Parent forum: Lucrarile pe tronsonul Sighisoara - Coslariu

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

18 posts, 153 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • Author: AlexD
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului AlexD

Marian Andrei wrote here:
De aproximativ doua saptamani au inceput lucrarile pe tronsonul Medias - Sighisoara, firul 2. A inceput demontarea podurilor, podetelor si a retelei de contact. Transportul materialelor este asigurat de GFR cu EAuri din parcul propriu seria 10xx si ex Rompetrol si DAuri.
O sa vin la un moment dat cu un prim reportaj din zona...


Era si timpul, sa speram ca vor lucra cu materiale mai bune calitativ decat pana acum, ma refer la sina si traverse...

 


  • Author: George
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri George

Spre deosebire de toate tronsoanele reabilitate pana acum, pe ISPA, aceste proiecte sunt incluse in POS-T si au exigente tehnice mult mai ridicate: in primul rand, viteza maxima de 160 km/h, care face necesare numeroase corectii de traseu, viaducte si tunele mai ales in zona Sighisoara - Danes, ceea ce pe o linie "conventionala" (cum este Campina - Predeal, de exemplu) nu ar fi fost necesar.
De aceea, este de presupus ca si traversele si sinele vor fi de o calitate corespunzatoare, si nu ne dam iarasi cu stangul in dreptul cu productii indoielnice.

Intrebare: s-au semnat contractele pentru ambele tronsoane Coslariu - Simeria (parca unul era inca in litigiu)? S-a semnat si contractul pt. Sighisoara - Atel? Multumesc!

 


  • Author: Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Dr2005

Depinde ce se înţelege prin ,,calitate corespunzătoare". Calea de rulare e supusă unor standarde ISO, care probabil au fost respectate şi pe Bucureşti - Constanţa. Ce ne facem însă cu marfarele supratonate şi cu locuri plane pe roţi sau cu locomotivele Co'Co' care rup linia pe la curbe şi care, din pricina reglării defectuase a forţei de tracţiune, patinează la greu?

Sunt curios dacă chiar se vor apuca de săpat tuneluri noi. Că ultimele tuneluri feroviare finalizate în România fie nu duc nicăieri (că nu mai există liniile - gen Vâlcele - Vâlcea - sau nici nu au existat vreodată liniile), fie nu au încă şina în ele (vezi tunelul nou de la Fileşti).

 


  • Author: AlexD
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Stiri AlexD

Dragos, sina montata pe Baneasa-Lehliu e casanta, gaunoasa, sar bucati din ea de zici ca are 100de ani...nu mai vorbim de sutele de traverse sparte(schimbate ulterior) din zona Valul lui Traian-Medgidia.

 


  • Author: vancouver
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Stiri vancouver

Dr2005 wrote:
Sunt curios dacă chiar se vor apuca de săpat tuneluri noi. Că ultimele tuneluri feroviare finalizate în România fie nu duc nicăieri (că nu mai există liniile - gen Vâlcele - Vâlcea - sau nici nu au existat vreodată liniile), fie nu au încă şina în ele (vezi tunelul nou de la Fileşti).


Nu vad nici cea mai vaga legatura intre ceea ce s-a facut in România in ultimii 30 de ani si aceste reabilitari. Nu poti trage nici o concluzie din ceea ce s-a facut in trecut.

In momentul de fata discutam de contracte serioase, supervizate de Uniunea Europena, cu cerinte serioase. realizarea câtorva tunele pe parcurs este ceva absolut natural si normal si sunt sute de firma capabile in Uniunea Europeana sa faca aceste tunele.


