4? La Citaro manerele de sustinere din salon nu se pot roti la 360 grade. Primele Citaro intr-adevar au avut motoare mici si nici cutia nu prea le ajuta...
- punmeister
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
De seara in drum spre casa.... Si e cald, sauna, nu stiu care a scos tampenia ca mor calatorii de frig. Pentru cei ce le-au prins, caldura imi aminteste de cea din tramvaiele Rathgeber.
De seara in drum spre casa.... Si e cald, sauna, nu stiu care a scos tampenia ca mor calatorii de frig. Pentru cei ce le-au prins, caldura imi aminteste de cea din tramvaiele Rathgeber.
LRM_EXPORT_658919872857818_20181201_194605767.jpeg (820.92 KB; downloaded 2879 times)
LRM_EXPORT_658927302379813_20181201_194613197.jpeg (1.11 MB; downloaded 2888 times)
LRM_EXPORT_658935045703346_20181201_194620940.jpeg (1.07 MB; downloaded 2877 times)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
O pot da mai incet din panoul de comanda. De ce avea aprins butonul rosu al unei usi?
O pot da mai incet din panoul de comanda. De ce avea aprins butonul rosu al unei usi?
- dany
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
alexandru_minciu91
Este comanda de statie, si din ce am vazut, sunt 4 butoane, unul pentru fiecare usa, si ultimul deschide si inchide toate usile odata, iar usa soferului se deschide tot de pe primul buton, are o comanda speciala "L" usa soferului, "LR" ambele usi, "R" doar usa pasagerilor.
Este comanda de statie, si din ce am vazut, sunt 4 butoane, unul pentru fiecare usa, si ultimul deschide si inchide toate usile odata, iar usa soferului se deschide tot de pe primul buton, are o comanda speciala "L" usa soferului, "LR" ambele usi, "R" doar usa pasagerilor.
- survola
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
📖 Pagination options