Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 423987 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Raspund aici pentru ca la Stiri este off topic.
Liniile de tren si metrou nu fac doar sa transporte calatori de la un capat la celalalt ci transporta calatori si atrag investitii in infrastructura pe tot traseul sau. Daca pui problema de x calatori la aeroport atunci gresesti din start.
CdG are RER si TGV.
Nu este cinstit sa compari un oras facut sandivis intre munte si coasta care are aeroportul pe coasta cu unul rotund de campie, in Barcelona nu exista nici un traseu alternativ de tren/metrou aeroport - oras care sa genereze dezvoltari in infrastructura in acea zona.
La Bucuresti nici trenul nici matroul nu se justifica doar ca trafic spre aeroport ci ca trafic pe intreg traseul si generarea de investitii pe toata lungimea traseelor. Traseele fiind diferite, ideia cum ca s-ar canibaliza este gresita.
Trenul si metroul nu se justifica impreuna sau unul impotriva celuilalt, ci separat.
Metroul vine ca o alternativa nord-sud la cealalta magistrala nord-sud, este vorba de M2, foarte aglomerata. De asemenea se ofera transport de mare capacitate intr-o zona aflata in dezvoltare a Bucurestiului, axa Expozitiei - PPL - Baneasa - DNCB, deci o droaie de motive pentru ca, constructia sa sa nu fie o risipa.
Trenul are norocul de a trece foarte aproape de aeroport, este o risipa pentru pasagerii acelor trenuri care doresc sa ajunga la aeroport sa vada avioanele pe geam si apoi sa isi continue calatoria inca 20km ca apoi sa se intoarca inca 20km la aeroport. De asemenea trenul are avantajele de a parcurge un traseu diferit fata de metrou, traseu foarte potrivit pentru dezvoltare economica daca ar fi deservit de transport in comun de calitate. De asemenea are avantajul ca o legatura la aeroport sa se poata face la un pret destul de mic. De asemenea pasagerii care vin la aeroport de pe liniile 300, 500, 900, 901 si 902 ar putea schimba in trenul de aeroport la Mogosoaia, Chiajna, Carpati sau Triaj la acelasi peron sau chiar automotor direct, de ce sa mearga degeaba pana in Nord? Deci si o statie de tren la aeroport estea neaparat necesara indiferent daca se face metrou sau nu.
In general, Bucurestiul se sufoca in traficul generat de masinile personale, deci orice investitie in infrastructura de transport public este benefica si apoi poate fi folosita ca justificare pentru mult asteptatele masuri de descurajare a folosirii masini personale in oras, de acea, cat timp se face pe un traseu care nu este deja bine deservit de transportul public, nu exista investitie inutila, risipitoare sau care canibalizeaza pe alta.
Raspund aici pentru ca la Stiri este off topic.
Liniile de tren si metrou nu fac doar sa transporte calatori de la un capat la celalalt ci transporta calatori si atrag investitii in infrastructura pe tot traseul sau. Daca pui problema de x calatori la aeroport atunci gresesti din start.
CdG are RER si TGV.
Nu este cinstit sa compari un oras facut sandivis intre munte si coasta care are aeroportul pe coasta cu unul rotund de campie, in Barcelona nu exista nici un traseu alternativ de tren/metrou aeroport - oras care sa genereze dezvoltari in infrastructura in acea zona.
La Bucuresti nici trenul nici matroul nu se justifica doar ca trafic spre aeroport ci ca trafic pe intreg traseul si generarea de investitii pe toata lungimea traseelor. Traseele fiind diferite, ideia cum ca s-ar canibaliza este gresita.
Trenul si metroul nu se justifica impreuna sau unul impotriva celuilalt, ci separat.
Metroul vine ca o alternativa nord-sud la cealalta magistrala nord-sud, este vorba de M2, foarte aglomerata. De asemenea se ofera transport de mare capacitate intr-o zona aflata in dezvoltare a Bucurestiului, axa Expozitiei - PPL - Baneasa - DNCB, deci o droaie de motive pentru ca, constructia sa sa nu fie o risipa.
Trenul are norocul de a trece foarte aproape de aeroport, este o risipa pentru pasagerii acelor trenuri care doresc sa ajunga la aeroport sa vada avioanele pe geam si apoi sa isi continue calatoria inca 20km ca apoi sa se intoarca inca 20km la aeroport. De asemenea trenul are avantajele de a parcurge un traseu diferit fata de metrou, traseu foarte potrivit pentru dezvoltare economica daca ar fi deservit de transport in comun de calitate. De asemenea are avantajul ca o legatura la aeroport sa se poata face la un pret destul de mic. De asemenea pasagerii care vin la aeroport de pe liniile 300, 500, 900, 901 si 902 ar putea schimba in trenul de aeroport la Mogosoaia, Chiajna, Carpati sau Triaj la acelasi peron sau chiar automotor direct, de ce sa mearga degeaba pana in Nord? Deci si o statie de tren la aeroport estea neaparat necesara indiferent daca se face metrou sau nu.