"In ultimii xx ani nu s-a facut nimic, sigur n-o sa se faca nici in urmatorii yy ani mai nimic." - Acest discurs lipsit de seriozitate a existat in România si in alte privinte:
- acum 7-8 ani se anuntau multe proiecte imobiliare de blocuri in Bucuresti si in marile orase. Dar in anii anterior sectorul constructiilor de blocuri fusese mort. Multi spuneau:  aaaaa, ce proiecte, astea sunt fabulatii, nu vezi ca in ultimii 10 ani nu s-a facut nimic..... Si apoi bang: din 2006 si pâna acum proiectele imobiliare au inundat piata. Criza a taiat aripile multora, dar oricum niciodata nu s-a mai revenit la stagnarea din anii 1991-2003
- acum 3-4 ani se incepusera lucrarile la mai multe autostrazi si se faceau planuri pentru altele. Discursul era:aaaaaaa, ce autostrazi, nu vezi ca in ultimii 20 de ani abia am fost in stare sa facem 100 km pana la cernavoda (in fine erau 150km). Daca in 20 de ani s-au facut 100 km, cum crezi ca o se faca deodata mai mult......Si apoi bang: Din decembrie 2009 si pâna in prezent prezent (adica in 2 ani si jumatate) s-au inaugurat efectiv 260-270 km de autostrazi, iar alti 250 de km sunt pe teava in stadii intre 10 si 80%, cu inaugurare aproape sigura in 2013-2014. Deci in 5 ani (2010-2014) se vor inaugura cam 500km de autostrazi, fara nici o legatura cu ceea ce s-a intâmplat anterior.
- acum un an - doi erau arestati preventiv tot felul de indivizi, dar apoi li se dadea drumul (pentru ca evident arestul preventiv nu poate dura la infinit). Discursul era:aaaaaa, nu vezi ca pâna acum nu a fost condamnat cu adevarat nimeni, doar îi baga o luna-doua doar asa de fatada. De fapt tot ai lor sunt. Nimeni dintre marii hoti sau poloticieni nu va pati nimic.Si bang: A. Nastase, Irina Jianu (7 ani) si inca 5 altii din lotul Nastase, Vântu, Ioan Avram Muresan (7 ani), Nicolae Popa (15 ani, adus din Indonezia), Corneliu Iacubov (7 ani), Ilie Carabulea. Lotul de la Pitesti cu permisele pe spaga, seful lotului 14 ani (Vlasceanu parca). Si urmeaza si altii. Asteapta Voicu, Silviu Bian, Penescu, Apostu, Chelu, Boldea, gruparea din Strehaia, gruparea Butoane plus senatorul Magureanu, gruparea Marta. Multi dintre ei trebuie sa plateasca milioane de euro.

Oare când vom intelege ca din trecut nu se pot trage concluzii sigure legate de viitor. Si ca totusi tara asta nu poate sa ramâna ancorata in trecut si ca trebuie sa avansam si noi in sfârsit.

 


  • Author: Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Dr2005

vancouver wrote:
In momentul de fata discutam de contracte serioase, supervizate de Uniunea Europena, cu cerinte serioase.

La fel e şi tronsonul de autostradă Arad - Nădlac. Şi, totuşi, din cauza a ceea ce s-a făcut acolo, UE ne-a tăiat fondurile pentru autostrăzi.

 


  • Author: George
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri George

Dr2005 wrote:
La fel e şi tronsonul de autostradă Arad - Nădlac. Şi, totuşi, din cauza a ceea ce s-a făcut acolo, UE ne-a tăiat fondurile pentru autostrăzi.


Doar partea Romstrade (mic rege al asfaltului). Partea facuta de Alpine Bau merge struna si va fi terminata inainte de termen.
De acord in toate privintele cu @vancouver.

Revin - ultima oara - cu intrebarea mea: sunt deja semnate contractele pentru lotul litigios de pe Simeria - Coslariu si Sighisoara - Atel? Incep lucrarile anul acesta pe toate tronsoanele? Sau vorbim, inca, discutii? Multumesc!

 


  • Author: vancouver
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Stiri vancouver

Dr2005 wrote:
vancouver wrote:
In momentul de fata discutam de contracte serioase, supervizate de Uniunea Europena, cu cerinte serioase.

