Regiunile RomânieiMunteniaJudețul ArgeșTransportul în comun din municipiul Pitești (SC Publitrans 2000 SA)

 

Topic: Discuții diverse

42 posts, 31790 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Transportul în comun din municipiul Pitești andreir14

De mentionat faptul ca BMC-urile 041-080, operate de CNCD si care de 4 ani sunt puse sub sechestru de catre DNA se afla si in prezent in conservare in autobaza Publitrans 2000 pentru o perioada nedeterminata.. In orice caz, pana cand vor fi scoase de sub sechestru (daca vor fi), nu cred ca vor mai putea fi in regula dpdv tehnic si estetic pentru a putea fi vandute altor societati.

Cealalta companie, Girexim, dupa incetarea activitatii de transport in comun in Pitesti, a pastrat cateva BMC-uri in circulatie, pentru a efectua curse conventie la fabrica de mezeluri "Caroli", ca mai apoi sa puna la vanzare restul de bucati. Pana acum, Girexim a vandut un total de 11 autobuze: 6 au fost cumparate de Transurban Satu-Mare la sfarsitul lui 2017, iar 5 au ajuns in garajul RAT SRL Craiova in aprilie 2018.

 


Re: Transportul în comun din municipiul Pitești Victor92

Incepand cu 1 Iunie 2015,transportul in comun ramane operat la Pitesti exlcusiv de catre firma S.C. PubliTrans 2000.

Cel mai important traseu il reprezinta linia 2 care deserveste axa nord-sud a orasului Pitesti. Unul dintre capete se afla la Arpechim, iar celalalt in Bascov, traversand tot centrul orasului.

Parcul PubliTrans este alcatuit din:
- 70 de autobuze Solaris Urbino 12 cu numere de parc: 001 -> 070;
- 15 autobuze Maz 103 (primele 10 aduse in 2004 - 100->109, restul un an mai tarziu - numere de parc 110-114);
- un midibuz BMC 215 SCB, utilizat in cursul saptamanii preponderent pe linia 3B.

In privinta achizitionarii titulurilor de calatorie, acestea se gasesc in mai multe locatii:
– 18 tonete amplasate in oras;
– 16 agenti economici;
– 16 automate de bilete.

Pretul unei calatorii este de 2 lei, abonamentul valabil 24 de ore valoreaza 8 lei, iar un abonament pentru o luna pe toate liniile se poate achizitiona contra sumei de 80 Lei.

O prezentare generala a transportului in comun din Pitesti regasiti aici: https://victorsilaghi.ro/2018/10/17/tra ... rezentare/

Solaris Urbino 12 - 035 + MAZ 103 - 111 - 13 Octombrie 2018









DSC_1018.jpg (145.78 KB; downloaded 4635 times)

 


Re: Transportul în comun din municipiul Pitești Lucian

Aparitie rara astazi in linia 8. #115 circula, de obicei, doar in timpul saptamanii, exclusiv pe linia 3B. Strada Armand Călinescu.



20210522_115339 by Lucian Stefan, on Flickr

 


Re: Transportul în comun din municipiul Pitești Axel

In weekend poate fi vazut si pe liniile 2B, 5B sau 8 in rest circula titular pe linia 3B !

 


Re: Discuții diverse Victor92

Unicul BMC - 115 - din parcul Publitrans 2000 SA a circulat saptamana trecuta pe cursa speciala dintre staţia „Teatru Al. Davila” către Parcul „Lunca Argeşului” şi retur - cu ocazia celei de-a 45-a ediţie a festivalului „Simfonia Lalelelor”.