In general, Bucurestiul se sufoca in traficul generat de masinile personale, deci orice investitie in infrastructura de transport public este benefica si apoi poate fi folosita ca justificare pentru mult asteptatele masuri de descurajare a folosirii masini personale in oras, de acea, cat timp se face pe un traseu care nu este deja bine deservit de transportul public, nu exista investitie inutila, risipitoare sau care canibalizeaza pe alta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Sorry, dar de la (ex)aerortul Băneasa la DNCB nu prea se vor mai face investiții majore care să justifice metrou...
De când circulă M 3 în Balta Albă ? De la stația 1 Decembrie la Anghel Saligny nici la ora actuală nu se justifică metrou...
Sorry, dar de la (ex)aerortul Băneasa la DNCB nu prea se vor mai face investiții majore care să justifice metrou...
De când circulă M 3 în Balta Albă ? De la stația 1 Decembrie la Anghel Saligny nici la ora actuală nu se justifică metrou...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Tot spatiul dintre Aeroportul Baneasa si Privighetorilor o sa se umple https://www.google.com/maps/@44.5091868 ... a=!3m1!1e3
Cum s-au construit cladirile acestea noi intre Privighetorilor si DNCB, asa o sa se construiasca in tot spatiul disponibil https://www.google.com/maps/@44.529734, ... a=!3m1!1e3
Pai ce spuneam, pentru ca o zona sa se dezvolte ea trebuie sa aiba metrou, terenuri goale si legatura rapida la aeroport, pentru Paladdy lipseste ultima cerinta, lafel ca pentru Republica si IMGB, spre deosebire de Militari unde cerinta este indeplinita de DNCB la 2 benzi pe sens.
Tot spatiul dintre Aeroportul Baneasa si Privighetorilor o sa se umple https://www.google.com/maps/@44.5091868 ... a=!3m1!1e3
Cum s-au construit cladirile acestea noi intre Privighetorilor si DNCB, asa o sa se construiasca in tot spatiul disponibil https://www.google.com/maps/@44.529734, ... a=!3m1!1e3
Pai ce spuneam, pentru ca o zona sa se dezvolte ea trebuie sa aiba metrou, terenuri goale si legatura rapida la aeroport, pentru Paladdy lipseste ultima cerinta, lafel ca pentru Republica si IMGB, spre deosebire de Militari unde cerinta este indeplinita de DNCB la 2 benzi pe sens.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Cartierul din spatele Mall-ului Băneasa este la o distanță intre 1 și 2 km față de cele 2 stații de metrou din apropiere...Și nu știm dacă se vor construi blocuri de 5 - 10 etaje sau vile...
În rest este un cartier de case, 5 - 6 firme cu 10 - 20 de angajați fiecare și pădure care nu justifică metrou. Sunt două posibilități, ori rad pădurea și fac blocuri acolo ori pe spațiile care sunt libere acum fac blocuri de 30 - 40 etaje... Ambele variante sunt greu de imaginat.
Tot spatiul dintre Aeroportul Baneasa si Privighetorilor o sa se umple
Cartierul din spatele Mall-ului Băneasa este la o distanță intre 1 și 2 km față de cele 2 stații de metrou din apropiere...Și nu știm dacă se vor construi blocuri de 5 - 10 etaje sau vile...
În rest este un cartier de case, 5 - 6 firme cu 10 - 20 de angajați fiecare și pădure care nu justifică metrou. Sunt două posibilități, ori rad pădurea și fac blocuri acolo ori pe spațiile care sunt libere acum fac blocuri de 30 - 40 etaje... Ambele variante sunt greu de imaginat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Si la Popesti se vand apartamente la 1-2 kilometri fata de statia de metrou cu eticheta "in apropierea statie de metrou D. Leonida"...
Ba chiar si apartamentel din zona fostelor sere Berceni se vand ca "langa statia de metrou Aparatorii Patriei".
Asa ca distanta..este relativa..
Si la Popesti se vand apartamente la 1-2 kilometri fata de statia de metrou cu eticheta "in apropierea statie de metrou D. Leonida"...
Ba chiar si apartamentel din zona fostelor sere Berceni se vand ca "langa statia de metrou Aparatorii Patriei".
Asa ca distanta..este relativa..
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Puss in Boots
Doar ca o mentiune, la Paris e si bus. La Barcelona e si metrou dar nu duce in centru (nu e musai sa duca).