La fel e şi tronsonul de autostradă Arad - Nădlac. Şi, totuşi, din cauza a ceea ce s-a făcut acolo, UE ne-a tăiat fondurile pentru autostrăzi.


Fals. UE nu a taiat nimic. La sesizarea Monteadriano sau ca urmare a procesului intentat de Monteadriano au trimis niste intrebari la Bucuresti.
De aici propaganda rosie incearca sa traga concluzia ca pe vremea portocalie totul s-a facut prost si de aceea vom pierde banii.... Dar sunt doar aberatii a la Antena 3.

România (adica CNADNR) trebuie sa raspunda la aceste intrebari cu seriozitate sau eventual sa se adreseze mai departe la Romstrade si sa ia eventual unele masuri. Banii de la UE vor fi pierduti numai daca CNADNR nu raspunde cu seriozitate sau daca chiar se descopera nereguli ce tin de autoritati. Daca Romstrade este de vina, atunci in nici un caz România nu va avea de suferit, ci doar Romstrade.

In scenariul cel mai rau, banii platiti pâna acum de statul român catre Romstrade sunt cei care nu se vor mai putea deconta 85% la Bruxelles. Pâna acum s-a facut o singura plata de 9 milioane de lei, adica 2 milioane de euro. Adica maxim putem pierde 1,7 milioane euro. Care e o suma infima fata de cele 4.000 de milioane pe care le avem la dispozitie pe rutier plus feroviar. Iar Romstrade totusi a lucrat ceva timid pe acolo, valoarea lucrarilor depaseste cu siguranta 2 milioane de euro, deci nu e nimic pierdut cu adevarat, chiar si in "worst case".

End of offtopic.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Reportaje lucrari mai 2015 shoppy

TibiV wrote here:
Daca vrea cineva sa le faca resize si sa le puna pe forum este binevenit... :)
Eu nu m-am incumetat la asta pentru ca nu am reusit sa gasesc un program in care sa fac batch resize....
Asa ca toate pozele postate de mine pe forum sunt lucrate manual, una cate una...
Adica deschid poza in paint - resize, save, open urmatoarea samd...
Ar dura mai mult sa fac asta cu 300 de poze decat a durat calatoria Cluj-Bucuresti...  :lol:


Foloseste Acdsee, chiar daca cere bani nu expira si ai si optiune de batch resize...

 


  • Author: 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Reportaje lucrari mai 2015 133 313

Foloseste Linux mai bine...  :twisted: Ai acolo cu ce sa redimensionezi... gratuit.

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri TibiV

macheta218 wrote here:
Stadiul lucrărilor între Daneș și Sighișoara in data de 09.10.2018. Vedere din IR 1746.








Super fimare !!!!....
Bine ca se lucreaza.

Am si eu o intrebare.
Cum se face ca atunci cand incarci pagina, apare o imagine care NU apare in fimare ?!...
M-am uitat de 3 ori, dar in video nu exista imaginea cu utilajul & oamenii care lucreaza la catenara / linia de contact...


 


  • Author: bercenicity
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri shoppy

Intr-un cuvant, cine uploadeaza pe youtube poate sa puna ce poza vrea la video.

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri Marian Andrei

TibiV wrote here:
Doua poze de la benzinari din 08.11.2019 cu  racordul Podu Mures - Coslariu...









Sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?to ... sg266123


Asta a fost una din cele mai problematice zone, ca practic lucrarea e noua, pe teren instabil ce a necesitat ceva lucrari de stabilizare cu coloane forate si consolidare. Daca vechiul racord se desprindea din statia Podu Mures, acum racordul ocoleste atat statia aia cat si Coslariu, iesind direct catre Alba Iulia. Statia Coslariu va fi tranzitata la final doar de trenurile care circula intre Teius si Alba si retur.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrarile pe tronsonul Sighisoara - Coslariu  • 
Choose destination

Since , our 1792 forum members have written 349783 posts in 4163 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use