O poza de la mine si alta de pe site-ul https://www.publitrans2000.ro/

115 - 16.04.2022.JPG (798.29 KB; downloaded 3175 times)


bmc 1115.jpg (219.57 KB; downloaded 3175 times)

 


Re: Discuții diverse micutzu

Stie cineva unde pot gasi traseele detaliate pentru viitoarele rute metropolitane? Pe siteul Publitrans nu sunt…

 


Re: Discuții diverse PTMZ

Nici n-au cum să fie pe site, dacă sunt viitoare...
Ce am găsit în presă:
Potrivit datelor expuse în studiul de oportunitate, vor exista patru trasee regionale dinspre Pitești către Bradu, Bascov și Mărăcineni. Acestea vor fi:
* Pitești – cap de linie Bascov – Dobrogostea;
* Pitești – cap de linie Bascov – Valea Ursului;
* Pitești – cap de linie Gheorghe Doja – Bradu bariera CFR;
* Pitești – Teatrul Alexandru Davila – Mărăcineni.

Sursa: Fotopress 24

 


Re: Discuții diverse Calatorul321

Intr-un final au fost date in utilizare si statiile de incarcare electrice. Timp de un an au fost puse in circulatie doar 18 din cele 40 Solaris-uri electrice, circuland maxim 7-8 pe zi, le-a expirat inutil 1 an de garantie.

 


Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid Calatorul321

Cpopescu wrote here:
Repartizarea acestora continua sa fie facuta si pe linii precum 2B, 3B, 7B, etc. care beneficiaza deja, in teorie, de autobuze noi electrice.


Voiam sa accentuez ca repartizarea electricelor pe liniile 2B si 3B chiar este doar in teorie. Pe linia 2B mai apare cate 1 electric maxm 2, iar pe 3B inca nu cred ca a circulat vreunul, cel putin in timpul saptamanii. Circula aproximativ jumatate din electrice concomitent. 40 autobuze erau suficiente sa acopere toate traseele prevazute plus cateva rezerve. O pura banuiala ar fi faptul ca au ales sa achizitoneze DOAR 4 statii de incarcare rapida pentru 40 autobuze electrice.

 


Re: Discuții diverse Cpopescu

Sunt, in total, 11 statii de incarcare rapida achizitionate. 4 din ele sunt montate in parcarea de la bowling, iar restul de 7 ar fi trebuit sa fie deja montate la capetele de linii, insa acest lucru nu s-a intamplat inca intr-un an si aproape o luna de exploatare al acestor autobuze.

 


Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid Calatorul321

Cpopescu wrote here:
Desi sunt destul de sigur ca in trecut se practica asta, observ destul de des o repartizare aleatorie a soferilor pe autobuze, exact ca si vanzatoarele de la casele de bilete: in fiecare zi lucreaza in alt punct. Toate autobuzele au, de asemenea, si un suport pentru legitimatia fiecarui sofer care este la volan la momentul respectiv. Pur si simplu managementul e prost, probabil repartizeaza un autobuz pe un singur schimb toata ziua pentru ca de, daca au flota mare si autobuze libere, nu se mai chinuie cu calcule "inutile".


Scriu aici ca e oarecum off-topic. Sunt zone in oras unde transportul in comun ajunge deficitar sau deloc. De asemenea niciunul dintre mall-uri, plus o parte dintre centrele comerciale nu au deservite niciun traseu. Cu atat de multe autobuze ar fi putut sa se gandeasca la noi idei de trasee. Cele 3 trasee noi de pe strada depozitelor sunt un mic inceput dar ar fi trebuit sa aibe frecvente mai bune.

 


Re: Discuții diverse Cpopescu

Sa spunem ca situatia nu este atat de dezastruoasa la mall-uri. La Vivo stiu ca erau discutii pentru infiintarea a cate o statie pe sens pentru liniile 6, 4 si 9 (9 fiind cea cu frecventa cea mai ok). 15 nu poate fi luat in considerare pentru ca se încadreaza spre a doua iesire la sensul giratoriu. La Supernova exista deja transport gratuit din Prundu din 30 in 30 de minute, insa microbuzele acelea deja incep sa nu mai faca fata fluxului mare de calatori, soferii refuzand sa ia persoane in picioare (lucru cat se poate de civilizat, in opinia mea). Stiu ca Primaria Bradu a cumparat un microbuz electric si a anunțat ca il da spre exploatare Publitransului, cu conditia ca acesta sa fie operat pe o linie nou infiintata, asemanatoare liniei "Carrefour" care  a fost desfiintata acum ceva ani si care deservea inclusiv Auchan Bradu (acesta neavand acces, la momentul actual, la transport public).

