Topic: Ikarus 260 (1991-2008)
141 posts, 54163 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (ex)
ADK
De lunetă nu ştiu, să nu fie un ornament, cât despre culoare ar fi fost pentru o reclamă.
De lunetă nu ştiu, să nu fie un ornament, cât despre culoare ar fi fost pentru o reclamă.
- anndrei
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (ex)
1689
Toate Ikarus 260 livrate dupa 1990 in Bucuresti au fost galbene. Ocazional - pentru diverse reclame - au fost vopsite integral si in alte culori (de exp. in verde inchis pentru Tuborg). La incheierea campaniei au fost re-vopsite in galbenul original.
La vremea respectiva circula informatia - neconfirmata din nici o sursa - ca primul lot venit in 1991(?) ar fi fost - de fapt - o comanda anulata pentru Rusia, de aceea au venit atit de multe intr-un timp atit de acurt. Ultimul lot (42-67), sosit in 1993(?) la autobaza Ferentari a fost comandat separat.
Toate Ikarus 260 livrate dupa 1990 in Bucuresti au fost galbene. Ocazional - pentru diverse reclame - au fost vopsite integral si in alte culori (de exp. in verde inchis pentru Tuborg). La incheierea campaniei au fost re-vopsite in galbenul original.
La vremea respectiva circula informatia - neconfirmata din nici o sursa - ca primul lot venit in 1991(?) ar fi fost - de fapt - o comanda anulata pentru Rusia, de aceea au venit atit de multe intr-un timp atit de acurt. Ultimul lot (42-67), sosit in 1993(?) la autobaza Ferentari a fost comandat separat.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (ex)
ADK
Mai exact, 25 a avut reclamă la ţigări Sovereign. Cât despre Tuborg, au fost 2-3 Ikarusuri la Ferentari cu această reclamă prin anul 1998 când transportau (şi) angajaţii, una dintre maşini era 175.
Mai exact, 25 a avut reclamă la ţigări Sovereign. Cât despre Tuborg, au fost 2-3 Ikarusuri la Ferentari cu această reclamă prin anul 1998 când transportau (şi) angajaţii, una dintre maşini era 175.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (ex)
anndrei
Ciudat la autobuzele Ikarus, a fost ca nu au avut caseta pentru afisarea liniei pe lateral in dreapta iar in spate a fost un simplu suport, fara lumina. Singura caseta corect iluminata a fost in fata dar soferii nu prea puneau tablita cu indicativul in ea deoarece era greu de montat.
Ciudat la autobuzele Ikarus, a fost ca nu au avut caseta pentru afisarea liniei pe lateral in dreapta iar in spate a fost un simplu suport, fara lumina. Singura caseta corect iluminata a fost in fata dar soferii nu prea puneau tablita cu indicativul in ea deoarece era greu de montat.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (ex)
ADK
Autobuzele Ikarus 260 ”comuniste”, aveau casetă pentru afișarea liniei pe lateral înainte de ușa 3. Există vreo 2 poze pe un forum similar, cu fostul Ikarus 2105 pe linia 114 (astăzi dispărută).
Autobuzele Ikarus 260 ”comuniste”, aveau casetă pentru afișarea liniei pe lateral înainte de ușa 3. Există vreo 2 poze pe un forum similar, cu fostul Ikarus 2105 pe linia 114 (astăzi dispărută).
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (ex)
ADK
215, 402 și 633 în trecut.
215, 402 și 633 în trecut.
Sursa: public-transport.net
8290_94.jpg (120.59 KB; downloaded 4127 times)
Sursa: public-transport.net
8291_05.jpg (117.64 KB; downloaded 4125 times)
Sursa: public-transport.net
8341_67.jpg (113.9 KB; downloaded 4140 times)
Sursa: public-transport.net
8290_14.jpg (98.77 KB; downloaded 4131 times)
Sursa: public-transport.net
8290_15.jpg (102.67 KB; downloaded 4131 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (ex)
ADK
53 în autobaza Ferentari în anul 2002.
53 în autobaza Ferentari în anul 2002.
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_041109.jpg (148.27 KB; downloaded 3973 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (1991-2008)
1689
Am gasit in arhive citeva note facute referitor la rulajul real al Ikarus-urilor 260 din lotul 1993 in primele luni de circulatie.
Acestea au intrat in serviciul de calatori in primele zile ale lunii octombrie 1993, dupa efectuasera aproximativ 3000 km (rodaj + transfer din Ungaria).
