Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI)

250 posts, 128925 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse dany

Atasat hartia cu periferiile care a circulat prin autobaza Militari, hartie similara cu cea din Titan.

325FD07D-6A74-4A62-9FEB-93AEE02D61B0.jpeg (524.2 KB; downloaded 8264 times)

 


Re: Discutii diverse cris_m

Sper ca 442 si 448 la Militari sunt niste glume proaste... :roll:

 


Re: Discutii diverse dany

La fel de proaste cum este si Glina la Ferentari... Aveti idee care erau liniile de la Ferentari? Asta daca aveti prieteni pe acolo

 


Re: Discutii diverse rosetti61

Indicativul ala regio la ce foloseste, in ce caz se vorbeste de "R524" si cand de "424"?

 


Re: Discutii diverse dany

R524 este pentru intern iar 424 pentru populatis :D. In alta ordine de idei 4210 este pregatita de iesire in traseu, astazi fiind trasa langa spalatoria autobazei Titan. Otokarele articulate vor primi numere 68xx, trei dintre ele fiind in garaj deja. Fiecare Otokar in parte avea foaie a4 in geam cu numarul de parc si autobaza la care merge, erau 5 pregatite pentru Ferentari, unul de 10 metri pentru Militari, doua  pentru Nordului si cele 3 articulate care raman la Titan.

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) TibiV

Pe traseele din Bucureşti-Ilfov vor putea opera atât Societatea de Transport Bucureşti (STB), operatorii regionali, cât şi operatorii privaţi şi vor fi introduse un bilet şi un tarif unic pentru călători, urmând ca subvenţiile să fie acordate tuturor operatorilor, a informat Primăria Capitalei, prin intermediul unui comunicat.

Deciziile au fost luate miercuri în cadrul Consiliului Director al Asociaţiei de Dezvoltare pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov (ADTPBI), prezidat de către primarul general, Gabriela Firea. La şedinţă au mai participat: prefectul Capitalei, Speranţa Cliseru, prefectul judeţului Ilfov, Marius Ghincea, preşedintele CJ Ilfov, Marian Petrache, şi mai mulţi primari ai unităţilor administrativ-teritoriale.

"S-a stabilit că pe traseele de transport Bucureşti-Ilfov vor opera atât de Societatea de Transport Bucureşti (STB), fosta RATB, operatorii regionali aparţinând localităţilor membre ale Asociaţiei (Voluntari, Buftea şi Chitila), dar şi operatorii privaţi, în condiţiile asigurării aceloraşi standarde, indiferent de natura operatorului (public - STB, fost RATB, sau privat). Astfel, toţi operatorii vor presta serviciul de transport cu autobuze conforme, omologate pentru acest tip de serviciu, vor asigura respectarea orarului aprobat, curăţenia mijloacelor de transport şi alte aspecte care ţin de calitate şi siguranţă a călătorilor. În regiunea Bucureşti- Ilfov se vor introduce un bilet şi un tarif unic pentru călători, urmând ca subvenţiile să fie acordate atât STB, cât şi operatorilor regionali şi celor privaţi, astfel încât transportul să se desfăşoare la acelaşi cost şi în aceleaşi condiţii", informează PMB.

Conducerea asociaţiei a fost mandatată să prezinte în termen de şapte zile modalităţile legale de atribuire a contractelor de delegare de gestiune către operatorii privaţi, până la atribuirea acestor contracte prin licitaţie, cu respectarea legislaţiei naţionale şi europene (Directiva Europeană nr. 1370/2007).

Gabriela Firea a precizat că Primăria Capitalei vizează creşterea calităţii transportului public prin: înnoirea parcului auto al STB cu autovehicule nepoluante, modernizarea unor linii de tramvai, amplasarea de separatoare faţă de traficul rutier general, îmbunătăţirea transportului public, astfel încât tot mai mulţi cetăţeni să renunţe la maşinile personale în favoarea transportului public.

Marian Petrache a arătat că mare parte dintre locuitorii judeţului Ilfov vin să lucreze în Capitală sau îşi aduc copiii aici la şcoală, context în care asigurarea unui transport public de calitate şi stimularea mobilităţii sunt esenţiale pentru dezvoltarea economică a întregii regiuni.

Adrian Mihai a fost mandatat să preia prerogativele funcţiei de director general al asociaţiei, Aura Răducu urmând să ocupe funcţia de director adjunct, cu atribuţii în accesarea fondurilor europene.

Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti Ilfov, înfiinţată în aprilie 2017, este formată din reprezentanţi ai CGMB, ai Consiliului Judeţean Ilfov şi ai consiliilor locale. Preşedintele ADITPBI este primarul Capitalei, Gabriela Firea.

Una dintre măsurile cuprinse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă 2016-2030 Regiunea Bucureşti-Ilfov este înfiinţarea acestei societăţi, cu scopul de a asigura şi monitoriza transportul în comun în Bucureşti şi Ilfov, de a elabora planul integrat de transport şi circulaţie la nivelul regiunii pentru transportul public de călători şi de a monitoriza implementarea lui, de a asigura integrarea tarifară şi introducerea sistemelor moderne de e-ticketing şi management de trafic şi transport, a menţionat PMB.

https://www.agerpres.ro/administratie/2018/10/31/pmb-in-regiunea-bucuresti-ilfov-vor-fi-introduse-un-bilet-si-un-tarif-unic-pentru-calatori--203053

 


Re: Discutii diverse dany

Aceasta este varianta finala a planului de transport pentru Bucuresti-Ilfov, cu toate liniile de periferie, in variantele anterioare postate pe aici nu se regaseau ultimele doua linii regio.
Sursa: pagina de facebook ADITPBI
2 Program de transport PROGRAM TRANSPORT INTEGRAT B-IF - ADITPBI (18.07.2018) fara harti.pdf
2 Program de transport PROGRAM TRANSPORT INTEGRAT B-IF - ADITPBI (18.07.2018) fara harti.pdf (8.24 MB; downloaded 501 times)

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) dany

Ca si completare la mesajul anterior, indicativele pentru publicul larg cel de forma 4xx se va forma din taierea R5 al liniei regio si pastrarea ultimelor doua cifre.
Ex: R501 -> 401
R502 -> 402
Multa lume o sa fie dezorientata, deoarece linii care circula sau au circulat in trecut intr-o anumita zona a Ilfovului acum vor circula in cu totul alta zona.
Ex linia 406 actuala Lujerului - Chiajna si viitoare Republica - Caldararu

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) WT_fan06

Deodată nu mai există criteriul de "traseu tradițional"? Ăla e scos doar în anumite cazuri, sau cum?

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) dany

Nu inteleg ce inseamna traseu aditional, daca ma poti ajuta :D?

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) andrei11

adițional sau tradițional ?

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) WT_fan06

Tradițional - știți eterna poveste, că nu vor să modifice anumite trasee, sau anumite numerotări de linii din cauză că sunt "tradiționale", adică s-a obișnuit lumea cu ele așa și așa trebuie să rămână...
Interesant că tocmai acum nu se gândesc la acest aspect.

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) dany

Asta cam asa este, dupa zeci de ani de obisnuinta cu anumite indicative sa vi sa le schimbi este cam aiurea. Important este sa le vedem bagate pe Ilfov si sa ne acomodam :D

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) punmeister

Important e sa vedem ce vor face cu celelalte achizitii de autobuze noi.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419381 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use