Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1057 posts, 272051 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Ce Companie Municipala se va ocupa de instalarea pe tronsoanele Obor- Sudului si pe Sos. Oltenitei?
Ce Companie Municipala se va ocupa de instalarea pe tronsoanele Obor- Sudului si pe Sos. Oltenitei?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Momentan nu se mai monteaza. Ar fi trebuit montate de compania aia cu nume mare si plictisitor a PMB.
Momentan nu se mai monteaza. Ar fi trebuit montate de compania aia cu nume mare si plictisitor a PMB.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Numele mare si plictisitor ma interesa..
Numele mare si plictisitor ma interesa..
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
punmeister
S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A. )))
S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A. )))
- V2A
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
V2A
STB SA începe separarea liniilor 1 și 10 de traficul auto pe tronsonul Obor-Piața Sudului
Societatea de Transport București începe în noaptea de sâmbătă, 26 octombrie 2018 și va finaliza până la 20 decembrie 2018, lucrările de separare a liniilor de tramvai 1 și 10 de traficul auto general pe cel de al treilea tronson, Obor - Piața Sudului, din cele patru stabilite inițial de Primăria Capitalei.
STB a finalizat deja două tronsoane, în lungime totală de peste 8 km, unul - între Bd. Timișoara și Șos. Viilor și, al doilea - de la Pasajul Obor, până la B-dul Timișoara, pe Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Bd. Vasile Milea.
Gardul a fost montat la limita de protecție dintre calea de rulare a tramvaielor și a doua/ a treia bandă de circulație auto, pe arterele respective rămânând același număr de benzi de circulație, dar, în plus, în cazul apariției ambuteiajelor, vehiculele de urgență (ambulanță, pompieri, poliție, intervenții), precum și autobuzele STB, vor putea utiliza culoarele destinate tramvaielor.
Primăria Capitalei, prin STB, a început, la 7 iulie 2018, lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10, prin montarea de stâlpișori și garduri de separare a liniilor de tramvai de traficul general auto.
Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, lungime împărțită în patru tronsoane, din care 19,6 km sunt delimitați cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili. Din această lungime, STB execută lucrări pe trei tronsoane, din care două au fost deja încheiate. Pe tronsonul de pe Șoseaua Olteniței, Șura Mare – Romprim, lucrările vor fi executate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A. până la data de 30.11.2018.
Liniile 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcărești.
După finalizarea lucrărilor, prin soluția propusă, de instituire a benzii proprii pentru liniile 1 și 10, se obține o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, așa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21, care s-a dovedit un mare succes.
Astfel, printre beneficiile oferite deja de calea proprie a liniei 21 se numără creșterea ritmicității, precum și posibilitatea de realizare a călătoriilor într-un timp mai scurt cu până la 20 de minute. În plus, pe tronsonul aglomerat de pe Șos. Colentina a scăzut cererea de transport pe liniile RATB paralele, ai căror călători au început să prefere tramvaiul. Vehiculele devenite astfel disponibile au fost utilizate pe alte linii, care aveau o cerere mai mare. Totodată, redistribuirea vehiculelor RATB creează efecte benefice pentru traficul general al orașului.
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=957
STB SA începe separarea liniilor 1 și 10 de traficul auto pe tronsonul Obor-Piața Sudului
Societatea de Transport București începe în noaptea de sâmbătă, 26 octombrie 2018 și va finaliza până la 20 decembrie 2018, lucrările de separare a liniilor de tramvai 1 și 10 de traficul auto general pe cel de al treilea tronson, Obor - Piața Sudului, din cele patru stabilite inițial de Primăria Capitalei.
STB a finalizat deja două tronsoane, în lungime totală de peste 8 km, unul - între Bd. Timișoara și Șos. Viilor și, al doilea - de la Pasajul Obor, până la B-dul Timișoara, pe Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Bd. Vasile Milea.
Gardul a fost montat la limita de protecție dintre calea de rulare a tramvaielor și a doua/ a treia bandă de circulație auto, pe arterele respective rămânând același număr de benzi de circulație, dar, în plus, în cazul apariției ambuteiajelor, vehiculele de urgență (ambulanță, pompieri, poliție, intervenții), precum și autobuzele STB, vor putea utiliza culoarele destinate tramvaielor.
Primăria Capitalei, prin STB, a început, la 7 iulie 2018, lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10, prin montarea de stâlpișori și garduri de separare a liniilor de tramvai de traficul general auto.
Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, lungime împărțită în patru tronsoane, din care 19,6 km sunt delimitați cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili. Din această lungime, STB execută lucrări pe trei tronsoane, din care două au fost deja încheiate. Pe tronsonul de pe Șoseaua Olteniței, Șura Mare – Romprim, lucrările vor fi executate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A. până la data de 30.11.2018.
Liniile 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcărești.
După finalizarea lucrărilor, prin soluția propusă, de instituire a benzii proprii pentru liniile 1 și 10, se obține o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, așa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21, care s-a dovedit un mare succes.