Pentru mall ul nou, cel din Tudor Vladimirescu, voi depune o sugestie la ADITPP. Cred ca toate persoanele din Pitesti sunt constiente de ineficienta liniei 1 de autobuz, mai ales dupa infiintarea liniilor de pe Depozitelor. Traseul pur si simplu nu este util nimanui. O solutie ar fi prelungirea acestuia pana in parcarea viitorului centru comercial (din cate stiu, trebuie facut un fel de parteneriat intre dezvoltator si Publitrans, cel din urma fiind coordonat de ADITPP). In cealalta directie, acesta ar deveni atractiv pentru persoanele care vor vrea sa ajunga la Mall daca va circula prin centru. Un traseu modificat ar putea fi prin Str. Targul din Vale, Bd. I.C Bratianu, Bd. Republicii (cu capat de linie la Teatrul Al. Davila), apoi cu intoarcere prin Str. Armand Calinescu, Str. Egalitatii, Bd. I.C Bratianu, Str. Targul din Vale, apoi traseul de baza pana la Mall. Desigur, traseul acesta ar fi cel mai eficient, insa la intoarcere acesta ar fi binevenit si pe Str. Exercitiu, Calea Craiovei, Bd. I.C Bratianu, apoi traseul de baza. Ar deservi atat 2/3 statii importante din centru ("Colegiul National I.C Bratianu" si "Muzeul Judetean"), cat si doua cartiere importante adiacente zonei centrale (Banat/Exercitiu si Craiovei), insa durata semicursei (implicit a cursei) s-ar mari semnificativ, lucru care ar putea afecta frecventa autobuzelor tinand cont de skill-urile deficitare cand vine vorba de repartizarea autobuzelor in Pitesti.

Timpul de asteptare al unui autobuz este un factor extrem de important pentru cetatenii unui oras. Nu poti sa numesti traseul unei linii ineficient atat timp cat aceasta are o frecventa care depaseste o ora si, mai grav, nu circula DELOC in weekend. Liniile de pe Depozitelor au fost o speranta pentru toata lumea in privinta transportului catre Parcul Lunca Argesului care, pe langa atributiile sale de simplu parc pentru agrement, gazduieste frecvent evenimente care se termina la ore tarzii (inainte de 11), cand extrem de multe persoane ar avea nevoie de transport public macar pana in centru, pentru ca mai apoi sa ia alte autobuze catre cartiere. Cum sa mai vorbim de asigurarea transportului la aceste ore, cand noi nici macar transport in weekend nu avem catre acest parc. Probabil ca persoanele care au planuit orarul se asteptau sa mearga oamenii la pranz (intr-o zi de lucru) in parc, altfel nu inteleg de ce se plang ca autobuzele cara aer.

 


Re: Discuții diverse Cpopescu

Odată cu publicarea instrucțiunilor de utilizare ale validatoarelor din autobuze, aflăm și că, de pildă, un călător care dorește să călătorească din Bascov până in Prundu la o oră aglomerată trebuie să achite prețul a două calatorii "integrate", chiar daca acesta rămâne in acelasi autobuz pe toată durata călătoriei, cei de la Publitrans spunand clar: "O călătorie este valabilă 45 de minute"
Sursa: www.publitrans2000.ro
IMG_7350.png (1.99 MB; downloaded 904 times)

 


Re: Discuții diverse Ionut27

Eu zic ca nu are cum un autobuz pe linia 2 sa faca mai mult de 45 minute pana la Arpechim.

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Pitești (SC Publitrans 2000 SA)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420542 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use