Doar ca o mentiune, la Paris e si bus. La Barcelona e si metrou dar nu duce in centru (nu e musai sa duca).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Angajatii Ubisoft si Gameloft de pe Expozitiei fac zilnic pe jos traseul M4 1 Mai - Clabucet - Aviator Popisteanu - Expozitiei - loc de munca de blocheaza la 8 dimineata traficul pe Mihalache si Expozitiei ca sunt treceri de pietoni nesamaforizate, pentru cei de la Gameloft distanta pana la M4 1 Mai este fix 1km, cum se merge aici 1km pe jos se poate merge si la Baneasa.
Birourile administrative Metro sunt in localitatea Pipera langa balta Pipera, exista autobuze doar pentru angajatii Metro care fac naveta pana la M2, cum s-a bagat aici un autobuz se poate baga si la Baneasa.
Angajatii Ubisoft si Gameloft de pe Expozitiei fac zilnic pe jos traseul M4 1 Mai - Clabucet - Aviator Popisteanu - Expozitiei - loc de munca de blocheaza la 8 dimineata traficul pe Mihalache si Expozitiei ca sunt treceri de pietoni nesamaforizate, pentru cei de la Gameloft distanta pana la M4 1 Mai este fix 1km, cum se merge aici 1km pe jos se poate merge si la Baneasa.
Birourile administrative Metro sunt in localitatea Pipera langa balta Pipera, exista autobuze doar pentru angajatii Metro care fac naveta pana la M2, cum s-a bagat aici un autobuz se poate baga si la Baneasa.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Aici vorbim de firme (Metro), care au interesul sa asigure salariatilor un transport rapid si decent de la un sediu relativ izolat catre metrou.
In cazul unor constructii rezidentiale nu se pune problema. Doar daca se implica Primaria si RATB (mai nou STB).Daca se dezvolta birouri, da, posibil sa se introduca autobuze dedicate, asa cum sunt si de la Pipera/ Aurel Vlaicu.
Dar noi vorbim ...discutii. Nici la M6 nu s-a dat prima "lopata", nici cartierele nu au inceput a se construi.
Aici vorbim de firme (Metro), care au interesul sa asigure salariatilor un transport rapid si decent de la un sediu relativ izolat catre metrou.
In cazul unor constructii rezidentiale nu se pune problema. Doar daca se implica Primaria si RATB (mai nou STB).Daca se dezvolta birouri, da, posibil sa se introduca autobuze dedicate, asa cum sunt si de la Pipera/ Aurel Vlaicu.
Dar noi vorbim ...discutii. Nici la M6 nu s-a dat prima "lopata", nici cartierele nu au inceput a se construi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Eu spun de traseul lui M 6 de la exaeroportul Băneasa până la centură că nu-și justifică existența.
Până la exaeroport și în orașul Otopeni / aeroport Otopeni existența metroului este justificată.
Eu spun de traseul lui M 6 de la exaeroportul Băneasa până la centură că nu-și justifică existența.
Până la exaeroport și în orașul Otopeni / aeroport Otopeni existența metroului este justificată.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Corect, am mai discutat asta. De aceea si spuneam ca este aiurea sa avem doua mijloace de transport care pleaca din acelasi loc si ajung fix in acelasi loc. Si asta la cat trafic avem acum...Altii au mai multi calatori si au in singur mijloc de transport. Care face fata cu brio.
Corect, am mai discutat asta. De aceea si spuneam ca este aiurea sa avem doua mijloace de transport care pleaca din acelasi loc si ajung fix in acelasi loc. Si asta la cat trafic avem acum...Altii au mai multi calatori si au in singur mijloc de transport. Care face fata cu brio.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Vad ca nu mi-ati citit mesajul sa il ignorati, asa ca il postez din nou.
La Bucuresti nici trenul nici metroul nu se justifica doar ca trafic spre aeroport ci ca trafic pe intreg traseul si generarea de investitii pe toata lungimea traseelor. Traseele fiind diferite, ideea cum ca s-ar canibaliza este gresita.
Trenul si metroul nu se justifica impreuna sau unul impotriva celuilalt, ci separat.
Metroul vine ca o alternativa nord-sud la cealalta magistrala nord-sud, este vorba de M2, foarte aglomerata. De asemenea se ofera transport de mare capacitate intr-o zona aflata in dezvoltare a Bucurestiului, axa Expozitiei - PPL - Baneasa - DNCB, deci o droaie de motive pentru ca, constructia sa sa nu fie o risipa.
Trenul are norocul de a trece foarte aproape de aeroport, este o risipa pentru pasagerii acelor trenuri care doresc sa ajunga la aeroport sa vada avioanele pe geam si apoi sa isi continue calatoria inca 20km ca apoi sa se intoarca inca 20km la aeroport. De asemenea trenul are avantajele de a parcurge un traseu diferit fata de metrou, traseu foarte potrivit pentru dezvoltare economica daca ar fi deservit de transport in comun de calitate. De asemenea are avantajul ca o legatura la aeroport sa se poata face la un pret destul de mic. De asemenea pasagerii care vin la aeroport de pe liniile 300, 500, 900, 901 si 902 ar putea schimba in trenul de aeroport la Mogosoaia, Chiajna, Carpati sau Triaj la acelasi peron sau chiar automotor direct, de ce sa mearga degeaba pana in Nord? Deci si o statie de tren la aeroport estea neaparat necesara indiferent daca se face metrou sau nu.