Astfel, printre beneficiile oferite deja de calea proprie a liniei 21 se numără creșterea ritmicității, precum și posibilitatea de realizare a călătoriilor într-un timp mai scurt cu până la 20 de minute. În plus, pe tronsonul aglomerat de pe Șos. Colentina a scăzut cererea de transport pe liniile RATB paralele, ai căror călători au început să prefere tramvaiul. Vehiculele devenite astfel disponibile au fost utilizate pe alte linii, care aveau o cerere mai mare. Totodată, redistribuirea vehiculelor RATB creează efecte benefice pentru traficul general al orașului.
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=957
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Deci PMB a pasat si partea asta de proiect la STB, mai bine, ca STB e mai eficient in montaj si administrare. Acum inteleg de ce ultima data când am intrebat la PMB au zis ca nu se mai pun anul asta.
Vedem si linia 21, partea administrata de STB Carol - Ghica este mereu intretinuta, iar de la Ghica pana la Pasaj e jale, garduri lipsa, garduri semi cazute etc...
Deci PMB a pasat si partea asta de proiect la STB, mai bine, ca STB e mai eficient in montaj si administrare. Acum inteleg de ce ultima data când am intrebat la PMB au zis ca nu se mai pun anul asta.
Vedem si linia 21, partea administrata de STB Carol - Ghica este mereu intretinuta, iar de la Ghica pana la Pasaj e jale, garduri lipsa, garduri semi cazute etc...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
La cum s-au miscat data trecuta eu zic ca pana la 20 decembrie daca ajuta si vremea ar putea sa monteze si pe ultima bucata.
La cum s-au miscat data trecuta eu zic ca pana la 20 decembrie daca ajuta si vremea ar putea sa monteze si pe ultima bucata.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
TibiV
Pai daca nu au facut si CMGLLT (Compania Municipala de Garduri pe Langa Liniile de Tramvai, pre numele ei complet)...
Utilizator anonim wrote:
Vedem si linia 21, partea administrata de STB Carol - Ghica este mereu intretinuta, iar de la Ghica pana la Pasaj e jale, garduri lipsa, garduri semi cazute etc...
Pai daca nu au facut si CMGLLT (Compania Municipala de Garduri pe Langa Liniile de Tramvai, pre numele ei complet)...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Ce idiotenie cu impartirea asta intre STB si compania PMB. N-are sens... Normal ar trebui sa se ocupe STB prin Sectia Linii sau ce au.
Ce idiotenie cu impartirea asta intre STB si compania PMB. N-are sens... Normal ar trebui sa se ocupe STB prin Sectia Linii sau ce au.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
TibiV
Normal era ca atat Primaria, cat si STB, sa fie fiecare comptenta pe felia ei.
NU o sa vezi...
(”Oglinda oglinjoara, cine-i mai incompetenta in tara?
Incompetenta esti, Maria Ta blonda, dar peste strazi si vreo doua parcari, STB este mai incompetenta!...”
Sau o fi invers?!... )
Normal era ca atat Primaria, cat si STB, sa fie fiecare comptenta pe felia ei.
NU o sa vezi...
(”Oglinda oglinjoara, cine-i mai incompetenta in tara?
Incompetenta esti, Maria Ta blonda, dar peste strazi si vreo doua parcari, STB este mai incompetenta!...”
Sau o fi invers?!... )
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Live, au inceput de la Obor catre Piata Sudului.
Live, au inceput de la Obor catre Piata Sudului.
LRM_EXPORT_209792855027539_20181027_212632417.jpeg (964.91 KB; downloaded 1993 times)
LRM_EXPORT_209805677251492_20181027_212645239.jpeg (1.02 MB; downloaded 1992 times)
LRM_EXPORT_209812739731910_20181027_212652302.jpeg (1.02 MB; downloaded 1990 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Cu multa idiotenie specifica soferilor din Bucuresti si 0.76 alcool in sange, azi noapte au fost "inaugurate" noile garduri. Altfel, e gata ma mult de jumatate din distanta Pasaj Obor - Ferdinand.
Cu multa idiotenie specifica soferilor din Bucuresti si 0.76 alcool in sange, azi noapte au fost "inaugurate" noile garduri. Altfel, e gata ma mult de jumatate din distanta Pasaj Obor - Ferdinand.
LRM_EXPORT_218309278855370_20181028_081943492.jpeg (1.24 MB; downloaded 1909 times)
LRM_EXPORT_218319291635940_20181028_081953505.jpeg (1.42 MB; downloaded 1905 times)
LRM_EXPORT_218329475352587_20181028_082003688.jpeg (1.43 MB; downloaded 1905 times)
- survola
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
survola
E bine, aici era zona cea mai înghesuită și periculoasă.
E bine, aici era zona cea mai înghesuită și periculoasă.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Mda...
Mda...
20181028_081354.JPG (265.52 KB; downloaded 2170 times)
📖 Pagination options