Citeva extrase:
42: 7.10.93/3750 km; 7.03.94/29350 km
43: 7.10.93/4560 km; 16.03.94/34370 km
44: 6.10.93/3647 km; 31.10.93/8000 km
45: 3.11.93/10100 km
46: 6.10.93/4135 km; 30.03.94/38730 km
47: 25.07.94/60160 km
48: 19.10.93/4880 km; 20.04.94/37850 km
49: 3.11.93/8100 km; 24.05.94/46700 km
50: 24.10.93/4995 km; 25.11.93/11070 km
51: 6.10.93/3707 km; 14.04.94/42220 km
Revin cu alte date in zilele urmatoare.
Am gasit in arhive citeva note facute referitor la rulajul real al Ikarus-urilor 260 din lotul 1993 in primele luni de circulatie.
Acestea au intrat in serviciul de calatori in primele zile ale lunii octombrie 1993, dupa efectuasera aproximativ 3000 km (rodaj + transfer din Ungaria).
Citeva extrase:
42: 7.10.93/3750 km; 7.03.94/29350 km
43: 7.10.93/4560 km; 16.03.94/34370 km
44: 6.10.93/3647 km; 31.10.93/8000 km
45: 3.11.93/10100 km
46: 6.10.93/4135 km; 30.03.94/38730 km
47: 25.07.94/60160 km
48: 19.10.93/4880 km; 20.04.94/37850 km
49: 3.11.93/8100 km; 24.05.94/46700 km
50: 24.10.93/4995 km; 25.11.93/11070 km
51: 6.10.93/3707 km; 14.04.94/42220 km
Revin cu alte date in zilele urmatoare.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (1991-2008)
1689
52: 4.10.93/3180 km; 2.04.94/40100 km
53: 14.02.94/25830
54: 1.10.93/2760; 19.06.94/48210
55: 1.10.93/2635; 6.04.94/45030
57: 6.11.93/8220; 11.05.94/32260
58: 6.10.93/3930; 10.12.93/13340
59: 3.11.93/9025; 5.04.94/39790
60: 7.10.93/3700; 18.02.94/22590
52: 4.10.93/3180 km; 2.04.94/40100 km
53: 14.02.94/25830
54: 1.10.93/2760; 19.06.94/48210
55: 1.10.93/2635; 6.04.94/45030
57: 6.11.93/8220; 11.05.94/32260
58: 6.10.93/3930; 10.12.93/13340
59: 3.11.93/9025; 5.04.94/39790
60: 7.10.93/3700; 18.02.94/22590
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (1991-2008)
1689
61: 6.10.93/3080 km; 30.11.93/8700 km
62: 5.11.93/8760 km; 22.11.93/10630 km
63: 22.11.93/12530 km; 17.04.94/30110 km
64: 6.11.93/8780 km
65: 28.11.93/14340 km
66: 4.11.93/9155 km
67: 19.10.93/5570 km; 16.02.94/19680 km
61: 6.10.93/3080 km; 30.11.93/8700 km
62: 5.11.93/8760 km; 22.11.93/10630 km
63: 22.11.93/12530 km; 17.04.94/30110 km
64: 6.11.93/8780 km
65: 28.11.93/14340 km
66: 4.11.93/9155 km
67: 19.10.93/5570 km; 16.02.94/19680 km
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Ikarus 260 (1991-2008)
Andrei Andraș
Are cineva o listă cu Ikarus-uri în funcție de sosirea lor pe loturi? Care au sosit în 1991, care în 1992,....?
Are cineva o listă cu Ikarus-uri în funcție de sosirea lor pe loturi? Care au sosit în 1991, care în 1992,....?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (1991-2008)
ADK
Toate au sosit în 1991, cu excepția seriei 42-67 care a venit în 1993.
Toate au sosit în 1991, cu excepția seriei 42-67 care a venit în 1993.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260 (1991-2008)
ikarus13
42-67 au venit tot in 1991 dar au stat 2 ani fara sa fie folosite, la Pipera. Dupa s-au trimis la Ferentari unde au inceput sa fie exploatate. Stiu sigur ca a fost asa dar nu stiu din ce cauza le-au tinut fara sa le foloseasca
42-67 au venit tot in 1991 dar au stat 2 ani fara sa fie folosite, la Pipera. Dupa s-au trimis la Ferentari unde au inceput sa fie exploatate. Stiu sigur ca a fost asa dar nu stiu din ce cauza le-au tinut fara sa le foloseasca
📖 Pagination options