In general, Bucurestiul se sufoca in traficul generat de masinile personale, deci orice investitie in infrastructura de transport public este benefica si apoi poate fi folosita ca justificare pentru mult asteptatele masuri de descurajare a folosirii masini personale in oras, de acea, cat timp se face pe un traseu care nu este deja bine deservit de transportul public, nu exista investitie inutila, risipitoare sau care canibalizeaza pe alta
Vad ca nu mi-ati citit mesajul sa il ignorati, asa ca il postez din nou.
La Bucuresti nici trenul nici metroul nu se justifica doar ca trafic spre aeroport ci ca trafic pe intreg traseul si generarea de investitii pe toata lungimea traseelor. Traseele fiind diferite, ideea cum ca s-ar canibaliza este gresita.
Trenul si metroul nu se justifica impreuna sau unul impotriva celuilalt, ci separat.
Metroul vine ca o alternativa nord-sud la cealalta magistrala nord-sud, este vorba de M2, foarte aglomerata. De asemenea se ofera transport de mare capacitate intr-o zona aflata in dezvoltare a Bucurestiului, axa Expozitiei - PPL - Baneasa - DNCB, deci o droaie de motive pentru ca, constructia sa sa nu fie o risipa.
Trenul are norocul de a trece foarte aproape de aeroport, este o risipa pentru pasagerii acelor trenuri care doresc sa ajunga la aeroport sa vada avioanele pe geam si apoi sa isi continue calatoria inca 20km ca apoi sa se intoarca inca 20km la aeroport. De asemenea trenul are avantajele de a parcurge un traseu diferit fata de metrou, traseu foarte potrivit pentru dezvoltare economica daca ar fi deservit de transport in comun de calitate. De asemenea are avantajul ca o legatura la aeroport sa se poata face la un pret destul de mic. De asemenea pasagerii care vin la aeroport de pe liniile 300, 500, 900, 901 si 902 ar putea schimba in trenul de aeroport la Mogosoaia, Chiajna, Carpati sau Triaj la acelasi peron sau chiar automotor direct, de ce sa mearga degeaba pana in Nord? Deci si o statie de tren la aeroport estea neaparat necesara indiferent daca se face metrou sau nu.
In general, Bucurestiul se sufoca in traficul generat de masinile personale, deci orice investitie in infrastructura de transport public este benefica si apoi poate fi folosita ca justificare pentru mult asteptatele masuri de descurajare a folosirii masini personale in oras, de acea, cat timp se face pe un traseu care nu este deja bine deservit de transportul public, nu exista investitie inutila, risipitoare sau care canibalizeaza pe alta
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Stimate coleg, în afară de acest spațiu care stă gol de mai bine de 10 - 12 ani ( dacă nu și de mai mult )și care este la depărtare de 1 - 2 km față de cele două stații de metrou care se vor construi acolo
Spune-mi și mie unde mai vezi teren liber pentru o dezvoltare explozivă care să genereze trafic pentru metrou...Până-n centură, că de la centură la aeroport este necesar metroul...
Stimate coleg, în afară de acest spațiu care stă gol de mai bine de 10 - 12 ani ( dacă nu și de mai mult )și care este la depărtare de 1 - 2 km față de cele două stații de metrou care se vor construi acolo
10-29-2018 4-38-59 PM.jpg (297.66 KB; downloaded 1489 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Clienti existenti
Loc de dezvoltare
(nu am taiat nimic din padure, dar vad ca altii tot inventeaza locuri de unde sa taie)
Clienti existenti
Loc de dezvoltare
(nu am taiat nimic din padure, dar vad ca altii tot inventeaza locuri de unde sa taie)
1.jpg (340.62 KB; downloaded 1477 times)
2.jpg (373.06 KB; downloaded 1477 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
cris_m
andrei11 wrote:Situatia se va schimba cat de curand, odata cu deschiderea celui de-al doilea magazin Ikea, am mai zis-o. Mai adaugam blocurile noi din zona statiei Nicolae Teclu, liceul privat de la Anghel Saligny care genereaza trafic la ora pranzului cand ies elevii de la ore... nu cara chiar de tot aer. Asa daca stai sa o iei si in cazul M1, trenul este aproape gol dupa Titan, dar na...
De la stația 1 Decembrie la Anghel Saligny nici la ora actuală nu se justifică metrou...
📖 Pagination options